Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 07:45   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Beocenter 9300 fejler periodisk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dirl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Januar 2022
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 07 Januar 2022 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Er der nogen der mener min gamle Beocenter 9300 kan være på vej i "småt brændbart" efter 25 år tro tjeneste?

Når jeg tænder den, starter den periodisk op på Mute, som jeg så skal slå fra, og periodisk er der nogle af funktionerne der ikke rigtig virker (både via fjernbetj. og ved direkte tryk på Beocenter).
  1. Når jeg trykker på Sound, skifter den ikke mellem Bas, Diskant osv. men skifter til Bas og hopper tilbage med det samme
  2. Hvis jeg vil vælge et radiokanal gemt på en to-cifret programplads, registrerer den ikke det andet ciffer der tastes ind.
  3. Lydreguleringen springer over et trin, hvorfor lyden nogle gange føles som enten for høj eller for lav.
Den har sikkert andre fejl i denne stil som jeg ikke har lagt mærke til.

Når den har stået natten over (tror jeg) er det som om den er fejlfri når den tændes.

Jeg har prøvet lade den stå et stykke tid uden strøm på, men efter nogen tid kommer fejlene igen.

Den spiller stadig fantastisk og har aldrig set et serviceværksted i de 25 år, så rep. eller småt brændbart?

Til top Vis Dirl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dirl
 
henrik141
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tager lige en pause!

Bruger siden: 09 Marts 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 708
Sendt: 08 Januar 2022 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Jeg ville nok få en af de små B&O værksteder til at se på den hvis det var mig. Det er sikkert bare en lille elektrisk fejl da den jo
stadig spiller fint. Der findes flere personer på FB der roder med ældre B&O. Og de er yderst rimelige med deres priser.
Til top Vis henrik141's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrik141
 
Dirl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Januar 2022
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 09 Januar 2022 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

henrik141 skrev:
Jeg ville nok få en af de små B&O værksteder til at se på den hvis det var mig. Det er sikkert bare en lille elektrisk fejl da den jo
stadig spiller fint. Der findes flere personer på FB der roder med ældre B&O. Og de er yderst rimelige med deres priser.


Har i mellemtiden fundet ud af, at noget tyder på det kan være backup batteriet der bare skal skiftes. Det er samme symptomer på Beomaster modeller fra samme årgang. Så det prøver jeg.
Til top Vis Dirl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dirl
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes