Forfatter |
|
kenneth ztas1 Forum Bruger
Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
Sendt: 08 August 2016 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold jer langt væk både fra denne forhandler og Pathos produkter, elendig opfølgning og de vender ikke tilbage,
Pathos er fejlbehæftet og forhandler kender ikke til almindelig opfølgning, betal aldrig forud før produktet er
Prøvet af, det hele kommer til at koste en penge til advokat, har aldrig oplevet så elendig service, hvilken man
ellers aldrig får derude af andre forhandler, fejl er ok, men ingen opfølgning skaber unødvendige problemer.
|
Til top |
|
|
Spaceman_2 Forum Bruger
Bruger siden: 13 Oktober 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 500
|
Sendt: 08 August 2016 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Det var da noget af en kraftig udmelning, har da handlet der flere gange og ingen problemer , med kundeservice og slige ting . Jeg opfatter dem som serviceminded og imødekommende .
mvh Space
__________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6250
|
Sendt: 08 August 2016 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har handlet med Musiklageret over et par gange, og kan på ingen måde nikke genkendende til det, du beskriver. Det kræver måske en nærmere uddybning af dine problemer, i stedet for bare, at køre en "sviner" på en forhandler, bare fordi man er lidt sur i skralden. Nu har du jo trykket "enter" på dit første indlæg. Prøv at definere dine problemer lidt mere i detaljer __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
NANtheMAN Forum Bruger
Bruger siden: 21 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 08 August 2016 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har handlet hos Musiklageret flere gange. Heller ikke jeg kan genkende noget som helst af det du skriver, - hverken det du skriver om forhandleren eller det du skriver om Pathos. Med det sprog du anvender, og i det hele taget med din usympatiske fremgangsmåde må jeg sige, at al min sympati uforbeholdent ligger hos Musiklageret. Uartikulerede svinere uden nævneværdig substans som den du her præsterer kan vi andre ikke bruge til noget som helst.
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1887
|
Sendt: 08 August 2016 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aldrig selv handlet der, men kender en der har, og han var fint tilfreds.
Og Pathos? Hvorfor skal man holde sig væk fra det mærke?
Synes du skyder med skarpt uden at ramme. Prøv at formulere dig lidt bedre, istedet for det juks der.
|
Til top |
|
|
MaltheK Forum Bruger
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
Sendt: 08 August 2016 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kenneth,
Jeg har handlet der mange gange og har en lidt anden oplevelse end den du beretter om. Af Pathos jeg har købt hos Musiklageret
kan bl.a. nævnes: Logos, Inpol 2, en dac, Endorphin og InPower/InControl og kan ikke rigtig bekræfte din påstand om at Pathos
generelt skulle være behæftet med fejl. Tvært imod finder jeg det i al beskedenhed ret så pålideligt og velspillende.
Prøv at snak med dem stille og roligt og find en god løsning uden at eskalere konflikten. Dette råd gælder selvfølgelig begge parter
mvh. malthe
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto
Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 08 August 2016 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må melde mig i hylekoret.
Jeg har ingen erfaringer med nævnte forhandler eller Pathos' produkter, men hvis man ønsker at kritisere offentligt, må man nødvendigvis kvalificere sin kritik og komme med en mere detaljeret beskrivelse af problemerne.
Jeg er muligvis fattesvag, men jeg kan ved at læse dit indlæg end ikke tilnærmelsesvis finde ud af, hvorfor du er så møg utilfreds? Beskrivelser som "elendig opfølgning" og "fejlbehæftet" er ret intetsigende og som at sælge elastik i metermål.
Hvis du vil harcelere og tages alvorligt, så kræver det altså noget mere fra din side.
|
Til top |
|
|
Thomas P Forum Bruger
Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 281
|
Sendt: 08 August 2016 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og jeg må desværre melde mig med dårlige erfaringer med en Pathos Logos.
Købte en hos det daværende Jumon Audio tilbage i 2007/2008 tror jeg. Efter få uger røg fjernbetjeningen. Få uger efter gik forstærkeren i stykker og jeg blev af Jumon bedt om at sende den til en forhandler i Aalborg for rep. Der var den flere på hinanden følgende gange uden aldrig at blive repareret korrekt og det endte med at handlen gik tilbage og jeg blev retteligt kompenseret. Så ingen kritik af Jumon, men det var en stor skuffelse, for på det tidspunkt var det for mig drømmeforstærkeren.
Alle kan være uheldige, i det her tilfælde kan det være vi så er to, uden at jeg skal bringe Musiklageret ind i billedet. Mener den daværende forhandler/reperatør var Sun Audio.
Hilsen Thomas P
__________________ "I don't care for fancy music
if my feet can't shuffle around"
Lynyrd Skynyrd
|
Til top |
|
|
kenneth ztas1 Forum Bruger
Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
Sendt: 08 August 2016 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja var noget juks fordi jeg er tosset. Det handler om, at når man sælger noget, er der opfølgning over for sine kunder.
Der har været fejl på fejl.
Det gik helt fint med at sende en faktura, derefter blev det hele op ad bakke.
1. Man glemmer at sende forstærkeren, det var åbenbart for svært.
2. Ved ankomst er fjernbetjening ikke med.
3. Det lykkes at sende fjernbetjening til en forkert kunde.
4. Forstærker er defekt, en software fejl.
5. Ny chip skal sendes, kommer ikke, er enten ikke bestilt eller forsvundet.
6. Ny chip kommer også med fejl.
7. Lover at bytte forstærker til en ny, intet sker.
Fejl på fejl, det kan ske, men at man ikke svare e-mail, at man som kunde skal rykke igen og igen for svar,
for svar, og at man som forhandler bare lade tingene stå til, det ikke i orden, det helt almindelig kundepleje
der mangler, så var sagen blevet løst i god orden og tone.
|
Til top |
|
|
Maximusoptimus Branchemedlem
AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
Sendt: 09 August 2016 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
jeg vil blot gøre opmærksom på at Vi er i kontakt med kunden, men ellers ikke vil kommentere en evt tvist offentligt.
med venlig hilsen
Marthin
Musiklageret.
__________________ Stupidity is not a talent
|
Til top |
|
|
kenneth ztas1 Forum Bruger
Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
Sendt: 09 August 2016 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Sagen/tvist er ved at blive løst, og bliver fulgt fint op,
og så kan man ikke forlange mere som kunde.
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1887
|
Sendt: 09 August 2016 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er godt at høre at der er gang i en løsning. Den bedste løsning er altid dialog.
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4505
|
Sendt: 09 August 2016 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super duper! __________________ Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|