Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 18:33   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Dublering af skærm (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1346
Sendt: 04 Marts 2018 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Jeg har et mystisk problem, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Jeg har indkøbt en Apple TV 3. generation for at kunne dublere min iPad og iPhone på min fladskærm. Jeg har forbundet via HDMI og jeg får fint billede på min fladskærm fra Apple TV. Jeg har forbundet med det samme netværk som min iPhone og iPad og jeg har sørget for at alle kører med den nye opdatering. Men jeg kan simpelthen ikke dublere min skærm fra iPhone/iPhone.... jeg får bare en "søger efter Apple TV" og så sker der ikke mere. De finder uden problemer min Airport Express, men intet sker med Apple TV.

Jeg har fulgt alle punkter her: https://support.apple.com/da-dk/HT204289 og alt ser fint ud. Men den de finder simpelthen ikke mit Apple TV. Eneste sted, hvor der måske er et problem, er hvis jeg på Apple TV går ind i "Om" og under "Aktivering" står der "mislykkedes", men jeg aner ikke om det kan være årsagen eller hvordan dette løses. Jeg håber nogen kan hjælpe, for jeg har brugt timer og det er lige før jeg kaster den havet og gir op....
Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti
 
mathiasen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Maj 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 04 Marts 2018 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Har du lavet en Factory reset/gendan fabriksinstillinger?

Hvis du ikke har så gør det.

Ellers prøv at forbinde den til din router med LAN-kabel, genstart din router osv.

Det er helt sikkert din manglende aktivering der blokerer
Til top Vis mathiasen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathiasen
 
Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1346
Sendt: 04 Marts 2018 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg har prøvet en reset/gendan og genstartet router, men dette hjæp ikke. Men jeg har endnu ikke prøvet med et LAN-kabel, så det må være næste træk. Jeg har ikke kunne finde en instruks på aktivering nogen steder, men formoder dette sker automatisk, hvis de rette forhold er tilstede....

Tak for dit input!
Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti
 
Gekkofinger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2015
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1060
Sendt: 05 Marts 2018 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Er dine Appel produkter fuldt opdateret?....det er de nok?
Til top Vis Gekkofinger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gekkofinger
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 05 Marts 2018 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet at lukke alle andre apps ned så der ikke er andre apps kørende og derefter evt. genstarte / RAM clearing. Det har hjulpet med mig noget lignende et par gange.

__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
mathiasen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Maj 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 05 Marts 2018 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Prøv at tilslutte dit appletv til din computer via den lille usbport og åbn iTunes. Deri kan du også gendanne det, evt opdatere
firmware osv.
Til top Vis mathiasen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathiasen
 
Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1346
Sendt: 15 Marts 2018 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

mathiasen skrev:
Prøv at tilslutte dit appletv til din computer via den lille usbport og åbn iTunes. Deri kan du også gendanne det, evt opdatere
firmware osv.


Det løste problemet tak!!!
Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes