Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 10:23   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Sabaton for en 12-årig? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
emilio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Februar 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 15 September 2019 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Hej forum

Min 12-årige søn vil gerne til en Sabaton koncert i Forum her i februar.

Jeg har aldrig været til sådanne slags koncerter, og vil høre jer om det er noget man vil fraråde børn og unge at deltage i? Det er jo ikke et teenage-band som spiller.

Jeg har tænkt mig at tage derind sammen med sønnen og en af hans kammerater, med mindre det direkte frarådes børn omkring 12 års alderen? Jeg tænker her på at der er mange mennesker samlet, måske står man som sild i tønde, kender ikke Forum så godt? Vilde eller fulde koncert-gængere?

Men det kan godt være det er mig som har fordomme, som sagt har jeg ikke prøvet den slags koncerter. Det nærmeste jeg har prøvet er 5-øren på Amager for 20-30 år siden.

Med venlig hilsen

Emil
Til top Vis emilio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emilio
 
Winther666
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tager også en pause!

Bruger siden: 28 Maj 2013
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 527
Sendt: 15 September 2019 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Nu er det her nok ikke det rette forum for koncert konduite. Men når det så er sagt tror jeg sagtens at du kan tage din 12 årige til Sabaton. Han er nok ikke den eneste. Sabaton spiller jo som bekendt en slags fjantet Heavy Metal for 13 årige drenge og retarderede tyskere. Og den slags koncerter er ikke kendt for at være fuld af vold og den slags.
Til top Vis Winther666's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Winther666
 
vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2390
Sendt: 15 September 2019 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Havde han sagt Drake eller Travis Scott eller nogle af de der voldsomt populære R&B-folk ville der være grund til at være på mærkerne.
Men Heavy Metal-publikummet ser godt nok drabelige ud og drikker mange bajere, men de passer på hinanden. Og de elsker når der kommer nye til. Specielt hvis de nye er under 40 år
Stik ungerne et sæt ørepropper hver (husk at de skal lære at bruge dem) og tag en øl i baren mens Sabaton underholder. Det bliver med garanti en god oplevelse for sønnike, og du vil kunne tale om noget andet end du plejer i frokostpausen dagen efter :)
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann
 
Weezer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tager en pause!

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 16 September 2019 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Jeg er fuldstændigt enig med Vilmann Efter temmeligt mange koncerter, og ikke mindst metal koncerter på samvittigheden, så har der aldrig været nogen som helst problemer til metal koncerterne. Ja, der kan bestemt godt blive drukket, og ikke mindst, festet igennem - men, der er altid en rigtig god stemning og et helt specielt sammenhold til de koncerter

Husk ørepropperne - det kan godt blive ret højt Det du nok i virkeligheden skal passe mest på - er, at det kan blive vanedannende
Til top Vis Weezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Weezer
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes