Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. april 2024 | 23:31   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Hvordan har du købt dit udstyr? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Spørgsmålet: Har du købt dit udstyr på Kredit eller lige ud af lommen...?
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
102 [95,33%]
5 [4,67%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mhansen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 November 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 688
Sendt: 03 Januar 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Det kunne være sjovt at høre fra folk som har anlæg i den tunge ende, hvordan de har købt deres.

Til top Vis mhansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mhansen
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 03 Januar 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Mr. MBG skrev:

prøv gå ind på bilgalleri.dk hvor folk bare går op i deres biler istedet for... det kunne jo lige så godt ha været hifi de gik op... jeg vil næsten væde med af vært fald 75% af dem der inde har lånt penge til et eller andet om det er til stejling af deres biler eller om det bare er til bilen nok også beg dele... så er det jo en hoppy...

Nu er jeg tilfældigvis også på bilgalleriet  og har købt min bil kontant. Og har også et anlæg i den, så køreturende bliver en større fornøjelse.

synes det er lidt mærkeligt at samligne biler vs hifi, for mange er bilen jo et værktøj (ligesom anlæg kan være for en musiker) som skal bringe dem fra A til B og kan fragte børnene i skole osv.

Ikke at jeg på nogen måde har noget imod folk der låner til hifi, jeg skal på INGEN måde kritisere andre folks måde at bruge pengene på. Om man bruger 5K på fælge eller på en ny reciever, eller om man låner de penge eller har sparet dem op kan på ingen måde bringe mit pis i kog.

her er bilen http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35127 

mvh tony som tilfældigvis har både biler og hifi som hobby



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
znefi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 492
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Tonyax:

du er bestemt ikke den eneste med både biler og hifi som interasse og min nuværende og tidligere biler ligger også på bilgalleriet og har nærmest en konstant kamp med mig selv om jeg skal bruge lidt penge på bilen eller anlæget

er også enig med din holdning ang køb på kredit og kontant. det der kan iretere mig lidt er nbår folk syns man er dum og mærkelig fordi man så mange penge på anlæg selv har de lige lånt 200.000 til en ny bil. som du siger er en bil et stykke værktøj men hvormange har direkte brug for en bil til 200.000 og ikke kan nøjes med en til 100.000???

forstå mig nu ret jeg syns det er fint at folk køber en stor dyr og ikke mindst lækker vogn de skal bare ikke pege fingre af mig når jeg bruger måske 13.000 på noget til mit anlæg

Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Har man ikke kronerne til at betale kontant, skulle man måske overveje at vente... Det er dyrt at være fattig, og jo flere penge du låner, desto fattigere bliver du!!

__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

Med konens penge 
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes