Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 01:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Hifi messer i dk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 08 April 2013 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Jeg savner kt radios electro day hvor jeg engang om året kunne lytte til det nyeste inden for hifi og surround,
mere end man i dag kan få lov til at lytte til de spændende produkter i butikker som hifiklubben,av connection og
vassago hifi (som jeg har til gode at besøge) og ja jeg er fra fyn.

Der er ikke rigtig mere nogen hifi messe på fyn hvor kt radio er gået nede om og hjem og har været det i et par
år, det kunne bare ikke løbe rundt, der er altså bare nogen produkter som kun tape connection,som der været i
Odense(wharfdale),hifi freaks, hifistore.dk (Q acoustics) har og som jeg godt kunne have tænkt mig at lytte på,
Monitor Audio kunne jeg gøre i av connection men deres udvalgt er ikke så stort eller f.eks xtz.

Jeg kunne godt tænke mig at have haft mulighed for at have lytte til Q Acoustic (proudct of the year 2012 i
whathifi), monitor audio bx2 (meget populær hos whathifi og dens bruger) vores svenske naboer som laver xtz,
istedet for at nøjes med det odense kan tilbyde (har et sæt dali zensor 1 som jeg er glad for selv om der ikke er
så meget bas)


Hvad er der af hifi messer i dk? (har set indlægget om Hifi messer i 2013, men de svar der er kommet, er kun om
udstillinger i udlandet)

Er fyn bare et meget dårligt sted for hifi interesserede? (butikker og hifi messer)

Jeg har ikke bil, så jeg skal bruge de offentlige transportmidler for at komme til herning,århus eller f.eks
københavn, som tager tid (indtil de hurtige tog forbindelser bliver etableret) og det koster jo mindst det dobbelte
bare den ene vej, som jeg betaler for at komme til og fra odense.

Vi er jo ellers et stort hifi land med produkter i verdensklasse som Dali,Dynaudio,B&O,System audio,Primare,jamo,
densen,gamut, gryphon,audiovestor
Lyngdorf

Men hvad hifi messer i dk angår er vi vidst ikke lige i samme klasse
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 09 April 2013 kl. 00:44 | IP-adresse registreret  

Ingen gider at lave det hvis der ikke er store penge i det,, KT messen var kun lavet for at de kunne få penge i kassen, den messe gik ned af bakke da Ole stoppet.

Det er sandheden med messer i dk, sjov nok når man tager på messe i Sverige så koster det en 1/4 af hvad det koster herhjemme...

Men der er helt klart plads til en messe i Odense det er bare et ? om prisen og hvem der skal tage sig samme og lave en...
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 09 April 2013 kl. 01:25 | IP-adresse registreret  

Ved ikke om av connection, vassago hifi, hifiklubben, computercity (streaming/computer,mobiler) fona,expert,
elgiganten,B&O, butikken,4sound kunne lave en hifi,computer messe sammen med distributørene, evt begrænse
det til alt det danske vi har.

Ingen tvivl om at vi i Odense har faciliteterne, men som nævnt det kræver penge og arbejde

Er jo svært at interessere sig for hifi på fyn, for med hifi som med musik der handler det om at høre det, ikke bare
læse om det. (også selv om det kun er en gang om året)

Som jeg læser det i Hifi4all og din alder tråden så er der mange der har anlæg for 100.000kr så interessen er der
bestemt og jeg vil da også allerede invistere i noget nyt udstyr her til maj selv om jeg allerede har ofret de første
ca 3500kr + det jeg fik for mine krk rokit powered5 g2 som lige skulle opgraderes for de penge jeg fik tilbage i
skat (+ lidt ekstra)

Kt radio kunne også have ladet være med at gi så mange fribiletter, siden jeg købte mit første hifi anlæg i kt radio
i 1993 fik jeg hvert år fribilletter, men ville da 100% have kommet også selv om jeg ikke fik fribilletter
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes