Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 03:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Udskiftning højtalere? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Andersmi
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 126
Sendt: 15 Februar 2019 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Hej

Lige en opsummering af hvad mine tanker har været for dette. Jeg har lange i lang til bygget på mit nuværende surround om består af i et dedikeret rum.
Front:       CM9
Center:     CMC2
Surround: Emotiva ERD-1
Sub:        SVS PB-13 Ultra
Recevier: Denon 3808
Effekt:     Emotiva XPA-2, Emotiva XPA.5

Så snart Emotiva får styr på de problemer de har med deres nye processor RMC-1 køber jeg den og en Emotiva effektblok med 6x65watt. Det er meningen at denne skal bruges til de 6 lofthøjtalere. Min tanke var så at udskifte Emotiva ERD-1 med 10 stk. CM5'er som skal være surround og lofthøjtalere og købe en ekstra SVS PB13-Ultra.

Har en drøm om på et tidspunkt når jeg er helt færdig med projektet at få et par B&W 800 D3 sammen med centeren som passer til. Nu bliver jeg så bange for at de ikke vil passe i klang til resten af systemet, så jeg bliver jeg nød til at udskifte alle højtalerne med B&W 805 D3 og det synes jeg bliver lige i overkanten 

Så nu er jeg kommet der til at jeg overvejer at jeg købe et par B&W 800 D3 til et stereo setup i stuen som man kan høre musik på. Men så tænker jeg at man måske skulle skifte til en anden type højtaler nu hvor CM9'erne ikke skal bruges til musik mere. Nu kommer mit spørgsmål endeligt.

Har I nogen forslag til en anden højtaler som er bedre til surround sound, og det er som sagt ikke et krav at de er gode til musik. Alle meninger er velkomne

/Anders



__________________

Design af ny biograf
Til top Vis Andersmi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andersmi
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes