Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. april 2024 | 08:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Højtaler-kabler? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 14 Februar 2017 kl. 02:34 | IP-adresse registreret  

Taurus skrev:
Kommer jo helt an på i hvilken retning du gerne vil have lyden/klangen i dit anlæg skal gå?

Audioquest Type 4+ bruger jeg, kan købes billigt brugt og har en fin dynamisk og lidt varm klang samt godt fylde og punch i bassen


Kunne ikke finde det kabel som nyt men der er et sæt til salg i ksb sektion til 300kr

Har selv noget supra ply 3.4 som jeg ikke bruger, så valgte jeg noget af det tykkeste
som supra laver Classic 6.0, synes ikke jeg kan høre nogen svagheder med det kabel
på samme måde som supra 3.4, prisen pr meter er det samme for begge supra kabler
lige under 60kr meteren
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Taurus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 711
Sendt: 16 Februar 2017 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Jeg foretrækker klart solidcore højttalerkabler, de lyder sjældent så mudrede, kedelige og udetaljerede som de vanlige tykke multileder kabler i billigklassen. Bassen strammes o, mere magt og punch i anslagene, og generelt bare bedre dynamik og mere leben i gengivelsen. Jeg har ikke erfaring med bedre lyd blot fordi et prisbilligt multilederkabel øges med flere mm2. Et billigt NKT installations solidcore kabel er et bedre, og iøvrigt billigere, alternativ
Til top Vis Taurus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Taurus
 
Taurus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 711
Sendt: 16 Februar 2017 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Iøvrigt er Type 4+ er steget helt vanvittigt i pris op gennem årene til i dag hvor det stadig produceres (...som andre fabrikanter iøvrigt, f.eks Kimbers velkendte VS og TC ht.kabler). 4+ prisen er dag vel ca det 3 dobbelte hvis det overhovedet kan købes længere i DK. Derfor vil du se at gamle AQ indimelelm sælges til højere brugtpriser end nypriserne i sin tid

Til top Vis Taurus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Taurus
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes