Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 11:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Tekton Double Impact (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Snejbjerg67
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 11 September 2017
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 79
Sendt: 29 Maj 2019 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Hej! De ser dejligt solide og "rigtige" ud. I de fine anmeldelser på nettet står der, at det er egoist højtalere med en meget begrænset spredning.
Oplever du selv det i forhold til andre højtalere du har ejet? Har svært ved at tro på, at man ikke kan sidde eksempelvis flere i en sofa og få god lyd
fra dem. Nu er det jo bare anmeldere og det kan af og til være noget alternativt.   

__________________
Venlig hilsen
Keld
Til top Vis Snejbjerg67's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Snejbjerg67
 
Martin-Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juli 2018
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 30 Maj 2019 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

er ved at tage mig sammen til at skrive et rigtigt review.

DI er ikke så retningbestemte som de har været. Efter de første 600stk lavede de en ændring der forbedere spredning.

Men de er MEGET følsomme for hvor du sætter dem i rummet. Og de har en evne til at afsløre alt. Men ikke så det lyder grimt men
man høre rummet, kablerne og udstyret meget tydeligt.

Men de får andre højttalere til at lyde små og kedelige. De er super homogen. Lyden fra bas til diskant hænger smukt sammen og
de laver et super stereo billede. De mangler dybde i mit rum. Men det er tydeligt at høre hvor musikkerne er.

Jeg har for første gang i 12 år fundet en afløser til min gammel højttalere (:
Til top Vis Martin-Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin-Andersen
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 30 Maj 2019 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Først et stort tillykke med dine nye, spændende højttalere. Det ser rigtig godt ud

Inden du begynder med en endelig beskrivelse, med udmøntelse i et review, vil jeg anbefale dig at vænne dig noget mere til lyden fra højttalerne. Herunder give dem langt mere tilspilningstid. Personligt kan jeg ikke vurderer et nyt sæt højttalere 100% på under 1 måned.

Man kan selvfølgelig godt hører om der er takter der behager ens smag og præferencer på det stadie dine Tektron er nu. Men jeg mener det er umuligt at give en endegyldig, retvisende og præcis beskrivelse på små 2-3 uger. Her kræves der langt mere tid og fordybelse i mine ører. Men det er altid spændende at følge udviklingen, og det er en sjov process



__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
Martin-Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juli 2018
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 30 Maj 2019 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

100% enig
Til top Vis Martin-Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin-Andersen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes