Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. april 2024 | 21:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Årets HIFI forhandler 2009 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

Tweaker skrev:

Jamen så lad os få nogle meninger om det, og falder ikke i god jord, så må det jo bare trækkes tilbage.

Jeg syntes bare at det er rimeligt uskyldigt, og ikke noget der skal ses som en "award".

Igen, så var det her jo ment som en slags "hyldest" til alle vores gode forhandlere, og det syntes jeg det blev. Lidt trist at det så skal munde i sådan en diskussion.

Men igen, hvis det banner er "for meget", så dropper vi det da bare.



Afstemningen her vil du jo aldrig kunne bruge til noget - og den er jo slet ikke fair.

Jeg vil vædde med, at mindre end 30% af H4A's brugere har set afstemningen. Og ingen har jo været klar over, at den rent faktisk skulle betyde noget, så man har måske bare valgt at springe afstemningen over.

Hvis der officielt skulle udvælges en vinder, så burde det være Hifi4all som står for afviklingen af afstemningen. Og så bør den ryge på forsiden som en nyhed, så alle har en chance for at se og stemme.

Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3691
Sendt: 08 Februar 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
Tweaker skrev:
Sjoenne skrev:
Tweaker skrev:

<P sab="830">Vassago har også vundet retten til at have dette banner på hjemmesiden:

<BR sab="831">
<P align=center sab="832">


<BR sab="834"><BR sab="835">Et rimeligt smalt grundlag, at tale på vegne af "brugerne på hifi4all.dk" med 16 "stemmer" hehe <BR sab="836"><BR sab="837">Det her er måske mere passende: <BR sab="838"><BR sab="839">


Tjaeh, resultatet kunne måske, eller måske ikke, have været blevet anderledes hvis mange flere havde stemt. Men det syntes jeg nu ikke skal tage noget fra vinderen/vinderne, for sådan er det jo med alle afstemninger/valg. Dem der stemmer bestemmer  



Synes bare det er ekstremt fesent grundlag at lave sådan noget på. Prøv at kontakte admin næste gang.. det er vel mere passende at Hifi4all.dk selv står får at uddele "awards" på vegne af brugerne.



Det er ikke bare "fesent", men snarere uetisk.
Fint for René. Ham er der mange der er glade for. Fred være med det.

Men en poll oprettet af en privat bruger - hvis "resultat" et øjeblik senere bliver brugt i markedsføringen for et privat firma. Det er godt nok uldent. 16 brugere..!
Og rolig...jeg antyder bestemt ikke at "Tweaker" allerede har hentet præmien ovre på Fyn...



Mvh.
Niels




Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 09 Februar 2010 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Du godeste . Hvad der skulle have en positiv "hyldest" til vores forhandlere, har nu udviklet sig til insinuationer om det ene og det andet.

Ok, det kan da diskuteres om det banner var en god ide, og det var det åbenbart ikke. Men helt ærligt, der er altså grænser for hvad man kan tillade sig at insinuere, uden at have noget som helst at have det i.

Jeg kontakter Rene om det banner, som iøvrigt aldrig er blevet sat op, og så vil jeg godt bede en moderator om at lukke denne efterhånden lidt uskønne tråd.

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 09 Februar 2010 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Tråden lukkes efter ønske fra trådstarter.

/virious
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes