Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. april 2024 | 10:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Musik-bagkataloget (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 31 Juli 2016 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Hej. At studere bagkataloget af musik, er et spændende og sjovt og ikke mindst oplysende fordriv. Indrømmer blankt, jeg lytter til musik - ikke teknik .
Et af de sjove fund , og til min fornøjelse var The GODS GENESIS . Udgivet 1968 ( dengang min mormor var ung ) .
Til min overraskelse , dejlig psykodelisk tidsbillede af tid , men ikke særlig godt indspillet tekniskt , men never mind / skråt op med teknik . Musikken flyder derud af . Gode melodier.
En af pladens egenskaber er den store flade , kendetegnet ved orgel . Jeg syntes jeg kendte sounden , er det ikke - jo det var Ken Hensley . Foregangsmand i Uriah Heep , en troldmand på sit instrument og sandelig ikke om trommeslageren
Lee Kerslave , også var med .
The Gods GENESIS album afspejler en tid, hvor det poetiske er i højsædet , men sandelig også et opgør med højere politiske relationer , eller spændninger om man vil.
The Gods Genesis , er på en måde et gennemsyret værk , af vilde ideer og manifestationer om en bedre verden .
Nutidens album indeholder ikke disse ting , da det er for kommercielt , og tiden ikke til disse ting.
Lad det være sagt, er man bange for sit reference anlæg skal tage skade af dårlig indspillet lyd, lad vær . Dog er det mikset med et godt stereo billede . Er du derimod frisk og høre , historie , så er det sagen , ligeledes bør man kigge og lytte til Colloseum , hvor Gary Moore trådte sine baby sko
Godds fornøjelse
Space


__________________
I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes