Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 04:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Emne slettet? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 13 April 2012 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Hvad sker der lige har skrevet et emne,inlæg der hedder Hjælp til stor gamer skærm til pcen‏(under TV/projektion), for en mail om at nissemanden har skrevet et indlæg, trykker på linket men kan ikke se mit emne,indlægget, det eksistere ikke mere.

Hvem har slette mit Hjælp til stor gamer skærm til pcen‏?

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9397
Sendt: 13 April 2012 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

måske fordi emnet skal være indenfor hifi og surround og det er en gamerskærm nok ikke
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 13 April 2012 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Det var i emnet tv/projektion da jeg ikke synes det passede i htpc kategorien, måske flytte det, men på ingen måder slette det uden at gi besked om at det slettes :(

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9397
Sendt: 13 April 2012 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

Der står meget klart i retningslinier at der på ingen måder er plads till off topic emner, og en gamer skærm har intet med hifi og surround at gøre.

Det er meget rart, for jeg gider ikke læse om de bedste grafikkort og skærme til den ultimative spille maskine.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 13 April 2012 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

Nu var den så også under tv kategorien og ser da også en del tv på computeren, men lige netop grafikkort kunne jeg ikke finde på at spørge om, da hifi4all ikke er en dicideret computer forum, selv om mange i dag bruger computeren til musik.

Kunne jo også have spurgt om en tv til computeren men det er ikke det jeg søger,der er prisen også en helt anden og der er trods alt forskel på en computer skærm og en fladskærm til at se film og tv med (ud over mangel på tv tuner på pc skærm)

Har en HTPC noget med hifi og surround at gør?

Bruges en pc ikke til hifi, musikproduktion,musikvideoer, gratis tv på nettet,bonanza,Youtube eller foregår det altid via en alm fladskærm der er lavet til at se film tv med men som virker med en pc?

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Dan R. Hansen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 824
Sendt: 13 April 2012 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

HTPC ja, Gamer-relateret nej.

Han spørger så vidt jeg kan forstå om en god Gamer PC skærm, ikke om at godt TV til film.

Han kan spørge et computer site, i stedet.

Jeg kan godt forstå, at der redigeres i indholdet, af indholdet i visse tråde.
Ellers kan de "gode" tråde meget hurtigt drukne i intetsigende, og samme gengående spørgsmål.

Forummet drukner allerede i tråde, i stil med: "HJÆÆÆÆÆLP!!!! MANGLER HJÆLP TIL AT FINDE GOD SURROUND FOR 100kr!! HJÆÆÆLP"

Så syntes jeg ikke at vi skal have endnu flere usaglige indlæg, som ikke engang handler om Hi-fi, i udråbstegn og STORE bogstaver.

__________________
Dan R. Hansen
Til top Vis Dan R. Hansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dan R. Hansen
 
Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9397
Sendt: 13 April 2012 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

gasolin skrev:

Kunne jo også have spurgt om en tv til computeren men det er ikke det jeg søger,

Det er netop det der er hele humlen, du spørger til noget der på ingen måder er relateret til hifi og surround. En HTPC er netop en PC dedikeret til Hifi, surround og film. Mine HTPC bruges istedet for CD, forforstærker, radio, TV tuner og VHS maskine.

 

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 13 April 2012 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Jeg fatter ikke en pind! På den ene side vil man gerne nyde godt af et gratis forum, men på den anden side vil man også selv bestemme retningslinjerne... den er mest møntet på Gasolin/Michael.

Og det er ikke videre befordrende for debatten, at man sætter et "WTF" - What The f**k - på emnet, så der skriger ud over forsiden, i feltet over nyeste indlæg i forummet!

Retningslinjerne og modereringen af forummet er IKKE til debat. Og Hifi4all er ikke et demokrati, hvor man kan nyde medindflydelse! Og det er heller ikke ren anarki, hvor man kan gøre som man vil, bare fordi man har lyst.

Og så har computerskærme ikke en pind med hifi at gøre, uanset om man benytter den som fjernsyn eller som skærm til sin medieafspiller! 

Jeg har slettet et par indlæg, hvor et par medløbere udtrykte utilfredshed med måden Hifi4all administreres på... til dem vil jeg blot sige: Kan man ikke lige lugten, så er der altså andre alternativer... eller hvad man vil kalde dem?! 

Yderligere indlæg om min måde at administrere Hifi4all på, vil føre til udelukkelse fra siden!

God weekend.



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes