Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 17:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Dynaudio Xeo3 & 4 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 25
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Februar 2014 kl. 07:14 | IP-adresse registreret  


 

Hifi Test.de. Af trådløse Xeo højttalere -

Trådløse højttalere -

Jovist de findes, men slet ikke i samme seriøse udgaver, som Dynaudios Xeo 3, en ægte audiophile-højttaler.
Xeo 3 er en meget seriøs trådløse High-End højttaler, som kun skal have strøm og signalkilde for at spille.
Dynaudio Xeo 3 er prissat som tilsvarende trådløse tilbud fra Sonos, B&O og Bose. I denne henseende er
Xeo 3 miles foran konkurrenterne, i form af dens naturlige levering af tonal finesse.

Dynaudio Xeo 3 er en aktiv Hi-Fi højttaler med 27 mm soft dome-diskant og en 14.5 cm basenhed. Højttalerne
er ikke bare trådløse, men også fjernebetjent, så volumen kan justeres, dermed er der heller ikke brug for en
forforstærker, som normalt ved aktive højttalere.

Xeo 3 accepterer musik med en bit-rate og samplerate på op til 24-bit/48 kHz, ligesom Xeo 3's sender-modulet
ikke komprimerer signalet. Indbygget er 2 x 50 watt digitale klasse D - Delefilter: Digitalt (DSP), og indbygget
D/A konverter (DAC).

Xeo 3 er forberedt til brug i flere rum, da et enkelt Xeo sender-modul kan transimttere signaler til op til tre sæt
Xeo-højttalere, mens hver enkelt højttaler kan styres individuelt med sin egen fjernbetjening. Højttaleren kan
placeres op til 50 m væk fra senderen.

Lyden er åben, detaljeret og med virkelig god dybbas. Un-plug and play. Tænk ikke på højttalerkabler, software,
eller IP adresser, ingen D/A konverter. Kun strøm og en lydkilde, så er der ren musik-nydelse for entusiaster!.

Konklusion:
Dynaudio Xeo3 trådløse højttalere er den ægte vare: ægte high-end højttalere, der bare tilfældigvis er trådløs.
En telefon eller tablet fyldt med melodier, og et par ledige bogreol hylder er nok til et Xeo komplet hi-fi system.
Dynaudio Xeo er langt det bedste trådløst lyd system, jeg har hørt. /CNET.com / by: Steve Guttenberg.
------------------------------

------------------------------------------------------------ -----------------------------------------------------

Den firkantede chip i midten af billedet er en DAC på 7 x 7 millimeter!
unders sidder output filtrering kondensatorer og spoler.

Den meget lige frekvensrespons for Xeo 3 er tegn på førsteklasses materialer og god digital
lydbehandling. Over 22 kHz, 44 kHz sampling rate begrænse sendeområdet, under 40 Hz
subsonisk filter optager.

Delefrekvensen mellem Low og diskant er usynlig - lige som det skal være.

 Læst her - Hifi Test.de.  +  Xeo 3 test her.

Kvalitets højttalere Made in Denmark

http://www.hifi4all.dk/content/templates/besogsartikler.asp? articleid=2779&zoneid=4 

------------------------------------------------------------ -----------------------------

Et trådløse Xeo 3 højttaler sættet har mange tilslutnings muligheder.

Xtreme alsidighed: Lyd opgradering til smartphone, tablet, networkplayer,
fladskærms-tv. Eller blot som en substitue for et surround hi-fi system.

Xeo er utrolig alsidig: Xeo transmitteren kommunikere trådløst med Xeo3
højttalere, og kan tilsluttes via fire hook-ups til forskellige analoge og
digitale musik kilder. Du vælger input til højttalerne ved hjælp af Xeo
fjernbetjeningen.

Her er et eksempel: Tilslut CD-afspiller til stereo RCA analog indgang.
Fra fladskærms-tv via hovedtelefon udgangen til mini-RCA analog indgang.
IPad via Airport Express til den optiske digitale indgang. Og din computer
direkte til USB-indgang, op til 24 bit/48 kHz. Du behøver ikke at installere
software, plug-in, eller en IP-adresse til at gøre alt dette. Du skal blot tænde
Xeo, vælge input, og afspille.   



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Februar 2014 kl. 07:15 | IP-adresse registreret  

          
 
 
Se div. test af Xeo 3.
 
 
---   Read more.  
 
                                      
 
 

Jeg har nu læst en masse positive test, så jag køber sku et sæt.

__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Februar 2014 kl. 07:19 | IP-adresse registreret  

Kort om Dynaudio - en af verdens største højttalerproducenter.

Her en video hvor du blandt andet følger fremstilling af Dynaudios Xeo 3 højttalerne.

http://www.youtube.com/watch?v=ak8Ck8UzCOE

Dynaudio A/S, Sverigesvej 15, 8660 Skanderborg. Telefon 86 52 34 11. info@dynaudio.dk

I dag eksporterer Dynaudio til 80 lande rundt i verden og har høstet priser overalt for produkterne.
Dynaudio har i dag ca. 350 ansatte. Udvikling og produktion af lydsystemer foregår i Skanderborg.
Dynaudio stiller ekstreme krav til kvaliteten og er højt certificeret.

Dynaudio har sin egen kabinetfabrik i Vejle, hvor kabinetter bliver produceret af erfarne snedkere.
Denne kvalitet har ikke bare medført, at Dynaudio er højt anset blandt millioner af musikelskere på
verdensplan, men også at DR-BYEN og BBC har valgt Dynaudio monitors til alle deres redigerings
rum. Dolby brugte ligeledes Dynaudio højttalere til introduktionen af de nye Dolby HD formater.
Med Dynaudio hører du lyden hjemme i stuen, præcis som den var tiltænkt af musikerne.

 


Dynaudio højttalere er en unik kombination af innovativ teknologi, state-of -the-art
præcision fremstilling, og ægte håndværk, som er en medfødt dansk egenskab.

Dynaudios CEO Wilfried Ehrenholz.

Slip af med dine old-school komponenter, med Dynaudio Xeo 3 trådløse High-End højttaler system.

Syntes du Xeo 3 er dyre, så husk du kan sig farvel til højttalerkabler, D/A-konvertere, forstærkere
og speciel software. Bare sæt dine Xeo 3 højttalere og Xeo transmitteren op. Værsgo. Alt gøres nemt
via fjernbetjeningen. Tænd for højttalerne - indstil lydstyrken - valg en lydkilde. Det er da memt IK'.  

   



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Februar 2014 kl. 07:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har bestilte et sæt Dynaudio Xeo 3 trådløse aktive højttaler med tilhørende transmitter og fjernbetjening.

Kan købes her. til en samlet pris. OPDATERET LINK SIDE 7

Vare(r):
1 x  DA-XEO3R-BH Dynaudio Xeo 3 trådløse højttalere, inkl. fjernbetjening, Sort højglans, 1 par - 9999,00 DKK
1 x  DA-XEOTRA Dynaudio Xeo sender/trasmitter - 1999,00 DKK
1 x  EXP-SHIP01 Forsendelses/fragt omkostninger, privatpakke/brev (momsfri) - 85,00 DKK
1 x  EXP-SHIPDISC01 Rabat, Fri Forsendelses/fragt i Danmark på udvalgte produkter ved onlinekøb -70,00 DKK.  

 

 

Nu tænker jeg så over hvordan Dynaudios Xeo 3 skal indgå i mit øvrige set-up på en måde, så mit
BeoVision TV ikke behøver at være tændt for at kunne høre musik. 

Min Apple TV3 boksen, er tilsluttet BeoVision 7 TV, med et HDMI kabel. Dette giver mulighed for at streame
fra min iPad til ATV3, til BV7 via HDMI indgangen ved at aktivere BV7 med Beo4. (IR link)

Tager jeg min iPad mini og går på Spotify og vælger Airplay til Apple TV 3 boksen starte ATV3 op, uden
at BV7 TV's tilsluttede højttaler spiller med. Apple TV3 boksen kan tilsluttes med et optisk toslink kabel til
Dynaudio's transmitter, så kan jeg streamer trådløs audio til Dynaaudio Xeo 3 højttalersæt nr.1. Musik og
lydstyrke vælges på iPad.

Altså:
Ønskes at streamer trådløs lyd fra netværket / NAS-Serveren, allene over Dynaaudio Xeo 3 højttalerne,
benyttes iPad til at tænde Apple TV3 boksen.

Ønskes at streamer trådløs audio fra netværket / NAS-Serveren, både over BV 7 tv's tilsluttede højttaler,
og  Dynaaudio Xeo 3 højttaler sæt nr.1, benyttes BEO4 plus min kommando for aktivering af ATV3.
Så tænder BV 7 og via IR link tænder og slukker ATV 3 boksen.

Dynaudio's medfølgende fjernbetjening benyttes mm. hvis man f.eks har tre sæt Xeo 3 højttaler, og vil tænde
set 1-2-3 op enkelt vis. Eks Nr. 1 for skrivebord plasering. Nr.2 for f.eks køkken/alrum plasering.

Xeo 3 højttalerne skal være skrivebords / køkken-alrums højttaler, efter behov. Nu kan de jo  flyttes rundt
(vægt 6,5 Kg), og skal kun tilsluttes 230Volt. Senere bliver der måske tilføjet ennu et sæt Xeo 3.

 

 

Stor set bruges min computeren ikke som lydafspiller. Så det er ikke en afløsning for
afspilning af div. herfra, de nye højttaler skal bruges til, selv om de delvis står ved pc'en 

Jeg har fundet en løsning der giver mulighed for at spare lidt på mit BeoVision 7 TV. 

F.eks (1) Når vi ser TV- (2) Video fra Oppo Blu-ray afspiller.- (3) Streamning af  Spotify
via iPad til ATV 3.- (4) Streamning af Netflix film.- (5) Streamning af lyd, billeder og video
fra NAS-server.- (6) Fra PC, fordi jeg foretrækker lyden fra lydkortes digital udgang.- (7)
Fra DAB/FM tuner fordi jeg foretrækker lyden fra digital udgangen.- (8) Digital audio fra
Cayin CD-252. CD afspiller.- (9) En gang imellem analog lyd fra min Beogram TX pladespiller.

I alle de tilfælde hvor jeg ikke sidder decideret og høre musik, men musikken køre samtidigt
med man foretager sig andet, skal de trådløse Dynaudio Xeo 3 højttalere tage over.
Det er f.eks (3)- (5 lyd)- (6)- (7)- (8).



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Februar 2014 kl. 07:30 | IP-adresse registreret  

Så kom posten med en kasse.  

2 stk. Dynaudio Xeo 3 højttaler. 1 Transmitter og 1 fjernbetjening, og så et par ekstra bestillinger.
1 stk. "Digital audio koaxial til toslink konverter" og 1 stk. "Lindy Toslink Digital optisk audio switch".

Så skal der ellers spilles/ lyttet på alt muligt musik. De højttaler lyder virkeligt godt, så mine
forventninger efter at have læst en masse godt om Dynaudio Xeo 3, er bestemt blevet indfriet.

Opsætningen hvor iPad streamer til Apple tv 3 køre rigtigt fint, også i køkken-alrum, hvor jeg
lavede første prøve opstilling på køkkenbordet. Jeg oplever ikke ekko fra køkken-alrum, når mit
BeoVision 7-40" TV's højttaler spiller med i stuen samtidigt, så Xeo 3 systemet er super hurtigt. 
 
Den lille fjernbetjening der fulgte med, er en mulighed for lydregulering, og eller klares musik-
valg, og lyd regulering direkte på min iPad. 

____________________________________________________________ ____________________

Nu skal mit BeoVision 7-40" TV nødvendigvis ikke stå tændt, for at hører musik.

Alle mine AV produkter er tilsluttet BeoVision 7. Så det er blevet en "Storm PP" løsning at få det samlet bag BV 7.

Er min tegning ikke forstået, forsøger jeg også med tekst.
 
Den almindelige stereo switch boksen på tegningen.
Her benyttes kun den ene række rca indgange, og en rca udgang. I det coaxiale kabel findes jo
både højre og venstre linie signal.

På de tre rca indgange er coaxial tilslutning for PC- DAB/FM Tuner, og en CD afspiller, der kan
vælges indgang for. 

På switch boksens rca udgang er tilsluttet en rca Y fordeler. Fra den ene Y udgang føres et coaxial
kabel til BV 7's AV 6 (cinema) coaxial S/Pdif indgang. Altså audio til de TV tilslutede højttaler.

Fra den anden switch boks rca Y udgang, føres en ½ meter coaxial kabel, som er tilsluttet
indgangen på en "Coaxial til optisk converter", med tilsluttet strømforsyning. Fra denne converters
optisk udgang, til en af de to optiske indgange på en "Lindy Toslink Digital optisk audio switch",
med tilsluttet strømforsyning, er ført et optisk kabel.

Til den anden optiske indgang Lindy switch, er tilsluttet et optisk kabel fra ATV3 boksen.
Fra Lindy switch udgangen er ført ennu et optisk kabel, som er tilsluttet den optiske indgangen
på Xeo 3's 2,4 GHz Transmitter boksen.

Så er der hul igennem. Jeg kan nu på Lindy switch boksen vælge A, for audio Wi-Fi AirPlay
streamning via ATV 3 fra Netværket F.eks: Netradio - Audio fra min NAS Server eller f.eks
Spotify Premium, som giver op til 320 Kbps Audio.

Sættes Lindy switch i B, hentes audio fra PC- DAB/FM Tuner, eller CD afspiller.

                           



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Februar 2014 kl. 08:19 | IP-adresse registreret  

Dynaudio Xeo 3 transmitter er klæbet fast her, og har så frit "udsyn" til både stue og køkken.

 



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 16 Februar 2014 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

Super med dine altid informative måder at sætte tingene sammen på
Dyb respekt, og tak
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Februar 2014 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

@ Struktøren

Tak skal du Ha'



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Februar 2014 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

Xeo 3 fylder ikke meget i en reol.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Februar 2014 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Xeo 3 - Optimizing the system.
----------------------------------------------------
Xeo - Getting started

http://www.youtube.com/watch?v=bAB9t1qjKzA
-----------------------------------------------------
Xeo - Multiroom system setup

http://www.youtube.com/watch?v=IBo4vUB52Ig
-----------------------------------------------------
Xeo - Streaming music from network

http://www.youtube.com/watch?v=I2X0Uvozs-8

                       



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Februar 2014 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  



Manual -  http://www.dynaudio.com/int/manuals/DYN_Xeo_Manual.pdf

Xeo update: New software functions included -

http://www.dynaudio.com/int/xeo/XEO_OwnersManualA.html

http://www.dynaudio.com/int/xeo/XEO_QA.php

                                  



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
rvu84
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 251
Sendt: 17 Februar 2014 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Spændende tråd, jeg er selv lige på vippen til at købe et sæt Dynaudio X14 med en nad d7050 forstærker, men du får mig helt i
tvivl og jeg skulle vælge dette sæt istedet. Jeg er dog nervøs for om jeg kommer til at fortryde at jeg ikke kan sætte en sub til, så
hvordan har højtalerne det med dybe toner/bas ved musik ?

__________________
Mit Setup
Til top Vis rvu84's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rvu84
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 18 Februar 2014 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

Hej rvu84
 
Vennerne og jeg blev virkeligt imponeret over Xeo 3's evne til at gengive med god dynamik.
Når der skrues op, er der masse energi i bas området, som også går ganske dybt. Det virker 
til den aktive forstærker virkeligt har styr på basmenbramen, når det rigtige lydmateriale bliver
afspillet, via den optiske indgang på Xeo transmitteren.
 
Gør dig selv den tjeneste at tage en tur til Sønderborg HER, og lyt til dem.
Jeg syntes jeg får stor lyd fra små højttaler.


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Februar 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 754
Sendt: 18 Februar 2014 kl. 07:46 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Trådløse højttalere.



Jovist de findes, men slet ikke i samme seriøse udgaver, som Dynaudios Xeo 3, en ægte audiophile-højttalere. med fjernbetjent forforstærker. Xeo
3 er en meget seriøs trådløse High-End højttaler som kun skal have en strøm og signalkilde for at spille.


Dynaudio Xeo 3 er en aktiv Hi-Fi højttaler med 27 mm soft dome-diskant og en 14.5 cm basenhed. Højttalerne er ikke bare trådløse, men også
fjernebetjent, så volumen kan justeres, dermed er der heller ikke brug for en forforstærker, som normalt ved aktive højttalere.


Xeo 3 accepterer musik med en bit-rate og samplerate på op til 24-bit/48 kHz, ligesom Xeo 3's sender-modulet ikke komprimerer signalet.
Indbygget er 2 x 50 watt digitale klasse D - Delefilter: Digitalt (DSP), og indbygget D/A konverter (DAC).


Xeo 3 er forberedt til brug i flere rum, da et enkelt Xeo sender-modul kan transimttere signaler til op til tre sæt Xeo-højttalere, mens hver enkelt
højttaler kan styres individuelt med sin egen fjernbetjening. Højttaleren kan placeres op til 50 m væk fra senderen.


Lyden er åben, detaljeret og med virkelig god dybbas. Un-plug and play. Tænk ikke på højttalerkabler, software, eller IP adresser, ingen D/A
konverter. Kun strøm og en lydkilde, så er der ren musik-nydelse for entusiaster!.






------------------------------------------------------------ -----------------------------------------------------



Den firkantede chip i midten af billedet er en DAC på 7 x 7 millimeter! unders sidder output filtrering kondensatorer og spoler.


Den meget lige frekvensrespons for Xeo 3 er tegn på førsteklasses materialer og god digital lydbehandling. Over 22 kHz, 44 kHz sampling rate
begrænse sendeområdet, under 40 Hz subsonisk filter optager.



Delefrekvensen mellem Low og diskant er usynlig - lige som det skal være.


[COLOR=#0000ff">Hifi Test.de[/COLOR">.   


Kvalitets højttalere Made in Denmark



http://www.hifi4all.dk/content/templates/besogsartikler.asp? articleid=2779&zoneid=4
 


------------------------------------------------------------ -----------------------------


Et trådløse Xeo 3 højttaler sættet har mange tildlutnings muligheder.


Xtreme alsidighed: Lyd opgradering til smartphone, tablet, networkplayer, fladskærms-tv. Eller blot som en substitue for et surround hi-fi
system.


Xeo er utrolig alsidig: Xeo transmitteren kommunikere trådløst med Xeo3 højttalere, og kan tilsluttes via fire hook-ups til forskellige analoge
og digitale musik kilder. Du vælger input til højttalerne ved hjælp af Xeo fjernbetjeningen.


Her er et eksempel: Tilslut CD-afspiller til stereo RCA analog indgang. Fra fladskærms-tv via hovedtelefon udgangen til mini-RCA analog
indgang. IPad via Airport Express til den optiske digitale indgang. Og din computer direkte til USB-indgang, op til 24 bit/48 kHz. Du behøver ikke at
installere software, plug-in, eller en IP-adresse til at gøre alt dette. Du skal blot tænde Xeo, vælge input, og ramte Afspil.   <!-- Signature -->





Hej
En ting er jeg lidt træt af, er at folk samt nogen butikker slynger om sig med at kalde meget. Billige produkter for high end. High end er kendt som
cost no objekt.

__________________
Til top Vis Sonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sonic
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 18 Februar 2014 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Sonic

Den diskusion kan du tage på en af de flere hundrede tråde der allerede
er oprettet om emnet.- High-End benyttes af Dynaudio om Xeo 3.

Sonic - Hvis du lægger ører til Xeo 3 finder du ud af at de ligger
lydmæssigt i den "høje ende" af hvad der findes af højttaler i den
størelse. Du kan så lægge "koste noget objekt" i begrebet hvis du vil.

Billige højttaler, det er der delte meninger om -

MM skrev:
12.000 Danske Kroner for at høre trådløs baggrundsmusik --- hmmmm  
Så skal man vist have været på rov på Skatteøen.
 

     



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 19 Februar 2014 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Dynaudio Xeo 3 på HiFi messen.

Dynaudio XEO High End.

Xeo 3 til TV + meger andet - http://www.youtube.com/watch?v=53NB0PnjEkQ



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 19 Februar 2014 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

 Musik fra netværket til Xeo 3 -

http://www.youtube.com/watch?v=rE5RmVKwxQM


Xeo Transmitter til Computeren.

Se YouTube video - http://www.youtube.com/watch?v=d3mCKOhug_g

Xeo 3 til TV- http://www.youtube.com/watch?v=856JUnYNehI



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 20 Februar 2014 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  


 
---------------------------------------------------
 
 
--------------------------------------------------- 

AudioShark skriver om Xeo 3.
 
----------------------------------------------------
 
Ønskes ovenstående på engelsk, så aktiver de direkte link.
 
----------------------------------------------------
 
Dynaudio Xeo 3 højttalere, har fantastisk lyd og fremragende byggekvalitet.
Xeo 3 er prissat som tilsvarende trådløse tilbud fra Sonos, B&O og Bose.
I denne henseende er Dynaudio Xeo 3 miles foran konkurrenterne, i form
af dens naturlige levering og tonal finesse, rettet mod musik elskere.
 
Uddrag fra Xeo 3 test her.
 
----------------------------------------------------
 
Computer Audiophile Foreslåede Hardware List (CASH liste
 
Dynaudio Xeo 3 Trådløs Højttaler System -

 Site Anmeldelse (2013/03/26) | site
 
Uddrag fra anmeldelsen -

Jeg er altid bekymret for basgengivelse, og spekulerer på om jeg vil blive skuffet.
Lever Xeo 3 højttalerne op til de offentliggjorte specifikationer i mit lytte miljø.

Med henblik på at konstatere dette, satte jeg Xeo 3-system på en lille HiFi
demonstration med nogle Marcus Miller elektrisk bas, og min foretrukne
Jay-Z & Kanye West track, Niggas i Paris. Jay-Z og Kanye vandt Best Rap
Grammy for dette spor i 2013.

Xeo 3-systemet lød stor, selv ved høje lydstyrker. Basgengivelsen var fantastisk.
Marcus Miller "bas på sporet" introduktion fra hans Silver Rain album var ren og
sprød, meget dyb og ikke klemt. Samme Bas oplevelse med Niggas In Paris.


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 22 Februar 2014 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

AirPlay fra Apple TV til Dynaudio Xeo 3.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 23 Februar 2014 kl. 08:16 | IP-adresse registreret  

Denne tråd er en del af -  Mit set-up



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 

Side af 25 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes