Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 21:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Hifi4all & iOS? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Weezer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tager en pause!

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 28 Marts 2016 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Hej
 
Min iPad mini er opdateret til IOS 9.3. Jeg har en Jubii e-mail konto.Kommer der et svar på en tråd jeg følger på Hifi4all får jeg et pling fra iPaden, trykker på min post, og er inde på tråden med det samme.

Så jeg kan ikke følge jer der har problemer. Kan det tænkes jeres netværk/router trænger til lidt opmærksomhed.


Det er en fejl, som ikke nødvendigvis er på alle iDevices - så glæd dig over det virker på din (Mit netværk spiller som det skal)
Til top Vis Weezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Weezer
 
vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2390
Sendt: 28 Marts 2016 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Hej

Kan det tænkes jeres netværk/router trænger til lidt opmærksomhed.


Det er en yndet beskæftigelse at skyde skylden for alskens dårligdom på "netværket". Det er åbenbart sådan en sort magisk kasse som ingen kan forklare og dermed er der ingen der forstår.
Men sådan fungerer internet-teknologi ikke. Netværket laver ikke om på websider. Og det fjerner heller ikke noget fra websider, medmindre nogen aktivt har bedt om det.
Netværket kan være langsomt, grænsende til ikke fungerende. Men i så fald får man forskelligt resultat hver gang man prøver.

Browsere er noget bras. De opfærer sig aldrig ens, selvom de burde gøre det. Men vi har ikke andet.
Så nej, selvom der er stor sansynlighed for at netværk og/eller router skulle trænge til lidt opmærksomhed, så er det næppe det der er problemet.
Mikkel har fint beskrevet problemet.
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 28 Marts 2016 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Det sker en sjælden gang imellem, at Hifi4all hænger/loader langsomt her hos mig, men hver gang er årsagen den samme... for få minutter efter går min internet forbindelse ned, hvilket skyldes fejl hos min bredbånd-udbyder. Og lige så ofte er forbindelsen oppe efter et kort øjeblik, uden at min router behøver genstart.

Men oplever man hele tiden meget lange svartider - og her taler vi ikke om få sekunder, men halve og hele minutter, så tør jeg godt - meget skråsikkert - sige, at det er bredbånds-forbindelsen, den er gal med. Rigtig mange udbydere kører med datapools, hvor man deler en given båndbredde med andre, da det er meget sjældent, at man udnytter 10, 20 eller 30 Mb hele tiden. Men når de andre i "poolen" trækker meget data pga, af Netflix og lign, så kan det begynde at hænge hos en selv. Af samme årsag garanterer de færreste udbydere fuld båndbredde hele tiden.

Jeg har dog en udbyder med garanteret båndbredde hele tiden, så det findes! 



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes