Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. april 2024 | 10:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Ingen Tidal på Sonos (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
P Sikjær
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 November 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 449
Sendt: 26 November 2016 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

Hej med Jer

Er det kun mig der lige nu oplever at Tidal ikke kan kontaktes på Sonos?

Selve Tidal køre fint på telefonen, men ikke på Sonos



__________________
Peter Sikjær
Til top Vis P Sikjær's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af P Sikjær
 
Clausop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2012
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 67
Sendt: 26 November 2016 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Har lige læst andet sted at Sonos efter en opdatering har ændret på landekoden, så check lige din opsætning. Forøvrigt så spiller
Tidal fint på Bluesound lige nu
Til top Vis Clausop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clausop
 
P Sikjær
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 November 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 449
Sendt: 26 November 2016 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Clausop skrev:
Har lige læst andet sted at Sonos efter en opdatering har ændret på landekoden, så check lige din opsætning. Forøvrigt så
spiller
Tidal fint på Bluesound lige nu


Lyder godt, har fået gang i det igen.

Tænker dog på at skifte til Bluesound, kunne være fint med den som har indbygget 2TB HD til musik.

__________________
Peter Sikjær
Til top Vis P Sikjær's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af P Sikjær
 
Clausop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2012
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 67
Sendt: 26 November 2016 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

P Sikjær skrev:
Clausop skrev:
Har lige læst andet sted at Sonos efter en opdatering har ændret på landekoden, så check
lige din opsætning. Forøvrigt så
spiller
Tidal fint på Bluesound lige nu


Lyder godt, har fået gang i det igen.

Tænker dog på at skifte til Bluesound, kunne være fint med den som har indbygget 2TB HD til musik.


Jeg har tidligere haft Vault'en, men droppede den til fordel for en Node Gen2. Vault er en krig om at rippe, og jeg skulle alligevel
bruge min Mac/Pc til at rette de data som manglede. Så jeg synes det er nemmere at rippe på Mac/Pc og få det hele rigtigt fra
start af
Til top Vis Clausop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clausop
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes