Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 22:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Køb fra England (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Gromit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Maj 2018
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 09 Juni 2018 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu bestemt mig for, at købe et sæt højtalere.

Sad og researchede på nettet og finder så en spændende engelsk hjemmeside med positive anmeldelser, som sender til Danmark for et beskedent beløb. Besparelsen er knap Kr. 4000.- i forhold til i Danmark. Hvad er jeres erfaringer med, at købe højttalere fra England?
Til top Vis Gromit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gromit
 
Kaj.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2014
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 2703
Sendt: 09 Juni 2018 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

En besparelse på “i underkanten af 4000 kr. “ lyder tillokkende. Især hvis der ikke opstår komplikationer.
Men gør der, er besparelsen hurtigt forsvundet. Det er den afvejning jeg vil foretage.
Jeg har købt elektronik i Tyskland hos en en meget kendt og troværdig forhandler viste det sig.
Jeg fik ombyttet den mere end et år gamle vare med en helt ny på grund af en opstået fejl.
Varen afhentet og bragt på min bopæl uden omkostninger for mig. Men kan man være sikker på at det er sådan. Altid?
Til top Vis Kaj.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaj. Besøg Kaj.'s Websted
 
hvalen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 22 September 2018 kl. 01:28 | IP-adresse registreret  

Enig, men skriv da med forhandleren og hør hvordan du står ved en fejl i produktet. Alternativt kan du jo også gå til den danske forhandler og vise det tilbud du har. Måske kan han næsten matche det, der er nok nogle omkostninger ved at sende. Men når det er sagt har jeg købt flere gange i udlandet, især hoved-fi.

Syntes at priserne på vores gode lyd er stukket lidt af. Det er flere eksempler på at ny Hifi nedsættes med 50% så det måske ikke det fedeste at være ham som har givet fuldpris.
Til top Vis hvalen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hvalen
 
44nitram
Lukket konto
Lukket konto

Eget valg!

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 23 September 2018 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Du skal jo nok regne med at alle former for reklamationret ophører når de træder ud af unionen. Det kan også være at Pundet
falder markandt, så har du måske givet for meget for et sæt højttaler, hvor der ikke er garanti på.
Jeg syntes også at man skal købe det i det land man bord i og være solidarisk med os andre - nemlig.
Du vil heller ikke have mulighed for at prøve højttaleren af, hvilke jo nok er den største ulempe. Så står du med en højttaler du
vil sælge, som du ikke får meget for. Endvidere kan man næsten altid få 15-20% i rabat her i DK, mon det ikke opvejer en evt
usikker fortjeneste. .
Så jeg vil ikke anbefale det.
Til top Vis 44nitram's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 44nitram
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes