Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 18:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: B&W & Denon - nyt TV bord? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Phansen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Marts 2014
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 03 Marts 2014 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Jeg er ny her og nærmer mig nu at have fået det udstyr jeg vil have - nu skal jeg bare lige have det til at se ordenligt ud.

Et spontan besøg hos "klubben" hvor jeg bare skulle kigge på sonos 1, men så så jeg de havde tilbud på b&w 683 og de lød liiidt bedre end sonos. Så jeg kørte hjem med dem. Derefter måtte jeg sande min Marantz PM65 var spændt for hårdt for så jeg købte Denon avr x4000 med to stk b&w som baghøjtaler. Efter lidt vaklen ift center bestemte jeg mig for at købe en b&w 685 til at køre som center i stedet for HTM serien. Det ved jeg stadig ikke om var en klog beslutning. Ekspedienten sagde en sub er overflødig når man kører med 683. Om han har ret ved jeg stadig ikke.

men mit reelle problem er at det ser ud ad h til. Der skal et smallere tv bord så fronterne kan komme ned og stå på gulvet.

Mine spg til jer:

1) Vil jeg fortryde at jeg har valgt 685 som center? Det ser lidt dumt ud når man piller stoffet af - men har vi ikke allesammen stof på alligevel?

2) jeg har tænkt på dette

http://tvbord.dk/shop/control-1-wh-1209p.html

hvor jeg så vil have centeren liggende ovenpå.

Vil man blive ærgerlig over at have grejet inde bag en glaslåge? går fjernbetjeningen ligeså godt igennem som tv bordet ikkke har IR glas?

Tv bordet skal indeholde Denon avr x4000, TDC play box, DVD-spiller, PS4. børnenes wii skrammelkurve som ses på billedet skal væk.

3) Tydeligvis ser det jo også dumt ud med 685 i hhv vindueskarm og på reolen. men hvis de står på stander så synes jeg også de står sådan lidt midt i rummet og fylder op pga min stues indretning.

Hvad sker der hvis jeg trækker baghøjtalerne helt tilbage til bagvæggen. Det betyder så der bliver 5,5 meter frem til lyttepositionen fra baghøjtalerne. hvor der nok kun er 4 meter over til fronterne. Gør det noget?

Til top Vis Phansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Phansen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes