Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 01:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Primare I15 Prisma (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 780
Sendt: 07 Januar 2019 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Nogen som har lyttet på Primare I15 Prisma, jeg overvejer denne da jeg vil gå fra 5.1 til to kanal i stuen den skal primært være lyd fra TV`en med de muligheder Prisma giver for streaming

jeg vil forsat bruge mine Audiovector signature Onwall Højttaler
Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin
 
!-!Shake!-!
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 116
Sendt: 11 Januar 2019 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Primare SC15 sammen med min Primare i32. Det lyder godt, men halter gevaldigt på brugervenlighed. Prøv fx at
downloade deres app, før du vælger om i15 er noget for dig. Den er, i min optik, ringe og virker kun på tablets - ikke på
smartphones. Hvilket er latterligt. Derudover skal du ikke forvente, at i15 vil spille godt sammen med andre Primare
produkter - min SC15 kan ikke trigge min i32 og omvendt og fjernbetjening fra SC15 virker ikke på i32 og omvendt.
Til top Vis !-!Shake!-!'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af !-!Shake!-!
 
Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 780
Sendt: 11 Januar 2019 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Hej Shake

jo deres app er crap jeg er begyndt at bruge MConnet HD det gør bruger venligheden meget bedre


hvis jeg skal bruge I15 bliver det som stand alone sammen med tv'et i stuen og i dagligdagen vil jeg bruge min Loewe fjernbetjening til at reguler tv lyden den kan også programmeres til at styre Primare
Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin
 
!-!Shake!-!
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 116
Sendt: 11 Januar 2019 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

Så har du styr på de faldgrupper. Så må du ned og lytte på den 🙂
Til top Vis !-!Shake!-!'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af !-!Shake!-!
 
Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 780
Sendt: 11 Januar 2019 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Ja det bliver en tur til Ålborg er ret spændt på den I15 er ret kendt men Primare men af ældre type da jeg i da spiller Pre60 og 2 stk A32 BD32 og R32   i delikater musik rum

har ikke haft integreret forstærker tidliger

men ser muligheder i I15 da den jo som primære er tv lyd men også muligheden for streaming og NAS i Stereo har tidliger haft gumbo Primare og Audiovector S3A men fik ikke gulv HT til at spille i stuen da mit gulv spillede med derfor jeg i dag har mindre Audiovector Onwall Signature
Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin
 
hvalen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 19 Januar 2019 kl. 06:34 | IP-adresse registreret  

Har selv haft Pre 60 og A60, spillede faktisk fantastisk, men helt enig I deres app er virkelig dårlig, derfor blev jeg lidt træt af det. Men
musikken var virkelig god. Men for mig røg noget af hyggen når man ikke sætter en CD eller LP på selv. Jeg "shoppede" rundt hele tiden
på Tidal, i stedet for at komme dybere ned i musikken. SÅ jeg er vendt tilbage til det jeg bedst kan lide.
Til top Vis hvalen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hvalen
 
Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 780
Sendt: 19 Januar 2019 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Jeg er da hel enig med dig, også grunden til jeg har bibeholdt min Rega P6 der er hygge og fordybelse over LP har også en CD afspiller men bruger min Rega P6 en del mere end CD jeg har jo også alt min musik på NAS her har jeg så opnået en smule bedre timing i musikken efter jeg skiftet min Supra cat7 kabler ud med Chord nye røde Cat cabler de var tilbud black friday .


med hensyn til Primare I15 som skulle kunne en hel del og godt   så var jeg til demo med Naim Uniti Atom i torsdags den er også en forstærker som har et plus HDMI indgang   så både styring af tv og forstærker kan forgå med Loewe tv fjernbetjening så tv lyden


streaming delen forgår via ipad med alle muligheder for god hifi lyd i stuen......pluds den ikke behøver stå ret under TVet


så jeg får mulighed for at hænge fladskærmen op på væggen så jeg får en hel ren væg kun med tv og mine Audiovector Onwall Signature Høltaller og ingen synlige kabler


så er lidt i tænkebox og det skal være Primare som jeg synes er lækkert eller jeg vil prøve med Naim som altid har haft god lyd men via mange boxe de er dog nu med denne lille Naim Uniti Atom "tænk nyt" eller set lyset hvad folk ønsker så længe man forholder sig til at det får dog lyd men ikke high end



Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes