Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. april 2024 | 13:26   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Ventetid på reparation (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fisminister
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 02 August 2017 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen,

Jeg er nu 1 uge fra at have ventet i 2 måneder på at få repareret min forstærker og pladespiller...

Jeg var så uheldig at min forstærker lige pludselig faldt ud i den ene kanal. Efter at have søgt lidt på nettet fandt jeg et sted tæt på hvor jeg bor som så meget seriøst ud og jeg tænkte at de ville kunne ordne den på ingen tid...
Derudover har jeg haft en pladespiller stående i lang tid som jeg aldrig har fået gjort noget ved og jeg tænkte at nu kunne jeg lige så godt udnytte situationen og tage den med. Og når nu firmaet jeg havde fundet var forhandler af mærket så tænkte jeg det var en no-brainer.

Så sendte firmaet en mail, og fik hurtigt svar om at de sagtens kunne ordne det hele. Helt perfekt!

Efter ca. en uge ringer de og fortæller at de har monteret pickup og sat pladespiller op. Jeg kunne komme og hente den med det samme, men jeg tænkte at jeg ville vente til de havde lavet forstærkeren da jeg jo alligevel ikke kunne bruge den før jeg også havde den igen. Forstærkeren havde de været nød til at skrive til firmaet for at få en oversigt over hvordan den var bygget op.

Indtil videre var jeg super glad og kunne nærmest ikke vente til jeg fik det næste telefon opkald, så jeg kunne hente mine ting.

Men, men, men...

Telefon opkaldet kom aldrig. 1 måned gik, indtil jeg ikke kunne vente mere og sendte firmaet en mail. 2 uger senere kommer der svar:
Jeg har fået din fine forstærker tilbage fra reparation. Det var noget i selve udgangen, der skulle skiftes. Pris 2800 inkl. moms. Synes det lyder dyrt, men jeg ved jo så heller ikke hvad det er de har skiftet. Mon ikke det står på regningen når man modtager denne?
Med hensyn til pladespilleren har vi desværre et problem med kablerne til tonearmen. Kablerne er ret specielle og meget vanskelige at gøre noget ved - men vi har ikke helt givet op endnu... Men jeg troede den var færdig???


Nå men alt i alt så håber jeg bare at deres elendige kundeservice ikke afspejler sig i de reparationer de har foretaget på mit udstyr. Jeg håber i andre har været mere "heldige".
Til top Vis fisminister's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fisminister
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 02 August 2017 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Tjaaaaa for 9 måneder siden sendte jeg min pickup til forhandleren, som skulle sørge for at den blev sendt til producenten for at
blive efterset.......... Jeg har stadigvæk ikke modtaget den retur og jeg høre INTET fra forhandleren

Så pris du dig bare lykkelig for at du "kun" har ventet 2 måneder. Jeg er begyndt at tro jeg aldrig får min pu tilbage

__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 02 August 2017 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Nu er det så bare mig, men jeg tror at jeg fysisk ville opsøge forhandleren, hvis jeg ikke fik mit produkt retur fra rep. inden for rimelig tid...

__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Weezer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tager en pause!

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 02 August 2017 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Ellers - så tag og giv dem et ring Nogle stumper kan tage lidt tid, at fremskaffe - og, hvis de har nok, at se til, så kan det være, at de ik liii
får svaret på en evt mail. Jeg benytter selv teten - mail, tlf og er der intet resultat - så møder jeg fysisk op
Til top Vis Weezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Weezer
 
Morfar123
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Morfar tager en lur!

Bruger siden: 19 April 2017
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 364
Sendt: 02 August 2017 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Måske er service niveauet ikke så højt i sommer sæson'en
Til top Vis Morfar123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morfar123
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 03 August 2017 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Service-niveauet skulle gerne være lige højt uanset årstiden :-)

__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
Stille
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 April 2014
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 105
Sendt: 03 August 2017 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Jeg tror desværre at lange reparationstider er et udtryk for at vores fælles hobby efterhånden er blevet ganske perifer. Få entusiaster medfører at der er få, der kan ernære sig ved at repareret hifi-udstyr. Der er meget langt mellem ordentlige reparatører i Danmark og dem der findes har oftest travlt. Måske tillader de sig endda at holde sommerferie ligesom denne øvrige befolkning. Som Mikkel skriver: Prøv med fysisk fremmøde hos reparatøren.
Til top Vis Stille's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stille
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes