Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 17:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: En uge med CD12 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Og foresten

TILLYKKE MED DEN LILLE NY JONAS

Det er dejligt at se der er nogen der virkelig ofre sig for musikken



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

 

Med nok moral og endnu engang tillykke med CD’en. Gid jeg kunne høre hvordan sådan en fætter lyder, men på sin vis er jeg glad, for så bliver jeg måske aldrig rigtig hooked.

ja måske , men husk at der skal flere ting til får det rigtig svinger , må sige  jeg har aldrig gået efter en ting , tænk nu hvis man hørte en fed forstærker men den ikke passet sammen med ens højtaler som man har købt dyrt ind og ikke har penge til et skift ? ja dem er der mange af

derfor tænk dig godt om før du smider mange penge i en ting , hvis du ikke har til det hele

 

 

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

 

Med nok moral og endnu engang tillykke med CD’en. Gid jeg kunne høre hvordan sådan en fætter lyder, men på sin vis er jeg glad, for så bliver jeg måske aldrig rigtig hooked.

ja måske , men husk at der skal flere ting til får det rigtig svinger , må sige  jeg har aldrig gået efter en ting , tænk nu hvis man hørte en fed forstærker men den ikke passet sammen med ens højtaler som man har købt dyrt ind og ikke har penge til et skift ? ja dem er der mange af

derfor tænk dig godt om før du smider mange penge i en ting , hvis du ikke har til det hele

Interssant jeg ser det på en lidt anden måde. Jeg har nu fået en kæmpe forbedring derfor er den maksimale ydelse f.eks. hos mine højtalere ikke nået endnu så dem beholder jeg. Hvis jeg en dag smækker noget bedre udstyr på og ikke kan høre en forbedring så er højtalerens maximale ydelse nået og først der skal jeg skifte dem ud. Jensen hvad kan du anbefale af forforstærkere for købe en klimax kontrol er sku for lige til og jeg vil jo gerne teste mange inden jeg bestemme mig. 

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
jensen skrev:

 

Med nok moral og endnu engang tillykke med CD’en. Gid jeg kunne høre hvordan sådan en fætter lyder, men på sin vis er jeg glad, for så bliver jeg måske aldrig rigtig hooked.

ja måske , men husk at der skal flere ting til får det rigtig svinger , må sige  jeg har aldrig gået efter en ting , tænk nu hvis man hørte en fed forstærker men den ikke passet sammen med ens højtaler som man har købt dyrt ind og ikke har penge til et skift ? ja dem er der mange af

derfor tænk dig godt om før du smider mange penge i en ting , hvis du ikke har til det hele

Interssant jeg ser det på en lidt anden måde. Jeg har nu fået en kæmpe forbedring derfor er den maksimale ydelse f.eks. hos mine højtalere ikke nået endnu så dem beholder jeg. Hvis jeg en dag smækker noget bedre udstyr på og ikke kan høre en forbedring så er højtalerens maximale ydelse nået og først der skal jeg skifte dem ud. Jensen hvad kan du anbefale af forforstærkere for købe en klimax kontrol er sku for lige til og jeg vil jo gerne teste mange inden jeg bestemme mig. 

Jeg må nu give Jensen ret, man skal passe meget på med bare at købe een dyr ting hvis ikke resten af udstyret kan følge med. Set i lyset af maskines nyværdi burde dit anlægs samlede værdi ligge på omkring 500.000 kroner for at få det maskimale ud af den.

Men jeg vil bestemt ikke tage glæden fra dig, du har fået en kanon cd-afspiller og det vil man altid kunne høre, men du bør bare kraftig overveje at skifte ud i kæden hen ad vejen, det fortjener din Cd12.

 



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Finn29 skrev:
poul skrev:

det er dybt dybt useriøst med det lytterum, og synd for din cd12 !

hvorfor byder du ikke det anlæg et bedre rum ?

du kan da ikke påstår at du ved hvad du taler om, og så har den rum at gøre det i

undskyld mig, men det er helt godnat !

 

Er det det du mener når du siger der skal være mere KØD PÅ debatten

 

det ville da være bedre, end det der knæfald vi ser lige nu.

Jonas har bruge en masse penge, hurrrrra, og hvad så ?

jeg vil vide om han har fået maximalt ud af en minimum udgift ! det der "kan"  alle jo gøre !

op med den store, og så er det godt, NEJ NEJ NEJ. det er ikke det der gør den store forskel.

det er de små svære områder der giver mest !

lytterum, opstilling, sammensætning, osv.

se på jensen, har har da haft ALT det dyre gennem mølle, men det ser ikke ud til han er i himlen endnu ! Og tror du Jonas har N. nok til at skrive: den gav ikke forbedret lyd, bare anderledes ! og var ikke det værd ?

NEJ

man kunne med granti, finde en cd'er til under det halve, der i det setup, ville give mere !

men så mangler man jo det fine...dyre navn, og de misundelige venner og hifi bekendte !

tro på dine egen øre ! det er dig der skal leve med dem !

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

poul skrev:
Finn29 skrev:
poul skrev:

det er dybt dybt useriøst med det lytterum, og synd for din cd12 !

hvorfor byder du ikke det anlæg et bedre rum ?

du kan da ikke påstår at du ved hvad du taler om, og så har den rum at gøre det i

undskyld mig, men det er helt godnat !

 

Er det det du mener når du siger der skal være mere KØD PÅ debatten

 

det ville da være bedre, end det der knæfald vi ser lige nu.

Jonas har bruge en masse penge, hurrrrra, og hvad så ?

jeg vil vide om han har fået maximalt ud af en minimum udgift ! det der "kan"  alle jo gøre !

op med den store, og så er det godt, NEJ NEJ NEJ. det er ikke det der gør den store forskel.

det er de små svære områder der giver mest !

lytterum, opstilling, sammensætning, osv.

se på jensen, har har da haft ALT det dyre gennem mølle, men det ser ikke ud til han er i himlen endnu ! Og tror du Jonas har N. nok til at skrive: den gav ikke forbedret lyd, bare anderledes ! og var ikke det værd ?

NEJ

man kunne med granti, finde en cd'er til under det halve, der i det setup, ville give mere !

men så mangler man jo det fine...dyre navn, og de misundelige venner og hifi bekendte !

tro på dine egen øre ! det er dig der skal leve med dem !

KØBT kom og vis mig den cdafspiller som kun koster det halve og gør det bedre ;O) hvis du ikke vil eller bakker ud af denne påstand så er du jo blot fyldt med tomme ord og luft SÅ kom da for søren jeg er klar på den test.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Det vil jeg også godt høre nærmere om når i finder en bedre cd til det halve!!!
Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
[QUOTE=Jonas bojer][QUOTE=jensen]

 

Jeg må nu give Jensen ret, man skal passe meget på med bare at købe een dyr ting hvis ikke resten af udstyret kan følge med. Set i lyset af maskines nyværdi burde dit anlægs samlede værdi ligge på omkring 500.000 kroner for at få det maskimale ud af den.

Men jeg vil bestemt ikke tage glæden fra dig, du har fået en kanon cd-afspiller og det vil man altid kunne høre, men du bør bare kraftig overveje at skifte ud i kæden hen ad vejen, det fortjener din Cd12.

Jo jeg hørte en KÆMPE forbedring og har fået en Kæmpe forbedring med den CD12 og jeg tror nu nok jeg har mere styr på mit Linn en noget ande i dette forum. MEN det er korrekt at nu skal min forforstærker udskiftes og jeg har testet en Klimax kontrol, den giver godt nok ikke sammen spring i kvalitet som CD12 lige har gjort og dette er testet, den sidder jo også en tand længere nede i afspiller kæden og koster kun det halve.

Nu er der pontiale for opgraderinger men der skal jo penge til. Min stereo setup koster nu 305.000kr og jeg mener stadig at det er det mest musikalske man kan få for de penge efter min smag men selvfølgelig vil en klimax kontrol og 2 stk klimax soloer kunne gøre det langt bedre med det koster jo også 220.000kr mere.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
ekko
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

poul skrev:
Finn29 skrev:
poul skrev:

det er dybt dybt useriøst med det lytterum, og synd for din cd12 !

hvorfor byder du ikke det anlæg et bedre rum ?

du kan da ikke påstår at du ved hvad du taler om, og så har den rum at gøre det i

undskyld mig, men det er helt godnat !

 

Er det det du mener når du siger der skal være mere KØD PÅ debatten

 

det ville da være bedre, end det der knæfald vi ser lige nu.

Jonas har bruge en masse penge, hurrrrra, og hvad så ?

jeg vil vide om han har fået maximalt ud af en minimum udgift ! det der "kan"  alle jo gøre !

op med den store, og så er det godt, NEJ NEJ NEJ. det er ikke det der gør den store forskel.

det er de små svære områder der giver mest !

lytterum, opstilling, sammensætning, osv.

se på jensen, har har da haft ALT det dyre gennem mølle, men det ser ikke ud til han er i himlen endnu ! Og tror du Jonas har N. nok til at skrive: den gav ikke forbedret lyd, bare anderledes ! og var ikke det værd ?

NEJ

man kunne med granti, finde en cd'er til under det halve, der i det setup, ville give mere !

men så mangler man jo det fine...dyre navn, og de misundelige venner og hifi bekendte !

tro på dine egen øre ! det er dig der skal leve med dem !

Nu har du vist fået sagt din mening, Poul! Hvorfor er det lige du har så stort behov for at puste dig op og prøve at træde på Jonas, når nu han er så glad for sin nye spille? At han er tilfreds med den er jo netop et udtryk for, at den er pengene værd for ham. Det er jo ikke DIG han skal stille tilfreds, vel Poul?

Alle prioriterer forskelligt. I dit eget lytterum kan du jo gøre alt det DU mener er det helt rigtige.

Der er ikke nogen, der falder på knæ for Jonas - vi er bare nogen, der ikke har så ondt af at se andre mennesker glade.  Det er en egenskab du burde forsøge at tilegne dig - så bliver verden et meget bedre sted at være!



__________________
ekko
- dokumenteret klogest og sjovest
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
Til top Vis ekko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ekko
 
poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

jeg puster mig ikke op !

det er jer der lukker luft ud !

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

poul skrev:

jeg puster mig ikke op !

det er jer der lukker luft ud !

Poul læs mit indlæg igen og se hvor glad jeg er for den CD12, så vil du nok i sagens natur forstå at din mening er helt ligegyldig i mine øjne. Jeg har i mine øjne fået 300.000krs forbedring for kun 150.000kr det er altså halv pris.

Kom nu med den cdafspiller til det halve så jeg ikke blot sidder her med fornemmelsen af at du er en tom tønde. 

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
poul skrev:

jeg puster mig ikke op !

det er jer der lukker luft ud !

Poul læs mit indlæg igen og se hvor glad jeg er for den CD12, så vil du nok i sagens natur forstå at din mening er helt ligegyldig i mine øjne. Jeg har i mine øjne fået 300.000krs forbedring for kun 150.000kr det er altså halv pris.

Kom nu med den cdafspiller til det halve så jeg ikke blot sidder her med fornemmelsen af at du er en tom tønde. 

det var da godt ! også at det var DIT mærke ! tænk en kamel at sluge hvis en anden lød bedre !

tom tønde... det har du nok af i dit lytte------ sted !

det er helt fint med mig tillykke !, bare for let, og uden ide og mod ! ---for mig altså.

ingen er ens. og derfor er din mening mig = 0, men sådan som du hædres af andre, må deres jo betyde en del. derfor mit indlæg !

men slut nu med det, og nyd din pasta og cd'er

slut her fra, -må musiken være med dig Skywalker !

 

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Du er da for dum at høre på, Poul. Der er ikke nogen der hædrer nogen, men udelukkende folk der ønsker tillykke fordi det trods alt ikke er hver dag at en person kan smide 150000 dask på bordet for et apparat som med 100% sikkerhed bringer glæde ind i knaldhytten!

Findes der ikke et forum der hedder "pessimisme og idioti.dk" et eller andet sted - gør der synes jeg du skulle rafle derhen hurtigst muligt og fri os for alt det latterlige bavl og ligegyldige negative nonsens som du alligevel ikke kan begrunde med andet end alternative formuleringer af det samme vrøvl som du alligevel ikke har nosser til at bevise.

Kom med den cd til det halve og tag ud og bevis at det lytterum ikke fungerer!

Indtil da - knyt apparatet og afhold dig fra at udtale dig om ting du ikke ander en skid om. Jeg får ondt i fødderne og et vist sted af at læse sådan engang barnepis fra påståede voksne mennesker!

Remember - the sun even shines in your ass if you look close enough!!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
ekko
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

poul skrev:
Jonas bojer skrev:
poul skrev:

jeg puster mig ikke op !

det er jer der lukker luft ud !

Poul læs mit indlæg igen og se hvor glad jeg er for den CD12, så vil du nok i sagens natur forstå at din mening er helt ligegyldig i mine øjne. Jeg har i mine øjne fået 300.000krs forbedring for kun 150.000kr det er altså halv pris.

Kom nu med den cdafspiller til det halve så jeg ikke blot sidder her med fornemmelsen af at du er en tom tønde. 

det var da godt ! også at det var DIT mærke ! tænk en kamel at sluge hvis en anden lød bedre !

tom tønde... det har du nok af i dit lytte------ sted !

det er helt fint med mig tillykke !, bare for let, og uden ide og mod ! ---for mig altså.

ingen er ens. og derfor er din mening mig = 0, men sådan som du hædres af andre, må deres jo betyde en del. derfor mit indlæg !

men slut nu med det, og nyd din pasta og cd'er

slut her fra, -må musiken være med dig Skywalker !

 

Hva' Polle, er det "r**hullernes dag" idag? Er der sket noget ubehageligt i dit liv på det sidste? Er du blevet fyret, forladt eller forsmået?



__________________
ekko
- dokumenteret klogest og sjovest
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
Til top Vis ekko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ekko
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Nøj hvor er jeg glad for den evne jeg har, nemlig at være glad for mit selvom det ikke koster alverden, og ikke være jaloux på andre fordi de har noget der er bedre.

Jeg kan se om jeg kan lære dig det Poul, men det bliver sørme hårdt arbejde, for det er sq noget af en barriere der ligger og spærrer for den evne hos dig!!

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Beklager, jeg trækker mit tilbud tilbage. Spildt arbejde alligevel. Gå i terapi Poul, og lær at glædes på andres vegne, og prøv at nyd livet lidt mere

Fx som Jonas gør nu, hvor alt virker rosenrødt pga hans nye cd

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
[QUOTE=Jonas bojer][QUOTE=jensen]

 

Jeg må nu give Jensen ret, man skal passe meget på med bare at købe een dyr ting hvis ikke resten af udstyret kan følge med. Set i lyset af maskines nyværdi burde dit anlægs samlede værdi ligge på omkring 500.000 kroner for at få det maskimale ud af den.

Men jeg vil bestemt ikke tage glæden fra dig, du har fået en kanon cd-afspiller og det vil man altid kunne høre, men du bør bare kraftig overveje at skifte ud i kæden hen ad vejen, det fortjener din Cd12.

Jo jeg hørte en KÆMPE forbedring og har fået en Kæmpe forbedring med den CD12 og jeg tror nu nok jeg har mere styr på mit Linn en noget ande i dette forum. MEN det er korrekt at nu skal min forforstærker udskiftes og jeg har testet en Klimax kontrol, den giver godt nok ikke sammen spring i kvalitet som CD12 lige har gjort og dette er testet, den sidder jo også en tand længere nede i afspiller kæden og koster kun det halve.

Nu er der pontiale for opgraderinger men der skal jo penge til. Min stereo setup koster nu 305.000kr og jeg mener stadig at det er det mest musikalske man kan få for de penge efter min smag men selvfølgelig vil en klimax kontrol og 2 stk klimax soloer kunne gøre det langt bedre med det koster jo også 220.000kr mere.

At du har mere styr på Linn end alle andre herinde, det vil jeg nok være tilbøjelig til at give dig ret i.

ok, hvis dit setup er oppe i 300.000 kroners klassen så burde det også kunne yde din cd 12  retfærdighed. Men uansnet hvor penge man ofre på hi-fi, så kan man sku altid finde noget der spiller bedre , det stopper nok aldrig om man så brugte 1 million.



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

 

At du har mere styr på Linn end alle andre herinde, det vil jeg nok være tilbøjelig til at give dig ret i.

ok, hvis dit setup er oppe i 300.000 kroners klassen så burde det også kunne yde din cd 12  retfærdighed. Men uansnet hvor penge man ofre på hi-fi, så kan man sku altid finde noget der spiller bedre , det stopper nok aldrig om man så brugte 1 million.

(Jonas Bojer) Ja det ultimative er jo ikke lavet endnu, så er det bare at teste løs og finde det der passer til den retning man ønsker at gå. Puha en million jeg får helt kuldegysninger af alt det pasta jeg skal spise

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1499
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Pas på Jonas, man bliver deprimeret af too much pasta, men der findes da rugbrød og kartofler. De store containere ved Bilka o.l. indeholder madvarer for millioner, det fejler ikke noget det er kun datoen der ikke er ok.

Der er nogen der overser den fordel du har nu - når du engang opgraderer på forstærker og ht siden - så kan du udnytte potentialet med det samme. En anden ting du kan udnytte, det er meget nemmere at finde og forstå god musik i andre genrer når det lyder godt- så lad dig forføre af de nye musikmuligheder. 

 

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 04 Juni 2003 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

SES. skrev:

Pas på Jonas, man bliver deprimeret af too much pasta, men der findes da rugbrød og kartofler. De store containere ved Bilka o.l. indeholder madvarer for millioner, det fejler ikke noget det er kun datoen der ikke er ok.

Der er nogen der overser den fordel du har nu - når du engang opgraderer på forstærker og ht siden - så kan du udnytte potentialet med det samme. En anden ting du kan udnytte, det er meget nemmere at finde og forstå god musik i andre genrer når det lyder godt- så lad dig forføre af de nye musikmuligheder. 

 

JA jeg vil gerne have nogle gode begynder titler og navne på plader inde for klassisk musik, for jazzen er jeg allerede på vej ind i. Dødsmetal bliver nok aldrig mig ;O( selvom Metalica er ret fede.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes