Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. maj 2024 | 00:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Sætte links ind i tråde (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 16 Juli 2013 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

Jeg oplever hver uge uge at folk ikke har kan finde ud af at sætte link ind i deres indlæg, som jeg synes er meget
irriterende, ofte virker det ikke, man skal markere linket og så sætte det ind i url feltet eller bare søge på linket som der er
en funktion man kan gøre det hurtig med, når man bruger chrome

Når man vil sætte et link ind bliver det altid sat ind som den aller sidste i indlægget og skal det så stå et andet sted skal man
bruge tid på at flytte den hen til det sted man have det til at stå, man kan ikke markere et sted med cursoren og så sætte et
link ind, det kommer altid til at stå på sidste linie

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?
TID=95719&PN=1


Nogen gange når jeg sætter et link ind som fylder en hel line og noget af den næste (når jeg bare sætter linket ind 2 gange
for at gøre det meget hurtig med at sætte link ind) så skal det ofte rettes så der kun er et link på hver linie ellers virker det
ikke.

Jeg kan godt finde ud af at sætte links ind, dog er der nogen få gange hvor jeg bare ikke kan få det til at virke, så må folk
selv markere linket og søge på det.

Kan vi ikke få det lavet om hvordan man sætter link ind, for det er noget af det mange ikke kan finde ud af og som tit
irritere mig, nogen få gange kan jeg heller ikke finde ud af det.
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4558
Sendt: 16 Juli 2013 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Hej!

Hifi4all er en gammel dame, og teknikken er af ældre dato... derfor er ikke alle funktioner lige gode. Det var meningen, at noget nyt skulle have været en realitet, men leverandøren fejlede 2 gange på målstregen.

Derfor blev de stævnet og har tabt sagen, og skal derfor refundere vores tilgodehavende. De har dog valgt at anke... hvilket betyder, at det endnu en gang bliver trukket i langdrag! Hvilket muligvis også er deres strategi.



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 16 Juli 2013 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Ja der er jo nogen der har råd til at trække det i langdrag, hvor andre ikke har
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9872
Sendt: 16 Juli 2013 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Hmm...før den nyeste Explore 9 automatisk blev opdateret, var det sådan, at man blot skrev linket og så venstre klikkede, så linket blev som linket i første indlæg her. Man skulle så lige sende indlægget før det så også blev aktivt. Sådan virkede det dog på Explore men ikke Firefox. Men efter det nye opdatering virker dette ikke mere. Nu skal man så i stedet skrive forum koden. Efter opdateringen kan man heller ikke vælge tekst farve oppe ved de øvrige ikoner. Det er det jordfarvet store A jeg mener. Har prøvet at gå ind og vælge "kompatilitet", men dette er ikke aktivt, så man kan klikke på det. Linket blev placeret der, hvor curseren var før opdateringen.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes