Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. april 2024 | 07:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: AMC vs. NAD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 14 April 2005 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Ja, det jeg er interreseret i at vide er om NAD har stjålet mere end bare designet fra AMC. Kan man forvente der er den samme kvalitet elektronik i AMC som der er i NAD .. eller bedre ?

Jeg spørger fordi jeg er ret vild med NAD, men har fundet en AMC forstærker som jeg er ret vild med.

AMC 2445a

Og syntes ikke rigtigt at NAD har lavet noget der minder om.

Og så passer den jo i designet

Men har i ellers nogle gode forslag til en multi kanals effektforstærker, skal bruge 3 kanaler på ca en 100 w stykket.


__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
Birger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 14 April 2005 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke hvad den må koste men her er en der rykker!!

KorSun D9 Multi-Channel Amplifier

Den kan købes hos nysound.com til 880 $ hvilket ca. 5000 kr. ex. lev. denne effektforstærker leverer 5x130 W.



__________________
Birger

Mitonord m. ScanSpeak
Ear202
Classic cd
Xindak tube preamp
Bertram
Til top Vis Birger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Birger
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 14 April 2005 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

hmm .. tak for tippet men skal kun bruge 3 kanaler .. og egentligt bare ren effekt.

Men nogenlunde i den prisklasse 4-5k ..


__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2390
Sendt: 14 April 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Rygtet vil vide at bag AMC står de folk der i gamle dage stod bag NAD - om det er rigtigt ved jeg ikke, men designmæssigt ser det ikke helt forkert ud.

Jeg vil tro at du kan få lov at kigge rigtig grundigt på den, og måske endda låne en til test i Lydbutikken.

/vilmann

__________________
Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 14 April 2005 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Nej, NAD har ikke stjålet noget fra AMC. Det forholder sig nærmest diamentralt modsat.

Og hvis du har brug for tre (-seks) kanaler så kig på en NAD 906/916, der er de originale som denne AMC mere eller mindre er kopieret efter. De kan jævnligt findes brugt her og på DBA.



__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 14 April 2005 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

hmm .. mener at pete i lydbutikken fortalte mig at det var gamle AMC folk som havde startet NAD .. og havde taget designet med sig. Men jeg tager nok fejl.

Sund Jeg tror desværre 3 x 30 w bliver lidt for lidt. Kan 916 levere mere ?


__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
Coolzone
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 246
Sendt: 14 April 2005 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

ja nad 906/916 kan brokobles til 3 x 90 watt i 8 ohm
Til top Vis Coolzone's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Coolzone
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 15 April 2005 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

også NAD 906, syntes kun jeg kunne se i manualen at den kan brokobles til 3 x 30w ?

__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1916
Sendt: 15 April 2005 kl. 00:46 | IP-adresse registreret  

Sund skrev:

Nej, NAD har ikke stjålet noget fra AMC. Det forholder sig nærmest diamentralt modsat.

Og hvis du har brug for tre (-seks) kanaler så kig på en NAD 906/916, der er de originale som denne AMC mere eller mindre er kopieret efter. De kan jævnligt findes brugt her og på DBA.



Hvis det forholder sig sådan så find noget andet. 906/916 er nok den mest håbløst brystsvage parodi på en forstærker jeg kan mindes at have prøvet... og så hjælper det et fedt om man så kunne brokoble den 100 gange


__________________
AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
Til top Vis Frede1977's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frede1977 Besøg Frede1977's Websted
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 15 April 2005 kl. 01:30 | IP-adresse registreret  

NAD 906/916 er tre seperate forstærkere med hver sin trafo der kun har tænd/sluk knappen og kabinettet til fælles. Det vil du opdage hvis du prøver at løfte på en.

Hver forstærker er på 2x30 watt og kan hver især og hver for sig brokobles til 1x90 watt. Der er således mulighed for at lave den til 3/4/5/6 kanals.

Det er muligt nogen har oplevet at den ikke levede op til deres forventninger, men det må stå for deres regning, jeg kender den kun som ualmindeligt vellydende og næsten umulig at slå ihjel eller få til at gå i knæ. Jeg har prøvet at køre en med tre 4 ohms subber i brokoblet, længe. Nok blev den varm, på grænsen til at lugte, men den stod aldrig af eller gik ned.

Selve konstruktionen er meget tæt på at lyde og yde som en 3020'er.

Og så er det ikke nemt at komme før nogen der har eksisteret længere end en selv. NAD er meget ældre som varemærke end AMC, der startede med at være OEM producent for bl. a. NAD, inden de som alle gode kinesere, fandt ud af at kopiere og sælge under eget navn. Nu havde de jo konstruktionerne liggende. Og af samme årsag er det at designet ligner, der er jo ingen grund til at finde andre underleverandører af fx. fronter og knapper, så stiger produktionsomkostningerne jo bare. Det samme gør sig gældende for en del af de gamle Proton forstærkere, Proton's producent startede også som OEM producent for bl. a. NAD. For begges vedkommende lugtede de hurtigt hvor meget NAD der blev solgt og ville naturligt nok forsøge at skære deres eget hjørne af kagen. Senere har begge forsøgt at skabe deres eget image fx. ved at inddrage amerikanske designere af kredsløb og printlayout, men det er svært at komme foran ved at gå i andres fodspor.



__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 15 April 2005 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

har haft en 916 og det var ikke min kop the, men til de priser de står til (under 1000) tror jeg ikke du finder noget bedre.

Ellers er H/K Signature 1.3 en 3-kanals amp. Men den koster noget mere (4-5K brugt)



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 15 April 2005 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Sund skrev:

Og så er det ikke nemt at komme før nogen der har eksisteret længere end en selv. NAD er meget ældre som varemærke end AMC, der startede med at være OEM producent for bl. a. NAD, inden de som alle gode kinesere, fandt ud af at kopiere og sælge under eget navn. Nu havde de jo konstruktionerne liggende. Og af samme årsag er det at designet ligner, der er jo ingen grund til at finde andre underleverandører af fx. fronter og knapper, så stiger produktionsomkostningerne jo bare. Det samme gør sig gældende for en del af de gamle Proton forstærkere, Proton's producent startede også som OEM producent for bl. a. NAD. For begges vedkommende lugtede de hurtigt hvor meget NAD der blev solgt og ville naturligt nok forsøge at skære deres eget hjørne af kagen. Senere har begge forsøgt at skabe deres eget image fx. ved at inddrage amerikanske designere af kredsløb og printlayout, men det er svært at komme foran ved at gå i andres fodspor.

 

Hvor har du de oplysninger fra? Ifølge AMC har de brugt det brand siden 1970, NAD startede først i 1972!

Nu har NAD jo haft en lidt omtumlet tilværelse, hvilket nok skyldes at det ikke har været en af de sædvanlige hifi-virksomheder startet af en eller et par personer med en klar ide om hvad der skulle laves, men en gruppe af fabrikanter, distributører og forhandlere. Derfor har NAD jo også fået lavet det meste ude i byen, og det kan meget vel være at AMC har været en af deres underleverandører.

Om NAD har stjålet fra AMC eller omvendt er vel egentlig ligegyldigt, de laver den samme type af produkter med god value for money.

Har forøvrigt selv brugt en 2445 til at trække center og to baghøjttallere og det gjorde den rigtig godt. Den eneste grund til at den står og samler støv lige nu er at jeg ville have en forstærker der matcher den jeg har til fronterne.

Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1916
Sendt: 15 April 2005 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Sund skrev:

NAD 906/916 er tre seperate forstærkere med hver sin trafo der kun har tænd/sluk knappen og kabinettet til fælles. Det vil du opdage hvis du prøver at løfte på en.



Du hentyder vel til den voldsomme egenvægt på 12 kg - eller 2 kg pr. kanal

..... uhhh




__________________
AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
Til top Vis Frede1977's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frede1977 Besøg Frede1977's Websted
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 15 April 2005 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Hah .. det er ikke til at gøre sig klog på .. men hvad fanden .. de er vel alle svindlere på hver deres måde 

Hmm .. men hvis jeg kunne finde en NAD 916 til under 1000 kr .. så ville det måske være ok at starte på, så kan man jo altid opgradere...

Hvad er forskellen egentligt på 916 og 906

Skal netop bruge den til center og 2 baghøjttalere .. hvis i ikke skulle have gættet det :)


__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 15 April 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Sund skrev:

NAD 906/916 er tre seperate forstærkere med hver sin trafo der kun har tænd/sluk knappen og kabinettet til fælles. Det vil du opdage hvis du prøver at løfte på en.

Hver forstærker er på 2x30 watt og kan hver især og hver for sig brokobles til 1x90 watt. Der er således mulighed for at lave den til 3/4/5/6 kanals.

Det er muligt nogen har oplevet at den ikke levede op til deres forventninger, men det må stå for deres regning, jeg kender den kun som ualmindeligt vellydende og næsten umulig at slå ihjel eller få til at gå i knæ. Jeg har prøvet at køre en med tre 4 ohms subber i brokoblet, længe. Nok blev den varm, på grænsen til at lugte, men den stod aldrig af eller gik ned.

Selve konstruktionen er meget tæt på at lyde og yde som en 3020'er.

Og så er det ikke nemt at komme før nogen der har eksisteret længere end en selv. NAD er meget ældre som varemærke end AMC, der startede med at være OEM producent for bl. a. NAD, inden de som alle gode kinesere, fandt ud af at kopiere og sælge under eget navn. Nu havde de jo konstruktionerne liggende. Og af samme årsag er det at designet ligner, der er jo ingen grund til at finde andre underleverandører af fx. fronter og knapper, så stiger produktionsomkostningerne jo bare. Det samme gør sig gældende for en del af de gamle Proton forstærkere, Proton's producent startede også som OEM producent for bl. a. NAD. For begges vedkommende lugtede de hurtigt hvor meget NAD der blev solgt og ville naturligt nok forsøge at skære deres eget hjørne af kagen. Senere har begge forsøgt at skabe deres eget image fx. ved at inddrage amerikanske designere af kredsløb og printlayout, men det er svært at komme foran ved at gå i andres fodspor.

Oplysningerne er ikke rigtige - bag AMC stod nogle af de samme folk der var med til at få NAD igang. En af de væsentlige forskelle var bare at AMC i en årrække gjorde mere i rør. Der var et tæt samarbejde mellem de to mærker indtil for nogle år siden.

Proton er også uden for sammenligning - Proton er et gammelt amerikansk firma der for mange år siden lavede rør-forstærkere og nogle aldeles glimrende tunere. Det røg på kinesiske hænder senere, og så gik det så som så med kvalitet og produkter. Men det havde intet med hverken NAD eller AMC at gøre!

Hifi Klubben solgte desuden i en årrække AMC sideløbende med NAD fordi AMC havde en storsællert i AMC CVT-3030 som var en rørbaseret integreret forstærker til den ydmyge pris af 3995,00!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 16 April 2005 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Nå men .. uden at skulle mundhugges om hvorvidt det var den ene eller anden der kom først eller hvem der startede hvad.

Hvad er bedst ? er det smag og behag ? eller nogenlunde det samme. Skal jeg være ligeglad med om der står AMC eller NAD på kassen ?


__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 16 April 2005 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Forskellen på 906 og 916 er ikke ret stor. Der er kun tale om små ændringer af hensyn til at optimere ydelsen i forhold til produktionen. Om du vælger den ene eller den anden vil ikke gøre den store forskel.

Og det var netop det du skulle bruge den til jeg havde gættet på og til det brug er de begge kanon.

Om du skal vælge AMC eller NAD er svært at svare direkte på, idet det der lyder godt for den ene ikke lyder godt for den anden. Jeg vil dog fastholde baseret på erfaringer at hvis jeg havde valget ville det uden videre diskussion falde ud til fordel for NAD.

AMC har ikke været med i nogen form for opstart af NAD der er et rent europæisk markedsførings- og logistisk projekt, med produktion hos underleverandører i fjernøsten og salg til det europæiske marked gennem de importører der foranledigede opstarten af NAD.

AMC kan godt have brugt det navn længere end NAD har brugt deres, men hvad producerede de dengang?

Når vi i HFK solgte AMC produkter var det for at dække de områder NAD ikke lavede produkter til, fx rørfortærkere og til at begynde med Pro Logic forforstærkere.

At kalde AMC CVT 3030 for en storsællert er (heller ikke) ikke en rigtig oplysning, den solgte pænt men ikke i nævneværdigt antal. Og slet ikke i sammenligning med noget NAD produkt overhovedet. At den så lyder godt er en anden sag, det er jo ikke det jeg anfægter for så vidt angår AMC's produkter.

Og når det gælder ikke at kunne komme foran ved at gå bagefter kan det nævnes at man hos AMC også forsøgte at kopiere selve Hi Fi Klub ideen hjemme på Taiwan. Man lavede avis og meldte kunderne ind, men fordi man aldrig fattede selve kernen i konceptet endte det med at løbe ud i sandet for dem.

Hvad angår Proton er historikken mere kompleks end som sådan. Der her været en del trafik frem og tilbage over Stillehavet af ejerskabet af varemærket. De Protonforstærkere jeg henviser til er dem der kom til landet omkring '80. De var produceret af samme OEM producent som lavede mogen af NAD's modeller på samme tid som de var indehavere af eller samhandlede med dem der ejede Proton som varemærke. NAD flyttede efterfølgende sine kontrakter til andre der ikke havde samme behov for at lave 'lookalikes', og ikke længe efter begyndte det at tynde ud i Protons produkter. Der var ingen R&D der kunne løfte arven og så var der flere penge i at være OEM producent igen. 

Oplysningerne har jeg fra de 15 år jeg arbejdede med NAD og de 3-5 år jeg arbejdede med AMC, og ifølge AMC's ejer er det ganske vist, at sådan forholder det sig i store træk.



__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 16 April 2005 kl. 00:29 | IP-adresse registreret  

ja men så vil jeg da lystigt lede efter en 916 el 906 uden at tænke nærmere over hvilken jeg vælger.

Men må man så være så fræk at spørge .. hvad er konceptet egentligt ? Eller dette er måske store forretnings hemmeligheder som helst skal forblive sådan?


__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9397
Sendt: 16 April 2005 kl. 00:47 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:


Proton er også uden for sammenligning - Proton er et gammelt amerikansk firma der for mange år siden lavede rør-forstærkere og nogle aldeles glimrende tunere. Det røg på kinesiske hænder senere, og så gik det så som så med kvalitet og produkter. Men det havde intet med hverken NAD eller AMC at gøre!



Man skal altså ikke kigge ret meget på de produkter der kom fra Proton i 80'erne, og som gjorde Proton kendt i DK. Der var ikke blot tale om produkter der mindede om NAD (som det er gældende for AMC) men om produkter der i udseende var 100% identiske med NAD. Farven var sort i stedet for grå, men alt fra skrifttype, knapper mv. var 100% identiske med flere NAD modeller (bl.a. NAD3240pe som jeg selv havde).

Når det er sagt har Proton siden vist, at de godt kan selv om de ikke længere plagiere NAD.
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 16 April 2005 kl. 01:05 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:
Ronin skrev:


Proton er også uden for sammenligning - Proton er et gammelt amerikansk firma der for mange år siden lavede rør-forstærkere og nogle aldeles glimrende tunere. Det røg på kinesiske hænder senere, og så gik det så som så med kvalitet og produkter. Men det havde intet med hverken NAD eller AMC at gøre!



Man skal altså ikke kigge ret meget på de produkter der kom fra Proton i 80'erne, og som gjorde Proton kendt i DK. Der var ikke blot tale om produkter der mindede om NAD (som det er gældende for AMC) men om produkter der i udseende var 100% identiske med NAD. Farven var sort i stedet for grå, men alt fra skrifttype, knapper mv. var 100% identiske med flere NAD modeller (bl.a. NAD3240pe som jeg selv havde).

Når det er sagt har Proton siden vist, at de godt kan selv om de ikke længere plagiere NAD.

Det var kun i en periode at NAD blev plagieret - det blev almindeligt kendt da Proton havde leveret flere serier under den kinesiske ledelse, som led under store stabilitetsproblemer. Så måtte sagen jo være den bedste at kopiere designet og til dels noget af elektronikken fra nogle der havde mere held med at få tingene til at fungere. Ikke mere desto mindre var det tekniske ikke så meget rip-off -  det var deres egen rodede opbygning med elendige komponenter og lidet flatterende design. Jeg mindes med rædsel det forstærkersæt jeg havde fra dem.

Heldigvis er der kommet andre boller på suppen efter endnu en ny ledelse og der er lidt mere styr på tingene, men optimalt er det stadig ikke og bliver det sikkert aldrig - når først det har været ødelagt en gang......



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes