Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 09:54   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til besøgsartikler
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til besøgsartikler
Emne Emne: Demoaften hos Neeper Acoustics (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI4ALL
Lukket konto
Lukket konto


Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1301
Sendt: 15 April 2007 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Endelig oprandt dagen hvor Neeper Perfection One stod klar. I lang tid har vi alle kunne følge processen fra sidelinjen, bl.a. i vores forum. Jeg har bl.a. også besøgt Kim Neeper Rasmussen, hvor jeg havde mulighed for at se og lytte til prototyper, samt så hvordan udviklingen skred frem.

Læs hele besøgsartiklen her:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/besogsartikler.asp? articleid=1538&zoneid=4

Til top Vis HIFI4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI4ALL
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 15 April 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Håber jeg kan høre dem når de kommer til Jylland! Lyder rigtig spændende. Stort tillykke med en vel overstået "premiere" 

__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
SJAG
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 100
Sendt: 16 April 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Kanon flot resultat der er kommet ud af Neepers anstrengelser. Det kunne være spændende med lytteindtryk fra de h4a brugere som var til stede.

Men I mangler måske stadig ord ?

Mvh SJAG

Til top Vis SJAG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SJAG
 
Transient
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 506
Sendt: 19 April 2007 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

 

Ja, hvordan lyder de Neeper så !

Er det en hemmelighed



__________________
Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient   
Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient
 
Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 19 April 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

De er da rigtig pæne i den mærke der, og størrelsen er jo perfekt.... Så må jeg jo bare håbe jeg får mulighed til at høre om lyden er det samme en gang. :)

__________________
M.v.H Cyber-Frog

Mit Setup
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 24 April 2007 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Nå, nu må det da snart være på tide at nogen fortæller om deres indtryk af denne højttaler!
Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Transient
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 506
Sendt: 24 April 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:
Nå, nu må det da snart være på tide at nogen fortæller om deres indtryk af denne højttaler!

Enig Kim !

Gad vide om der overhovedet er nogen fra dette forum som har hørt denne interessante højttaler, for det er sgu da underligt at ingen har kommenteret dette indlæg omkring lyden .



__________________
Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient   
Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 25 April 2007 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

Transient skrev:
Gad vide om der overhovedet er nogen fra dette forum som har hørt denne interessante højttaler, for det er sgu da underligt at ingen har kommenteret dette indlæg omkring lyden .

Det undrer også mig en hel del... Jeg opfattede det som at der var en del stykker her fra forum'et der ville deltage i demo-aftenen/erne, så det virker lidt underligt at ingen melder tilbage med indtryk - folk plejer sgu' ellers at være hurtige nok til at fortælle om hvad de har oplevet.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 957
Sendt: 25 April 2007 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

- Jamen, skal da så gerne være den første som lægger ud

Som Mikkel Gige skriver, så startede demoaften med en lang, interessant og fyldestgørende "teori-snak" om højtalerens tilblivelse....helst sikkert rigtig interessant at høre om Kim's overvejelser i hver og een af detaljerne....men selve "teorien" var måske nok lidt vel lang alligevel.....jeg ville HØRE højtaleren

De første numre var hvad jeg vil kalde "designer-numre" udvalgt til at vise højtalerens formåen, mere end det - i mine ører - var "god musik" ( - men smag og behag er jo forskellig, så ingen kritik ment med det )

Men umiddelbart finder jeg højtalerne mest egnet til klassisk, akustisk, blues...og måske lidt "blød pop", hvor bassen ikke bliver sat på de HELT store prøver ud i "bas-fylde"

Især diskanten var - som forventet - i verdensklasse - den SS revelator diskant kan altså noget HELT specielt, og lige meget hvor meget der blev skruet op, stod diskanten bare klokkeklar uden at stikke af på nogen måde.

En anden ting som man/jeg lagde mærke til var en fremragende perspektiv, en "stor" lyd hvor du nærmest oplevede at højtaleren "omfavnede dig"...og så er de ganske attack-villige.

Der hvor jeg følte at de kom til kort var på To felter; jeg savnde bas-punchet - "Rock& roll" lyttere vil finde den "bassvag" - det gjorde jeg ihvertfald...ihvertfald i det rum vi lyttede i ( - som VAR lidt af en "udfordring" lydmæssigt; et ret stort rum med relativt højt til loftet.

Men ok, hvad kan man forvente af to 5.5 tommer bas/mellemtone enheder...??.....Omvendt kan man sige at til kr. 40.000 kan man forlange en speaker som kan det hele ( - el. tæt på ihvertfald )

Den anden anke er at de er ret effekt-krævende; der blev spillet på en ordentlig GamuT-"Motherf**ker" med vistnok 2x400W/4 ohm - og der skulle skrues GODT op før at der rigtig skete noget - glem alt om integrerede forstærkere her.

Ville jeg være potentiel køber ?..................hmmm.....måske ?.......for mig er den "svær", da jeg ønsker/kræver en bund med en vis tyngde. MEN jeg ved også godt at rummet betyder voldsomt meget, og at bassen slet ikke kom til sin ret i demo-rummet......'men så også hvordan de små basser var ved at poppe ud af kabinettet da vi gav den gas ........Men selve højtaleren ER meget fin - også finishen er unik - og indrømmet, musik OG flot design går lidt hånd i hånd hos mig, når der skal investeres hvad jeg synes er "store summer"

- men lad mig endelig høre hvad andre af demo-deltagerne syntes ?

( og jeg må også lige fortælle at det var en utrolig hyggelig aften i en meget behagelig og afslappet atmosfære...og med et meget fint traktement. Blot skulle nogen forære Kim en vinåbner - en skruemaskine gør det ikke rigtigt  )

 

mvh

 



__________________
Jesper / Oldhifinut
Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 25 April 2007 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen skrev:
Den anden anke er at de er ret effekt-krævende; der blev spillet på en ordentlig GamuT-"Motherf**ker" med vistnok 2x400W/4 ohm - og der skulle skrues GODT op før at der rigtig skete noget - glem alt om integrerede forstærkere her.

Nå, der røg den  Det var da en skam, så passer den nok knap så godt sammen med mine rør der havde lidt problemer med Infinity Omega.

Jesper Andersen skrev:
Blot skulle nogen forære Kim en vinåbner - en skruemaskine gør det ikke rigtigt  )

Med det design skal der jo spares et eller andet sted

Mange tak for dine indtryk.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 25 April 2007 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

Hej Jesper...

Tak for dit indtryk... Jeg vil dog lige tilføje, at ham jeg var ude og levere et sæt til i går, havde som du selv, et sæt Vienna BCG... Og der er i hans rum mere magtfuld og præcis bas på mine, end på Vienna BCG... Det er hans egen udtalelse...

Så som jeg sagde... Mit firmalokale er 60 M2, med 5 store vinduer på den ene væg, og de 3 andre vægge er nogen tynde gips vægge... Bassen er alle andre steder, end herinde i lokalet...

Og der er også rigtigt at man skal spille meget højt med en GamuT DI150 herinde, før der sker noget... Men kunden fra i går, har en integreret førstærker på under den halve effekt af GamuT'en, og de kunne i hans rum spille meget højere og det lød også klar bedre end herinde med GamuT på... Akustikken er en ufattelig stor del af den samlede lyd, og desværre er den rigtig ringe herinde...

Dels er det akustikken, og dels er det når man har så kraftig en forstærker, så indtræder forvrængningen ved et langt højere niveau... Det er først når en forstærker begynder at klippe i spidserne at det begynder at lyde højt...

Lige nu står de og spiller med en Trends 6.5 Watt / 8 0hm - 10 Watt / 4 ohm klasse T forstærker til DKK 925,- og nej, man bliver da ikke blæst omkuld, men den kan faktisk trække dem rimelig fint... :)

Introduktions tilbudet bliver af en noget kortere varighed end først antaget, da jeg på under 2 uger har fået distributører i Australien, Canada, Tyskland, Grækenland, Hongkong, Indien, Indonesien, Serbien & Montenegro, Singapore, Taiwan, Tyrkiet og så havde jeg jo USA i forvejen...

Min intropris er eksportprisen inkl moms, og det går naturligvis ikke at sælge direkte til denne pris her hjemme, med et verdens dækkende distributions net... Jeg lavede kun dette tilbud, da jeg ikke i min vildeste fantasi havde forstillet mig så massiv interesse fra hele verden på ingen tid, og havde brug for noget omsætning her og nu... Internettet er ufatteligt effektivt... :)

Det er meget svært at overskue, men naturligvis et luksus problem.

Prisen på eksport markederne er US$ 16.800... Så kan man jo grine eller græde over det, og mene at de ikke er det værd, men der er prisen for et så ultimativt gennemført produkt kørt gennem normal distribution.

En Aston Martin V8 Vantage er vel heller ikke 2.800.000,- værd, men det koster sådan et nicheprodukt jo altså...

Jeg skal nok lige melde ud inden intro tilbudet ophører, og hvor de fremover vil kunne opleves...

Mvh Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted
 
Transient
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 506
Sendt: 25 April 2007 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

 

Hej Neeper

Jeg har med længsel ventet på netop et lytteindtryk på denne speaker og vil mene at uden at have hørt den at den performer bedre end Jesper antyder. Dette lidt negative indtryk forklarer rummet som du selv antyder. Selvom du netop havde gjort folk opmærksom på denne problem stilling omkring dit lytterum er det desværre det som folk vil huske og derfor synes jeg at det er synd og en skam at lyttesessionen ikke fik lov at foregå under optimale vilkår ved introduktionen af så fin en højttaler. Du havde måske ikke andre lytterum at byde på ?. Anyway er vi i Århus Musik og hifi klub ifærd med at skulle indrette et lytterum af en kaliber som vi kan være bekendt at vise frem til udvalgte leverandører og kommende arrangementer.

Det ville derfor være oplagt at kontakte Dig for en fremtidig lyttesession her hos os i klubben.

Vi håber at du vil tage imod invitationen

Transient



__________________
Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient   
Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 25 April 2007 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Prisen på eksport markederne er US$ 16.800... Så kan man jo grine eller græde over det, og mene at de ikke er det værd, men der er prisen for et så ultimativt gennemført produkt kørt gennem normal distribution.

Det er da i hvert fald TEMMELIG tæt på mit oprindelige gæt på prisen i den anden tråd, der var på 80-90.000 kr sættet, så jeg er da på en måde glad for prisstigningen, he  Det skal de nu nok kunne bære.

 

 

 

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 25 April 2007 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Hej Transient

Ja, det var nok lidt dumt at holde demo her under de dårlige akustiske forhold, men det var desværre den eneste mulighed jeg lige havde... Og ville jo også gerne lige vise "verdens firmaet" frem :)

For ja, som du skriver, man kan ikke forklare sig ud af akustiske problemer, man hører jo det man hører...

Det eneste store kritik punkt fra Jesper, er bassen, og det vil jeg give ham 100 % ret i... Men jeg tror nok de kunder jeg har, som har fået deres højttalere er af en noget anden opfattelse...

Højttaleren lyder mindst dobbelt så stor som den er, og faktisk vil mange nok få problemer med for meget bas i rum under 25 M2. Da højttaleren er ret lille passer den jo fysisk fint ind i mindre rum, og derfor overvejer jeg at lave et filter, man kan dæmpe bassen med... Evt. skal man have en Tact, Lyngdorf eller Copland room correction på, hvis rummet er for lille...

Bassens impuls responce er perfekt afstemt, og det gør at man virkelig kan få den til at koble til det rigtige rum med den rigtige opstilling... Men det gør også at man kan komme ud for problemer med for meget bas...

"Mastervol" har allerede inviteret mig, og jeg vil meget gerne kommer over forbi jer, når jeg engang kan finde en dag jeg har tid  

Mvh Kim

Ps: Svend P: Ja det nærmer sig, selvom de jo nok kan sættes til en noget lavere vejledene pris herhjemme... Der er jo ikke fragt, og distribution, men prisen kan ikke sættes meget lavere end 75.000,- vejledende i en butik, da det vil resultere i en masse parallel import, og så ryger hele distributionen i vasken...

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted
 
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 957
Sendt: 25 April 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

ja,ja, jeg VIDSTE at man nemt kunne få "ørerne i maskinen" ved at være den første som kom med en - subjektiv - vurdering af højtalerne

Til transient; jeg ved ikke rigtig hvad jeg gør "galt" ? - selvom at rummet er dårligt - hvad jeg bestemt også klart anfører i min vurdering - så kan jeg jo ikke andet end at skrive hvordan det rent faktisk lød, ikke hvordan det KUNNE lyde, vel ??

- og hvis du synes at min "anmeldelse" lyder negativ, så læser du ikke hvad jeg skriver.........skriver faktisk at det ER en god højtaler, såvel lyd-som designmæssigt

 

- og til Kim; jeg ved, jeg ved det, jeg ved det, dit lytterum er en "lyd-æder"........og læser med STOR opmærksonhed om den tilbagemelding du har fået fra en anden ( nu tidligere  ) VA ejer - hvordan går det evt. demo-/ lånesæt ??

 

mvh

Jesper



__________________
Jesper / Oldhifinut
Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen
 
Transient
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 506
Sendt: 25 April 2007 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Hej Transient

Ja, det var nok lidt dumt at holde demo her under de dårlige akustiske forhold, men det var desværre den eneste mulighed jeg lige havde... Og ville jo også gerne lige vise "verdens firmaet" frem :)

For ja, som du skriver, man kan ikke forklare sig ud af akustiske problemer, man hører jo det man hører...

Det eneste store kritik punkt fra Jesper, er bassen, og det vil jeg give ham 100 % ret i... Men jeg tror nok de kunder jeg har, som har fået deres højttalere er af en noget anden opfattelse...

Højttaleren lyder mindst dobbelt så stor som den er, og faktisk vil mange nok få problemer med for meget bas i rum under 25 M2. Da højttaleren er ret lille passer den jo fysisk fint ind i mindre rum, og derfor overvejer jeg at lave et filter, man kan dæmpe bassen med... Evt. skal man have en Tact, Lyngdorf eller Copland room correction på, hvis rummet er for lille...

Bassens impuls responce er perfekt afstemt, og det gør at man virkelig kan få den til at koble til det rigtige rum med den rigtige opstilling... Men det gør også at man kan komme ud for problemer med for meget bas...

"Mastervol" har allerede inviteret mig, og jeg vil meget gerne kommer over forbi jer, når jeg engang kan finde en dag jeg har tid  

Mvh Kim

Ps: Svend P: Ja det nærmer sig, selvom de jo nok kan sættes til en noget lavere vejledene pris herhjemme... Der er jo ikke fragt, og distribution, men prisen kan ikke sættes meget lavere end 75.000,- vejledende i en butik, da det vil resultere i en masse parallel import, og så ryger hele distributionen i vasken...

Mastervol" har allerede inviteret mig, og jeg vil meget gerne kommer over forbi jer, når jeg engang kan finde en dag jeg har tid 

Det lyder bare kanon !

Mvh. Transient



__________________
Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient   
Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient
 
Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 25 April 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen skrev:

- og til Kim; jeg ved, jeg ved det, jeg ved det, dit lytterum er en "lyd-æder"........og læser med STOR opmærksonhed om den tilbagemelding du har fået fra en anden ( nu tidligere  ) VA ejer - hvordan går det evt. demo-/ lånesæt ??

mvh

Jesper

He he... Ja, men "fejlen" er 100 % min... Man kan ikke bortforklare dårlig akustik, det er bare ikke særligt overbevisende... :)

Øhm... Jeg har 12 sæt forudbestilt som jeg skal have samlet, og det går de næste par uger med... Og hvis jeg bare havde tid til at svare på de mails der ligger, så er der nok ved at være udsolgt... Men jeg må se på det... Og se og få bestilt nogen nye dele hjem... Det tager ca. 3 måneder fra jeg bestiller, til alt er her... 

Hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg sq ikke helt overskue det lige for tiden... Der er mange distributører der har skrevet, som jeg ikke engang har nået at svare tilbage endnu... :o/

Mvh Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted
 
Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 25 April 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Lyder både godt og skidt at have så travlt. 

__________________
M.v.H Cyber-Frog

Mit Setup
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog
 
Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 25 April 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Cyber-Frog skrev:
Lyder både godt og skidt at have så travlt. 

Ja, det er det... Jeg har ikke haft noget "liv" i over et år, og får det nok ikke igen sådan lige med det samme...

Og der skal stadig sælges over dobbelt så mange højttalere end dem der er i produktion nu, før jeg har tjent så meget som en krone! Så der er meget hårdt arbejde forude, men sådan er det nok når man "vil selv"...

På lang sigt vil det forhåbentlig vise sig at være godt, men lige for tiden er det godt nok ret hårdt, når man skal lave alting selv... Skal jeg bare ansætte en, så skal der jo sælges dobbelt så meget for at få det til at hænge sammen... Sååå... Det er lidt svært... :o/

Der er ikke tilfældigvis en af jer, der er en slags erhvervskonsulent, og ved hvad man gør i min situation? :)

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 25 April 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen skrev:
ja,ja, jeg VIDSTE at man nemt kunne få "ørerne i maskinen" ved at være den første som kom med en - subjektiv - vurdering af højtalerne

Du skal stadig have mange tak - om ikke andet har det lokket folk ud af busken så vi endelig får lidt info

Jesper Andersen skrev:
- og til Kim; jeg ved, jeg ved det, jeg ved det, dit lytterum er en "lyd-æder"........og læser med STOR opmærksonhed om den tilbagemelding du har fået fra en anden ( nu tidligere  ) VA ejer - hvordan går det evt. demo-/ lånesæt ??

Ditto her. Jeg er også VA BCG ejer, så sammenligningen er interessant. Jeg er dog ikke kun ude efter "en anden bas", så en komplet sammenligning kunne være fin. Det ser dog ud til at intro-tilbuddet forsvinder hurtigere end mine penge indfinder sig, og så er der andre højttalere jeg hellere kigger på indenfor den horisont jeg regner med.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes