Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2024 | 17:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Logitech Z 680 er det seriøst?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kimr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 86
Sendt: 07 December 2003 kl. 01:02 | IP-adresse registreret  

Kan man bruge et højttalersæt, der vel i bund og grund er designet til PCer til seriøs surround?

Jeg troede det egentlig ikke, men man kan i flere reviews læse at ovenstående højttalersæt jo faktisk er fantastisk til hjemmebiografen. Jeg skulle have en Dali SWA 12 til at supplere mit Audiovector setup, men der er jo flere selvudnævnte audiofile og hjemmebiofile der anmelder Logitechs sæt som suverænt? Til under 3.000 kr i alt for det hele.

Der skulle være 188 Watt RMS til subben og over 50W RMS pr stk til de øvrige kanaler.

Og så er det THX certificeret.

Det lyder jo alt sammen godt. Kan det virkelig være rigtigt, nogen her der har hørt det?

Se f.ex. disse links

http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details& CRID=2&CONTENTID=5048&countryid=4&languageid=15

Det ser udmærket ud.. http://www.bit-tech.net/review/266/2 og http://www.gruntville.com/images/hardware/Logitech_z-680/966 .gif

Gode reviews:

http://www.gruntville.com/reviews/speakers/Logitech_Z-680/in dex.php

http://reviews.designtechnica.com/review38.html

http://www.3dxtreme.org/logitech_z680_p1.shtml

og

http://gear.ign.com/articles/375/375816p1.html

Kram eller bras?

mvh

Kim

Til top Vis kimr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimr
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 07 December 2003 kl. 01:11 | IP-adresse registreret  

Til computeren - ja! Ind i en stue på lad os sige 25 kvm??? Hvad tror du selv??

Jeg har forgængeren til det sæt, og det kan på ingen som helst måde overgå mit surround i stuen, tjaa ikke engang gøre det som afløser! Selvom det spiller godt, er det stadig kun godt set med spille-computer-øjne. Lyden er stadig for kasse-agtig hvis jeg går ned og sammenligner med hjemmesurround!

Vil du have ordentlige surroundoplevelser så er mit eneste tip - lad være med at spare så meget at du er villig til at gå så let en vej udenom. Til syvende og sidst ender du alligevel med at vil have noget bedre!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
kimr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 86
Sendt: 07 December 2003 kl. 01:15 | IP-adresse registreret  

Tjaah, min stue er faktisk på 45 kvm, men min Yamaha 640 har jo ikke meget mere power at gøre godt med end dette anlæg. Så hvorfor egentlig ikke?

Forgængeren (560) er jo heller ikke nær så kraftig hvis jeg husker rigtigt?

Jeg bruger det ikke til spil, kun film.

Kim

Til top Vis kimr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimr
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 07 December 2003 kl. 01:34 | IP-adresse registreret  

Nej, forgængeren er ikke så kraftig, men lad nu være med at lade dig snyde af de fancy tal (PMPO og andre fancy gadgets er ikke unormale i pc-højttalere) - de højttalere spiller altså ikke som et par gode stuehøjttalere, og bestemt heller ikke lige så højt. Det kan du vel se lidt logik i - kig på størrelsen, kig på enhederne! Sådan et sæt i 45 kvm rum??? Undskyld men......hehe!

Uanset hvad så har din Yamaha til enhver tid mere power og mere kontrol end det sæt, så hvis jeg var dig ville jeg genoverveje den Dali SWA-12 - den skulle meget gerne kunne out-performe den Logitech subwoofer med et par 1000 kilometer!

Er det fordi pengene er små, så vent lidt og skrab lidt mere sammen!

Jeg skal ikke bestemme hvad du vil vælge, og umiddelbart er du hooked på at købe det - jeg kan kun dele ud af erfaringerne, resten er op til dig!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 07 December 2003 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Står der THX på et pc-surround sæt, skal du bare lade som om det ikke er der.

Der THX på rigtig mange af disse systemer og det hedder "THX multimedia" - ikke "THX selected eller Ultra", som det hedder til hjemmebrug.

Jeg kan lige forestille mig at rigtig mange "har-ikke-forstand-på-en-skid-folk" bliver overglade af disse systemer fordi der står THX og 500 watt RMS.

Så THX multimedia stiller de krav en pc højtaler skal have - og det kræver i forvejen ikke meget.



__________________
MVH Jannick Petersen
Til top Vis Jannick's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannick
 
Molokgehenna
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 155
Sendt: 06 December 2004 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Ja tak......

I sviner jo nærmest Logitech-z680 hvis man har i sinde at bruge sættet i en stue..

Jeg har købt det.. Efter jeg hørte det ved en kammerat.

Og det spiller FANTASTISK!

hvis i skulle komme i nærheden af en større by syntes jeg i skulle tage ind til en electronic world og høre sættet spille.

Tror det ville lukke munden på jer.!

Til den pris (>3000kr) Vil jeg gerne væde med at i ikke kan finde et sæt der spiller bedre.

Til top Vis Molokgehenna's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Molokgehenna
 
Marius
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Indlæg: 719
Sendt: 06 December 2004 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Citat i fra
http://www.hifi4all.dk/content/templates/artikler.asp?articl eid=637&zoneid=2

Citér:
I dag er THX en del af Creative labs., der bl.a. laver højttalere til PC’er, hvilke har udvandet THX begrebet en del.


__________________
"Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
Til top Vis Marius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marius
 
kimr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 86
Sendt: 06 December 2004 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

Jeg endte jo med at købe et Logitech 680 og der er da fin lyd i, men ikke god nok synes jeg. Subben er ekstrem kraftig. Så mit sæt er til salg nu 1.800 kroner, næsten ny og original emballage og kvittering. Jeg mener ikke det kan bruges til Hifi.

 

Til top Vis kimr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimr
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 06 December 2004 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

 

jeg må sige mig enig med forgående...

sættet er rigtig godt til alm.pc.... ja, det kan spille højt, og ja, til pc er det thx.. men det er jo ikke thx til stue niveau, og har aldrig været beregnet til det, uanset hvad en evt. sælger måtte påstå.

et alm surround system er næsten altid at foretrække til fordel for pc systemer og komplette pakker fra merlin/elgiganten  osv.



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 06 December 2004 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt systemet spille i en 30m2 stor stue, og det gjorde det helt utmerket når man tar hensyn til prisen. De effekt oppgivelsene skal du ta med 3 klyper salt, og THX sertifiseringen er en egen for PC høytalere. Men glem alt om det for det spiller bedre enn noen andre komplette løsninger i samme prisklasse.

Jeg hadde selv et ½ år en lignende løsning med Altec Lansing ADA890 som også har den samme THX sertifiseringen. Det kostet kun 1000kr, og målt pr krone har jeg aldri hatt bedre lyd.

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 06 December 2004 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Hehe, fra Logitechs hjemmeside:

"Impedans: 10.000 ohm "

"Mærk jordskælvsbassen den dundrer med 450 watt RMS"
Høhø, jojo, hvad sidder der i subben en 5" eller lign. 

Og satelitterne som er lidt større end min fjernbetjening, de skulle smide 70 watt ud, ja goddav do.



__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
LarsChristensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 06 December 2004 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Molokgehenna skrev:

Til den pris (>3000kr) Vil jeg gerne væde med at i ikke kan finde et sæt der spiller bedre.

Jeg har ikke selv set eller hørt systemet, men jeg er da imponeret over så meget funktionalitet for ~3000kr??

Molokgehenna skrev:

Tror det ville lukke munden på jer.!

... til prisen - måske... jeg ved ikke hvad andre producenter af micro plast højttaler systemer tager for deres systemer.

men fantastisk bliver det aldrig. Man kan ikke producere overbevisende lyd ved at have små sattelitter og een sub. Man bliver simpelthen nødt til at dele for højt oppe i frekvens hvor ved at bas signalet vil blive meget retningsbestemt mono agtigt.

Til top Vis LarsChristensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsChristensen
 
kimr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 86
Sendt: 06 December 2004 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Altså, alle dem som ikke har hørt det og alligevel synes at systemet må være fint. I har jo samme udgangspunkt som mig før jeg købte det.

Så købte jeg et sæt Logitech 680 og jeg synes ikke det er godt nok. Man kan sagtens få et par højttalere der spiller bedre til samme pris, men man kan nok ikke få et komplet surroundsæt, forstærker og dekoder til den pris.

Til top Vis kimr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimr
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 06 December 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

680 er surround, ikke hifi. Det kan ikke sammenlignes med et surround setup bestående av separate komponenter. Men det betyr ikke det samme som om at det er dårlig.

Den største forskjellen i lyd vil man alltid oppleve når man går fra intet anlegg til et hvilket som helst anlegg. Noen mennesker vil ikke bruke mere enn 2500kr på lyd, andre igjen har ikke bruk for mere enn et anlegg til 2500kr fordi de ikke har interessen og ørene til at sette pris på noe dyrere.

Å poste et innlegg ang PC høytalere her inne blir litt som som å spørre brukerene av et Mercedes forum om Kias nyeste modell kan brukes til noe.

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
kimr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 86
Sendt: 07 December 2004 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

ManicMiner: Prøv lige at se i et nummer af Motor fra sidste år hvor Kia Sorento testes i mod Mercedes M klasse. :-))

Men i øvrigt er det rigtigt. 680 systemet lyder udmærket som surroundsystem til film. Men ikke til Hifi. Og jeg er ikke nogen High-end Hifi nørd.

Til top Vis kimr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimr
 
Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 07 December 2004 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Molokgehenna skrev:

Ja tak......

I sviner jo nærmest Logitech-z680 hvis man har i sinde at bruge sættet i en stue..

Jeg har købt det.. Efter jeg hørte det ved en kammerat.

Og det spiller FANTASTISK!

hvis i skulle komme i nærheden af en større by syntes jeg i skulle tage ind til en electronic world og høre sættet spille.

Tror det ville lukke munden på jer.!

Til den pris (>3000kr) Vil jeg gerne væde med at i ikke kan finde et sæt der spiller bedre.

Hvorfor dog hive en tråd frem som er et år gammelt for at forsvare dit Logitech-system?  Er du utilfreds med andres meninger? - Lev med det. Sådan er det i hi-fi verdenen og alle meninger er velkomne. Er DU tilfreds, så er der jo keine problemer!

Kan man finde et bedre system til 3000 kr? - Sagtens! Udover at købe brugt, kan man finde en billig surroundreceiver til 1000-1500 kr og et billigt højttalersæt (ikke-pc højttalere) til 1500-2000 kr.

Ovennævnte er der ikke meget kvalitet i, set i hi-fi mæssig forstand, men ville da uden tvivl banke Logitech af banen.  



__________________
MVH Jannick Petersen
Til top Vis Jannick's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannick
 
ssboisen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2004
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 08 December 2004 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

att kimr

jeg har sendt dig en privat besked angående det logitech-sæt du har til salg

 

Til top Vis ssboisen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ssboisen
 
Adam
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2004
Status: Offline
Indlæg: 296
Sendt: 09 December 2004 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

kimr skrev:
680 systemet lyder udmærket som surroundsystem til film


I forhold til hvad? En clock-radio? Nej det kan aldrig betegnes som værende et udmærket surroundsystem. Det kan bruges som computerhøjttalere, IKKE som et bare nogenlunde anstændigt surroundanlæg.
Til top Vis Adam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adam
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 09 December 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Der er åbenbart delte meninger om Logitechs systemer. Taget fra en anmeldelse i Jyllands Posten i dag:

Stor lyd til lav pris

Af KRISTIAN HALSKOV

Hvis man ønsker et kraftigt og vellydende surroundanlæg til en lav pris, er det ikke de traditionelle radio- og tvforhandlere, man skal gå til.

JP extra
Logitech Z5500 surround-anlægget er et godt køb.

Her er kontrolenheden til anlægget.

Men derimod computerbutikkerne, hvor Logitechs nye surroundanlæg på 500 watt kan fås til kun 2.999 kr.

Alene subwooferen er alle pengene værd. Det kan Derhjemmes testhold konstatere efter at have afprøvet Logitechs nye flagskib inden for surroundsystemer, Z-5500 Digital. Subwooferen med indbygget forstærker og en 10-tommers basenhed er en tung sag på 16 kilo, der med sine 187 watt musikeffekt kan få ikke kun ens egne, men også naboernes vægge til at ryste.

Prøv at kigge HiFi-blade og kataloger igennem: En aktiv subwoofer på 10 tommer med en ægte musikeffekt på 187 watt koster typisk langt mere end de 2.999 kr., man giver for hele Logitechs surroundanlæg.

Men subwoofere er andet end størrelsen og effekten. Mange billige subwoofere spiller ikke rent - de kan ikke gengive dybe toner ret godt, men udsender i stedet en upræcis rumlen og brummen.

Det gør Logitechs subwoofer ikke. Den lyder rent og flot og er også til at holde ud at høre på, selv om man skruer meget op for den og mærker lydbølgerne på hele kroppen.

Den klarer kun fra frekvenser på 33 hertz og opefter, men det er heller ikke så dårligt. Eksempelvis starter 10-tommers subwooferen ASW 100 på 120 watt fra engelske Monitor Audio kun en smule dybere, nemlig ved frekvenser fra 27 hertz. ASW 100 koster 3.499 kr. vejledende, altså mere end hele Logitech-anlægget.

Logitechs svaghed

Subwooferen fra Logitech Z-5500 Digital har dog en svaghed, som den deler med mange andre 10-tommers subwoofere i den billigere ende: Den er en forholdsvis langsom. Det betyder, at de dybe toner ikke skifter helt så hurtigt og stramt som i dyrere subwoofere.

Det gør intet, når man anvender surround-anlægget til DVD-film. Her passer en langsom subwoofer rigtig godt til eksplosionerne og lydeffekterne i mange film. Men til rene musikoplevelser er en hurtig subwoofer at foretrække.

Men man får meget andet end en kraftig subwoofer med i Z-5500 Digital-pakken. Man får en komplet surround-forstærker på i alt 500 watt vedvarende musikeffekt (RMS) med indbygget Dolby Digital og DTS surround-dekoder. Og man får fem højttalere: To for- og to baghøjttalere på hver 61 watt samt en centerhøjttaler på 69 watt.

Anlægget og højttalerne imponerer ved at kunne spille meget højt uden mærkbar forvrængning. Når man ikke kan holde ud, at volumen skrues helt op på 80-90 procent af maksimal lydstyrke, skyldes det ikke forvrængning, men at lydstyrken rent fysisk begynder at gøre ondt i ørerne.

Testholdets dom

Men hvordan klarer sådan et komplet surroundanlæg til kun 2.999 kr. sig i sammenligning med et mellemklasseanlæg? Vi satte Logitech Z-5500 Digital op sammen med et hjemmebiograf-lydanlæg i 25.000 kroners klassen og inviterede fire musikalske par ører til at lytte med. Båd til DVD-filmlyd og til CD-musik i forskellige genrer.

Det viste sig, at der skulle lyttes længe og skiftes ofte imellem de to anlæg, før testholdet var klar med en dom.

Faktisk syntes lytteholdet umiddelbart efter den første lydtest, der bestod af indledningsscenerne i DVD-filmen "Taxi", at Logitech-anlægget lød bedst. Det tog holdet siden i sig. Forklaringen på, at Taxi lød særlig godt på Logitech-anlægget er, at anlægget har et lidt skarp eller metallisk lydbillede. Og netop lyden af metal, der skraber mod asfalten, er en del af effekten i scenerne fra Taxi. Og den kraftige subwoofer kommer også på arbejde. Hvorimod Logitech-anlæggets svaghed i mellemtoneområdet ikke bemærkes i netop den scene.

Efter at have set og lyttet til andre typer DVD-film blev det dog klart, at der var mangler i Logitech-anlægget sammenlignet med det langt dyrere stue-anlæg. Formentlig på grund af anlæggets små højttalerdimensioner var mellemtonen svag og uden den præcision og skarphed, det større anlæg kunne præstere.

Men hvor meget ringere var Logitech-anlægget så efter testpersonernes mening? De kendte ikke prisen på Logitech-anlægget, og der var enighed om, at det i hvert fald var mindst halvt så meget værd som de 25.000 kr., reference-anlægget kostede. En enkelt deltager mente, at Logitech-anlægget måtte koste i nærheden af 20.000 kr., så godt det lød.

Efter flere lyttetest, denne gang med CD-musik lige fra hård rock til opera, blev Logitech-anlæggets mangler i mellemtoneområdet tydeligere. Som en af test-lytterne udtrykte det efter Andrea Bocellis "En'Aranjuez con tu amor": »Logitech-anlægget savner den varme i musikken, det store anlæg har.«

Lytteholdet var dog enige om en ting: Hvis ikke de havde haft det større og dyrere anlæg at sammenligne og teste en række forskellige film og musik med, ville de have haft svært ved at opdage nogen som helst svagheder ved Logitech-anlægget.

Anlægget har da også fået det blå stempel i form af THX-certificering.

Imponerende til prisen

Selv om Logitech udviklede sine første højttaler-anlæg til brug for spil og DVD-film på computeren, er serien i dag til langt mere end pc-brug. Blandt andet surround-effekterne i PlayStation2 og Xbox spillemaskinerne medførte et behov for indbygning af Dolby Digital og DTS-dekoder i højttaleranlæggene, der samtidig skulle kunne sluttes til et fjernsyn.

Z-5500 er Logitechs anden generation af fjernbetjente surround-anlæg, der også kan sluttes til DVD- og videomaskinen samt fjernsynet, CD-afspilleren, stueradioen m.v. Der er digital lydindgang til både optisk og coaxkabel foruden fire analoge lydindgange, således at der i alt kan være sluttet 6 enheder til anlægget på en gang. Anlægget klarer i øvrigt også digital DTS og stereolyd i den høje 96/24-standard (96 kilohertz/ 24 bit, hvor standard CD-lyd er 44,1 kilohertz/16 bit).

Udspringet i computerverdenen betyder dog - ud over den lave pris - at Z-5500 anlægget har et anderledes design end traditionelle surround-anlæg. Men det tilgiver man hurtigt - manglerne i udseendet overskygges af den imponerende gode lyd til prisen.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 09 December 2004 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

Nå kjenner jeg ikke til testpanelets sammensetning, men når de antar at det koster et sted i mellom 12500 og 20000kr tror jeg at det er snakk om "casual listeners"?

Og det er også bra, for det er nettopp den typen mennesker jeg pleier å anbefale dette systemet. Hvis de så noen gang går trett av det kan de bare koble det til PCen. Mitt Altec Lansing ADA 890 tjenestegjorde et ½ år som surround anlegg i stuen før det ble henvist til PCen.

Men en ting undrer meg :500 watt vedvarende musikeffekt (RMS)

jeg trodde musikkeffekt var ikke-kontinuerlig?

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes