Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. september 2018 | 07:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Ultimativ service hos Dynaudio Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Skovtrolden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2009
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 04 Juli 2018 kl. 13:09 | IP-adresse registreret Citér Skovtrolden

Man hører jo tit om problemer med at få en fejl dækkket på garantien, men jeg har lige oplevet det absolut modsatte. Jeg havde købt et par brugte Dynaudio Confidence C2, og fik så en skade på et af glaspanelerne på siden af den ene højttaler
Den blev derfor sendt over til fabrikken til reparation af skaden. Så blev jeg ringet op af Anders Borbye fra Dynaudio, som sagde, at de havde målt på højttaleren (hvilket de altid gør, når de får en til reparation) og konstateret, at begge diskanter ikke målte som de skulle og skulle udskiftes. Udskiftningen (på begge højttalere) blev herefter foretaget uden beregning pga. det var en kendt fejl. Dette gjorde de selv om højttalerne var over 10 år gammle og garantien længe overskredet!!!!
Det er jo fantastisk med en producent, der er så kvalitetsbevidst og værdsætter sine kunder.
Man kan altså trygt købe Dynaudio - udover, de lyder fantastisk, så får man også en førsteklasses kundeservice

Del gerne jeres oplevelser vedr. god service - det kan hjælpe os alle med at finde de bedste produkter, forhandlere mv.
Til top Vis Skovtrolden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skovtrolden
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2028
Sendt: 04 Juli 2018 kl. 19:43 | IP-adresse registreret Citér Mercury

De fortjener ros!


Ros!
Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
Heine Dupont
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Maj 2013
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 101
Sendt: 04 Juli 2018 kl. 23:01 | IP-adresse registreret Citér Heine Dupont

Det er helt igennem fremragende service fra en virksomhed der tager produkter alvorligt. Godt gået Dynaudio.
Til top Vis Heine Dupont's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Heine Dupont
 

Hvis du vil besvare dette indlæg skal du først trykke log ind
Hvis ikke du allerede er oprettet skal du først oprettes som bruger

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2018 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes