Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. april 2024 | 10:55   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hegel dumpingpris (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nils valla
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Oktober 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2904
Sendt: 29 December 2017 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

broelling skrev:

nils valla skrev:
Og NEJ, man skal ikke købe hifi med henblik på videresalg, for det plejer være meget dårlig forretning.

godt nytår
Den udtalelse er jeg aldeles enig i! Og hvem fanden gør det?? Man investerer vel udelukkende i HIFI for at få bedre
lydoplevelse - eller hvad?


Helt enig, mest logisk man køber hifi for forbedre.
Men læser man tråden igennem, kunne man da godt få det indtryk, der også gerne skal tjenes på videresalg.
Til top Vis nils valla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nils valla
 
lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 697
Sendt: 29 December 2017 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det lyder fedt!

Hvis jeg var Hegel-fan, så ville jeg da klart købe sidste års model til halv pris og så spare nogle penge.
Jeg synes det ville være dejligt hvis alle gjorde det.

Der vil altid være nogen der har lyst til at købe det aller-nyeste men ikke mig.

Mht til de meget høje avancer ved salg af Hifi så tror jeg det er rigtigt, men volumen i salget må være meget lille, siden der er så få
butikker tilbage i bybilledet. Det hjælper jo ikke noget at man har en avance på 100%, hvis man kun sælger en enkel om måneden. Så går
man hurtigt konkurs alligevel, pga de faste udgifter til husleje, forsikring, løn etc..

__________________
Mvh
Lars P. Madsen
Til top Vis lpm76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lpm76
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 29 December 2017 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Ja jeg vil gerne ha et par H30 til nedsat pris mellem 50-70% :-) velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
Lars.no.1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Maj 2012
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 29 December 2017 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

Hvem sælger Hegel til halv pris ?
Til top Vis Lars.no.1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars.no.1
 
jukuluff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 December 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 410
Sendt: 29 December 2017 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

nils valla skrev:
broelling skrev:

nils valla skrev:
Og NEJ, man skal ikke købe hifi med henblik på videresalg, for det plejer være meget dårlig forretning.

godt nytår
Den udtalelse er jeg aldeles enig i! Og hvem fanden gør det?? Man investerer vel udelukkende i HIFI for at få bedre
lydoplevelse - eller hvad?


Helt enig, mest logisk man køber hifi for forbedre.
Men læser man tråden igennem, kunne man da godt få det indtryk, der også gerne skal tjenes på videresalg.


Altså nogle af os har sådan en hobby hvor vi godt kan lide at prøve forskelligt udstyr.  Hvor det lige så meget er spændingen ved at prøve noget nyt, som driver værket. Hvis man har den tilgang, er det selvfølgelig jævnt øv at købe et eller andet til 15k den ene dag, hvorefter dimsen sænkes til 8k den næste dag, og dermed udhuler brugtprisen.

Det er ikke fordi vi køber udstyret for at lave en decideret profit. De fleste forstår godt at man ikke kan sælge tingene videre for samme eller højere pris, og acceptere gerne et mindre tab, svarede nogenlunde til slitagen og lidt til.

Jeg forstår udmærket hvorfor forhandlerne gør som de gør, og har det enlig fint nok med det, men altså har også fuld forståelse for at folk er lidt knotne, hvis en forstærker de køber fra ny, efter 2 uger, pludseligt bliver sænket med 50 procent...
Til top Vis jukuluff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jukuluff
 
44nitram
Lukket konto
Lukket konto

Eget valg!

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 29 December 2017 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Er der ingen der har et bud på, hvorfor danmarks største hifikæde ikke dumpet deres priser.? Hvis man ellers har holdt sig orienteret, så er brugt annoncerne ofte meget høje prissat, end hifinkøbt hos andre forretninger?. Hvad med f.eks Naim, hvorfor dumper de ikke prisen? Nogle bud.??

Jeg vil forsat fastholde, at det er en svækkelse af et produkt, der gerne vil accepteres som seriøst Hifi, at de sælger deres vare 1 år efter til 1/2 pris. På sigt vil det medfører, at de graver deres egen grav, da ingen vil købe et sådanne produkt. " køb i dag til vejlede pris" Sælg i morgen til 25% af vejledende" Hegel Norges seriøse Hifi". Nej vel det er ikke seriøst.

Der bliver tit og ofte her i Forum, draget sammenligninger med biler, hvilke absolut ingen relevans har. Da bilsalg er meget mere kompleks.
Til top Vis 44nitram's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 44nitram
 
broelling
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Februar 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 29 December 2017 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Umiddelbart er jeg tilbøjelig til at sige at jeg er uenig med dig, selvom det er svært lige at påpege uenigheden.

Men. 1: Folk der køber og derefter skal sælge samme produkt, må vel for hulen selv om hvor meget/lidt de vil tjene på samme salg. 2. Produktet blir vel i bund og grund "dyrere", jo billigere det blir solgt (udbud/efterspørgsel)

Og så helt personligt: Jeg køber sjældent billige produkter (udenfor HIFI), fordi jeg vælger kvalitet fremfor mængder. Men derfor har jeg da stadig et billigt HIFI anlæg, fordi min røv ikke er svejset i guldlameller. Men i MINE øjne er det er fedt anlæg. Jeg forstår slet ikke anskuelsen om at nogen kan sælge noget for billigt. For mig kan det udelukkende handle om egen profit. Sorry...

__________________
Fordi Cerwin Vega 1215MKII SE er SÅ undervurderet en højttaler...
Til top Vis broelling's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af broelling Besøg broelling's Websted
 
Kaj.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2014
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 2744
Sendt: 30 December 2017 kl. 06:20 | IP-adresse registreret  

Skræller vi de rationelle fornuftsbetonede synspunkter af problemstillingen, handler det alene om følelsen af at være snydt.
En følelse ikke alle er lige sårbare over for. Så vi kan komme med nok så mange synspunkter uden det rokker ved situationen.
Naturligt nok.

Jeg har gennem min ansættelse kunnet købe til den øjeblikkelige indkøbspris, for efterfølgende at opleve mine kunder købe det samme produkt.
Nedsat til en lavere pris efterfølgende. Som resultat af senere indkøb til lavere pris. Det skal man kunne tåle at leve med.

Ellers ender livet med at være træls at komme igennem

Godt Nytår!
Til top Vis Kaj.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaj. Besøg Kaj.'s Websted
 
Wendt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 169
Sendt: 30 December 2017 kl. 07:35 | IP-adresse registreret  

Det er en rodet diskussion og synspunkterne vil ikke mindst afhænge af hvilket perspektiv man tager. Producenten eller
forbrugeren. Jeg ville stadig, som producent, være meget fokuseret på undgå prisen bliver dumpet, fordi forbrugerne (os) reagere
på det. Ud over at man som forbruger kan føle sig snydt hvis et produkt er faldet til halv pris, vil en forventning om at prisen falder
betyde, at jeg vil betale mindre for det i første omgang. Dels er der en stor økonomisk gevinst ved at vente og dels kan jeg ikke
videresælge produktet uden at få et betydeligt tab. Dette gælder for hifi og andre varige forbrugsgoder hvor der er et velfungerende
brugtmarked.

Det handler ikke om at købe for at tjene penge på hifi eller om musikken er vigtigst, men om købmandsskab.

I øvrigt vil jeg altid se mig om efter noget brugt, man får rigtig meget mere for pengene.


__________________
Rør & horn
Mit setup http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=97807&PN=1
Til top Vis Wendt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wendt Besøg Wendt's Websted
 
44nitram
Lukket konto
Lukket konto

Eget valg!

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 30 December 2017 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Nu handler god lyd ikke om, hvilken pris et produkt er købt til - nyt eller brugt. Hvis vi antager, at man har sit grej i mange år betyder det jo intet. Nu var Hegel jo bare et eksempel.

Et andet eksempel er dem der sælger Marantz. De er de eneste i Danmark, der sælger dette mærke. De gør meget ud af, at oplyse kunden om, at de har taget et led ud af salgskæden, til fordel for forbrugeren. Det kan være svært at vurderer, om den vejledende nypris nu ogdå er den rigtige, da man ingen samligning har. De kan jo sætte prisen som de vil.

" Strøm Elefanten", der er Dk største salgskæde af elektronik og hårde hvidevare. De modtager nogle af deres vare fra producenter, der er helt magen til konkurrenternes, men de har fået anført et andet modelnummer på pågældende vare. Derfor kan de altid give prisgaranti, fordi der ikke en nogen tilsvarende vare at sammenligne med.

Det er også kendt i visse hifi kredse, at f.eks Sugden, Sonus Faber mm, bliver solgt til næsten 40%- 50% af vejledende nypris. Så er vi tilbage ved Naim og produkter fra Dk største Hifi kæde, ( jeg ejer ikke grej der fra). De har en markedsføring med god omtale. ( meget sjældent rabat). Alene ejerglæden ved et sådanne produkt, kan være meget større end selve produktet, da man ved at det er noget værd, hvis man også ønsker at sælge det.

Det er os forbruger, der er med til at holde de forskellige "tog" kørende når vi handler, så det er op til den enkelte at vælge.

Til top Vis 44nitram's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 44nitram
 
44nitram
Lukket konto
Lukket konto

Eget valg!

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 30 December 2017 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Kaj. skrev:
HEGEL kunne jo vælge helt at stoppe sit salg i Danmark via lokale distributører. Men hvem har glæde af det?
Fastholde man salget som nu, er HEGEL underlagt den frie prisdannelse vi har her i landet.
Og har man sat prisbaren for højt og/eller salget er blevet for lavt, bliver man jo nødt til at gøre noget aktivt. For omsætningen.
Og regulering af lagerbeholdningen. Plads til nyhederne som ALLE løber efter. Når det gamle udstyr fra sidste år er blevet kedelig hverdag.

De der køber sidste års model til den halve pris, fører sig sig frem med gratis omtale af købet og skaffer derved virksomheden gratis reklame.
Se blot hvad denne tråd bidrager til. Tilsigtet eller ej.


(Ha nu har jeg fundet ud af citatknsppen.).
Forbrugeren vil være ligeglad, hvis Hegel ikke ønsker at sælge i Danmark. De køber bare noget andet godt HIFi.
Til top Vis 44nitram's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 44nitram
 
44nitram
Lukket konto
Lukket konto

Eget valg!

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 30 December 2017 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Kaj. skrev:
@44nitram I stedet for at kommentere dit indlæg, oplever jeg det mere interessant, at se din forklaring på hvordan produkter bedst
prissættes og distribueres. Løsningen på at undgå problemstillingerne bag det du skriver.


Det må være op til den enkelte distributørers, faglighed i forhold til at markedsfører deres vare. Nogle er dygtige andre ikke.
Til top Vis 44nitram's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 44nitram
 
Visionman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2015
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 31 December 2017 kl. 02:47 | IP-adresse registreret  

En kort kommentar til avancer indenfor vores elskede hobby. De er uhyrlig store, især for producenten. Men også for distributøren. Mange har sikkert prøvet at kigge inde i apparaterne. Og for dem der ikke har, så prøv at google jeres fine anlæg og i vil sikkert kunne finde foto af “indmaden”. Og ærlig talt, så er der ofte ikke for særligt mange penge indeni.

Okay, udvikling koster penge, markedsføring etc. Men mange produkter har måske for 2000kr.
komponenter og bliver solgt for det 20 dobbelte. Så vi skal ikke føle os snydt hvis noget bliver sat ned med 50%. Vi betaler i forvejen meget for “meget lidt”. Så længe vi er styret af følelser og dejlige musikimpulser, så vil det nok forblive sådan for en del hi-fi enthusiaster. Så lad os nyde passionen og musikken omkring vores dejlige hobby, og ignorere det finansielle så længe det passer til vores pengepung.

Til top Vis Visionman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Visionman
 
Kaj.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2014
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 2744
Sendt: 31 December 2017 kl. 04:53 | IP-adresse registreret  

I hi-fi verdenen skal en producent tage sig i agt. Ikke at sælge for billigt til at blive taget seriøs.
Der er simpelthen en nedre grænse for, hvad toneangivne købere og anmeldere vil beskæftige sig med. Hvad der er interessant.
Hvis ikke prisen grænser til det chokerende forsvinder produkterne ganske enkelt fra radaren.
Til top Vis Kaj.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaj. Besøg Kaj.'s Websted
 
Jens EK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 April 2012
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 205
Sendt: 31 December 2017 kl. 07:50 | IP-adresse registreret  

Der er da en vis avance på de mere bekostlige hifi komponenter. Men det gælder vel også møbler osv. Der er også længere mellem salgene på dyre ting og det koster da også forhandler at bare købe hjem. Jeg mener ikke avancen er for høj. Hegel er faktisk et godt eksempel på hifi der er prissat ordentligt. Det er mere dem der prissætter det så højt at det er vulgært, for ellers kan det ikke sælges eller skabe opmærksomhed. Hegel lyder og yder fantastisk. Og de gør meget ud af udviklingsarbejdet. Fint at de tidligere modeller ryger til billigere penge.
Til top Vis Jens EK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens EK
 
44nitram
Lukket konto
Lukket konto

Eget valg!

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 31 December 2017 kl. 07:57 | IP-adresse registreret  

Visionman skrev:
En kort kommentar til avancer indenfor vores elskede hobby. De er uhyrlig store, især for producenten. Men også for distributøren. Mange har sikkert prøvet at kigge inde i apparaterne. Og for dem der ikke har, så prøv at google jeres fine anlæg og i vil sikkert kunne finde foto af “indmaden”. Og ærlig talt, så er der ofte ikke for særligt mange penge indeni.

Okay, udvikling koster penge, markedsføring etc. Men mange produkter har måske for 2000kr. komponenter og bliver solgt for det 20 dobbelte. Så vi skal ikke føle os snydt hvis noget bliver sat ned med 50%. Vi betaler i forvejen meget for “meget lidt”. Så længe vi er styret af følelser og dejlige musikimpulser, så vil det nok forblive sådan for en del hi-fi enthusiaster. Så lad os nyde passionen og musikken omkring vores dejlige hobby, og ignorere det finansielle så længe det passer til vores pengepung.



De fleste der køber Hifi, gør det ( forhåbentligt) ud fra lyden og som regel er der også et budget. Det er sammensætningen af komponenter, enheder og div elektronik der leverer den endelige lyd. Altså det færdige produkt, der spiller. Hvilke komponenter og hvordan det er sat sammen er i og for sig ligegyldigt, det handler jo om, man kan lide lyden eller ej.

Så er det rigtigt, at komponenterne/enheder ofte udgør et meget lille beløb af vejledende udsalgspris. Men en sådanne betragtning kan ikke bruges til noget, det er det færdige produkt man køber. En pose med elektronik og strømforsygning mm, kan 99 procent jo ikke få noget ud af. Så mangler der lige en "kasse", EU godkendelse, bortskaffelse af elektronikken og meget merer. salgsværdien af HIFI, afgøres ikke af hvad der er " inden" men af efterspørgsel, og gængse " normer" for den vare man sælger.

Til top Vis 44nitram's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 44nitram
 
44nitram
Lukket konto
Lukket konto

Eget valg!

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 31 December 2017 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

Jens EK skrev:
Der er da en vis avance på de mere bekostlige hifi komponenter. Men det gælder vel også møbler osv. Der er også længere mellem salgene på dyre ting og det koster da også forhandler at bare købe hjem. Jeg mener ikke avancen er for høj. Hegel er faktisk et godt eksempel på hifi der er prissat ordentligt. Det er mere dem der prissætter det så højt at det er vulgært, for ellers kan det ikke sælges eller skabe opmærksomhed. Hegel lyder og yder fantastisk. Og de gør meget ud af udviklingsarbejdet. Fint at de tidligere modeller ryger til billigere penge.


Med mit kendskab til HIFI, så matcher Hegels vejledende priser fint deres gode produkter også set i forhold til andre produktet. Jeg har været til flere Hegel demonstrationer og det er helt sikkert, at de er meget seriøse og stolte af deres Produkt. Jeg ved ikke om det kun er i Danmark, at de køre med " denne" prisnedsættelse??? Hegel er jo Norsk udviklet, hvor det bliver produceret og i hvilke
lande de sælger mest ved jeg ikke ? Jeg har aldrig købt et Hegel produkt.

Jeg må også indrømme, at pris ikke altid hænger sammen med, den lyd man kan lide. Men som tommelfinger regel stiger den samlede byggekvalitet, lydkvalitet med prisen. Når jeg skriver lydkvalitet er det ikke ens betydende med, at jeg kan lide lyden. 9 ud af 10 hifi produkter bryder jeg mig ikke om, uanset pris, over 1 mill.De fleste HIFI køber, tager jo ikke rundt og undersøger hele markedet for produkter, men det giver en, en stor viden og indsigt i det som man syntes er værd at lytte til. Mange stoppet med at " lytte", når prisskiltet er over deres budget, eller det de vil bruge på HIFI. Desværre er jeg nået til et punktet, hvor mange syntes at prisen er vulgære eller de føler at prisen er sat for at skabe opmærksomhed, hvor det blive meget dyrt. For nogen skaber det mening at bruge mange midlet på køb af Hifi for andre ikke.
Til top Vis 44nitram's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 44nitram
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2150
Sendt: 31 December 2017 kl. 09:01 | IP-adresse registreret  

44nitram skrev:
Er der ingen der har et bud på, hvorfor danmarks største hifikæde ikke dumpet deres priser.? Hvis man ellers har holdt sig orienteret, så er brugt annoncerne ofte meget høje prissat, end hifinkøbt hos andre forretninger?. Hvad med f.eks Naim, hvorfor dumper de ikke prisen? Nogle bud.?? Jeg vil forsat fastholde, at det er en svækkelse af et produkt, der gerne vil accepteres som seriøst Hifi, at de sælger deres vare 1 år efter til 1/2 pris. På sigt vil det medfører, at de graver deres egen grav, da ingen vil købe et sådanne produkt. " køb i dag til vejlede pris" Sælg i morgen til 25% af vejledende" Hegel Norges seriøse Hifi". Nej vel det er ikke seriøst. Der bliver tit og ofte her i Forum, draget sammenligninger med biler, hvilke absolut ingen relevans har. Da bilsalg er meget mere kompleks.


Firmaers markedsføring er forskellig, og det er der heller intet nyt i. Nogle bruger en skimming price strategi hvor dem der virkelig ønsker produktet køber til høj pris, hvorefter prisen og avancen falder over tiden. Samsungs luxus telefoner er eksempler på det. Andre vælger en anden strategi med en lavere start pris der kan give meget større salg i intro fasen og så små prisfald over tid.

__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2150
Sendt: 31 December 2017 kl. 09:17 | IP-adresse registreret  

nils valla skrev:
broelling skrev:
nils valla skrev:
Og NEJ, man skal ikke købe hifi med henblik på videresalg, for det plejer være meget dårlig forretning.

godt nytår

Den udtalelse er jeg aldeles enig i! Og hvem fanden gør det?? Man investerer vel udelukkende i HIFI for at få bedre lydoplevelse - eller hvad?



Helt enig, mest logisk man køber hifi for forbedre. Men læser man tråden igennem, kunne man da godt få det indtryk, der også gerne skal tjenes på videresalg.


Nu har vi vel vores hifi fordi vi ønsker at spille vores musiksamling, og derfor anvendes den største del af kronerne vel også på musikken og ikke anlægget. Anlægget er vel ikke andet end en formidler af den interesse vi har for musik. Og selvfølgelig kan der være tab på produkter der nedsættes. Men når rådet om at købe kvalitet og beholde det i mange år følges er problemet ikke stort, og så kan vi bruge pengene på det væsentlige nemlig flere CDer og LPer. Så det gamle råd om at bruge 2/3 af HIFI kronerne på musikken er fortsat fornuftigt.



__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
44nitram
Lukket konto
Lukket konto

Eget valg!

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 31 December 2017 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

Øøhh sådanne principper eller " gamle" råd følger jeg ikke. Nærmest 98% på Hifi.( Har en stor musik samling) Men vi må da ikke glemme musikke, forudsat at vi kan holde ud at lytte på den��
Til top Vis 44nitram's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 44nitram
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes