Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. april 2024 | 22:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Hifimesse 2012 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kskruger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juli 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 228
Sendt: 23 September 2012 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Inden I sparker til Exotic Audio og Allan fra AB Audio, så må I også forstå, at der kan ske uforudsete ting, som gør at man pludselig mangler en mand...

Og for at sige det lige ud, så "rager" det ikke forummet her, hvorfor Kim fra Exotic Audio pludselig måtte melde pas til messen i dag!!!

Og når det er sagt, så giv hellere Allan et klap på skulderen for at klare tørnen alene!



Der er vist ingen, som har nævnt Kim med et ord i denne tråd og det er hellere ikke kritik af Allan. Men der var bare rigtig mange, som spurgte efter demo i det lille rum, bare i de 7-10 min jeg sad i det store rum. Så er det jo naturligt, at tænke hvorfor han ikke har kunne få hjælp andet sted fra, når man ellers har lavet et super lækkert messe setup.
Til top Vis kskruger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kskruger
 
daniels
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3702
Sendt: 23 September 2012 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

MortenB skrev:

Sgu da fordi du er vant til de JBL, Claus 

Nu var jeg ikke selv med til messen, men er ret nysgerrig på at høre om, hvordan de to-vejs Ayon højttalere lød. Er der nogen, som kan skrive lidt om indtrykkene af dem..?



Nu ved vi jo ikke hvem af os, der skal til ørelæge

Men min kammerat og jeg synes Ayon lød ret godt - selvom de spillede alt for højt for min smag.
Nu lyttede vi også til JBL setup'et lige før vi lyttede til Ayon, og JBL setup'et lød decideret ringe i vores ører - så i den sammenligning var Ayon en behagelig oplevelse lige efter JBL.


__________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels
 
HPA
Branchemedlem
Branchemedlem

High-Performance Audio

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 465
Sendt: 23 September 2012 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:
Du siger at setuppet med rockport/ear var for analytisk. Ikke forstået. Så har jeg helt misforstået
begrebet analytisk i hifi sproget. Synes nærmest jeg manglede noget attack og fandenivolskhed og især transientrespons.
Det var simpelthen for pænt og tilbagelænet efter min smag. Ganske fin lyd, men min forventning til rockport Mira var mere
attack og drive end blød hat. Om andet elektronik kunne rette op på det kunne være spændende at høre og måske noget
solid stage istedet


De fleste af jer, er tilstrækkelig lytteerfarne nok til at vide:

- at ti forskellige stykker musik, sandsynligvis lyder forskelligt på et givent anlæg
- at sweetspot lyder helt anderledes, end foran ude i siden eller stående i døråbningen
- at et set-up lyder forskelligt, når der er to besøgende og 20 besøgende i rummet

Jeg synes, at I skal huske at give et set-up langt flere chancer, lytte mere intenst, lytte til flere numre og bevæge jer rundt i
rummet.

Jeg har alt for mange gange oplevet besøgende, komme ind i rummet eller stå i døren, lytte i 15-20 sekunder og gå med
kommentarer som "Det lyder af helvede til" eller "alt for analytisk" eller ... hvilket er useriøst.

Det var lige hvad som faldt mig ind, på baggrund af jeres forskellige opfattelse af lyden :)

Go' aften
Hilsen Morten
Til top Vis HPA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPA Besøg HPA's Websted
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 23 September 2012 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

Rigtig fint indspark Morten

Tror bestemt du har fat i noget rigtigt her.

__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
daniels
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3702
Sendt: 23 September 2012 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Jeg går så også ud fra at alle her i tråden messe-erfarne nok til at vide at man sjældent kan bruge disse messe-indtryk til ret meget:

- Akustikken kan være rent lotteri om det er godt eller skidt.
- Småsnak og folk der vandrer frem og tilbage giver ikke optimale forhold.
- Det er ofte ikke musik man kender, der bliver spillet.

Så det er skam ikke fordi vi ikke vil give de forskellige setup's chancer nok. Der er simpelthen ikke optimale forhold til dette - men det ved jeg godt.

Vi brugte ca. 5 timer derinde og vi lavede sjældent andet end at lytte til musik - længere tid orker vi simpelthen ikke at bruge i en lang køre.

Så mine oplevelser skal ikke forstås som en endegyldig konklusion på hvert produkt - jeg er også inde på at de Rockport sikkert kunne lyde bedre under andre forhold i mit indlæg.

Så panik ikke - forhandlere - der er ikke afskrevet produkter grundet en messe-oplevelse.
Får man dog en AHA-oplevelse, kan der vindes goodwill fra min side



__________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 23 September 2012 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

En messe er vel i bund og grund bare en appetizer, på hvilke produkter man kan se frem til at finde i butikkerne og på det grundlag, skal man vel heller ikke dømme lyden, før produktet har været hjemme i egne omgivelser. 
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
zico
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 23 September 2012 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Fed messe, jeg fik en masse godt ud af det. Alle var utrolig flinke. Lyden var fed, så fed som man nu kan forvente på en messe.

Især var det fedt at få lov at trykke den af på JBL s4700 det var messens bedste lyd uden tvivl. Jeg brugte over en time både i lørdags og i dag på JBL'erne (Dynaudio try again). Fantastisk. Når ja, så fik jeg nye kabler med 60 % på prisen. Skøøøøønt.

Glæder mig til næste messe.




__________________
Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
Til top Vis zico's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zico Besøg zico's Websted
 
MGTF
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2010
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 412
Sendt: 23 September 2012 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Tak til Sillesen og andre for arrangementet. Dejligt at bruge en søndag i godt selskab med forhandlere og entusiaster. Småt
men godt, men måske også et udtryk for krise og behovet for at gå i tænkeboks for videreudvikling af en hifi messe. Jeg
manglede desværre at se den helt unge generation af entusiaster, der skal overtage efter os "gamle", samt lidt billigere grej,
selvom der var nogle der havde set "kriselyset". Men en god dag....og interessant.
Til top Vis MGTF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGTF
 
titt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 23 September 2012 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Tak til forhandlerne for en behagelig messe. Enig i at der ikke var så mange som sidst, men der var da en del og se på og lytte til.

Er det en indforstået hifiting, at man helst skal være lidt af en brokrøv?

Jeg er sgu glad for at der overhovedet er en messe, så man har en chance for at se og lytte til forskellige setups på relativ kort tid, og helt ærligt: 100 kr.?

Forstår ikke brokkeriet over prisen, når vi rask væk bruger tusindevis af kroner på hobbyen alligevel...

Lyden hos AB/Exotic var rigtig god.

Jeg var dog mest imponeret af Ayon/Mcintosh setuppet

Hvis jeg havde pladsen og midlerne, så............

 

Til top Vis titt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af titt
 
StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1274
Sendt: 24 September 2012 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

Tak til Sillesen for at stable arrangementet på benene, i disse tider... Som sædvanligt hyggeligt at møde nye, samt "the usual suspects" :)

Jeg beklager overfor dem der gerne havde lyttet til Earthquake, at vi kun brugte sub den sidste time. Vi følte os nødsaget til at respektere de andre udstillere, ved ikke at anvende udstyr der rent fysisk sætter bygningen i svingninger.

Hilsner,
Karsten

__________________
www.studiosound.dk
Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted
 
ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Bruger siden: 10 November 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 24 September 2012 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Exotic Audio og ABaudio siger tak til Thomas & co for en rigtig god, og hyggelig messe.... og de fysiske rammer var langt bedre
end de har været i mange år.
Vi var meget overrasket over hvor mange besøgende der var mødt frem, her i disse krise tider.... Og vi er super glade for alle
de positive tilkendegivelser vi fik fra kunderne.


Mvh
Allan
Til top Vis ABaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ABaudio Besøg ABaudio's Websted
 
tjalfe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2011
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 24 September 2012 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

Til top Vis tjalfe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tjalfe
 
ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Bruger siden: 10 November 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 24 September 2012 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Ak ja, det er altid nemt at være en helt bag en computerskærm..... Og hvis det er den eneste måde man kan få
opmærksomhed på, så lad dog barnet.....


Allan
Til top Vis ABaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ABaudio Besøg ABaudio's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 24 September 2012 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Jeg kan godt forstå at hifi er ved at være en uddød hobby......... Den er jo fyldt med sure gnavne folk, som brokker sg over dit & dat.

Endten så tjener forhandlerne ALT for meget, så er prisen for en indgangsbillet for dyr (100 kr come on), så brokker i jer over manglende udstillere og dem som er der, dem brokker i jer også over

Jeg kan godt forstå at vi ingen nye "medlemmer" får i denne hobby og at forhandlerne får nok og ikke gider knunderne mere. For mange af jer, i opfører jeg ikke særligt pænt

Dette burde være en så nem, glad og underholdende hobby, med massere af musikalske glæder og hyggeligt samvær på fx messer. Men i ødelægger jo hele stemningen, glæden og interessen ved at være en flok brokke-hoveder, som kun ser det dårlige i det meste. Husk på at glasset kan være halv-tomt eller halvt-fuldt, all det same, men alligevel ikke.......



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
wiii
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 205
Sendt: 24 September 2012 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

HØRT !

Udstillingen fejlede intet, jeg hyggede mig gevaldigt, og fik nogle gode oplevelser :)
Til top Vis wiii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wiii
 
Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1596
Sendt: 24 September 2012 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Det er skam ikke så slemt med de prise, problemet er nok mere at der ikke komme nok besøgende... ville have været med i år med et mega setup men havde andet at se til, så det må vente til næste år.

Det var dejligt at høre  Du er selvfølgelig (som alle andre distributører), yderst velkommen, og jeg hører da gerne hvad du ønsker af rum allerede nu.

Næste udstilling finder sted sidste weekend i Oktober 2013. Samme sted: Marriot.

 

 

 



__________________
Med Venlig Hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen
 
Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1596
Sendt: 24 September 2012 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

Tak til alle herfra.

En rigtig god weekend. Branchens udstillere havde virkeligt lagt sig i selen, for at give jer alle en stor oplevelse, og fra tilbagemeldingerne må man sige det er lykkedes.

Der var pænt med besøgende, og Marriott var klart en bedre ramme for udstillingen, end det tidligere sted. Der var flere konferencerum på Marriott og flere stande på fællesarealet. Det eneste vi savnede, var de små rum på etagerne ovenover, som vi havde på Scandic. Men da alle udstillere jeg talte med, har meldt tilbage at de ønsker at deltage i 2013, og der er flere af dem der ikke var med i år, som har meldt til mig at de ønsker at deltage næste gang  ( se bare Vassago HiFis klare melding ovenfor), er der sikkert basis for at vi også på Marriott tager etagen ovenover i brug i 2013.

Der er selvfølgelig altid nogen, der lige blæser igennem det hele på 15 minutter, og på den baggrund mener de kan danne sig en mening.

Min 15 årige datter, der sad ved entreen, overhørte ihvertfald een, der mente han skulle brokke sig højlydt efter 15 minutter, og ville hjem. Hvortil hun så sagde "Hvis du virkeligt mener dig istand til at vurdere det på 15 minutter, bør du vist også bare smutte hjem, men alternativt kan du jo også gå rundt en gang til, og gå lidt i dybden med det hele, for der er rigtigt meget spændende grej", han valgt det sidste, og blev så lige over 4 timer mere...  og da han gik, var det med smil på læben !

Og det summerer nok op ganske præcist hvordan vi branchefolk oplevede det. Nemlig utroligt mange søde rare mennesker, som det var en fornøjelse at møde og tale med, om vores fælles hobby.

Alt i alt en rigtig god weekend, og vi ser frem til at møde jer alle på næste HiFi & Surround, som finder sted sidste weekend i oktober 2013, på Marriott.

 



__________________
Med Venlig Hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen
 
Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1409
Sendt: 24 September 2012 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Jeg vil da også gerne give mit besyv med. Spenderede et par timer med en kammerat lørdag.

Det var sku rart at se at nogle enkelte havde taget hovedtelefoner og forstærkere med

Jeg må dog som en del andre, sige at det er lidt skuffende at udstillerne ikke forbereder sig på at kunne skifte bare en lille smule udstyr i løbet af dagen. Her skal Dynamax have stor ros for at skifte mellem to komplette setup. Og med hensyn til lydstyrke, så burde de udstillingsansvarlige måske være lidt mere obs på at hive fat i f.eks. udstillere som bigsound, fordi når de lige skulle spille Micheal Jackson var det jo ikke til at være i den ene halvdel af messen (og jeg pleger normalt ikke at være sart syntes jeg). Og jeg syntes udstillere og messeansvarlig skal se dem som konstruktiv kritik og ikke brok Og for det ikke bliver alt for surt, så skal i have stor ros for at rummene på Marriot var væsentlig bedre end det var tilfældet tildigere år på scandic.

For mig var en af de rent musikmæssige positive oplevelser Mordaunt-Short Performance 6 hos hifi-freaks. Det var klart messens mest behagelige lyd, måske ikke den mest neutrale lydgengivelse, men når man satte sig i stolene var du sku svært ikke lige at høre et nummer til. Personligt ville jeg ikke kunne have setup'et som det stod, da det var lidt for farvet til at have som eneste anlæg. Men når man ikke kender højtalerne eller pladespilleren, så er det lidt svært at vide hvad i setuppet der gør hvad. Men det er helt sikkert en højtaler jeg gerne ville lytte til igen med nogle ander ting spændt for.
De små Murdant-Short der stod i et andet (og noget mindre) rum var dog lidt en skuffelse i forhold til, de lød en smule anstrengt i spillestilen, og man havde slet ikke den samme lyst til at side og høre noget mere. Men igen, mange faktorer der spiller ind.

Rockport/ear setuppet glædede jeg mig til at høre, og jeg kan se vi er noget forskellige i hvordan opfattelsen af det har været. Jeg syntes som andre herinde at det manglede noget kant og nærvær, det lød nærmest kedeligt, hvilket jeg bestemt ikke havde forventet. Men jeg må bare have til gode at høre dem under andre forhold og se hvordan det er, fordi med de forskellige meninger der har været givet udtryk for herinde, så virker det ikke som om man har fået et rigtigt billede af performance.

Inde i Dynaudios gigantiske rum syntes jeg det var lidt synd man havde så meget udstyr med som man ikke spillede på, og med alt respekt for deres sælger som er en flink og rar mand, så snakker han altså alt for meget i forhold til man er på messe og gerne vil høre hvordan tingene lyder. De små Xeo3 imponerede (igen) med deres performance, og jeg er sikker på der var mange der gik hjem og syntes det ikke var helt skidt. Jeg syntes dog man også gerne måtte have demoet storebroderen Xeo5. Deres store evidence syntes jeg også lød rigtig fornuftigt selvom det ikke var meget musik man fik lov at høre på dem, og det var lidt synd det ikke var de samme numre som man demoede på Xeo'en. Bestemt en højtaler jeg gerne ville lytte mere til, omend jeg nok aldrig får råd til den

Og når vi nu er ved dynaudio så syntes jeg at Tape Connection stod for årets skuffelse. Man har i programmet et stort billede af Monitor Audio højtalere, men har i stedet valgt at spille på et Dynaudio C1 (og i øvrigt var der ingen planer om at skifte, måske hvis man kom til luk...). Højtalerne var placeret så der kun var ET sæde i rummet som havde bare tilnærmelses korrekt stereogengivelse. En forhandler med erfaring som Tape Connection burde dælme kunne sætte noget op som ikke har en så direkte udstråling som C1'erne og så samtidig sætte dem med toe'in så kun en person i lokalet kan få noget ud af dem. Det var dejligt at se Vitus og Aurender, men personligt syntes jeg bestemt ikke de fik hjælp til at blive fremstillet.

Inde hos studiosound og deres mumiehøjtalere fik man sig noget af en anderledes oplevelse. Højtalernes udseende er nok aldrig noget folk bliver enige om, så det lader vi ligge Personligt syntes jeg det var imponerende at have en så tør og kontant bas i sådan et lille kabinet. Diskanten var imponerende, omend måske lige en smule for høj, kan godt forstå hvis nogen syntes den var anstrengende. Men bestemt et spændende bekendtskab.

Inde hos Dynamax var der godt nok vellyd for alle pengene. Personligt syntes jeg at JBL'erne nok stod for den overall bedste lydpræstation på messen. Kontant stram bas, behagelig mellemtone og masser af luft i toppen. Bestemt en højtaler man kan gå og drømme om hvis man køber en lottokupon Ayon højtalerne spillede også fint, men syntes de manglede et eller andet i forhold til JBL'erne, det var som om mellemtonen ikke helt kunne følge med.

Der var masser af godt på messen og en del ting der kunne blive bedre til næste år. Personligt kommer jeg gladeligt igen og bruger nogle timer på at hente inspiration til både realistiske og urealistiske drømme

Til slut er der bare at sige keep up the good work, og håber at se endnu flere forhandlere næste år.

__________________
Mvh. Bjørn.
Til top Vis Ney_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ney_
 
Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1409
Sendt: 24 September 2012 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Og så lige et lille forslag. Når man nu bruger krafter på at lave et messeprogram. Så kunne udstillerne måske gøre lidt mere ud af at skrive hvad de rent faktisk spiller på. Og hvis man har lyst til at spille på mere end et setup kunne man jo passende skrive det i programmet, og så angive hvornår man har tænkt sig at spille på hvad. På den måde er det nemt at danne sig et overblik og ingen bliver skuffede over at komme hjem og så finde ud af at det man egentlig gerne ville have hørt blev sat på lige efter man var gået etc. Og det gør det samtidig lidt nemmere dagen efter når man prøver at finde ud af hvad man godt kunne tænke sig at høre igen under andre forhold.

__________________
Mvh. Bjørn.
Til top Vis Ney_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ney_
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 24 September 2012 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

Ja sikke en negativ stemning - Der er vel ofte sådan, at dem der har noget at brokke sig over fylder en hel del i sådan debatter, hvorimod dem der ikke brokker sig fylder for lidt, og holder deres mund, og det giver en ulighed. De der skriver negativt om den nu overstået messe udgør vel <kvart procent af de der besøgte messen. Jeg tror defleste der besøgte messen ikke er aktive på et debat forum som dette, så derfor kommer deres stemme ikke til udtryk.

Jeg besøgte messen lørdag var der kl ca 11 til 18, og kunne sagtens ha brugt en dag mere, der var udstiller jeg gerne ville ha vent tilbage til for et ekstra lyt, med lidt mere tid havde der været plad til fordybelse. Jeg var positivt stemt da turen gik hjem af.

Hvis der skal lyde lidt kritik her fra, så er det nok de ekstravagante forhold som Hotel Marriot, som gør at prisen på en stand er alt for høj, det udelukker en del af de mindre forhandler, hvilket ikke kan være gavnligt i disse tider. En messe i lille DK, er bedst tjent med at man prøver at samle alle forhandler til sådan et arrangement, og det kræver billigere stand pladser. Gør det til en folke fest og glem alt det snobberi med fancy lokaliteter.

Men ros til HR Sildeben for at stable en sådan arrangment på benende i med og modvind.Jeg kommer gen igen til næste år.

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes