Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. april 2024 | 11:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Hegel H90 til B&W CM10s2? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
GumpDK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Oktober 2017
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 17 Maj 2020 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Først mit nuværende setup:
B&W CM10 S2 fronter, CMC2 S2 center, CCM663SR bag, Xtz 12.16 sub
Yamaha RX-V1067 surround receiver
Emotiva xpa-5 gen 1 effekt

Jeg har længe gået og leget med tanken om at skifte effekten ud med en stereoforstærker med home theater input. Jeg er godt tilfreds med lyden til film, men til musik føler jeg at mine fronter burde kunne levere mere.

Jeg har kigget på flere forskellige det sidste stykke tid, Hegel, Rotel, Rega og her på det sidste Lyngdorf tdai-2170, da jeg hører meget godt om dens rumkorrektion.

Budgettet spiller en stor rolle, og jeg køber helst brugt, da det giver en del mere for pengene. Men nu ser jeg så at der er tilbud på Hegel H90. Da der er returret, så har jeg planer om at bestille den hjem så jeg kan prøve den, men den er først forventet på lager senere på måneden.

I den lokale butik har de den ikke på lager, så der kan den ikke lige umiddelbart høres, men sælgeren mente at jeg skal op i en Hegel H190 før det giver mening. Og den vil da sikkert også være bedre end H90'eren, men der er også bare lige langt op fra 7k til 23k...

Og så var det jeg tænkte om der er nogen herinde der har erfaring med kombinatinen Hegel H90/B&W CM10s2? Vil den "være nok"? Forstået på den måde at den vil kunne trække mine fronter uden de store problemer, eller er der bare ikke nok watt?

Mvh.
Michael

Til top Vis GumpDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af GumpDK
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes