Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. april 2024 | 17:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Hifi & Surround 2015 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Det lyder som om at TC ikke var der i år? Dvs. ingen Creek eller Epos?

__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

Noget mere aktivitet omkring messen på hifisentralen.no

www.hifisentralen.no/forumet/oversikt-over-hi-fi-messer-og-s hows/81361-hifisurround-i-ka-benhavn-2015-a.html

__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
frugtkompot
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Oktober 2010
Lokalitet: Fyn Nord
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

For mit vedkommende synes jeg, at det var en meget vellykket messe. Jeg brugte ca. 4-5 timer søndag til at lytte det meste lidt igennem. I øvrigt en meget velbesøgt messe og i langt de fleste tilfælde synes jeg egentlig, at lyden var bedre, end hvad jeg har oplevet før. Selv de små rum klarede sig udmærket.

Det mest betryggende ved messen synes jeg egentlig er at blive bekræftet i, at jeg er nået langt på min rejse uden at bruge de 250.000+, som man godt lidt kan lade sig overtale til at tro er den hellige gral, når man besøger messen. Selvfølgelig er der dog også et par oplevelser undervejs, som hurtigt kan få en til at drømme. Et par af mine bedste oplevelser.

Hegel - synes jeg ikke, at jeg har set nævnt herinde endnu. En fremragende demo, hvor de gav sig god tid til at vise forskellen på forstærkerne i deres setup. H80 klarede sig i den sammenligning rigtig godt, hvilket jeg finder særdeles positivt. De spillede desuden på et par KEF Reference 1, som jeg var meget spændt på at høre. De var - i bedste KEF - stil dog lidt for spidse til min smag.

FOCAL Sopra no2 drevet af et komplet naim-setup var for mig messens bedste oplevelse. Sik' en kontrol og sik' en gengivelse af stemmer og instrumenter fra de lyse til mørke. Fantastisk. Jeg hørte en 10 numre igennem derinde og de klarede dem alle med voldsomt overskud.

Devialet Phantom. Lidt for meget fokus på at vise den dybe bas, som hurtigt bliver lidt kedeligt, men en spændende højtaler. Devialet er uden tvivl et af de mærker, der gør noget for at skubbe tingene fremad.

Derudover fandt jeg Studiosounds lille intime setup i en af de bagerste lokaler virkelig godt. Et simpelt system med en NuPrime integreret forstærker og en streamer+DAC fra Auralic og et virkelig godt musikvalg medvirkede til, at jeg blev siddene et stykke tid - ofte helt alene - og lod
mig synke ind i musikken. Jeg fik desværre ikke fat på hvad højtalerne var for en.

Største skuffelser for mig var Epselon. Det lød kedeligt, så næsten grinagtigt ud og var ødelagt af, at personalet selv stod og småsnakkede så meget i hjørnet, at jeg simpelthen ikke kunne koncentrere mig om at lytte efter.

Martin Logan Neolith. Stort lydbillede, men en "større er bedre" tilgang til tingene. Jeg var ikke overbevist.

Raidho - alt for meget snak om teknik, og alt for lidt musik. Det er musikformidlere, jeg køber, når jeg kigger på højtalerne, ikke enheder, titanium og magneter.
Til top Vis frugtkompot's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frugtkompot
 
Bjarke M
Branchemedlem
Branchemedlem

StudioSound

Bruger siden: 07 November 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Tak for de pæne ord. Højtalerne hedder Timepiece 3.2 fra Aether Audio/SP-Tech.
Til top Vis Bjarke M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjarke M Besøg Bjarke M's Websted
 
Jannik K.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 April 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 390
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

frugtkompot skrev:
Raidho - alt for meget snak om teknik, og alt for lidt musik. Det er musikformidlere, jeg køber, når jeg
kigger på højtalerne, ikke enheder,
titanium og magneter.


Sjovt, jeg havde samme opfattelse som dig af Raidho, hvis opstilling, for mig, blev ødelagt at personen, der fremviste grejerne. Fra jeg trådte ind af døren, til jeg forlod rummet igen uden af have hørt noget musik flyde ud af enhederne, blev der fra udstillerens side ikke brugt krudt på andet, end at tilsvine "alle de andre" højttaler-fabrikanter, for "kabinetter" er "overflødige" og "de andre" benytter alle sammen enheder til 300 kr.

Jeg fik opfattelsen af en rigtig mavesur person, der skulle have hyret en anden til at forestå fremstillingen af det medbragte grej. Det er rigtigt fint og meget interessant, at snakke teknik på sådan en messe, men det skal altså ikke være på bekostning af de andre udstillere. Det viser absolut ingen klasse overhovedet.

Alt i alt sidder jeg med et meget positivt indtryk af messen. Jeg og samme kammerat som i år, var også afsted sidste år, og niveau'et var helt klart et step højere denne gang. Vi var derinde søndag fra 11:30 til 17:20. Da kl. slog 16:55 blev vi begge helt overraskede over, ikke at have nået alle rum. Tiden er simpelthen bare fløjet afsted. Vi er enige om, at vi sagtens kunne have brugt det meste af lørdagen derinde også.

Der er flere udstillere, der for mig personligt står tilbage i en gråzone indtryksmæssigt. Enkelte faldt slet ikke i min smag, mens 4 eller 5 virkeligt trådte frem som værende supergode.

De bedste setups for mig var følgende:

Terton Audio m. Naim - Focal (tror jeg)
- Dejligt neutralt setup, hvor musikken bare flød.

Burchard Audio m. egne højttalere + ukendt grej foran
- Fantastisk statement på, hvad små højttalere kan udrette.

Hifistore.dk m. Q-Acoustics og Danish Audio Design
- Lækkert lille setup, der tilmed er til at komme til for pengene. Især højttalerne gjorde det fantastisk, prisen taget i betragtning.

Gato Audio m. Gato grej
- Fantastisk lækker lyd. Dejligt afslappet lydbillede, men med alle detaljer fremme.

Der er flere udstillere jeg slet ikke nåede at sætte mig ned hos for at lytte. Hos enkelte var jeg nødt til hurtigt at gå igen, fordi lydbilledet slet ikke var mig.

Generelt synes jeg der er for megen fokus på vinyl. Jeg hørte ikke noget sted et vinyl-setup, jeg ville være tilfreds med, men jeg er heller ikke vinyl-mand. Formatet siger mig intet som helst, men sådan er vi alle heldigvis så forskellige.

Jeg og min kammerat er helt klart med på næste års messe, og måske endda to dage for at kunne få det hele med.
Til top Vis Jannik K.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik K.
 
Jannik K.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 April 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 390
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Hov, glemte at nævne én udstiller, der også faldt meget godt i min smag.

Dynaudio m. Dyaudio Emit M10 og McIntosh grej
- Ret imponerende hvor effektive de små standere var i det store rum. Kirkeoptagelsen lød utroligt godt på de små højttalere.
Til top Vis Jannik K.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik K.
 
Superfrg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juli 2015
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

Fedt med jeres detaljerede indtryk, god læsning!
Til top Vis Superfrg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Superfrg
 
Physis
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2008
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Helt enig med Estelon højttalerne + Vitus forstærkere. Tænker mere førstnævnte havde rod i de problemer jeg oplevede med lyden, men opstillingen af dem kan også ha' været mindre optimal. Til den prislap der var på setup'et synes jeg næsten lyden var kriminelt uinteressant.

Også absolut enig mht. Studiosounds setup.

Tænker du har fat i noget væsentligt mht. Martin Logan's Neolith højttalere, og hvordan "større er bedre" kan blive problematisk i længden. Jeg var imponeret over flere aspekter ved lyden, men netop linjekilde princippet kan i mine ører ha' en unaturligt forstørrende effekt på præsentationen.
Til top Vis Physis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Physis
 
Wega
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Juli 2011
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 475
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

Til dem der ikke ved det, så spillede Buchardt Audio på en T.A.C. rør forstærker på 2x35W, kan ikke huske hvilke rør der sad i den. Lørdag skiftede
han lidt mellem en Topping D20 Dac og en Henry Audio 128 Mrk II dac, hvor han hele Søndag spillede på Henry Audio.
Til top Vis Wega's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wega
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Om man generelt kunne lide lyden på messen afhænger nok af i hvilket årti man er født. Jeg er født i midten af 60’erne og er således
vokset op med analog-lyd, og for mig lød mange af setup’ene for spidse og mekaniske. Lyden er klart bedre end for 6-7 år siden, hvor
vi stadig ikke var kommet ud af the dark digital ages, men der var meget få steder at systemet lod mig glemme at jeg lyttede til
elektronik, også selvom der blev spillet vinyl. Det kan skyldes mange ting, bl.a. at udstillerne ikke har mulighed for at tweake deres
opstillinger i bund. Men det skyldes måske også at præferencen hos yngre brugere, der måske er vokset op med lyden af dårlige CD-
afspillere, har ændret sig.

Martin Logan-højttalerne er et godt eksempel. I mine ører var lyden her absolut blandt de bedre, men da der blev spillet digitalt, var
der den samme unaturlige, lidt hårde fokus på et frekvensområde som fremhæver strubelyden i stemmerne. Det hjalp da der blev
skiftet til LP.

Jeg sætter altså også forventningerne lavt når jeg ser en udstiller bruge en almindelig bærbar PC/Macbook til at levere bits til en dac.
Det er bare ikke optimalt, og det var der alt for mange der gjorde.

Følgende rum lød mig glemme/abstrahere fra at jeg lyttede til elektronik:

Rummet med Ka-do højttalere: Her spillede man kun digitalt, men man havde fået styr på det, så det lød lækkert og ganske organisk,
med dyb og vægtig bas. De lød også godt sidste gang jeg hørte dem på messe.

Audio Note: Jeg hørte 5 numre i rummet med det dyre grej hos AN. Et par svenskere kommenterede på vej ud at det var messens
bedste lyd, og jeg er enig. Med det forbehold at de to numre jeg hørte på vinyl, faktisk også havde lidt for meget fokus på sangernes
strubelyde, men det kan ha noget med indspilningerne at gøre - det var begge indspilninger som lød som om de i sig selv var lidt
belastede af fænomenet. De 3 numre jeg hørte fra CD, fungerede tonalt bedre. Fantastisk, faktisk. En anden gæst udbrød “Awesome”
efter et Rage Against the Machine-nummer. I modsætning til samme opstilling på Hilton for tre år siden, hvor øvre bas boomede, så
fungerede bassen supergodt denne gang, synes jeg.
Det lille anlæg ved siden af lød også godt, synes jeg, men jeg nåede ikke at høre så meget. Lyden var i hvert fald ikke mekanisk,
hverken på LP eller CD.

Lyden hos Q-sound var ganske god, synes jeg. Der havde man vist også gjort noget ud af afspilningen. Som jeg husker det, stod der
en eller anden stor gammel CD-spille og fungerede som drev, og den fødte så en dac fra, kan det passe af det var DAD? Kan ikke lige
se modellen på deres hjemmeside. Da jeg var der, blev der spillet på et sæt gulvhøjttalere, og det var ikke dumt. Igen prisen på
højttalerne taget i betragtning.

Jeg vil lige nævne Dalis små aktive gulvhøjttalere. Ikke fordi de lod en glemme at man lyttede til elektronik, men - til prisen - synes
jeg nu de gjorde det meget godt med Leonard Cohens “Going Home”. Understreger, til prisen. De havde dog også lidt tendens til at
stikke af i toppen - et andet nummer, som jeg ikke kendte, lød rimelig spidst, så ens indtryk vil nok afhænge af hvad der er blevet
spillet da man besøgte rummet.
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
ramma
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juni 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 969
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 05:49 | IP-adresse registreret  

@Encore
Lyden hos Q-sound var ganske god, synes jeg. Der havde man vist også gjort noget ud af afspilningen. Som jeg husker det, stod der
en eller anden stor gammel CD-spille og fungerede som drev, og den fødte så en dac fra, kan det passe af det var DAD? Kan ikke lige
se modellen på deres hjemmeside. Da jeg var der, blev der spillet på et sæt gulvhøjttalere, og det var ikke dumt. Igen prisen på
højttalerne taget i betragtning.
____________________________________________________________ _________________________

Er det ikke Q Acoustics du mener ?
Og du har ret det spillede rigtig godt

__________________
Hifi hilsen Ramma
Til top Vis ramma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ramma Besøg ramma's Websted
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

Jo, selvfølgelig. Fik lige blandet tingene sammen der
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

En ting jeg syntes var/ er dårlig stil.......

Vi kom søndag og der så jeg Route 66 oppe på 2 eller 3 sal. Men gik lige en runde og et par timer senere omk 13-14 tiden kom jeg tilbage og der havde de pakket sammen og forladt messen.

Hallå - Det er sku dårlig stil. Man bliver til der lukkes, jeg ville gerne havde gået igennem deres LP´r. Men den mulighed fik jeg så ikke





__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Kaj.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2014
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 2744
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Den ideelle demonstration vil være at høre udstyret samtidig med at man er ude af stand til at se hvad man hører og hvorfra musikken bliver afspillet. Hvem kan sige sig fri for at være forudindtaget af erhvervede fordomme om dette og hint.

Hvor mange finder behag i at spise en bøf med lyserød sovs selv om man med bind for øjnene umuligt kunne smage forskel?
Til top Vis Kaj.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaj. Besøg Kaj.'s Websted
 
Sillen
Branchemedlem
Branchemedlem

Hifi&Surround

Bruger siden: 16 September 2013
Lokalitet: Denmark
Status: Offline
Indlæg: 21
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
En ting jeg syntes var/ er dårlig stil.......Vi kom søndag og der så jeg Route 66 oppe på 2 eller 3 sal. Men gik lige en runde og et par timer senere omk 13-14 tiden kom jeg tilbage og der havde de pakket sammen og forladt messen.Hallå - Det er sku dårlig stil. Man bliver til der lukkes, jeg ville gerne havde gået igennem deres LP´r. Men den mulighed fik jeg så ikke



Da DSB sammen med Banestyrelsen gik amok i forsinkelser pga. sporarbejde, rendte Route 66 ind i problemer. De skulle nemlig til Ålborg og hente deres søn, og tilbage til Århus og have ham i seng inden kl. 22...så de blev nød til at smutte tidligt.

Til alle jer som kom forbi messen, Tak I var med til at gøre det til en fed og hyggelig messe. Men ser I mig gå rundt, så er I altså mere end velkommen til at komme over og hilse på mig, det er jeres personlige feedback til mig, der gør at jeg kan forandre messen

F.eks. var flere henne for at spørge om jeg ikke kunne få endnu flere foredragsholder med næste år...jeg lover jeg prøver
Til top Vis Sillen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sillen
 
treve
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

En kammerat og jeg startede ud tidligt Søndag morgen fra det mørke Jylland, og kørte så, så langt man næsten kunne komme i DK, for at komme til Hifi messe. Kunne det ikke være fedt at placere det i Odense, skal det være så langt væk (for os Jyder) !! Da jeg har sprunget messen over et par år var det dejligt at komme ud og få noget inspiration. Tak til de udstiller der vover at tage det tungeste grej med, det er det der trækker mig at se det vildeste og dyreste, så man kan gå og drømme lidt. Af udstillere var der nogle skuffelser lydmæssigt, og dem vil jeg lade være med at nævne.

Mine personlige favoritter var;

Og der må jeg sige at det startede godt, første rum vi kom til, hørte vi de store Martin Logan, på noget Luxman setup, det er ikke siden den gamle CLX, at jeg mener de har kunne spille ordentlig. Men her var jeg imponeret.

Og så det sidste setup langt oppe nede af gangen.

Vassagos setup, bestående af Bricastic og nogle meget smukke 2 vejs højtaler Franco Serblin Accordo, det setup spillede MUSIK, og det var en befrielse at komme der op og bare side og nyde musikken, uden at tage stilling til dit og dat.

Glæder mig til næste messe i Jylland

Til top Vis treve's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af treve
 
DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1008
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

En hyggelig messe. Sidder blot tilbage og tænker over hvordan kombinationen af den VTL forforstærker og Mark Levinson effektblokkene ville
lyde.....

__________________
M.V.H Dpetersen
Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen
 
soli
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 56
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Jannik K. skrev:
Hov, glemte at nævne én udstiller, der også faldt
meget godt i min smag.

Dynaudio m. Dyaudio Emit M10 og McIntosh grej
- Ret imponerende hvor effektive de små standere var i det store
rum. Kirkeoptagelsen lød utroligt godt på de små højttalere.


Ja, kunne godt have tænkt mig at høre kirkeoptagelsen på det store
setup ☺
Til top Vis soli's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soli
 
soli
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 56
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Er jeg den eneste som synes dolby atmos bare var fedt?
Til top Vis soli's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soli
 
rotelman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2008
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 537
Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Dolby Atmos er fedt og efter at have hørt det hos hifi-freaks så står det klart for mig at jeg også "snart" skal have det... hørte også JBL setup'et men synes der var bedre lyd (knald på) hos hifi-freaks :-)

Det var en super messe i år og jeg fik hørt en del på et par tiimer om søndag.
Dem jeg husker som noget specielt er:

Vassagos setup med Bricastic M28 og de små 2 vejs fra Franco Serblin havde en lækker lyd. Trist at det ikke var den store Franco Serbin Ktema som Vassago havde med da den er endnu bedre.

Activ Hifi havde en super LP lyd fra et ClearAudio setup, men det er vildt hvor dyre specielle LP plader er blevet.

Buchard Audio S300 gav god lyd til pengene.

Lyden fra de små Wilson Audio var jeg også glad for men det er måske ikke overraskende. Wilson plejer jo at være gode.

Det var spændende at høre de små Devialet Phantom. Yes de kan spille højt , rent og dybt, men det er ikke noget for mig!

I Kado / Phison rummet var der lyd med dejligt  hul igennem og samtidig ingen hårde tendenser. Phison PRE/DAC'en var ret lækker.

Jeg synes også at Dali Opticon og Q Acoustics lød godt til prisen.

Jeg nåede desværre ikke at høre Hegel /Kef rummet.

Men ja lidt trist at man ikke er sikker på at udstillende bruger den BEDSTE mulige kilde til deres setups på messen fordi det måske er "besværligt" eller "svært". Vi mulige kunder er jo kun nogle få timer på messen og har begrænset tid til alle steder og så er "god" mp3 lyd sgu ikke nok.

F.eks. havde jeg glædet mig til at høre nogle fede STAX hovedtelefoner som SR-007 eller SR-009 med en fed forstærker foran dem. I alt vel et hovedtelefon setup til 30-50.000 kr og så kan man kun høre dem med Tidal som kilde!
Men det var så også det eneste negative jeg havde til en super messe ;-)
Til top Vis rotelman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rotelman
 

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes