Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. maj 2024 | 19:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit stereo setup - MKI (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

MathiasFB skrev:

Ja det vil tiden vise  Jeg har dog indtrykket af at Densen er meget lyse i lyden. Er dette bare mig, eller hvordan forholder det sig?

Om CD'afspilleren skal være med i de 4000,- har jeg ikke helt besluttet mig. Måske skal jeg lidt op over budgettet  Men det sæt ATOLL IN50 + CD50 ser rigtig godt ud. Hvordan mon det lyder? 



Densen hælder til den lyse side. Du får mange detaljer, med massere af dynamik og pondus (fodtramp ) og en god live fornemmelse. Detaljeret, uden at blive analytisk.

Men du har ret i, at du nok vil opleve en lys lyd, kombineret med dine SA'er. Om man kan lide det, er jo en smagssag. Men en god forstærker, det er B-110.

Ang. Atoll, kan du snakke med floe herinde fra. Han havde selv et sæt fra Atoll, inden han skiftede til Densen.

Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne bestemt godt tænke mig en  B-110. Dynamik og fodtramp er altid godt. Den skal både være musikalsk, men samtidigt holde mine SA'ere i et jerngreb. Det vil de bestemt nyde godt af.

Den lyse lyd kan jeg godt lide, men det kan dog bliver FOR lyst.

Tak for input angående Floe



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Jeg tror faktisk ikke at Densen vil fungere ordentligt hjemme ved dig. SA er jo temmelig lyse i lyden, og tror faktisk du vil opleve lyttetræthed fordi det bliver for lyst. Jeg tror en varm forstærker er sagen....

Alt for lys lyd giver i mine ører lyttetræthed og jeg tror ikke du vil får udpræget lyst til at lytte musik hele dagen med en Densen/SA kombi- Men det er jo dine ører der skal afgøre det....- KT Radio har jo noget Densen stående (såvidt jeg husker) og du kunne jo medbringe dine højtalere(evt spørge om de har dine højtalere stående i shoppen). De er forhandler af begge mærker
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Jeg er også bange for at det vil blive en smule for lyst. Men det kan jeg selvfølgelig ikke vide, uden at have testet dette.

Det vil jeg da prøve ved en given lejlighed. Er du frisk på en Odense-tur om et par uger Roky?

Mvh Mathias



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Måske kan det godt arrangeres

MVH Roky
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Det ser super godt ud dit "lille" setup der

Som du selv skriver, så er det næsten synd at du ikke har spændt en decideret stereo-forstærker foran. Uanfægtet af wildstyle og Runes lille diskussion omkring Densen grejet, så synes du skal gøre op med dig selv hvilken lydfilosofi du ønsker at følge, og så vælge nominerede forstærkere derefter.

Skal det være analytisk og super detaljeret, eller søger du mere harmoni og musikalitet? Du må med andre ord selv ud og lytte

Densen er ikke decideret lyst, men det er bestemt heller ikke varmt. Densen er nogenlunde neutralt, med masser af headroom, dynamik og timing i højsædet. Du kan finde forstærkere til samme pris, der lægger større vægt på perspektiv og mikrodetaljer, men det er efter min mening bestemt ikke noget Densen er decideret dårlig til at gengive.

Atoll spiller lidt mere tilbagelænet og behageligt, hældende lidt mod det varme. Der er masser af kræfter i deres amps uanset model, men du får ikke samme punch og rytmik som Densen præsterer. Til gengæld vil jeg vove at påstå Atoll spiller en anelse mere musikalsk. Om du forertrækker det ene eller det andet er en smagssag.

Rega holder sig lidt til samme filosofi som Densen, selvom vi alle ved at Densen er det korrekte valg (ikke sandt Rune )

Der ud over findes der jo et hav af interessante forstærkere i nogenlunde samme prisklasse. Mit råd er at du finder een som matcher dit nuværende grej, men måske samtidig endnu større potentiale. Det skader aldrig at overdimensionere lidt på forstærkersiden, og så er du samtidig sikret en anelse såfremt du senere opgradere til noget tungere grej på højttalerne.

Og husk så, når alt kommer til alt, handler det om at nyde sit anlæg som det nu engang er, og lytte til musikken, og ikke sit hifi



__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Hej

Det ser ganske flot ud.. :)

Mht. forstærker vil jeg da opfordre dig til at købe en Cayin 153B... en lækker 100 watter med varm lyd og detaljer.. :)
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:
Måske kan det godt arrangeres

MVH Roky

Det lyder godt. Det må vi lige snakke nærmere om



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

floe skrev:

Det ser super godt ud dit "lille" setup der

Som du selv skriver, så er det næsten synd at du ikke har spændt en decideret stereo-forstærker foran. Uanfægtet af wildstyle og Runes lille diskussion omkring Densen grejet, så synes du skal gøre op med dig selv hvilken lydfilosofi du ønsker at følge, og så vælge nominerede forstærkere derefter.

Skal det være analytisk og super detaljeret, eller søger du mere harmoni og musikalitet? Du må med andre ord selv ud og lytte

Densen er ikke decideret lyst, men det er bestemt heller ikke varmt. Densen er nogenlunde neutralt, med masser af headroom, dynamik og timing i højsædet. Du kan finde forstærkere til samme pris, der lægger større vægt på perspektiv og mikrodetaljer, men det er efter min mening bestemt ikke noget Densen er decideret dårlig til at gengive.

Atoll spiller lidt mere tilbagelænet og behageligt, hældende lidt mod det varme. Der er masser af kræfter i deres amps uanset model, men du får ikke samme punch og rytmik som Densen præsterer. Til gengæld vil jeg vove at påstå Atoll spiller en anelse mere musikalsk. Om du forertrækker det ene eller det andet er en smagssag.

Rega holder sig lidt til samme filosofi som Densen, selvom vi alle ved at Densen er det korrekte valg (ikke sandt Rune )

Der ud over findes der jo et hav af interessante forstærkere i nogenlunde samme prisklasse. Mit råd er at du finder een som matcher dit nuværende grej, men måske samtidig endnu større potentiale. Det skader aldrig at overdimensionere lidt på forstærkersiden, og så er du samtidig sikret en anelse såfremt du senere opgradere til noget tungere grej på højttalerne.

Og husk så, når alt kommer til alt, handler det om at nyde sit anlæg som det nu engang er, og lytte til musikken, og ikke sit hifi

Tak for dit obejktive svar. Er rart at du kan forholde dig "passiv/neutral" angående Densen, som I begge to foretrækker

Jeg er mest til det dynamiske og punch der kan "mærkes/føles", men samtidigt vil jeg selvfølgelig også gerne have noget musikalks og varmt. Jeg synes Densen virker ganske fornuftigt, men prisen virker uden for rækkevide.

Med hensyn til overdimensionering af forstærkergrejet, giver jeg dig fuldstændig ret. Jeg vil gerne være sikker på, at denne kan trække en fremtidigt opgradering af højttalere. Atoll virker faktisk meget fornuftigt her

Har I noget at tilføje angående Rotel's små stereoforstærkere?

Mvh Mathias B



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

virious skrev:
Hej

Det ser ganske flot ud.. :)

Mht. forstærker vil jeg da opfordre dig til at købe en Cayin 153B... en lækker 100 watter med varm lyd og detaljer.. :)

Cayin 153B ser spændende ud. Den er bare en kende for dyr  Men et godt forslag, som jeg ikke vil udelukke.



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Lyttesession fredag d.8 Februar 2008-02-20

 

Efter nogle fornøjelige timer tilbragt i MathiasFB’s hyggelige HIFI hybel, vil jeg gerne komme med en tilbagemelding af lyden.

Velankommet til Mathias hjem i hyggelige omgivelser, gik jeg ind i hans værelse hvor alt stod snorlige og ikke et støvkorn rørte sig.

Det første jeg så var hans nyindkøbte SA175 subelectro som han tilfældigvis dagen forinden havde fået ind af døren - Den glædede jeg mig til lege lidt med Det andet jeg så var Mathias’s SA510 højtalere nydeligt hængt op på væggen med SA’s egne beslag. De hang umiddelbart temmelig højt men skulle senere vise sig ikke at være noget problem.

Hans dejlige vintage Pioneer HPM 110 havde han lusket nok gemt af vejen da de simpelthen var/er for dominerende på det lille 10 kvadratmeter værelse- Disse fik jeg endnu engang et glædeligt lyt til J  

Jeg er ret imponeret over hvor flot Ege finishen på henholdsvis 510’eren og 175’eren er. Der er ikke en eneste samling at se, og højtaleren ligner at den er skåret ud af et helt stykke træ.

Jeg havde medbragt en lille samling af det musik jeg lytter på til daglig for at kunne have et godt udgangspunkt. Jeg lagde ud med Mark Knopfler som udmærker sig ved at være et meget behageligt album at lytte til, og samtidig med masser af energi.

Der blev først lyttet til pladen uden Sub til, og jeg var utrolig overrasket over hvor meget bas de små 510’ere kunne levere, og man fik også det fysiske ”punch” i mellemgulvet, selv ved lave lydstyrker. Jeg fornemmede ret hurtigt at Mathias er glad for at træde lidt på pedalen, og flere gange blev jeg nødt til at bede ham skrue lidt ned. De spiller overraskende rent ved høje niveauer og jeg hørte dem ikke forvrænge på noget tidspunkt. De lyder som om de har det hele, men alligevel mangler der et eller andet. Jeg kan umiddelbart ikke forklare hvad, men jeg tror det er noget i mellemtonen som går tabt i og med at basserne spiller så meget bas.

Da subben blev sat til, var den først temmelig upræcis. Efter at vi forvandlede den til trykkammer (ved at dreje pladen ”foden” underneden så porten blev lukket). Selvfølgelig skulle den indstilles, men lige pludselig fik vi den til at være lige i øjet. Den spillede meget neutralt med og kunne kun mærkes og ikke høres som en separat enhed.

Senere hen på dagen kom de dejlige HPM 110 ind i hans værelse. Efter lidt baksen med at få dem på plads, fik vi dem endelig sat til. Mit første indtryk var en enorm punch grundet de 2 12’’ basser som virkelig gav smæk for femøren. Nu sad ”skuddet ikke i mellemgulvet men derimod nærmest under hagen. Faktisk var de alt for kraftige til hans værelse (IMHO). En direkte A/B test var mulig grundet Yamaha’ens to HT udgange.

Det utrolige var at de bittesmå SA’er(uden bas) spillede med næsten ligeså meget punch som de store HPM’er.

 

Den familiære sammenhæng mellem de to højtalere, tilskriver jeg at SA’erne ikke er nær så effekttrængende som de store HPM’er og dermed er i sit es!- Og at SA’erne passede perfekt til rummet.

 

Jeg vil ikke kommentere Mathias’s forstærker nærmere end den faktisk føles overraskende kraftig uden dog at være overlegen.

DVD/CD-afspilleren lyder fint, men er vist under udskiftning…

 

 

Herunder har jeg lavet en lille vurdering med lidt + og – parametre af højtalerne :

System Audio 510

Diskant:

+

Meget behagelig og temmelig detaljeret. Spiller højt uden at forvrænge. God spredning af diskant. Den høje placering gjorde umiddelbart ikke noget for lyden, men jeg kan forstå at Mathias vil hænge dem længere ned når han får en ny flimmerboks

-

De helt små detaljer forsvinder lidt pga. den behagelige og forholdsvis bløde diskant. Dermed ikke sagt at lyden er mørk

 

Mellemtone:

+

Overraskende detaljeret og samtidig god til Rock.

Jeg mangler i forhold til mine egne højtalere en smule mere kontant anslag- Ved akustisk musik

 

Bas:

+

Hurtig bas. Overraskende god, størrelsen taget i betragtning. God til at give ”punch”  

Jeg har på fornemmelsen den er tunet til at lyde dybere end den burde og dermed giver en falsk bas.

 

Design:

Meget pæn og høj WAF. God kvalitet af finer.

 

 

System Audio Sub-electro 175

 

Jeg kan ikke rigtig udtale mig om det, men den virkede ganske fornuftigt (samme høje kvalitet som SA510)

 

Pioneer HPM 110

 

Farver lyden en smule og gør dem derved meget behagelige at lytte på. Spiller fedt ved alle lydstyrker.

Lidt klodset design men bestemt en fed højtaler



En del af musikken afvendt under lytning:



Mark Knopfler: Sailing To Philadelphia

Katie Melua: Piece By Piece

The Eagles: Hell Freezes Over

Dire Straits: Brothers In Arms

Trentemøller: The Chronicles

 

Mvh Roky



 

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Det er et rigtig flot review du har lavet Roky

Det er tydeligt at se, at vi har samme mening/holdning angående mine SA'er, hvilket glæder mig meget.

- Jeg vil vente med at kommentere yderligere på dit indlæg, indtil der er nogle flere der har været på banen angående dette

Mvh Mathias



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Jamen jeg vil da forsøge at give mit bud på forstærkere til dit setup. Husk på at dette kun er mine betragtninger, at der findes mange andre lækre maskiner derude, og at lyd er en subjektiv vurdering, du har måske andre preferencer end jeg har 

Atoll IN 50/80/100: Hældende mod det varme, dejlig musikalsk forstærker, der har rigeligt med muskler uanset model. 80'eren skulle dog være lidt at et uønsket barn og skulle udkonkurreres af 50 og 100. (Jeg har dog ikke hørt 80'eren selv).

Densen B-110: Til trods for sine 60 watt har den masser af kræfter. Spiller åbent og hælder en anelse mod det lyse. Headroom, attack og timing i særklasse - det er virkelig en rytmisk forstærker. Efter min mening mere åben og bedre gengivelse af hele registret end Atolls IN serie.

Marantz PM 7001 KI: Rigtig musikalsk og velspillende forstærker fra Marantz der dog til trods for sine 70 watt ikke er specielt strømstærk. Lyden fejler imidlertid ikke noget, men forvent ikke at den trækker et par fuldvoksne gulvhøjttalere fx.

Rega Mira 3: Velspillende engelsk kram, der minder meget om Densens lydfilosofi, til en lidt billigere penge.

Tag ovenstående liste som et forslag til forstærkere jeg synes du bør inddrage i dine overvejelser og eventuelt lægge ører til


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Jeg synes bestemt at Densen B-110 formodentlig er den mest interessesante. Det er dog prisen dog desværre ikke. Atoll's forstærkere synes jeg også ser ganske fornuftige ud. Designmæssigt leder jeg dog nærmere efter noget i nærheden af Densen B-110.

Rega'en er jeg ikke synderligt begejstret for, men kan jo være jeg vender mig til det

Er netop i dag blevet tilbudt et nyt sæt System Audio SA505 + en SA510AV center højttaler til i alt 4000,- Det er faktisk rimeligt billigt vil jeg mene. Meen. Holder mig nok fra surround i sidste ende 

Er der udgang til en subwoofer på forstærkerne. Kan selvfølgelig selv tjekke, men dette er et must!



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

MathiasFB skrev:

Jeg synes bestemt at Densen B-110 formodentlig er den mest interessesante. Det er dog prisen dog desværre ikke. Atoll's forstærkere synes jeg også ser ganske fornuftige ud. Designmæssigt leder jeg dog nærmere efter noget i nærheden af Densen B-110.

Rega'en er jeg ikke synderligt begejstret for, men kan jo være jeg vender mig til det

Er netop i dag blevet tilbudt et nyt sæt System Audio SA505 + en SA510AV center højttaler til i alt 4000,- Det er faktisk rimeligt billigt vil jeg mene. Meen. Holder mig nok fra surround i sidste ende 

Er der udgang til en subwoofer på forstærkerne. Kan selvfølgelig selv tjekke, men dette er et must!



Der handles en del Densen brugt, og det burde være muligt at finde en B-110 til under 7k


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Det er en fin pris, men det er desværre over mit budget pt.
Der går formodentligt et lille stykke tid endnu inden jeg opgraderer, så meget kan jo nå at ændre sig.

En helt billig løsning kunne være en DENON PMA-700AE  ?



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

MathiasFB skrev:

Det er en fin pris, men det er desværre over mit budget pt.
Der går formodentligt et lille stykke tid endnu inden jeg opgraderer, så meget kan jo nå at ændre sig.

En helt billig løsning kunne være en DENON PMA-700AE  ?



Uha nej... Hold dig fra såvel PMA-700 som PMA-1500.... Efter min mening er de alt for lyse og kønsløse...

Så hellere noget NAD i da


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Jeg tror jeg er nødt til at lytte din den DENON PMA-700AE inden så længe for at sikker på at det ikke skal være den. Men har hørt det du siger før

Hvad med Thule IA60/100 ?



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

MathiasFB skrev:

Jeg tror jeg er nødt til at lytte din den DENON PMA-700AE inden så længe for at sikker på at det ikke skal være den. Men har hørt det du siger før

Hvad med Thule IA60/100 ?



Thule spiller ganske fornuftigt. Hældende en smule imod det varme...


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Det lyder fornuftigt så. Er der kræfter nok i den lille IA60?

__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes