Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. maj 2024 | 22:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Favekode til selvbygger-lærred (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Quality Screen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Branchemedlem

Bruger siden: 04 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 23 November 2003 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Hej MicroBrian

Nu har vi skrevet sammen via mail, men jeg syntes at jeg alligevel vil komme med et lille indlæg her i dette forum.

Tidligere i et andet forum ang. filmlærred var der en der skrev at det bedre kunne betale sig at vente til man havde råd til det rigtigt lærred, istedet for at "lappe" med forskellige lærredløsninger.

En kunde skrev til mig at han nu havde prøvet mange forskellige løsninger og brugt lige så mange penge som et rigtigt lærred koster, men bare 2 gange.

Jeg kom med et forslag til Brian om en demoaften, så vi kunne se forskellen på det mat hvide, Greyline og dit lærred (voksdug).

Hvem ved det kunne være at du fandt dit "super-duper lækkert lærred", og samtidig fandt du ud af hvad din projektor kan levere.
Nu ved jeg hvilken projektor du har, så derfor er jeg sikker på at du kan få et bedre billede end det du har idag, men om der er det værd, skal du jo selv bedømme.

Jeg må lige i den forbindelse nævne at jeg aldrig har set en voksdug brugt som lærred. Så det er også spændende for mig.

Mit tilbud fra den 4 september står stadigvæk ved magt.
"Hvis der er nogle af jer som har en voksdug hængende her i Storkøbenhavn, så lad mig høre det og vi kunne lave en test hos jer, så kommer jeg med en Greyline og en mat hvid dug."

Med venlig hilsen

Quality Screen

Lundtofteparken 37
2800 Kgs. Lyngby

Tlf.   +45 45 930 832
Fax. +45 45 930 892

E-mail salg@qualityscreen.dk

www.qualityscreen.dk

Til top Vis Quality Screen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Quality Screen Besøg Quality Screen's Websted
 
mikkelp
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 26 November 2003 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

wiking skrev:

Du kan købe 120 skærm i sverige for under 2000 Dkr, på www.netonnet.se du skal kører derhen  da de ikke levere til danmark med post. Men det er turen vejr anbefaler Gekås der ligger også et kææææææææmpe supermarked, bilka go home ca 180 KM fra Helsingborg, Netonnet er et "Tvioli" for voksne og hifi people besøget og turen værd.

Wiking

Tjek lige dette tilbud på det samme. De har 4 forretninger i Malmö!!! (har ikke benyttet mig af dette men man kan jo prøve at e-maile dem). Dog har de ikke 16:9...

http://www.onoff.se/online/onoff/grundinfo.nsf/toPage?openfo rm&25583

 

Til top Vis mikkelp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelp
 
bjarke
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 19 Februar 2004 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Så blev jeg færdig med mit gør-det-selv projekt!

16:9 rammelærred på 100''.

Det endte med at jeg lavede en ramme i 80x16 mm fodpaneler, samlet med vinkler på bagsiden, og spraymalet matsort. Selve lærredet er bagsiden af hvid lakvoksdug fra JYSK til 24,5 kr pr. meter, påhæftet rammen med hæfteklammer. Der var ingen problemer med at på spændt dugen godt ud.

Lærredet er efter min mening særdeles velegnet, og kan varmt anbefales.

Pris alt i alt ca. 100 kr.

Til top Vis bjarke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjarke
 
Thue K
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1195
Sendt: 19 Februar 2004 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Dejligt at høre du blev færdig med projektet med godt resultat. Omkostning/effekt ratioen er da bare helt i top! Jeg er sikkert ikke den eneste som gerne vil se billeder af det endelige resultat.

Til top Vis Thue K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thue K
 
bjarke
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 19 Februar 2004 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Jamen har taget lidt fotos.... Men det kniber for mig at finde ud af hvordan jeg sætter dem ind i tekstboksen!! Hvis jeg skriver stien til fotoet, kommer der blot et rødt kryds.......

Til top Vis bjarke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjarke
 
Thue K
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1195
Sendt: 19 Februar 2004 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Måske de er for store. Vi må have Witzel på banen, han er "indsæt-billede-GURU".

__________________
Low Budget HTPC Z1 Projektorsetup 4.1 lyd
Til top Vis Thue K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thue K
 
gs6n
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 22 Februar 2004 kl. 03:12 | IP-adresse registreret  

Glimrerne indlæg

Selvfølgelig må det være den bedste løsning at købe et lærrede som passer best til ens projektor, men omvendt vil det måske være tåbeligt at investerer i det helt store superlærred hvis man kører på et stramt budget. Peter A skulle måske tilkendegive sine "BMW-erfaringer" et andet sted.

Hvis man har købt en billig brugt projector er der vel ingen grund til at bruge en masse penge på et lærred som sikkert alligevel skal skiftes når man får sparet sammen til den store drømmeprojektor (eller den store stue)

Nææ, jeg skal hjem og rode med voksdug og fodpanel, det er helt sikkert

Bruger selv en ganske almindelig flad væg som "lærred" og er godt tilfreds med kvaliteten, taget min projektor i betraktning og så er det sjældent jeg sidder i dagslys og ser film.

Til top Vis gs6n's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gs6n
 
bjarke
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 23 Februar 2004 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Min projektor er en Panasonic PT-L720E, som jeg egentlig er udemærket tilfreds med, og filmoplevelsen på mit nye lærred er super fint til mig (og mit beskedne behov )

Projektoren kan ses her: http://www.ivojo.co.uk/panasonic-pt-l720e.htm

 

Måtte oprette en tråd under "mit hifi-udstyr" for at få vist fotos at mit nye lærred:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7439&PN =1&TPN=1

Til top Vis bjarke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjarke
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes