Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 13:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: AVR til Dali Rubicon LCR (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
blpedersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Oktober 2017
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 31 Oktober 2017 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

Kære forum

Jeg ved godt at lignende spørgsmål har været stillet en del gange, men jeg vover mig alligevel ud i et nyt:

Min Denon AVR-2310 står til udskiftning og jeg vil gerne høre inputs i forhold til brugbare alternativer. Jeg er opmærksom på at jeg i sidste ende skal ud og lytte til forstærkerne (eller endnu bedre have dem hjem til resten af setuppet), men jeg har brug for inputs til at reducere min shortlist.

Højtalerne er 5 stk. Dali Rubicon LCR i traditionelt 5.1 setup. Der kommer under ingen omstændigheder til at blive udvidet til 7.1 og jeg har ingen planer om 5.1.2 el. 5.1.4, om end det vil være fysisk muligt i rummet. Som sub har jeg en aldrende Dali SWA 12, som også står til udskiftning på senere tidspunkt.

Rummet er ca. 20 m2 med den ene side i halvåben forbindelse til køkken-alrum. Forstærkeren vil tidsmæssigt blive benyttet 70/30 mellem film og musik, men højtalerne er netop valgt pga. musikalske kvaliteter, så det er noget jeg lægger vægt på. Budget: 10k-15k

Min shortlist er umiddelbart:
Emotiva mc-700+a500/a5175
Denon X4400
Anthem MXR-520

Som sagt hører jeg gerne både godt og skidt om de nævnte modeller samt evt. modeller jeg skal tage med i betragtning.

Mvh
Bjarne
Til top Vis blpedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blpedersen
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2148
Sendt: 31 Oktober 2017 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Denon virker altid som et sikkert valg, det lyder godt og går yderst sjældent i stykker. Har selv haft Denon i mere end 25 år næsten over
hele linjen. Anthem har jeg også hørt og det virkede også fornuftigt. Men du må ud og lytte til de tre.

__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes