Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 10:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Musik server? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2148
Sendt: 11 Marts 2021 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Det er en overvejelse jeg også har gjort. Skal vi fortsat udelukkende bruge CD afspilleren eller skal vi have en musik server af en eller anden slags. Indtil videre har jeg valgt at beholde men Denon dcd 1500AE i stuen og Denon 1450 på kontoret og en i hver af vores to biler.

Og det er nok også fordi der er lagt utrolig meget tid og energi i den samling, og når vi kikker på de hundredevis af CDer vi har stående i reolen, så ligger der mange minder og oplevelser gemt der. Derudover bruger jeg nok CD afspillerne i bilerne mest. De sidste 10 år har jeg nok kørt knap ½ mio. km i bil og CD spilleren har kørt i mindst 90 % af tiden. Så derfor har vi fortsat behov for CDerne i reolen. For der er nok mange der finder ugens bil CDer mandag morgen.

Men en harddisk på 1TB vil kunne indeholde 2000 CDer, hvis de er knap en time i snit. Og man kan købe en harddisk på 3 TB for 500 - 600 kr, så måske skal vi have et back up på en harddisk.


__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
Jens Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 476
Sendt: 11 Marts 2021 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Tak til Bech for god info. Jo, forskellen mellem Zen og Zenith var meget lille, og det giver plads budgetmæssigt til forbedringer andre steder.

Hos os kan vi trække et kabel, 5 meter, fra router til Innous, og så er det den bedste løsning. Ingen konverteringer med potentielt tab i signalvejen. Det glæder mig, Bech, at du har fået det andet til at fungere. Nu ved jeg ikke, hvilket grej, du ellers har, men det er da lidt rart at vide, at et Audioquest Carbon LAN kabel kan gøre jobbet for dig. Så behøver en anden en ikke kaste 10kkr efter et Nordost Heimdal, fx.

Mht. ethernet-kabel, så har jeg besluttet mig for at bruge det Cat. 6 -kabel, som jeg fik for ca. 60kr, var det vist, først. Så hører jeg, om der er noget, jeg savner, så så kan jeg tage det kabel med hen til min HiFi-pusher og lytte på andre kabler, så jeg kan høre, om jeg får det, jeg mangler.

CD'erne beholder vi. Div. bøger, der fulgte med, beholder vi i stuen, men resten, covers mv., ryger i kælderen. Så tager vi en harddisk og kobler den på Innous'en, så vi har en opdateret backup, i fald harddisken svigter.

Med venlig hilsen
Jens.

Til top Vis Jens Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Mortensen
 
Jens Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 476
Sendt: 09 April 2021 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Efter nogle overvejelser endte det alligevel med en Innous Zenith mkIII. Lyden er bedre, og teknologien indeni er en rigtigere løsning. Det
giver jeg gerne 10kkr for. Jeg tror, at den er bedre og holder længere.
Til top Vis Jens Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Mortensen
 
Jens Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 476
Sendt: 19 Maj 2021 kl. 01:11 | IP-adresse registreret  

Vi har nu, siden CD'en blev solgt, i 2 måneder været uden CD-afspiller, men Innous Zenith er på vej og kommer i denne uge. Den skal forbindes direkte med routeren i kælderen, så jeg købte et Cat. 6 kabel til formålet. Senere bestilte jeg Uptone Audios Ether Regen, og den kom i går, samt et cat. 8 kabel, der skal bruges fra Ether Regen og til streamer.

Så fik jeg i søndags lyst til at streame med kabel (tidligere har jeg brugt det trådløse net), og satte derfor Cat. 6 kablet til PC'ens ethernet-indgang. Lydmæssigt gav det ikke rigtigt noget, men til gengæld kom der pludselig udfald i lyden, og Tidal meddelte, at forbindelsen til routeren var i udu. Først frustration, så skrive til Internetleverandøren for et godt råd - ingen respons i 2 dage (de lover svar inden 3 dage).

Fejlfinding iht. Internetleverandørens checkliste: Enheder opdaterede, kabel OK osv. Men så skrev de, at det måske kunne være udstyrets problem, dvs. den PC, vi bruger til streaming p.t. OK, tænkte jeg, på med Ether Regen. Uptone anbefaler, at pengene ofres på kablet fra den til streamer, og ikke fra router til den. Det passede fint med mine indkøb. På med den, og hør, lyden blev blødere og lækrere, og nu er der indtil videre ikke detekteret udfald. Det giver faktisk lidt mening, at Ethernetportene i Ether Regen er bedre end dem i router og PC.

Nu så jeg på nettet denne:

https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/u ptone-audio-etherregen-switch-review.10232/

Iht. anmelderen er Ether Regen uden nogen form for virkning. Det er er så en anden, der mener, at den har:

http://archive.nerds.dk/board/viewtopic.php%3Ff=28&t=916 9&p=151410.html

Også brugere på dette site har anbefalet den, så hvad skal man tro? Om ikke andet har den løst problemet med streaming via kabel fra Internettet. En dyr buffer, men jeg mener let at kunne høre forskel, for jeg forventede ikke noget bestemt. Det var lidt samme effekt som da jeg skiftede kabel mellem pre og power fra Nordost Frey til Nordost Valhalla.

Synspunkter?

Med venlig hilsen
Jens
Til top Vis Jens Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Mortensen
 
Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Diyhifi.dk

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 257
Sendt: 19 Maj 2021 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

Hej Jens

Hvis du har udfald i lyden når du streamer med din PC koblet via ethernet kabel til din router, så skal du have en ny router, den er enten for gammel eller defekt. Streaming via ethernet kabel vil altid virke, hvis udstyret virker som det skal. Hvilken internet leverandør og router har du?

__________________
MVH

Lars Nielsen
Til top Vis Lars Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars Nielsen Besøg Lars Nielsen's Websted
 
Jens Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 476
Sendt: 20 Maj 2021 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

Hej Lars.

Internetleverandøren er KvikNet, og routeren hedder F@ST 3890V3 WU.

Mvh Jens.
Til top Vis Jens Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Mortensen
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6250
Sendt: 20 Maj 2021 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Kviknet giver en glimrende ydelse, og deres routere er nye og helt up to date.
Jeg blev lovet minimum 20 ned/10 op, og dette er på helt alm. gamle TDC telefonkabler i Århus midtby:





så er overbevist om , at du skal søge andre steder = kabling/settings for at blive dine udfald kvit

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6250
Sendt: 20 Maj 2021 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Glemte at nævne, at jeg på intet tidspunkt har haft udfald ved at streame hverken HD-film, Hi res via Tidal
eller nu 24/192 via Qobus på gammal PCV via deres egne streaming platforme.
Bare til info

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Diyhifi.dk

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 257
Sendt: 20 Maj 2021 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

Jens Mortensen skrev:
Hej Lars.

Internetleverandøren er KvikNet, og routeren hedder F@ST 3890V3 WU.

Mvh Jens.


Det er nyt og fint udstyr, så det skal virke.. Måske ligger fejlen i settings på router eller PC.

Har du prøvet med en anden PC?




__________________
MVH

Lars Nielsen
Til top Vis Lars Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars Nielsen Besøg Lars Nielsen's Websted
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 20 Maj 2021 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Jens Mortensen skrev:

Også brugere på dette site har anbefalet den, så hvad skal man tro?


Du skal tro på dine egne ører! Jeg kan forstå at du er lidt skuffet over forbedringen med EtherRegen? Som vi to jo har mailet om, så har ER givet en kæmpe-forbedring i mit setup, men specielt med digitale aspekter er det svært at generalisere. Så hvis ER ikke rigtig giver en forbedring i dit setup, så er det retur eller videre med den.

Jeg tror ikke rigtig på at det er den der har løst dit problem. Ethernet-portene i ER er bedre ift. støj, men de er næppe bedre ift. båndbredde fordi ER er begrænset til 100 Mbps. Prøvede du med andre Ethernet-kabler end det ene CAT6 inden du smed ER'en på? Jeg har oplevet at et dårligt Ethernet-kabel kan give udfald i lyden.

Jeg kan ikke lige gennemskue - bruger du stadig en almindelig PC som streamer nu indtil ZEN'en lander? Hvis ja, så vent med at vurdere ER'en og resten af din installation indtil du har fået ZEN'en ind i systemet. Husk også at ER'en skal fødes med bits nonstop i 2-3 døgn før den er optimal.

Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2148
Sendt: 20 Maj 2021 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Jens Mortensen skrev:
Jeg har solgt min CD-afspiller, og var egentlig indstillet på at købe en ny, da jeg blev opmærksom på, at afspilning af rip'ede CD'er fra PC samt streaming via USB til DAC i min forforstærkergav dårligere lyd end fra CD-afspilleren, og at det næppe var fordi DAC'en i forforstærkeren (en Primare re60) var af dårlig kvalitet.

Så faldt min tanke på, hedder det vist, musik servere og streamere, som et alternativ. Det, som jeg er interesseret i, er en enhed der kan streame Tidal samt rip'e og lagre CD'er. Der behøver ikke at være en DAC i den, men er der en DAC, skal den være god, mindst lige så god som DAC'en i forforstærkeren. Holder jeg fast i CD-afspiller, påtænker jeg køb af efterfølgeren til Accuphase DP-430, så det er en musikserver/streamer altså også oppe imod. Jeg er helt ny og blank her - hvad findes der på markedet, hvor kan man lytte til dem og købe dem? Mvh Jens



Tror du streameren kan gøre det bedre end din nye Accuphase, jeg tvivler. Og når vi har samlet CDer, i 35 år som jeg har og har 1000+ så er det livskvalitet at stå og læse titlerne på ryggen af CDerne. For vi har brugt uger på at finde CDer og få dem samlet sammen. Så jeg vil aldrig under nogen omstændigheder putte mine CDer på en harddisk, og jeg vil ikke bruge streaming, for begge dele er virkelig en nedgradering af rang. Min Denon 1500AE er en fin maskine og den har fået ny laser, og så er den rigtig godt kørende, så den kører nok mange år endnu. For vi har anlægget af en og kun en grund, nemlig den musiksamling vi har, for det er musiksamlingen der er kernen, anlægget er rimeligt ligegyldigt det skal bare gengive samlingen, så godt som muligt.



__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 20 Maj 2021 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Lars Nielsen skrev:
Hej,

Når nu vi snakker optimering og støj bekæmpning af ethernet til streameren, er der så nogen der har erfaring med EtherREGEN fra UpTone Audio? Den ser virkelig spændende ud, og der virker til at være styr på det tekniske..

Eller har nogen erfaring med lignende produkter?


Ja, jeg har en, og i mit system har den givet et af de største løft i mit digitale setup som jeg har oplevet. Da Uptone har returret, så kan jeg kun anbefale at man prøver den.

Jeg kører dog med med ethernet gennem elinstallationen frem til EtherREGEN-switchen og tidligere direkte i streamer, så det kan ikke udelukkes at den giver ekstra meget i mit setup. Det tror jeg dog ikke, for jeg har også prøvet at trækker det ethernetkabel som nu går fra TP Link EoP-adapteren frem til streameren, direkte fra router til streamer-PC, og det gav ikke samme løft.
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
Jens Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 476
Sendt: 20 Maj 2021 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Lars Nielsen: Nej, jeg har ikke prøvet med en anden PC. Ether Regen er som sagt anvendt, og det gav bedre lyd, og nu er der ingen udfald. Jeg er spændt på tilslutningen af Innous Zenith Mk. III, som kommer på tirsdag.

Encore: Ja, jeg brugte et 25m langt cat. 6 kabel, som jeg havde liggende, blot for at se, om det var det 5m cat. 6 kabel, der var problemet. Det var det ikke. Jo, det gav et godt lift, hørte jeg, men det er som om, at det lægger en dæmper på begejstringen, at en, der har målt på den mener, at det er fup. Jeg tror selv, at det er ER, der har gjort forskellen, simpelthen fordi den er bedre konstrueret.

Hermann: Nej, jeg tror ikke, at DAC'en i Pre60 er bedre end DAC'en i Accuphase DP-450. Men jeg har lavet nogle sammenligninger. Jeg sammenlignede lyden fra streaming via PC med GamuT CD3 og Rega RP8/Rega Apheta 3/NLE22, og her faldt PC'en igennem på et højere bundniveau af støj, men kvaliteten i øvrigt var i top sammenlignet med de andre kilder. Jeg testede endvidere streaming PC'en op mod Innous Zenith, og her var der bedre lyd og mindre støj i bunden med Innous'en. Jeg har også testet streaming PC'en op mod pladespilleren som beskrevet før, og her vandt PC'en med mindre margin. Så mit tiltro til at sætte Innous'en til er stor. Jeg forventer bedre lyd end fra GamuT CD3, og som nævnt blev kvalitetem ved streaming hævet. Med til historien er også, at brugergrænsefladen er mere bruger-venlig, og det tæller også. Jeg ville nok have fået bedre lyd fra CD ved at købe Accuphase DP-450, men det havde kostet 15.000 mere, og det ville jeg ikke. Så alt i alt er jeg tilfreds.

Med venlig hilsen
Jens
Til top Vis Jens Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Mortensen
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 21 Maj 2021 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

Jens Mortensen skrev:
... det er som om, at det lægger en dæmper på begejstringen, at en, der har målt på den mener, at det er fup. Jeg tror selv, at det er ER, der har gjort forskellen, simpelthen fordi den er bedre konstrueret.


Der skal du kigge på afsender. I deres øjne er hovedparten af de forbedringer vi hifi-nørder hører, placebo. Og det tror jeg bestemt også at mange af dem er, specielt når man foretager hurtige skift frem og tilbage mellem gear.

Medmindre vi overgiver os til det paradigme der siger at hifi og vores hørelse er fuldt forstået, og at målinger siger alt om hvordan hifi-gear lyder, så er vi nødt til at stole på vores ører.

Der er ingen tvivl om at vi er påvirkelige af hvad vi hører fra andre. Efter vores email-korrespondance havde du sikkert meget høje forventninger til ER'en. Og høje forventninger kan jo næsten kun skuffe, og da du så samtidig læste et review af ER'en der sagde at den ikke gør nogen forskel, så kan det have forstærket den følelse.

Hvis du kan nå det inden returretten udløber, så vil jeg anbefale at du tager ER'en ud af dit system når du får ZEN'en, lytte afslappet og u-analytisk en uges tid på ZEN'en i en uges tid (efter den er spillet til) med en masse forskellig musik, og så først derefter sætte ER'en ind i systemet igen. Derefter skal du igen lytte afslappet nogle dages tid med ER'en i systemet, og hvis du da ikke synes at den gi'r en forbedring der er prisen værd, så er det retur med den. Ellers kan du måske sælge den videre - Uptone har vist lidt svært ved at følge med efterspørgslen.

PS. Hvis du heller ikke med ZEN'en kan få det til at virke uden ER'en, så er den jo under alle omstændigheder et must i dit system. Jeg mener dog fortsat at hvis du er afhængig af ER'en for at få det til at virke, så er der et eller andet galt i dit netværk/system.


PPS. Hvis jeg må prøve den i mit system først, kan jeg være potentiel køber til din ER Anmelderen på Audiophilestyle.com (som i øvrigt har en ph.d. i netværksteknologi, og som inden sin test var meget utilbøjelig til at tro at en switch kunne gøre en forskel) fandt at flere ER'er i træk er mere bedre



Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
Jens Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 476
Sendt: 23 Maj 2021 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

Hej Encore.
Tak for betragtningerne. Jeg satser nu på at få det til at fungere. Streameren kommer på tirsdag, så må vi se. Jeg har taget kontakt til
Kviknet, men de er ikke vendt tilbage. Måske er den PC'en, der er problemet.
Mvh Jens,
Til top Vis Jens Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Mortensen
 
Jens Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 476
Sendt: 26 Maj 2021 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Så kom Innous'en i hus. Der medfulgte en udførlig vejledning og installationen gik fint, dog med 2
serviceopkald for præciseringer.

Lyden: Bedre end at streame fra PC, hvilket ikke var en overraskelse - sådan var det også i forretningen. Men også bedre lyd fra rip'ede CD'er sammenlignet med lyden fra den gamle GamuT CD3, og det var rart. Man kan sige, at GamuT'ens D/A-konverter havde 17 år på bagen, mens D/A-konverteren i Primare Pre60 vel er 12 år yngre, så måske er det naturligt nok, men i alle tilfælde glædeligt. Og nu lyden den digitale løsning bedre end afspilning af plader, så har jeg prøvet det.

Mht. udfald, så er der ingen udfald nu. Jeg tænker, at streaming PC'ens Ethernet-indgang ikke var af højeste kvalitet. Ether Regen kører fint, det gav lækrere lyd. Så dejligt. Kan anbefale løsningen.

Mvh, Jens

Til top Vis Jens Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Mortensen
 
Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Diyhifi.dk

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 257
Sendt: 26 Maj 2021 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  


Tillykke med det nye grej, og fedt at det lykkedes at få bedre lyd.

Ang. din PC: Du skal kunne streame uden udfald på enhver PC, uanset Ethernet portens kvalitet. Det er vi nød til lige at slå fast.

__________________
MVH

Lars Nielsen
Til top Vis Lars Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars Nielsen Besøg Lars Nielsen's Websted
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 26 Maj 2021 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Der var godt at høre, Jens Jeg går ud fra at det også betyder at du er nået frem til at EtherRegen er pengene værd
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
Jens Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 476
Sendt: 26 Maj 2021 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Lars: Enig. Men jeg forfølger ikke løsningen på et problem, jeg ikke mere har.

Encore: Ja, den er pengene værd.

Mvh Jens.
Til top Vis Jens Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Mortensen
 
Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 780
Sendt: 14 August 2021 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Jens Mortensen skrev:

Så kom Innous'en i hus. Der medfulgte en udførlig vejledning og installationen gik fint, dog med 2
serviceopkald for præciseringer.

Lyden: Bedre end at streame fra PC, hvilket ikke var en overraskelse - sådan var det også i forretningen. Men også bedre lyd fra rip'ede CD'er sammenlignet med lyden fra den gamle GamuT CD3, og det var rart. Man kan sige, at GamuT'ens D/A-konverter havde 17 år på bagen, mens D/A-konverteren i Primare Pre60 vel er 12 år yngre, så måske er det naturligt nok, men i alle tilfælde glædeligt. Og nu lyden den digitale løsning bedre end afspilning af plader, så har jeg prøvet det.

Mht. udfald, så er der ingen udfald nu. Jeg tænker, at streaming PC'ens Ethernet-indgang ikke var af højeste kvalitet. Ether Regen kører fint, det gav lækrere lyd. Så dejligt. Kan anbefale løsningen.

Mvh, Jens



Hej Jens

er du stadig hel tilfreds med din løsning på din Primare Pre60 jeg har selv lige hørt Innuos Zen hos en forhandler i Århus fornuftig lyd men med Meridian 210 streamer kom lyden helt op i en anden liga

det var dog ikke til Primare pre60 men en MICHI P5 som forforstærker jeg fik lyttet   men har da fået lovning på at få noget på hjemme lån for at teste ud en weekend

Hvad bruger du som streamer

mvh

Henrik

Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes