Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. maj 2024 | 06:15   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Lukker Hifi4all? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 14 December 2013 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Helt enig med Struktøren

Et forum hvor trådene ikke er spækket med masser af uvedkommende
reklamer, er også hver at nævne som en positiv ting for os på hifi4all.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9872
Sendt: 14 December 2013 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

At der ikke er alle de irriterende reklamer her, skyldes jo at der så meget gang i den her inde. Mange af de andre forums, er der tit meget stille og her skæpper reklamerne så i stedet i kassen. Ellers lukkede disse jo nok.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4558
Sendt: 14 December 2013 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Det er helt bevidst fra min side, at forum og artikler ikke er fyldt med reklamer. Jeg ønsker simpelthen, at holde det redaktionelle og kommercielle adskilt  

God weekend!



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Gela
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tager en pause!

Bruger siden: 09 Marts 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 230
Sendt: 14 December 2013 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

At lukke Hifi4all kunne måske gavne det danske hifi-folk. Det ville give lidt plads til nye initiativer.

Vores land er for lille til flere forummer. Det har tiden vist.
Pt. må hifi-folket nøjes eller søge mod udlandet.

Til top Vis Gela's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gela
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4558
Sendt: 14 December 2013 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Sikke noget vrøvl... det viser jo bare, at Hifi4all udfylder den rolle/funktion fint. Hvorfor skulle det så lukkes 



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 14 December 2013 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

@ Gela - Pt. må hifi-folket nøjes eller søge mod udlandet.

  - Så gør DU så bare det Gela.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
obli
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 23 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 14 December 2013 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Lidt ydmyghed overfor forummets medlemmer og deres forskellige bevæggrunde for at være medlem er vel mere passende.
Man skulle måske hellere spørge sig selv hvad det er folk vil have. Er det oversigt og indsigtsartikler, reklame for nye produkter, tests af diverse
udstyr(og skrevet af hvem), køb og salg sektion eller debat mellem ligesindede. Er det måske et 'one stop shop' uden at der nødvendigvis excelleres i
nogen af delene
eller?l
Jeg mangler endnu at se det medie der til fulde kan gabe over al dette på samme tid med den kvalitet man kan forvente.

Et er sikkert, en god, åben og konstruktiv dialog med brugerne er nødvendig for forummets overlevelse. Personligt håber jeg man vil mere end bare
overleve.

__________________
Karan KAi 180 mk2. Proac D28. Kondo KSL SPc. Bluesound Node, NAS, DAC?, pladespiller?
Til top Vis obli's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af obli
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 14 December 2013 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Man kunne god få en debat om hvordan at vi bruger kunne ønske at hifi4all.dk skulle se ud i fremtiden, og hvad dette forums skulle indeholde   

En rigtige stærk side er hifi4all.dk´s "Køb, Salg & Bytte" sektion, måske Danmark baste sted for netop disse ting, det kunne måske gøres mere sikker med NemId godkendelse og et krav om at oplyse serie nummer.

Og en hel det flere teste og anmelders, for det har nu set lidt tom ud på denne front i lange tid.

Så ja der er en del der kan gøres for at gøre hifi4all.dk beder og mere ruste til fremtiden, så skal de nye bruge nok også komme, og i takt med dette også flere annoncører (uden at plaster det hele til)

Plus at være mere venlig overfor nye bruge, så de syndes at dette sted er et god sted værre, så som en pænt sprog og inden mudderkastning, så de gamle bruge har også en ansvar for at dette forum overleve.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 14 December 2013 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Hmm... Oplyse om serienumre på brugtsiden... Tja... Ved ikke lige hvad det kan gøre, da man jo kan spørge sælger om det samme ved kontakt... Om behov for Nemid er tilstede... Måske, men må indrømme at jeg tager ud til sælger, hver gang for at bese det annoncerede... Test, ja tak, også både det dyre, men også det flertallet har overskud i privatøkonomien til... Og er klar over at den gode Redaktør skal have tid til dette... Men det er vel stadig sådan, at andre kan komme med en test af forskellig udstyr... Om værdien for andre så er til stede... Det må den sunde fornuft ved læseren afgøre... . At vi skal tale/skrive pænt, både nye og gamle brugere, er vel en selvfølge..? Ellers har vi en Redaktør der heldigvis tør blande sig og handle... Og så kan vi endnu engang disskutere om det er godt eller dårligt, at han gør det, om han er for hård eller som nogle tidligere medlemmer mener, for uretfærdig... Jeg mener det er godt... Reglerne står rimeligt skarpt... Og så må vi rette ind... For ellers ligner dette hurtigt Nationen på EkstraBladet... Og når vi dertil, så er der intet der kan overleve, selvom det kan til tider være underholdende læsning, så gavner det ikke sagen, debatten eller den fælles interesse for Hi-Fi... Så som denne side er nu, tror jeg det bliver svært at gøre den bedre... For hifi4all er godt Men måske hvis der kunne gøres noget med oversættelse af test fra andre sider og udgivelse herinde...? Der er jo en fælles interesse for både producenter, forhandlere og brugere, hvis budskaberne kommer mere ud i krogene... Samarbejde mellem de forskellige interesse sider... En tanke..? Om det så kan lade sig gøre... Tja...? Der kommer vel noget med ophavsret og diverse blokeringer...?

Med vanlig venlig hilsen
Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 14 December 2013 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Ja "Struktøren" vi har en hård.... Redaktør, måske lidt for hård nogle gang, men det er en anden debat som ikke skal tages på her

Men det jeg mener er at man altid skal være klar til forandringer og lytte til kloge og god og råd med mere, så at man ikke lige pudslige er der ikke menge bruger tilbage.

Man kunne måske få en ekstra rubrik under "køb, salg, byt", hvor man kunne indtast serie nummer, som et forsøg   ,
det er jo ikke altid at man personlig kan se den ting man ønsker at køber, på grund af for store geografi forskellig, og netop "køb, salg, byt" blive tit ramt af fup sælger, og man kunne også stille det et krav om, at det billede de er af tinge, faktisk er billede af tingen og ikke et billede fra nette.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 14 December 2013 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Det med billede... Det vil jeg godt tilslutte mig, gerne fra flere vinkler... For så kan man måske også se diverse mærkater der kan fortælle om alder og
deslige, og netop, ikke et fra nettet... Kunne måske have sparet mig en tur til sjælland eller have trukket et par tusinder eller fem af en salgspris...
Men man bliver klogere... Desværre . Så billeder... Jep

Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
truef
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 408
Sendt: 14 December 2013 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Gela skrev:
At lukke Hifi4all kunne måske gavne det danske hifi-folk. Det ville give lidt plads til nye initiativer.

Vores land er for lille til flere forummer. Det har tiden vist.
Pt. må hifi-folket nøjes eller søge mod udlandet.



Det giver jeg dig ret i - men så er det jo nerds.dk der skal lukke......hvorfor?........KSB og tilbudsavisen fungerer rigtig godt
på hifi4all og det er grundstammen på sitet.....Der er ikke fornuftige alternativer til disse andet steds på det.
Se hvordan det gik for AVtainment.....lukket....

Men hvorfor får du ikke selv banket et fedt site op Jonas Bojer eller går ind i redaktionen på hifi4all? Men din drivkraft og
gode ideer skal da bruges et eller andet hifi site
Til top Vis truef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af truef
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4558
Sendt: 14 December 2013 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Jeg er absolut altid åben for forslag, men der skal være mere end egen personlig interesse i det... det skal give mening for alle.

Men Hifi4all er en virksomhed, der drives i fritiden, og derfor handler det også om tidsmæssige ressourcer. For der skal stadig være tid til de daglige gøremål på siden. Plus, at jeg rent faktisk har et liv med familie og venner, ved siden af min interesse for siden og hifi.

Faktisk har jeg gennem tiden fjernet funktioner fra siden, som alligevel ikke blev benyttet, uden at det blev syndelig bemærket! Det handler om, at finde ind til kerneforretningen, og drive denne sobert.

Der nævnes muligheder for Køb, Salg & Bytte... nemID er forbesværligt og tidkrævende at implementere, med ovenstående in mente. Serienr. er en rigtig dårlig idé, da det kan misbruges til forsikringssvindel af tredje person!

Jeg synes faktisk, i al ydmyghed, at Hifi4all er samlet om kerneforretningen. Og så giver det ikke mening, at tilføje en masse "nice to have", som også skal passes og plejes. For denne tid skal så bare tages fra noget andet.

Anmeldelser tager tid... rigtig meget tid! Og at få andre til at skrive anmeldelser kunne være en god idé. Men så skal jeg også til at læse korrektur på disse, samt arrangere lån fra importører mv. Jeg vil have kontrol med alt dette, hvis kvaliteten skal sikres, og det er der bare ikke mere tid til.

Og i øvrigt er det ikke flere anmeldelser, der trækker flere læsere til... vi har prøvet tidligere!   



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 14 December 2013 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Sådan... Som jeg skrev tidligere... hifi4all er ikke bare "godt nok"... Det er slet og ret... Godt..!

Med gladelig og ikke mindst venlig hilsen
Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 861
Sendt: 14 December 2013 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

For positive og konstruktive brugere er her fint at være.......trådstarter deltager tilsyneladende heller ikke længere, så kan vi ikke bare høre noget musik og komme videre ?
Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas
 
obli
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 23 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 15 December 2013 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Mikkel, nu kan man ikke være noget for alle, det er der de fleste virksomheder jo går galt. "Do what you do best and do it Well" men hvad er det præcist? At strukøren synes alt er GODT er jo helt fint, for struktøren. Det er tydeligt efter at have fulgt siden igennem flere år nu at der har været en del uro omkring den redaktionelle linie, indholdet af og værdien af de forskellige anmeldelser samt KSB. Måske er tiden til et mere grundlæggende strategisk serviceeftersyn så man finder sin helt rigtige plads i markedet. Konkurrenter er jo kommet til i mellemtiden, og de er jo ude efter de samme annoncepenge.

Jeg selv bruger KSB rigtig meget, inklusiv annoncørernes sider samt nogle få fora der afspejler min interesse. Deciderede dybdegående tests finder jeg på andre site der leverer højere kvalitet. Hvad gør andre?


__________________
Karan KAi 180 mk2. Proac D28. Kondo KSL SPc. Bluesound Node, NAS, DAC?, pladespiller?
Til top Vis obli's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af obli
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 15 December 2013 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

Surfer rundt i det store ingenting/alting som internettet er... Var inde forbi whathifi i dag, der er der en debat i deres forum der ligner denne... Jo, jeg er mange steder og kigge, pirre min nysgerrighed... At jeg syntes dette site er godt, skal da ikke tages for at det er endegyldigt...? Men i forhold til de andre danske sider, er det godt... En god køb/salg side... Debatforum er åben for saglige spørgsmål, det kommer på ligeså snart det er skrevet... Testene herinde, jep som Gige selv skriver, tid er en nødvendighed... Klart, derfor kigger jeg andre steder også... Dette er et tilbud, som man kan bruge.. Eller lade være... Tror at Gige kigger andre steder hen både for at tiltrække nye kunder og brugere.. Nå... Niks naiv er jeg ikke... Har set nogle af de ældre tråde hvor folk kalder hinanden øgenavne, fandt sågar en tråd hvor man havde lovet hinanden tæsk... . Ak... Glad for at her kan der lukkes ned for dette...

Godnat
Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
truef
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 408
Sendt: 15 December 2013 kl. 01:12 | IP-adresse registreret  


Men prøv at se hvor lidt der sker på nerds på debatforum....det er de samme 10 mennesker som sidder og ævler løs....nej man skal læse på de
udenlandske debatforum for at få det bedst kvalificeret svar :-)
Til top Vis truef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af truef
 
Jan Eskildsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2009
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 694
Sendt: 15 December 2013 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

Nu har Jonas Bojer vist fået rigeligt med berømmelse.
Keep up the good work, Gige.



__________________
"There's no substitute for experience".
Til top Vis Jan Eskildsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Eskildsen Besøg Jan Eskildsen's Websted
 
Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Februar 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 754
Sendt: 15 December 2013 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Hej her i tråden vil lige komme med en kommentar her på en go søndag morgen, jeg er enig med jer som er tilfreds med hifi4all. Dog en lille anke siden kunne godt trænge til at få et lille facelift så den virker mere up to date. Men vil da tilføje at det nok kan være lidt charmerende at den er lidt old school at se på. Personligt synes jeg siden er super nem at gå til og ikke virker forvirrende at finde rundt i. Bruger da også køb salg og bytte til at få en ide om at se hvad der er spændene grej. Ikke fordi jeg klager over mit anlæg på ingen måder har endelig fået skruet mit drømme anlæg sammen, men mere for at få en ide om hvad der rører sig på markedet.

Jeg synes vinyl tests fra mikkel Gige var rigtig fede at læse og suge lidt viden til sig, og især når man selv kører 100 procent vinyl selv. Jeg har lige selv bestilt en ordenligt stak plader som regner med at dukke op til januar omkring 80 nye lper så det er jo bare skønt. En sidste ting synes Mikkel er blevet langt bedre til at få ro og orden end før i tiden, hvis der skulle være nogen som ikke helt kan finde ud af at skrive pænt til folk.

__________________
Til top Vis Sonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sonic
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes