Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 21:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Sony WH-1000XM3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MarkHa
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2019
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 12 April 2019 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Hey,

Jeg er kigger pt. på Sony WH-1000XM3 og er ret interesseret i, hvor stor en reel forskel der er på Bose QuietComfort 35 II sammenlignet med WH-
1000XM3.

Nu har jeg prøvet dem begge, og synes ikke jeg kan høre specielt meget forskel på lyden. Sony'en synes dog at have bedre støjreduktion.

Er det, de bedste bud på støjreducerende høretelefoner? Hvad bruger I?
Til top Vis MarkHa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MarkHa Besøg MarkHa's Websted
 
Øpsie
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 December 2010
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 274
Sendt: 12 April 2019 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Jeg valgte bose efter at have hørt begge modeller. Synes de spiller bedst i mine ører, en mere naturlig klang, hvor sony lyder til
at have en lidt off klang i mellemtonen med lidt hævet top og bund. Og så synes jeg både komfort og betjening er bedre på
bose’rne.

Mange vil sikkert være uenige :)
Til top Vis Øpsie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Øpsie
 
jukuluff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 December 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 410
Sendt: 13 April 2019 kl. 03:38 | IP-adresse registreret  

Bruger faktisk selv et sæt Bose QuietComfort lige nu, da min telefon kun har en defekt usb C port. Kort sagt er jeg altså tvunget til trådløs.

Har også haft fingrene i et sæt Sony WH-1000XM2. Synes selv at lyden var en smule bedre i Sony'en. Ift til støjreduktion foretræk jeg Bose. Synes de er bedre til at fjerne støj med en konstant karakter.

Generelt er støjreduktion i høretelefoner et helvede at vurdere, da det afhænger af en algoritmer som har forskellige egenskaber alt efter støjtype. Både Bose og Sony'en er et sæt SoundMagic E10 underlegne i et stille rum, men i praksis når man bevæger sig rundt uden for sin dør, er historien en anden. 
Til top Vis jukuluff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jukuluff
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes