Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. maj 2024 | 00:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD og HDD optagere
 HIFI4ALL Forum : DVD og HDD optagere
Emne Emne: kiss558 m scartstik problemer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lilian
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 December 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 26 December 2009 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Hej Jeg  er ejer af en Kiss558 optager fra 2005. Den har aldrig været et stort hit, da den er ret besværlig at betjene. Men vi har brugt den som dvd-afspiller og antenneforstærker. Da det analoge signal forsvandt prøvede vi at få denne optager til at modtage MPEG4 signalet (den skulle ifølge vejledning have tuneren). Men det lod sig ikke umiddelbart gøre. Vi købte derfor en antenne med forstærker og satte den direkte i Kis optageren. Derefter forsvandt signalet fra scart stikket. Ligegyldigt hvad vi gør er der tilsyneladende intet signal via scartstikket mere. Den kan ikke fremvise DVDere mere og man kan ikke indstille maskinen via TVets billede. Hvis vi prøver de andre udgange til TVet er de også døde. Men der er liv i optagerens eget display som tilsyneladende kan forstå kommunikationen fra fjernbetjeneningen.

Har jeg mon slået en sikring i stykker i Kiss optageren via antenneforstærkere? Er der en chance for at jeg kan reparere denne maskine eller er det nemmere eller bedre at investere i noget andet?

venlig hilsen Lilian

Til top Vis Lilian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lilian
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes