Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. maj 2024 | 00:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Remote og støj (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nudie
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 22 April 2016 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

Hej alle. Jeg står og mangler fjernbetjeningen til en Marantz forstærker og ville høre hvad der ved bedst kan svare sig i forbindelse med at anskaffe mig en erstatning. Jeg overvejer om jeg skal købe en Logitech harmony af en art men får jeg så adgang til ALLE funktionerne såsom menuer osv? Jeg har også fundet denne side som sælger erstatninger men de er ikke magen til den originale. Da det er en ældre surround-anlæg forstærker kan det ikke svare sig at smide for mange penge efter den så vil gerne høre hvad der bedst kan svare sig.

http://www.remote-control-world.eu/rc-for-audio-hifi-marantz -c-12_356/marantz-rc6200sr-replacement-remote-control-p-4260

En gang i mellem kan der også høres lidt støj fra højttalerne lidt ligesom det skratter støj fra når en radio ikke er stillet ind på en station. Kan det være fordi nogle af kondensatorne er ved at blive dårlige??
Til top Vis Nudie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nudie
 
FelixTheDane
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 10 Marts 2011
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 518
Sendt: 22 April 2016 kl. 01:56 | IP-adresse registreret  

Logitech Harmony giver dig samtlige funktioner..
Du kan enda kæde flere funktioner sammen, så du ved ét tryk tænder fjernsyn, dvdafspiller, subwoofer eller hvad du nu har.

Logitech har verdens største samling til programmering af deres fjernbetjeninger..
Og det virker !

Selv mit Audio Note udstyr har jeg kunnet downloade direkte til fjerbetjeningen (det var et cd-drev)..


Go for it, du kan finde dem brugt til omkring 500,- for deres tidligere topmodel Harmony 1100
Til top Vis FelixTheDane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FelixTheDane
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9873
Sendt: 22 April 2016 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Den støj, du en gang i mellem kan opleve, er tit bare et køleskab eller andet, der går on and off med jævne mellemrum. Det kan også være en tændt mobil, der melder sig på nettet i tide og utide, der kan gå ind på dit udstyr via kablerne og lave lidt støj.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes