Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 14:23   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Strømkabel? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CubeLTD
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 30 Juli 2015
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 146
Sendt: 17 September 2017 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Clegg skrev:
#CubeLTD

1. Jeg tror du misforstår mig. Når jeg i parantes skriver dyrere så er det alene med henvisning til, at de standard kabler der følger med hifi, er de ubetinget billigste. Det jeg søger er noget bedre.
2. Det er ikke netstøjfilter jeg spørg til, det er kun strømkablet jeg er nysgerrig efter om har effekt.
3. Når jeg spørg til prisleje så er det alene for ikke at skyde gråspurve med kanoner. Bare så tingene nogenlunde hænger sammen.



Du kan sagtens finde alternative kabler, der ikke koster mere end det standard kabel der følger med forstærkeren. Og angående prisleje, så er det kun en relevant parameter, såfremt der er en sammenhæng mellem pris og performance på kabler. Og den sammenhæng har jeg stadig til gode at opleve. Når man køber dyre netkabler, får man ofte bare et billigt kabel, der er pakket rigtig fint ind

Til top Vis CubeLTD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CubeLTD
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 17 September 2017 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Han skal vist lede længe, efter et alternativt kabel, der er skærmet, der ikke koster ikke end det, der følger med forstærkeren. Et standard kabel i løs salg, koster intet, de bliver lidt dyre hvis, det skal være 1.5 mm uden skærm.

Der kan også købes installations kabel, men der skal der ofte købes 100 meter, hvis du ikke kan købe, det af elektriker. Installationskabler er ofte stive. Jeg har selv i Tyskland købt kabel skærmet i rent SA8FN kobber på nettet i forbindelse, med andet køb, der var til at arbejde med. Det kunne købes i forskellig kvadrat. Jo lavere jo billigere. Det koster omkring 13 kr. 0,75 mm. 23 kr. i 1,5 mm og 2,5 mm var lidt dyrere.

Jeg benytter selv dette kabel, i et lavt kvadrat til mine 230v blæsere.

Apsa apparat stik, kan bruges 2.5 mm kabel og Balls er et billigere alternativ til dyre schuko stik. De kan købes i Tyskland til en fordelagtig pris.

Hvis der vil haves lidt bedre, mekanisk forbindelse i stik og et kabel der ikke korroderer, er Supra nok det billigste alternativ.

__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6253
Sendt: 17 September 2017 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Mercodan´s røde hospitalsstrømkabler er skærmede og koster næsten NADA i forhold til marketingsgøglede overpriser for "ingenting"

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
Winther666
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tager også en pause!

Bruger siden: 28 Maj 2013
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 527
Sendt: 17 September 2017 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at jeg har ledt efter Mercodans kabler nogle gange men kan ikke finde dem i salg til private.
Til top Vis Winther666's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Winther666
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 17 September 2017 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  



Det tilbagevendende

Der er ikke forskel på strømkabler?. SLET ikke enig

Ht kabler, dernæst strømkabler er det som kan give
stor lydmæssig gevinst. Om det er kilde eller forstærker er ligegyldigt. Men generelt
stort kvadrat til større strømtræk og mindre til kilder for størst homogenitet.


mit svar er. I et hvert godt sammensat setup
er der endda store forskelle. Et setup der samtidig kan vise
forskellene.....

Men prøv selv trådstarter.
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 17 September 2017 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Winther666 skrev:
Jeg synes at jeg har ledt efter Mercodans kabler nogle gange men kan ikke finde dem i salg til private.


Mig bekendt sælger de også kun B2B.

Vi må købe dem via Boydk og håbe, at han holder en lav og kammeratlig avance
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
ymir
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juli 2017
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 18 September 2017 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Hei
Litt om strøm,støy,nettkabler etc.fra egne erfaringer med faglig referanse fra Universitetet i Luleå som har pr. i dag det tyngste fagmiljøet på området støy,supraharmoniske opp til 150kHz. Min saksbehandler SB i min sak mot netteier,Siv.ingeniør med spenningskvalitet som hovedgeskjeft. Og Peo i det Svenske forumet "Euphonia Audioforum.se,som også støtter seg til Sarah Rønnberg ved UiL.

http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?/forums/t opic/12160-det-smutsiga-n%C3%A4tet/ #

http://ltu.diva-portal.org/smash/get/diva2:990228/FULLTEXT01 .pdf

http://www.hifisentralen.no/forumet/mitt-anlegg-og-billedtra -der/72643-ymirs-audiofile-liv.html

Nettkabelen er sett fra elektronikken den "første meter". En hver forsterker eller annet elektrisk apparat med AC - DC konvertering trekker strøm fra nettet, men skaper også støy,harmoniske. Denne harmoniske støyen(strømmen) skal ideelt sett i retur til nettstasjonen vi er tilkoblet. Da er nettimpedansen viktig.Nettimpedansen består av apparatets nettkabel,el-opplegg fra stikk til sikring/sikringskap, kabel fra sikringskap til nettstasjon. Den største impedansen er fra el-apparat (forsterker etc.) til hovedsikring i egen installasjon i bolig,leijlighet.

Normal vil støyen som skapes fra egne apparater,PC,TV,stereo,belysning,ladere etc forbli i egen installasjon. Denne støyen vil vandre mellom apparatene. Nettfiltre som er innebygd i apparatene,X/Y filtre vil alltid ha X kondensatoren på nett hele tiden selv ved slukket apparat, dersom en da ikke tar støpsel ut av stikk.Denne X kondensator kan forsterke støy.Likeledes kan strømkabler med høy kapasitans forsterke støy,ditto dedikerte nettstøy filtre.

Bruker nå 2,5mm2 Supra på alle apparater til stereo. Effektrinn og sub står rett i stikk,ingen filtrering. Preamp,dac er tilkoblet støydempingstrafo,for ikke å bli påvirket av kontaminasjonen fra effekttinn. Det er 1 m 4mm2 installasjonkabel fra dedikert stikk for stereo til sikring som er byttet fra automat til smeltesikring,standard,ikke audiofil,

Nettimpedans stereo 16A kurs ,0,268 ohm.
Nettimpedans lang 10A "normal" kurs , 0,904 ohm

Som bruker transformator fra Plitron. Furman og Torus Power bruker også samme trafo

: Very low source impedance and high current for the power amplifier BIT power isolation units present low impedance to any electronic device that is connected to them. A Single 20 amp BIT PIU has an output impedance of 0.2 ohms and can deliver 400 amp peaks (instantaneous current). The 100 amp unit only has .04 Ohms of output impedance. A typical 200 watt audio power amplifier demands 10 amps RMS current from a 120 volt line (1200VA) but may demand up to 50 amp instantaneous peaks. The standard residential wall receptacle can’t supply the 50 amp peaks because they typically have higher nominal impedance. A BIT 20 amp PIU plugged into the same wall plug can supply these peak current requirements quite easily.

Dette er grunnen til at strømkabler kan forbedre lyden. Men dersom påtrykt støy utenfra,fabrikker,vindkraft etc er stor kan kabler og filtre forverre lyden.

https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:996504/FULLTEXT0 1.pdf

Harmonisk støy klarer hifi apparatene våre å filtrere ok,i hvert fall lavere ordens da harmoniske er synkron med grunnfrekvensen 50Hz. Verre er det med intermodulasjon,interharmoniske som ikke er synkron med grunnfrekvens.Denne støyen smetter forbi filtreringen i hifi utstyret.Der er det heller ingen grenseverdier,men fagmiljøene internasjonalt ønsker en grenseverdi på 0.2%. Det er etter min erfaring denne støyen som gir oss de største utfordringene,større enn harmoniske. Muligens Dere i Danmark kan ha større utfordringer der med mye vindkraft.

Håper det ikke blir for mye språkproblemer for Dere.
Til top Vis ymir's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ymir
 
Superfrg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juli 2015
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 18 September 2017 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Nedenstående er kun mine personlige erfaringer.

Jeg har haft wireworld strømkabler på alt mit grej til omkring 3000-4000 stykket for nogle år siden. Jeg tror jeg hørte en forskel.... Efter jeg solgte mine strømkabler, har jeg ikke savnet dem eller manglet noget.

Og efter at jeg har fordybet mig i målinger og forståelse af lytteposition og rummet, tænker jeg tilbage på min tid hvor jeg rodede med kabler som komplet spild af tid i forhold til hvad der kan hentes ved at optimere rummet. Man kan ikke måle forskellen i kabler, men man kan måle forskelle på væsentlige DB ved at stille lytte/højtalerposition optimalt + hvad der ellers foregår af akustiske ting i et rum.

Bare mine 2 cents..
Til top Vis Superfrg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Superfrg
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 19 September 2017 kl. 07:24 | IP-adresse registreret  

Nemlig!

__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
daniels
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3700
Sendt: 19 September 2017 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Ymir, Meget spændende og informativt indlæg!

Masser af god information.

Mange tak!

__________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 19 September 2017 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Clegg skrev:
Tak for tilbagemeldinger og input. Det overrasker mig, at I er så enige om den manglende effekt ved et strømkabel til lad os sige 1000-2000 kr. Det står lidt
i modsætning til artiklerne.



"Problemet" med mange Danske forummer i dag er at du vil med spørgsmål som dette, få rigtigt mange svar som du har fået...... Men det er ikke ensbetydende med at det faktisk forholder sig sådan

For de fleste som har oplevet hvad strøm og strømkabler kan gøre i et setup, de undlader at skrive her. For det ender ALTID på samme måde. Så derfor er mit bedste og eneste råd, drop spørgsmålene og hop ud i at prøve selv. Ikke kun et mærke, men måske 4 - 5 forskellige på samme tid og i forskellige prislejer.
Der er stor forskel på de forskellige mærker osv og der er mange producenter som ikke helt har "rent mel i posen".

Men husk nu på....... Hvad der er godt og har stor indvirkning på din NAD, kan være lige så dårligt og virkningsløst på et andet mærke og omvendt

Men som andre har skrevet, så sørg for at din placering er lige i skabet, din akustik er så god som rummet nu engang tillader osv. Når der er styr på dette, så er min personlige holdning at strømmen og hertil strømkabler er måske nok et af de vigtigste parameter i et setup.
Jeg har egen strømgruppe til mit hifi, med egen jordforbindelse. Mine kontakter er schuko stik og de er delt op i 3 faser. En til effekt, en til digital og en til analog.
Skifter jeg mine powerkabler ud til alm sort lakrids, så forsvinder rumfornemmelsen i musikken, dynamikken dør og musikken står livløs tilbage. Tager jeg så de sorte lakrisdkabler og flytter fra schuko stikkene (egen gruppe) og over på fælles strømgruppen, så får lyden lige et hak nedad igen.
Her behøves ingen A/B lytning for det er så tydeligt at selv en døv ville kunne høre det.

Men disse ting er på mit setup og jeg benægter på ingen måde at udfaldet kan være MEGET anderledes og ikke tilstede i et andet setup. Så derfor siger jeg ingen - PRØV SELV!   

__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Supercharger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Maj 2009
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 629
Sendt: 19 September 2017 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Mit indspark er hvad jeg har erfaret med mit anlæg:

Hvis du har et kraftigt anlæg med store forstærkere.
Træk et separat ubrudt strømkabel direkte til din gruppetavle. (Overdriv gerne med lednings kvadratet fx 2,5")
Lav så et samledåse hvor kablet fra gruppetavlen fordeles til flere stikdåse-skinner nær dit anlæg. (fx 1. til hver fase)
Eksempelvis 3 af disse. https://www.yousave.dk/images/billeder/5706683016172-p.jpg

Så kan du fordele dit anlægs stik efter hvilken fase. (i mit tilfælde: PA'erne bruger de 2 faser og alt det andet grej, den 3. fase)
Har for nemheds skyld samlet alt mit grej i et rackskab. hvor skinnerne sidder på bagsiden.
Og har banket et separat jordspyd til anlægget alene. Ikke strengt nødvendigt. men kun fordi jeg ikke kender tilstanden af husets jordspyd (fra
1971)

__________________
Alt under 1000 Watt er kun til skrot....
Til top Vis Supercharger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Supercharger
 
Max.H
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2011
Lokalitet: Midtjylland
Status: Online
Indlæg: 408
Sendt: 19 September 2017 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
Her behøves ingen A/B lytning for det er så tydeligt at selv en døv ville kunne høre det


Også her forbeholder jeg mig retten til at tvivle


__________________

Elsker ironi Og hader pral
Jeg har egentlig aldrig lyttet til et kabel der lød dårligt
Til top Vis Max.H's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Max.H
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 19 September 2017 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Du må tvivle ALT det du vil, men så længe du ikke har hørt det, så kan du heller ikke andet

Du skal dog være velkommen til et lyt.

__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
nils valla
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Oktober 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2888
Sendt: 19 September 2017 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Har også hørt forskel på strømkabler, både til amp, pre og prepre.
Men har dog aldrig fundet noget, der var bedre end det originale strømkabel der kom med apparatet.
Og nej, heller ikke mit dyre vdh-strømkabel.
Det spiller anderledes, har indbygget filter, er tykt og ser temmelig dyrt ud og det snyder.
Det er ligesom man hører flere detaljere nede i et udvidet basområde.
Men når så jeg vender tilbage til original-kablet, kan jeg nu høre, de samme detaljer også var i det, men måske bare i andre proportioner.
Og den meget store størrelse, jeg hørte med vdh-kablet kan jeg nu høre, lyder helt forkert..
Den er langsom og ikke speciel kontant. Mon ikke det har et eller andet og gøre med, en manglende integrering i lydbilledet, af diskanten i
basområdet. (måske det skyldes filtereffekten, skal ikke kunne sige det.)
Til top Vis nils valla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nils valla
 
Digital_Thor
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1610
Sendt: 19 September 2017 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

@Ymir - du refererer til en salgstale fra Bryston Der er vist ikke mange der har en forstærker, som hiver 50ampere i spidserne. I så fald er der noget galt med designet at strømforsyningen i forstærkeren. Alt hvad der hedder "spidser" skulle gerne håndteres af alle de kondesatorer/lytter der forhåbentlig sidder i en seriøs forstærker.

@Superfrg - nemlig! Der hentes så meget mere på det grundlæggende "kedelige" arbejde, frem for de "nemme" løsninger. Selvfølgelig skal kabler, uanset deres type, overholde de krav, som de skal benyttes til. Og der er heller ikke nogen tvivl om at støj kommer fra rigtig mange steder i dag, netop LED, TV og andet stads med store mængder switched elektronik i.

Hvis man endelig er bekymret, så lav systemet fuldt aktivt og benyt måleudstyr, så man kan måle direkte på resultatet og i det mindste have en ide om hvad man lytter til
Det åbner så bare en helt ny verden op af alle mulige andre sjove udfordringer, glæder og sorger meeeen - sådan er livet - there is no free lunch - vælg dine kompromisser med omhu
Til top Vis Digital_Thor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Digital_Thor
 
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3691
Sendt: 19 September 2017 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:
Skærmede strømkabler er en god ting. Jeg kan anbefale Supra Lorad og deres stik og skinne. De fleste anlæg i mellemklassen, kan også drage nytte af dette. Magnetisk udstråling påvirker signal kabler, hvis du vælger at kaste dig over dette, vil jeg også anbefale seperat gruppe med 2.5" kabel trukket. Vælg Surge Protection modellen. Jeg vil ikke anbefale kun til din DAC, hvis der investeres i det, skal det være hele kæden. Her hos mig, har jeg optimeret anlægget. Har haft en forhandler med inde over og lavet en prof. installation. Der er noget at hente, ved et godt anlæg. Selv er jeg oppe i High-End segmentet. Jeg har benyttet DC fælde og RFI filter. Seperat gruppe, hvor en fase er lagt til anlæg. Alt der støjer uden for DC fælde. Her har det givet et godt løft og det er godt givet ud hos mig.


Supra Lorad får musikken til at dø. Hvis man har problemer med lystklingende forstærkere og højttalere der er helt ude af kontrol, så er Supra Lorad det perfekte valg.   

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau
 
Digital_Thor
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1610
Sendt: 19 September 2017 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg helt og holdent nysgerrig. Du beskriver en højttaler der er lystklingende. Kunne du ikke gøre mig glad og vise mig en nærfeltsmåling af hvert enkelt enhed og den samlede frekvensmåling af præcis denne højttaler, som du referer til?

Hvis du kun mente at det var forstærkeren der var lystkligende, så vil jeg også meget gerne se billeder af dens opbygning og en grundig beskrivelse af denne - da der simpelthen må være tale om en grundlæggende fejlkonstruktion.

Til top Vis Digital_Thor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Digital_Thor
 
Dalgas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 790
Sendt: 20 September 2017 kl. 07:53 | IP-adresse registreret  

Jeg har prøvet mange strømkabler (i prisklassen under 2.000 kr.) og har kunnet høre forskel på de fleste. Dog ikke de store forskelle - så jeg var på vej til at stoppe min videre søgen da jeg hørte et Mad Scientist Audio NEO strømkabel hos en kammerat. Lederne i MAD-kablet er trukket igennem flere "klodser" og kablet ligner noget der er løgn men hold nu op det lyder godt. Effekten af kablet oplevede jeg som mere udtalt end skift af DAC eller forstærker.

Prisen for MAD-kablet er da også ret høj - men slet ikke urimelig set i forhold til effekten.

Men jeg skal helt sikkert låne kablet og høre det i mit eget anlæg før jeg køber et. For - som med alt andet i hifi - det der virker i et setup virker ikke nødvendigvis i et andet
Til top Vis Dalgas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dalgas
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 20 September 2017 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
JackD skrev:
Skærmede strømkabler er en god ting. Jeg kan anbefale Supra Lorad og deres stik og skinne. De fleste anlæg i mellemklassen, kan også drage nytte af dette. Magnetisk udstråling påvirker signal kabler, hvis du vælger at kaste dig over dette, vil jeg også anbefale seperat gruppe med 2.5" kabel trukket. Vælg Surge Protection modellen. Jeg vil ikke anbefale kun til din DAC, hvis der investeres i det, skal det være hele kæden. Her hos mig, har jeg optimeret anlægget. Har haft en forhandler med inde over og lavet en prof. installation. Der er noget at hente, ved et godt anlæg. Selv er jeg oppe i High-End segmentet. Jeg har benyttet DC fælde og RFI filter. Seperat gruppe, hvor en fase er lagt til anlæg. Alt der støjer uden for DC fælde. Her har det givet et godt løft og det er godt givet ud hos mig.

Supra Lorad får musikken til at dø. Hvis man har problemer med lystklingende forstærkere og højttalere der er helt ude af kontrol, så er Supra Lorad det perfekte valg.

Niels L.



Det Niels beskriver lyder mere som lyden af et netstøjfilter, er der ikke det i Supras strømskinne ?. Men jeg kender ikke Supra kablet og kommer heller ikke til det, det undre mig blot at et kabel skulle være i stand til at ødelægge lyden så meget.



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes