Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. april 2024 | 16:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Kabler i KSB (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 29 Juni 2017 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:
Jeg bruger Supra strømkabler trukket fra, el-tavle, med deres egne stik. Det er skærmet og ikke stift. Jeg bruger desuden DC-blocker og RFI dæmpende skinne og magnetisk skærmede strømskinner. Hvad andre synes, om det, er egentlig lige meget. Jeg har et setup, der ligger på den gode side af, flere hundrede tusinde, og får det fulde ud af det. Det er op til den enkelte, og hvis de ikke kan høre forskel, på deres anlæg, er der jo ingen grund, til at ofre penge på eksotiske kabler, alt med måde og der findes mange, eksotiske kabler, der er alt for dyre og er fis i en hornlygte, men der findes også andre, der giver lidt mere valuta for pengene.


Hvordan har du tilsluttet skærmen på Supra strømkablet til din el-tavle og lige så i den anden ende?

__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
Langendorf
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 522
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 04:08 | IP-adresse registreret  

DIYLars skrev:
Det er blevet tid for en storm i et glas vand: Er det bare mig, eller er der også andre, der synes at "det med kabler" er helt ude af proportion? Folk må jo købe hvad de vil, men jeg har nærmest medlidenhed med med den gennemsnitlige Hifi-nørd, når jeg ser, hvor stor en del af KSB, der udgøres af kabler! - Og så til de priser!! For "brugte"!!!  Fordi konerne ikke må opdage, hvor mange penge der bruges på Hifi, så prøver man om anlægget og akustikken kan forbedres med kabler, der er gemt væk bag anlægget? Nå, do as you please, men brug den sunde fornuft. Køb noget der er "ordentligt" en gang for alle og glem så ellers alt om kabler - det er bare min ringe mening.


Hej Lars

Ja, priserne på kabler er helt hen i hegnet, Men det ændrer jo ikke på, at der er rigtig mange der kan høre forskel Der er også dem der ikke vil høre forskel, og dem der ikke har grejet til at vise forskellende. Har selv haft ok grej, hvor jeg ikke kunne høre forskel på kabler. Men jeg er slet ikke i tvivl om at kabler har stor betydning for lyden på et anlæg der kan vise forskellende.

Hvad spiller du selv på?`Kommer du ved nogle, der mener kabler gør en forskel, hvor du ikke kan høre det? Hvis ikke så er du mere en velkommen til Odense. Så kan vi prøve signal og power kabler
Til top Vis Langendorf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Langendorf
 
Gekkofinger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2015
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Blindtest....og jeg siger blindtest! Gælder alt visuelt her i verden. Og i virkeligheden skulle det også være lægfolk som deltager. Vi
vil bedrages! I virkeligheden er det jo helt ude i hampen, at kaste så mange penge i hifi. Keep it simple!
Til top Vis Gekkofinger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gekkofinger
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

MathiasFB skrev:
JackD skrev:
Jeg bruger Supra strømkabler trukket fra, el-tavle, med deres egne stik. Det er skærmet og ikke stift. Jeg bruger desuden DC-blocker og RFI dæmpende skinne og magnetisk skærmede strømskinner. Hvad andre synes, om det, er egentlig lige meget. Jeg har et setup, der ligger på den gode side af, flere hundrede tusinde, og får det fulde ud af det. Det er op til den enkelte, og hvis de ikke kan høre forskel, på deres anlæg, er der jo ingen grund, til at ofre penge på eksotiske kabler, alt med måde og der findes mange, eksotiske kabler, der er alt for dyre og er fis i en hornlygte, men der findes også andre, der giver lidt mere valuta for pengene.


Hvordan har du tilsluttet skærmen på Supra strømkablet til din el-tavle og lige så i den anden ende?


Normalt ved Supra strømkabler, skal skærm ikke monteres. Jord er semi-konduktiv, kalder de det fra Supra, dens isolering er ledende og har forbindelse til skærm. I el tavlen, er dog, det lille ikke isolerede kabel, monteret til jord i eltavle. Supra kablet, er lidt anderledes, end fx. nogle af de kabler, der anvendes i industrien, hvor jord lederens isolering, ikke er ledende til skærm. Det kan nævnes, at hele Sveriges hospital væsen, er Supra Lorad, strømkabel, anvendt, hvor der er følsomt elektronik. Jeg har lagt mine tre faser til huset, så jeg har en fase, der kun er forbundet til anlæg.

__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
Heine Dupont
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Maj 2013
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 149
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Det fremherskende standpunkt er vel helt generelt, at videnskaben i kun overordentligt begrænset omfang er i stand til, at dokumentere forskelle på ellers egnede kablers evne til, at påvirke den lyd der opleves i et rum i noget så objektivt, som god eller dårlig retning :-). Der findes kilder nok - ellers kan det da googles i vildskab.

Men det da slet ikke det samme, som at de hobbyister der vælger, at anskaffe brandslanger til hundredetusindvis af kroner pr. Løbende millimeter, ikke synes det er fedt og lyder meget bedre end, hvis der i stedet anvendtes kabel fra de nederste hylder.

Verden er jo et subjektivt sted - og hvor der er penge der kan tjenes er der godtfolk der forsøger. Sådan er det jo.

Det sjove er jo, at kablers evne til, at transmittere tilsyneladende forringes over tid. Ellers ville folk jo nok ikke sælge brugte kabler med store rabatter ... eller. Hvis man vil kaste sig ud i kabelkrigen er brugtmarkedet jo da en god indgang til det.

Jeg har selv prøvet en del forskellige kabler - både signal og højttalerkabel - og også lavet nogle DIY kabler. Men jeg har svært ved, at finde en måde, hvor jeg en gang for alle kan afgøre om det er investeringen og tiden værd.

Selv hvis jeg prøver, at høre det samme stykke musik 10 gange og så skifter kan jeg ikke definitivt sige, at noget ændrer sig. Men på den anden side er mine ører vist også noget trætte.

Måske nogen har forslag til, hvordan man kan lave lyttetest i hjemme der kan afsløre kablers evne til, at påvirke lyden?
Til top Vis Heine Dupont's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Heine Dupont
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6261
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

En anden ting ved de her kabelhalløjtråde. Er det fordi man elsker at se sig selv på tryk, at man kaster sig over emnet endnu engang, og udspyr de samme for/imod påstande, som er skrevet i uendeligheder???
Hvis mange finder emnet så umådeligt interessant, var det måske en idé, at gennemsøge forum efter de samme tråde, læse dem fra ende til anden, i stedet for at blive ved med at skrive det samme, som ingen alligevel kan blive enige om

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Du skal først og fremmest, have et anlæg, der kan vise forskellene. Et kabel, skal ikke høres, du skal ikke ligge, mærke til, det er der. I et af mine forrige set-up, var kabel forskelle ikke særlig store, det var Densen og Gamut. Jeg har en ide om, at Densen, ikke var særlig neutralt, det havde detaljer og rytme, men er meget gladere for mit nye set-up. Først og fremmest skal udstyret, kunne vise, forskellen, hvis dit anlæg kan det, hører du forskel, hvis ikke gør du nok ikke. Jeg tror, at vi hører forskelligt og lægger mærke til inviduelle ting. Et godt kabel, skal lade signalet , passere uden, at hæmme, eller tillægge.

Kabler, med den rigtige impedans, gode materialer, og gode stik og forbindelse og godt skærmet vil forskellene være meget små. Jeg går selv efter, kvalitet og pris er sammenhængene.

Det mest enkle, fremgangsmåde er, at få en til at skifte kabler, uden du ved det, hvor der ikke skiltes kan forekomme. Hvis du har to kabler, der lader signalet passere, uden at hæmme signalet, er jeg ret sikker på du ikke hører forskel. De billigste, uskærmede kabler, mod et der har de de nævne kriterier. Et kabel skal hverken, fremhæve eller lægge til, det skal være neutralt.

Hvis der teste to, godt konstrueret kabler, op mod hinanden, skal der haves gode ører. Min erfaring er, at kabler til tonearm, er særligt følsomme for, dårligt konstruerede kabler. Analog og antenne og for dens sags skyld også digitale. På antenne signaler, svinger leder og skærm med en frekvens, så her er skærm heller, ikke helt ligegyldigt.

__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  



Vi kan blive enige om, at vi er uenige, hvilket vi øvrigt har været mange gange før og også vil være i fremtiden.

Og det har vi vel i grunden ikke brug for endnu en tråd om?

Tilbage til musikken
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
Hans Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 September 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 176
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Kaj. skrev:
Med din præcisering som reference er der altså forskel på kabler. Tilbage står så kun spørgsmålet om hvor meget og hvor lidt der skal til for at kunne høre forskel. Mit indtryk er at det er individuelt og alene et spørgsmål om hvad man lægger mærke til.


Ja, det kan man måske godt sige, men jeg mente det nu nok på en lidt anden måde: Normalt stiller vi det krav til f.eks. effektforstrkere, forforstærkere pick-upper og så videre at de er lineære. Forstærkeren - siger vi - skal være en tråd (wire), som forbinder højttaleren med signalet uden at tilføje noget eller trække noget fra. Hvis vi af den ene eller den anden grund ønsker at manipulere signalet indsætter vi et filter  - det kan f.eks være et filter, der foretager RIAA-korrektion. Et filter er ikke - og skal netop ikke være - lineært. Hvis man sætter en elektrisk forbindelse ind, som er ulineær, så indsætter man jo et filter. Så i det omfang kabler er bygget så de fungerer som et filter vil der være forskel. Hvis de er opbygget til at overføre signalet uden at lægge noget til eller trække noget fra, vil der elektrisk set ikke være tale om et filter og altså heller ikke nogen hørbar forskel. Man kan ikke påberåbe sig både linearitet og filtervirkning på samme tid. Og her er det så jeg synes man skal kalde en spade for en spade: Hvis en kabelfabrikant ønsker at markedsføre et filter (kabel) så bed ham gøre rede for, hvori filtervirkningen ligger rent elektrisk i stedet for noget hokus-pokus med ord.

Og hvis vi vender tilbage til udgangspunktet: Det er ikke i orden, at man fremstiller rent subjektive oplevelser som om de var objektive og prøver at overbevise folk om det uden at levere den saglige dokumentation for det. Det gælder i hi-fi som i andre sammenhænge: Producenter af lægemidler skal fremlægge videnskabelig dokumentation for præparatets virkning - det er ikke nok, som nogle gør, at interviewe er par personer og bede om deres subjektive oplevelse. Og problemet er jo, at f.eks. kabelfabrikanter er meget gode til at overbevise (nogle) kunder om, at det er videnskabeligt sandt, det de siger - og dermed få folk til at betale voldsomme summer for et subjektivt indtryk.

Det jeg prøver at sige er, at kabelfabrikanterne, sælgerne og ikke mindst anmelderne bør forpligtes på enten videnskabelige fakta, som kan efterprøves - eller stå ved, at de sælger subjektive oplevelser, som ikke nødvendigvis stemmer med køberens oplevelse og erfaring. Præcis sådan som Mikkel Gige står ved, at hans anmeldelser er subjektive - og følgelig anfører han ingen videnskabeligt dokumenterbare fakta om produkterne. Det hedengangne High Fidelity havde en anden filosofi: De publicerede meget fyldige målinger - hvis det lod sig gøre - og supplerede med "gyldne ører". Så kunne man som læser selv drage sine konklusioner.

Til top Vis Hans Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans Mortensen
 
dichael
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 371
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

For mange (rigtigt mange) år siden, var jeg ansat hos K.T Radio I Århus. Det var dengang Monster Cable "introducerede" ideen om, at man skulle købe dyre højttalerkabler og ikke bruge lampeledning.

For at deonstrere forskellen, monterede vi to sæt højttalere parrallet. Højttalerne var koblet til en forstærker, via en simple omskifter, der skiftede mellem lampeledning og Monster Cable. Forskellen var større, end de fleste troede....faktisk kunne alle høre det.

Jeg stiller mig midt i: der er, efter min mening forskel, men jeg synes, der ofres for mange penge på kabler, I forhold til, hvad man kan opnå med placering, akustiske forbedringer osv. Jeg ved simpelthen ikke, hvorfor jeg hopper ind i den her discussion, men jeg kan ikke lade være

__________________
Mvh. Michael B.
Til top Vis dichael's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dichael
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:
Du skal først og fremmest, have et anlæg, der kan vise forskellene...

Jeg vil jo mene, at et anlæg, der tydeligt "viser" forskel på signalkabler er forkert sat samme. Det handler om at apparaternes impedans skal være "modsat" af hinanden... høj ud/lav ind og omvendt.

En lav udgangsimpedans er f.eks. 100 ohm og høj er f.eks 600. En lav indgangsimpedans er f.eks. 22k ohm og høj er 100k. Et eksempel: I lytterummet har McIntosh MCD500 en høj udg.imp. på 600 ohm, og kigger ind i en lav indg.imp. på 22k i Vincent SA-T7, og her har kabler meget lille indflydelse. Og det er det samme mellem forforstærker og effekttrin.

Højtalere er en anden sag, for her er impedansen ikke statisk på samme måde, og der er ofte meget tydelig forskel på kablerne her.

Digitale signaler har helt faste standarder, og hvis kablerne overholder disse, så er der ingen forskel. Oplever man alligevel forskel, så opfylder enten sender, modtager eller kablet ikke standarden, og overførslen vil blive forringet.

Og så er det frem med popcornene igen!!!



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Uha... Kabler er efter min mening noget der kan have indflydelse på lyd og dermed oplevelse ... Men jeg er ikke parat til at kaste flere tusinde kroner i grams, da det vil indikere problemer mellem komponenterne som kabler ikke burde have indflydelse på... Men ja, jeg har skiftet strømkablernw ud med nogen fra Xindak, fordi det lyder bedre. De sidste kabler er Canare, som går fra min tudsegamle Sony receiver til Kenwood effektblokkene, fordi det lyder bedre, end de Supra jeg havde købt.. Så jeg mener kabler kan gøre en forskel, men er prisen marginalt højere end forstærker, cd eller pladespiller....? Så vil jeg mene der er noget galt andet sted

Mvh
Birger
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
Weezer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tager en pause!

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Mikkel G skrev:
JackD skrev:
Du skal først og fremmest, have et anlæg, der kan vise forskellene...
Jeg vil jo mene, at et anlæg, der tydeligt "viser" forskel på signalkabler er forkert sat samme. Det handler om at apparaternes impedans skal være "modsat" af hinanden... høj ud/lav ind og omvendt.

En lav udgangsimpedans er f.eks. 100 ohm og høj er f.eks 600. En lav indgangsimpedans er f.eks. 22k ohm og høj er 100k. Et eksempel: I lytterummet har McIntosh MCD500 en høj udg.imp. på 600 ohm, og kigger ind i en lav indg.imp. på 22k i Vincent SA-T7, og her har kabler meget lille indflydelse. Og det er det samme mellem forforstærker og effekttrin.

Højtalere er en anden sag, for her er impedansen ikke statisk på samme måde, og der er ofte meget tydelig forskel på kablerne her.

Digitale signaler har helt faste standarder, og hvis kablerne overholder disse, så er der ingen forskel. Oplever man alligevel forskel, så opfylder enten sender, modtager eller kablet ikke standarden, og overførslen vil blive forringet.

Og så er det frem med popcornene igen!!!  



Ja - det er nu bestemt ik de film, som de viser i tv'et som kræver popcorn - nærmere tændstikker Anyway - Som udgangspunkt, så har jeg den holdning til de ting folk nu engang køber - if it makes you happy - så er det helt fint med mig Nu har jeg kørt med samme preamp og effekt i ret mange år. Jeg vil dog godt sige - at jeg ik har prøvet med de fine og ret dyre kabler mellem tingene, men lidt forskelligt er det dog blevet til - primært med de kabler, som jeg på det tidspunkt havde let adgang til Og, ja - jeg ku nu godt høre forskel på kablerne, men primært i marginal klassen. De to "ydre" modeller var Raychem (satans også jeg ik kan huske navnet) ret homogent og med fin luft i toppen. Det anden volgade var et teflon/forsølvet HF coax kabel - for s....., hvis ik man ku høre forskel mellem det, og et alm signal kabel - så skulle man godt nok have tjekket ørene - Det lød sku godt nok ret skingert Den samme oplevelse havde jeg i hif klummen, med noget teflon/sølv ht kabel Anyway - jeg har selv målt en del på kabler, også lange kabler, og hvis man kunne høre den målbare forskel - så skulle man godt nok være ret dygtig Men, indrømmet - så er der ting vi kan opfatte med vore ører - som ikke er målbare Men, for lige at, vende tilbage til dig Mikkel - så vil jeg ik udgive mig for, at være 100% enig her - men, impedanser sammenholdt med konstruktionen, så tror jeg bestemt det har noget, at sige Har din CD egenligt trafo'er i udgangen efter som den har en udgangs impedans på 600 ohm ?

Til top Vis Weezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Weezer
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 30 Juni 2017 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

Nej, ingen trafo i udgangen

__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 01 Juli 2017 kl. 00:50 | IP-adresse registreret  

Mikkel G skrev:
JackD skrev:
Du skal først og fremmest, have et anlæg, der kan vise forskellene...

Jeg vil jo mene, at et anlæg, der tydeligt "viser" forskel på signalkabler er forkert sat samme. Det handler om at apparaternes impedans skal være "modsat" af hinanden... høj ud/lav ind og omvendt.

En lav udgangsimpedans er f.eks. 100 ohm og høj er f.eks 600. En lav indgangsimpedans er f.eks. 22k ohm og høj er 100k. Et eksempel: I lytterummet har McIntosh MCD500 en høj udg.imp. på 600 ohm, og kigger ind i en lav indg.imp. på 22k i Vincent SA-T7, og her har kabler meget lille indflydelse. Og det er det samme mellem forforstærker og effekttrin.

Højtalere er en anden sag, for her er impedansen ikke statisk på samme måde, og der er ofte meget tydelig forskel på kablerne her.

Digitale signaler har helt faste standarder, og hvis kablerne overholder disse, så er der ingen forskel. Oplever man alligevel forskel, så opfylder enten sender, modtager eller kablet ikke standarden, og overførslen vil blive forringet.

Og så er det frem med popcornene igen!!!  



Du mener at, anlæg der er forkert, sat sammen viser tydelig, forskel på kabler og det blot er et spørgsmål om impedans. I min verden er det ikke så simpelt. Der er kapacitet, skin effect, mekanisk forbindelse, ledeevne, skærm og selvfølgelig impedans. Min erfaring er, at anlæg, af god kaliber, hører du tydeligt, forskel om et kabel lader signalet, passere uden at gøre væsen af sig.

Jeg mener ikke selv at prisen, er en indikator på kabler, for det er et godt et. Men du har trods alt, lagt en del penge i dine kabler, hvis forskellene er små, er det vel penge ud af vinduet, hvis dit anlæg er godt sat sammen ud fra din teori?

Vi kan dog godt blive enige, om at et kabel, skal lade signalet passere, uden at gøre væsen af sig og prisen, ikke altid kan retfærdigøres.



__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 01 Juli 2017 kl. 01:21 | IP-adresse registreret  

Ja, og jeg mener jo netop, at et anlæg af god kaliber er ufølsomt over for hvilke kabler, der benyttes. Og så har jeg faktisk nedgraderet på signalkablerne. Men selvfølgelig skal de være af en vis kvalitet, som du selv er inde på.

Men når det er sagt, så er lige præcis kabler det jeg lægger allermindst vægt på, og af samme årsag undgår jeg helst at teste kabler. For meget storytelling, og for lidt fornuft



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes