Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 15:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Forstærker til Dali Euphonia (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Aliaz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 488
Sendt: 09 September 2018 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

Tak for input. Ser lækker ud. av av; 41.000 kr. Også en slags penge men tak for at henlede opmærksomheden på Lyngdorf. Jeg kom i tanke om at Classé SP 800 surround forforstærker vist skulle være rigtig god til stereo også. Dog kan den vist ikke opgraderes til nyeste hdmi. Nypris var vist 60-70.000 kr. Kan se de sælges brugt for ca. 23000 kr. Også stadig en del. Er vel noget forældet i dag, men lyden er sikkert rigtig fin alligevel.

Kunne se, at NAD M25 kan have problemer med med komponenter der trænger til udskiftning. Sådan er det vel gældende for alt når det bliver gammelt/slidt. Nogen mærker & modeller måske mere end andre. Derfor hælder jeg nok til let brugt, hvor modellen ikke har mange år på bagen. Er der egentligt sket meget på opbygning/design og forbedring af komponenter de sidste 10 år?Hvis ja, hvornår er der sket mest? Bare sådan helt overordnet og i letforståeligt sprog.

Er der et sted, hvor man kan søge tests i forskellige prisklasser, hvor der af eksperter er vurderet på, hvor man får mest for pengene? Og hvor forskellige forstærkere er holdt op mod hinanden? Jeg er med på at lyd stadig er individuelt og tests ikke kan stå helt alene.
Til top Vis Aliaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aliaz
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes