Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. april 2024 | 20:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: En uge med CD12 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg haft min CD12 i en uge og jeg må sige at dette er den bedste investering jeg nogen sinde har lavet og jeg er bange for at jeg aldrig igen får et lige så stort fremskridt ved at opgradere noget andet udstyr.

CD12’en ankom i den typiske metal kuffert som faktisk giver et stort kvalitets indtryk lige fra starten lidt ligesom dem der køber Gryphon der får deres udstyr i store imponerende træ kasser. Blot ved at åbne kufferten og man kigger ned på dyret er man klar over at her er der tale om noget helt specielt. Helt forsigtigt løftes den 12kg CD-afspiller op og sættes der hvor min Ikemi i gamle dage stod.

Med iver og rystende hænder sættes kablerne i dyret og man kan ligesom fornemme denne frygt som mange forhandlere har for denne maskine for jeg har set forhandlere som næppe tør røre denne maskine og hvorfor det er jo næppe logisk for maskinen er meget kraftigt opbygget og jeg ville ikke kunne ødelægge den ved at hoppe på den, noget jeg dog aldrig kunne finde på.

Alle maskiner skal være varme og dette gælder specielt for CD-afspillere så jeg tændte for afspilleren og ville vente nogle timer med at lytte. Jeg hentede en cola på tanken og da jeg kom tilbage 5 minutter efter kunne jeg ikke lade være for kim Larsen og kjukkerne spillede for at opvarme dyret op og denne plade jeg har hørt en del på inden for det sidste. Jeg satte mig ned i sweet spot og jeg måtte simpelt hen måbe for der var bare mere af det hele. Mere melodi i bassen og Kim sang med langt mere følelse musikken omfavnede mig på en helt fantastisk måde jeg sad ligefrem til denne koncert det eneste jeg manglede var duften af svedige mennesker og øller og nøgne piger som Kim synger. Hurtigt fandt jeg min mest vanskelige live plade frem der er Corvus Corax Live som er en plade med et band som spiller på sækkepiber og en masse trommer og nogle af disse tromme er op til 2 meter i diameter. Den sydtyske intro fortælling var allerede fra starten meget mere stemningsfyldt og da musikken gik i gang var der tempo fra starten og alle sækkepiberne spillede meget mere sammen uden at blive til en masse larm som typisk var tilfældet med denne plade. CD12 forstod at dette var musik af en helt anden karat og den spillede det med en respekt som kun kunne få mig til at gyse og føle at jeg faktisk lyttede på dette band som jeg har oplevet flere gange live og til sommer tager jeg til München igen for at høre dette band.

Dette var tilfældet med alle plader alle plader blev væsentlig bedre og musikken spillede så fortryllende at man glemmer tid og sted hvilket resulterede i at kæresten ringene 22.00 og spurgte om hvor jeg blev af hun havde jo lave mad til mig og havde været klar siden 20.00 UPS.

Nu sad jeg med fornemmelsen af at min gamle Ikemi er en skrammel spilledåse men det er den ikke den har slået alle andre CD-afspillere jeg har haft hjemme og specielt er tempo og rytmik noget denne afspiller kan i forhold til andre CD-afspillere, men CD12 gør det bare endnu bedre selv med den dybere bad falder tempoet ikke med denne afspiller FANTASTISK for det har ofte været prisen ved den dybere bas med ML og Elektronik kompaniet’s afspillere her savnede jeg tempo og sammenhænge.

CD12 spillede næsten i døgndrift i 5 dage for så skulle Scala komme og tune afspilleren men jeg var næsten lige glad for jeg troede alligevel ikke på de kunne gøre det bedre end mig selv for alt var jo hørbart blevet bedre.

2 gutter og 4 øre ja det skulle efter de flestes mening give 2 forskellige opsætninger og anlæg men jeg måtte tage hatten af for Scala gutterne. De opstillede anlægget hver for sig, anlægget på helt sammen måde og højtaleren placerede de uafhængigt af hinanden så præcist at man ikke kunne måle forskellen med en tommestok de bestod min prøve, her er der altså tale om millimeter og forskelle i højtalerens placering kunne ikke måles med mit måle bånd. Efter dette må sige at jeg nu er mere villig til at give dem endnu flere penge til anlæg. Enten er de hjernevasket meget grundigt fra Linn’s side eller også har de helt ret i at et givet anlæg spiller bedst i kun en position i et givet rum og jeg er tilbøjelig til at sige det sidste, HIFI og hvordan musikken spiller er ikke en smagssag for ellers ville de jo med stor sandsynlighed stillet anlægget op på hver sin måde. Det fantastiske er at de ikke brugte måleudstyr de benyttede kun deres øre og et vaterpas, der er altså et mål som ikke er afhængig at egen personlige smag. Jeg har hørt fra flere forhandlere at Linn folk bliver hjernevasket og er sindsyge men var dette tilfældet så sad de jo inde i Riskov og egentlig er det lige meget for jeg får mere musik.

Hvordan lød det så efter denne tune dem ? var lyden blevet bedre ? Jaaaaa kan jeg kun sige. Kim Larsen og kjukkerne hvor han synger ”har tiger stadig striber og findes der stadig tykke piger” når han synger tykke piger kan man nu fornemme stemningen meget mere tydeligt i hans stemme han ligefrem griner mens han synger tykke piger, fantastisk detaljer jeg endnu ikke har hørt andre steder. Prodygi er der kommet et meget mere spændende og større rum på og musikken fare frem så man lige frem bliver forpustet og tankerne fare frem til dengang jeg stod og lyttede dem live på tangkrogen i Århus for nogle år siden og denne koncert have jeg egentlig glemt indtil nu hvor CD12 mindede mig om det. Den nye med Lars Hug ? den er fantastisk den mand forstår at formidle historier jeg kunne blive ved med at fortælle ting som jeg oplever med mine plader nu sammen med CD12 men jeg skal også stoppe for ikke at trætte jeres øjne og jeg vil ind og lytte igen

Før tunedemp spillede CD12 som jeg forventede en afspiller 150.000kr skulle gøre men efter tunedemp er jeg villig til at sige at den spiller som en afspiller til det dobbelte nemlig 300.000kr for jeg har faktisk fået endnu mere af det hele en da jeg selv i første omgang have sat den op. Der er ikke til at sætte nogle fingre på denne afspiller og prisen tænker man ikke over når man lytter musik for følelser og oplevelser kan ikke gøres op i penge. Eneste jeg kan være træt af er at det kun er så få mennesker som får lov til at få dyret med hjem for alle skulle efter min mening have lov til at opleve hvordan musikken kan spille så jeg opfordre Linn til at sætte prisen ned til 20.000kr således alle kan få hele kagen med hjem. Tænk hvis nogle forbød folk at blive forelsket og man først skulle købe f.eks. en hat til 150.000kr man skulle tage på for at kunne blive forelsket men heldigvis er verden ikke sådanne. Så en CD12 er kun for Nødder som mig der er villig til at spise pasta og kødsovs halvdelen af måneden, ikke tage på dyre rejser, undvære bil og fint hus eller lejlighed eller kun for dem som virkelig er rige og kan købe lige hvad de lyster.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
Dennis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Hej Jonas.

Bare et tillykke herfra med din nye spille. Håber den er alle pengene værd

M.v.h. Dennis.

Til top Vis Dennis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dennis
 
Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 516
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

Glæm nu ikke at trække vejret Jonas!!   

Ingen tvivl om du har fået MASKINEN!!!  det må man jo bøje sig for!!.. stort bedre gøres det jo egentlig ikke!.. men det koster jo også der efter!..

Tillykke med det!...  ( så mangler du bare resten!!!  )

mvh

Til top Vis Mike-J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mike-J
 
Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem


Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 917
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Ja tillykke med den Jonas Det er jo ikke en hverdags begivenhed, håber at den spiller som en drøm !! i din sammensætning. Et gammelt ordsprog siger at man må lide for skønheden !!  Hvorfor ikke for lyden !! Håber at komme til at høre den en dag.
Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Tillykke med den, Jonas. Jeg glæder mig til at komme til at høre den i den nærmeste fremtid!

__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

det er dybt dybt useriøst med det lytterum, og synd for din cd12 !

hvorfor byder du ikke det anlæg et bedre rum ?

du kan da ikke påstår at du ved hvad du taler om, og så har den rum at gøre det i

undskyld mig, men det er helt godnat !

 

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Hejsa!

Jeg vil da også lige sige tillykke til Jonas med dyret og til Ivor med pengene - hehe.

Og til Poul vil jeg sige, at så er det altså heller ikke værre.

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

poul skrev:

det er dybt dybt useriøst med det lytterum, og synd for din cd12 !

hvorfor byder du ikke det anlæg et bedre rum ?

du kan da ikke påstår at du ved hvad du taler om, og så har den rum at gøre det i

undskyld mig, men det er helt godnat !

 

hehe jeg er nu helt sikker på at jeg har tråt på dig i et tidligere liv da du angriber mig på sammen måde i alle mine indlæg. Fortæl noget mere om dig selv eller kom forbi en dag så kan vi jo lytte sammen. Havde jeg købt et stort og meget flot hus som Søren N så have jeg faste udgifter for 15.000kr om måneden og så havde jeg jo helt sikkert ikke råd til en CD12 der er en valg jeg helt bevist har taget Poul. Helt ringe er mit lytte rum ikke det er lang bedre en dem de har nede i Scala hvis jeg selv skulle sige det. Stop denne rønnebær snak det er jo mig der har levet af pasta i flere år for at få råd.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

nice nice

 

12kg hm trode sgu den var over de 25kg

 

 

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

nice nice

 

12kg hm trode sgu den var over de 25kg

hov glemte lige jeg ville nok have taget en KPS 25 C

 

 

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
ekko
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Hej Jonas

Tillykke med maskinen - det er jo fine sager! Dit indlæg lyser af glæde og tilfredshed, og så er alt jo som det skal være!

Hvad bliver det næste? En Klimax kontrol?



__________________
ekko
- dokumenteret klogest og sjovest
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
Til top Vis ekko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ekko
 
h.sam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Tillykke jonas!

Jeg haaber da ikke du har givet fuld pris for din cd 12! Jeg har nu haft min cd 12 i snart 2 aar og er stadig meget glad for den.Den har lige varet til eftersyn her i london.Mht poul's udlag saa maa jeg gi' ham lidt ret du skal gore lidt mere ud at dit lytterun(feks jensens sat up's)Selvom han har mer' plads.

Men endnu engang tilllykke med cd 12'eren.Nu skal du ikke lede efter ny cd i lang lang tid,det faaes ikke bedre.

mvh



__________________
h.sam
Til top Vis h.sam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af h.sam
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

ekko skrev:

Hej Jonas

Tillykke med maskinen - det er jo fine sager! Dit indlæg lyser af glæde og tilfredshed, og så er alt jo som det skal være!

Hvad bliver det næste? En Klimax kontrol?

Klimax kontrol er oplagt men jeg har ikke testet forforstærkere i sammen grad som CDafspillere så det tager nok et halvt til et helt år for dette er testet igennem for der er mange modeller der skal på rackket først. En Klimax kontrol er dyr og pasta skruerne er ved at være kedelige at spise men er jeg standhaftig så ender det helt sikkert med en ny forforstærker inden for et halv års tid. Jeg kan kun sige at CD12'en er alle pengene værd.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

pasta i maneg år !

der er ikke meget livs nyder i dig

mange der ikke ved ret meget om et emne, tror at høj pris = med høj kvalitet ! for hvad skulle de ellers holde sig til !

jeg kender en der har kørt alt hvad der findes i fede biler. Lam. Porche osv osv. det fedeste var en lille let en, hvis kg/KW forhold var helt i top. men prisen helt i bund (hvis det findes i DK)

du ved ikke se meget om akustik, derfor læner du dig op af en høj pris !

for fanden da. du sidder  op mod en bagvæk, bag dine baghøjtalere, osv osv.

om din cd'er så kostede en million milliard, kan det ALDRIG komme til at lyde, som prisen antyder.

det er perler for svin.

 

 

 

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

h.sam skrev:

Tillykke jonas!

Jeg haaber da ikke du har givet fuld pris for din cd 12! Jeg har nu haft min cd 12 i snart 2 aar og er stadig meget glad for den.Den har lige varet til eftersyn her i london.Mht poul's udlag saa maa jeg gi' ham lidt ret du skal gore lidt mere ud at dit lytterun(feks jensens sat up's)Selvom han har mer' plads.

Men endnu engang tilllykke med cd 12'eren.Nu skal du ikke lede efter ny cd i lang lang tid,det faaes ikke bedre.

mvh

Hehe jeg har en speciel garenti at hvis der komemr en bedre cd-afspiller end CD12 så for jeg den kvit og frit LOL

CD12 er som LP12 de lover at opgradere den hvis der kommer noget bedre ligesom min er helt ny med den nye 24bit's teknologi og er det det din er blevet opgraderet til ? Nu mangler de blot at displayet kommer i en blå udgave således det passer til resten af anlægget. Jeg kunne ikke finde en CD12 billigere i udlandet alligevel så jeg købte en her i danmark så sætter de den jo også op du kan jo læse i min beskrivelse at dette er alle pengene værd. Mon man kan melde Linn til EU for denne ensartede prispolitik i hele verden for omregnet koster den CD12 stor set det samme i hele verden.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
ekko
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

poul skrev:

pasta i maneg år !

der er ikke meget livs nyder i dig

mange der ikke ved ret meget om et emne, tror at høj pris = med høj kvalitet ! for hvad skulle de ellers holde sig til !

jeg kender en der har kørt alt hvad der findes i fede biler. Lam. Porche osv osv. det fedeste var en lille let en, hvis kg/KW forhold var helt i top. men prisen helt i bund (hvis det findes i DK)

du ved ikke se meget om akustik, derfor læner du dig op af en høj pris !

for fanden da. du sidder  op mod en bagvæk, bag dine baghøjtalere, osv osv.

om din cd'er så kostede en million milliard, kan det ALDRIG komme til at lyde, som prisen antyder.

det er perler for svin.

Hva' faen er dit problem, Polle? Hvis Jonas føler, at hans CD12 er 300K værd for ham, ja så har han gjort en god handel. At andre måske ikke ville have gjort det samme i hans sted vedkommer slet ikke sagen! Jeg blander mig sku da heller ikke i hvad du spenderer din tid og dine penge på, vel?

Forøvrigt skal der en hel del mere end høj effekt/lav vægt til for at lave en god sportsvogn!



__________________
ekko
- dokumenteret klogest og sjovest
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
Til top Vis ekko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ekko
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

poul skrev:

pasta i maneg år !

der er ikke meget livs nyder i dig

mange der ikke ved ret meget om et emne, tror at høj pris = med høj kvalitet ! for hvad skulle de ellers holde sig til !

jeg kender en der har kørt alt hvad der findes i fede biler. Lam. Porche osv osv. det fedeste var en lille let en, hvis kg/KW forhold var helt i top. men prisen helt i bund (hvis det findes i DK)

(JOna BOjer) Yepper kender godt den bil det er en Lotus super 7 den giver køreglæde for alle pengene.

du ved ikke se meget om akustik, derfor læner du dig op af en høj pris !

for fanden da. du sidder  op mod en bagvæk, bag dine baghøjtalere, osv osv.

(JOnas BOjer) Baghøjtaleren bruges altså kun i weekenden hvor jeg ser nogle DVD-film. En placering af baghøjtalere af denne type har jeg helt korrekt placeret 1 meter over lytte positionen lige ud for øret sådanne skal de altså placeres.

om din cd'er så kostede en million milliard, kan det ALDRIG komme til at lyde, som prisen antyder.

det er perler for svin.

(JOnas BOjer) Jeg forstår stadig ikke dine angreb du har jo slet ikke lytte i mit rum. Jeg kan godt forstå at du er tvær for engang troede folk også at verden var flad og sikken en ballade de folk fik som påstod noget andet. Sikken en balade linn fik da deres lette effektforstærker klimax kom men den spiller musik og så betyder vægten jo ikke noget.

Du har ret at jo mindre rummet er jo svære er det at få til at lyde korrekt men er udstyret i orden og af en ordenlig kvalitet så kan der jo ikke gå så meget galt. Rummet er tune demmet og konstrueret med en dobbeltbund så det nare fjenden

Hvis du havde læst mine mange indlæg ville du vide at jeg ikke læner mig om af en høj pris der er andre ting som er langt vigtigere for mig.

 

 

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem


Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 917
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

ekko skrev:
poul skrev:

pasta i maneg år !

der er ikke meget livs nyder i dig

mange der ikke ved ret meget om et emne, tror at høj pris = med høj kvalitet ! for hvad skulle de ellers holde sig til !

jeg kender en der har kørt alt hvad der findes i fede biler. Lam. Porche osv osv. det fedeste var en lille let en, hvis kg/KW forhold var helt i top. men prisen helt i bund (hvis det findes i DK)

du ved ikke se meget om akustik, derfor læner du dig op af en høj pris !

for fanden da. du sidder  op mod en bagvæk, bag dine baghøjtalere, osv osv.

om din cd'er så kostede en million milliard, kan det ALDRIG komme til at lyde, som prisen antyder.

det er perler for svin.

Hva' faen er dit problem, Polle? Hvis Jonas føler, at hans CD12 er 300K værd for ham, ja så har han gjort en god handel. At andre måske ikke ville have gjort det samme i hans sted vedkommer slet ikke sagen! Jeg blander mig sku da heller ikke i hvad du spenderer din tid og dine penge på, vel?

Forøvrigt skal der en hel del mere end høj effekt/lav vægt til for at lave en god sportsvogn!

Tja hva ska jæ sie  "Boller fra Koberg"   Glem det Jonas Jeg må tro, at med de indlæg Polledrengen ligger for dagen må han være pisse grøn af misundelse. Det er jeg da forøvrigt også, DET ER EN FED SPILLE 

Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted
 
DKMIK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 559
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 19:10 | IP-adresse registreret  

Tilykke Jonas  Med din CD12, ny cd spille og slankekur på en gang.  
Til top Vis DKMIK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKMIK
 
poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 03 Juni 2003 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

ro på den

min undren gåt ud på kombinationen af en meget dyr cd'er og et meget billigt lytterum.

et møde på ½vejen ville give jonas 10X mere lyd !

jeg mener bare ikke det hænger sammen, det er som det hele.

jeg har valgt et hus og et lytterum der virker og er designet til lytning. og det virker lang bedre end nok så meget fint anlæg !

dem der ved hvad de taler om, ved at rummet i 9 ud af 10 tilfælde er der, der er noget at henet.

hvorfor ser studier ellers ud som de gør. de kunne jo bare købe det dyreste udstyr der fantes, også var den fjong !

 

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul
 

Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes