Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 09:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Chromecast & Vincent SA-96 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
THIS77
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Februar 2010
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 196
Sendt: 24 Maj 2019 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

Hej gutter og guttinder og rigtig god fredag aften :-)

Jeg har erhvervet mig en nu, viser det sig, meeega fed forforstærker fra Vincent - virkelig godt kram. Jeg har sat den til en Altantic Technology 7x120w effektforstærker på hel 35kg som står på højkant under et lille bord hvor pladespilleren står!

Og så har jeg sat en chromecast audio til minijack til phono... dvs. på den måde har jeg stadig den option i chromecast audio at køre med optmale lydindstillinger... Jeg har så tjekket vincenten ud - den har en SNR, signal to noise ratio på uhørte hele +90db!!! den kan spille meega højt, ikke at den gør og skal det, men det er vildt som man er kommet til stadion-koncert hjemme i stuen... hele herligheden spilles på infinity kappa600 højttalere og en udmærket, også til musik, earthquake FF12 sub.

Så hvad går det her indlæg ud på? :) tjo, at opnå en confirmation på at det hele kører godt for mig, også psykoakustik... og psykooptisk er det også en perle at kigge på den vincent der! måske kunne man streame anderleres.. har prøvet med en simpel argon med bl.a. internet radio men det lød ikke i nærheden af chromecast audioen.

rigtig god weekend derude

Til top Vis THIS77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af THIS77
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes