Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. april 2024 | 10:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Devialet Phantom Silver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 19 April 2015 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Så er der kommet nyt grej, nye omgivelser, da jeg er flyttet fra Hobro til Haderslev for at studere på Skolen for Visuel
Kommunikation. Jeg havde tidligere dette setup med Thule PA350B/PR350BV, B&W XT4 højttaler som kan ses her:



Planen var, at jeg skulle købe en Devialet forstærker og et par nye højttaler, da jeg ville have det hele så enkelt som muligt. Men
efter jeg hørte om Devialet Phantom Silver, hvad den indeholdte og kunne, tog jeg simpelthen chancen og solgte hele mit tidligere
Hi-Fi setup og bestilte en Devialet Phantom Silver fra deres egen hjemmeside, hvor de ovenikøbet lagde en gratis Devialet Dialog
(værdi 2400,-) med i pakken som undskyldning, fordi jeg ventede i 3 måneder fra den dag, jeg bestilte det.

Og jeg har aldrig fortrudt det et sekund!!! Den spiller så meget bedre end mit B&W XT4 højttaler og Thule PA-/PR350 tilsammen.
Jeg kan høre detaljer, som jeg ikke kunne høre før, den spiller højt og rent, bassen er virkelig imponerende, som 2xXT4 ikke kan
hamle oppe imod. Selvfølgelig har den ikke det samme lydbillede, når den fungere som en mono højttaler, men planen er
selvfølgelig, at jeg skal have en mere som et stereo setup :) Har læst en på nettet som solgte sine B&W 802 Diamond + Mono
blokke, fordi han synes Devialet Phantom Silver i stereo lød bedre!

Nyværende Setup:

Fladskærm: Pioneer KRP-600M

Højttaler: Devialet Phantom Silver (indbygget analog/digital forstærker, dac, streaming)

Wi-Fi lydsystem: Devialet Dialog (trådløst lydsystem i HD-kvalitet og kan kontrollere og synkronisere op til 24 stk enheder)

[BFremtidig køb:

- Devialet Phantom Silver
- 2 x Devialet Branch (Stander)

Her får i lidt billeder. Det ser lidt tomt ud indtil videre. 





__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 19 April 2015 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Ja, det ser ret tomt ud, men det bliver et seriøs highend setup, når jeg får stander til dem, som ikke kan bestilles endnu, da jeg er en de første, der får produktet.

Bare læs, hvad ham her har at sige til dem helt nede i bunden billeder med sine B&W 800 Diamond Diamond/Devialet 200 mod Devialet Phantom, som ikke er kommet på stander enndu.

http://devialetchat.com/showthread.php?tid=884&page=7

__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 19 April 2015 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

Jeg er selv Devialet ejer (Devialet 200), så jeg ved ligesom du, at anderledes kan være fremragende. Jeg er spændt på flere indtryk, specielt når du får en mere og kører stereo.



__________________
Hilsen, Morten
Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 19 April 2015 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Jeg er altid åben overfor noget nyt. Hvis jeg ikke var tilfreds med lyden, havde jeg sendt den tilbage og bestilt en Devialet Ensemble, som betegnes som noget af det bedste til prisen af anerkendte anmelder og har selv fået en demo af dem hjemme i stuen. Men sjovt nok lyder Devialet Phantom bedre end mine tidligere B&W XT4, som kostede 20.000 kr.

Jeg er ikke gammeldagstypen, der sidder og høre klassisk/jazz musik med et glas rødvin, hvor det gælder om at have de tungeste monoblokke og store tunge højttaler.

Det er jo ikke for sjov at Devialet er den hifi producent, der har den største omsætning i hele verden.

__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 19 April 2015 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

MortenB skrev:
 Jeg er selv Devialet ejer (Devialet 200), så jeg ved ligesom du, at anderledes kan være fremragende. Jeg er spændt på flere indtryk, specielt når du får en mere og kører stereo.


Jeg er ihvertfald super godt tilfreds med lyden indtil videre og det bliver kun meget bedre af, når jeg får en mere til stereo
Synes det er latterlig at folk herinde, som sviner den til. De har højest sandsynligt ikke hørt den selv med mindre de har været en
tur til Paris, for den har ikke fået nogen demonstration herhjemme endnu. De må være ligesom dem, der dømmer en person på
forhånd uden at have lyttet til personen.

__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 19 April 2015 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Spændende med dit nye "spøgelse".... Syntes det er rart at se andre tanker og fremgangsmåder vinde frem. Ydermere respekt for
at du kaster dig ud sådan en investering. En investering der åbenbart er politisk "ukorrekt" blandt "ulveflokken". Fornemmer du har
ladet dine indtryk danne grundlag for dit valg. Så er det ret ligegyldigt hvad andre mener. Alle har ret til deres fordomme og
holdninger til Devialet og andre producenter, teknologier m.m. Når det er sagt syntes jeg godt man kan udvise mere saglighed og
respekt overfor dit og andres valg. Også selvom man ikke ønsker at gå den samme vej. Derfor vil jeg ønske dig tillykke og god
fornøjelse med dit nye stykke hi-fi
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 19 April 2015 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Tak Holber og for dit sagligt indhold i forhold til de andre, som gjort grin af mig. Måske skulle jeg have ventet til at jeg havde den 2.
Phantom Silver samt deres Branch stander, så det havde lignet af noget

Jeg var også i tvivl om jeg havde gjort det rigtig, imens jeg ventede på Phantom Silver. Og da jeg både solgte Thule og B&W sættet
til en person faldt der også en klump i halsen på mig, da jeg kørte fra hans hjem, efter jeg havde været så flink og bringe det ud til
ham. Hvis jeg skulle have beholdt mit gamle Hifi sæt, så skulle der købes en dyr streamer, da jeg ville høre musikken trådløst samt
en B&W PV1D, da jeg ikke var tilfreds med bassen. Det ville have løbet op i 25.000 kr. ekstra og jeg er egentlig træt af at alle de
kabler, forstærker osv.

Og så er det sgu lækkert at man nemt kan tage sådan en med i sommerhuset, som jeg gør hver sommer :)

__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
Entusiasten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2015
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 19 April 2015 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Tillykke, godt at du er glad, det er jo det vigtigste.

Det skal nok blive en underholdende tråd det her
Til top Vis Entusiasten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Entusiasten
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 19 April 2015 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Angel skrev:
Tak Holber og for dit sagligt indhold i forhold til de andre, som gjort grin af mig. Måske skulle jeg have ventet til at jeg havde den 2.
Phantom Silver samt deres Branch stander, så det havde lignet af noget

Jeg var også i tvivl om jeg havde gjort det rigtig, imens jeg ventede på Phantom Silver. Og da jeg både solgte Thule og B&W sættet
til en person faldt der også en klump i halsen på mig, da jeg kørte fra hans hjem, efter jeg havde været så flink og bringe det ud til
ham. Hvis jeg skulle have beholdt mit gamle Hifi sæt, så skulle der købes en dyr streamer, da jeg ville høre musikken trådløst samt
en B&W PV1D, da jeg ikke var tilfreds med bassen. Det ville have løbet op i 25.000 kr. ekstra og jeg er egentlig træt af at alle de
kabler, forstærker osv.

Og så er det sgu lækkert at man nemt kan tage sådan en med i sommerhuset, som jeg gør hver sommer :)


Der er bare nogle kegler -med reference til billedet tidligere i tråden- på de her fora, som ikke har respekt for andre mennesker, og som bare vil rakke folk ned, der tør gå andre/nye veje. Tag dig ikke af dem, og godt du ikke ventede med at poste, til du har to. Jeg er vældig nysgerrig efter at høre dit indtryk nu her med én, og senere med to.

Personligt er jeg misundelig    Jeg ville gerne have sådan et par Devialet spøgelser, super super spændende produkt..!



__________________
Hilsen, Morten
Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
ramma
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juni 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 969
Sendt: 19 April 2015 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Tillykke med din Devialet Phantom Silver
Når du har fået en mere + de tilhørende stands, så tror jeg det bliver en rigtig god lydoplevelse i det rene streamnings setup
du har nu
Det er på mange måder et banebrydende produkt du har anskaffet og selvfølgelig vil der være modstand fra "de gamle i gårde "
i hifi verdenen, jeg tilhører nok selv, den gamle garde med et primært analogt setup, men er altid nysgerrig på ny teknologi
Nu kan jeg ikke huske det helt, men kan du koble Tidal direkte på ?

__________________
Hifi hilsen Ramma
Til top Vis ramma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ramma Besøg ramma's Websted
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 19 April 2015 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

ramma skrev:
Tillykke med din Devialet Phantom Silver
Når du har fået en mere + de tilhørende stands, så tror jeg det bliver en rigtig god lydoplevelse i det rene streamnings setup
du har nu
Det er på mange måder et banebrydende produkt du har anskaffet og selvfølgelig vil der være modstand fra "de gamle i gårde "
i hifi verdenen, jeg tilhører nok selv, den gamle garde med et primært analogt setup, men er altid nysgerrig på ny teknologi
Nu kan jeg ikke huske det helt, men kan du koble Tidal direkte på ?


Mange tak Ramma Jeg glæder mig også til at få de tilhørende stands, som kan købes fra juni af. Ikke endnu, men det kan
man efter den 27. april, som bliver implementeret i Spark til den tid og så skal jeg selvfølgelig have Tidal Jeg holdte fest i
fredags og gæsterne var meget optaget af Phantom Silver. Lagde mærke til at flere stirrede på den længe, imens bas enhederne gik
amok. Der er også lidt scienfiction over det Men jeg skal have Tidal og så overvejer jeg at bestille en stor nas server/ekstern
harddisk og ligge alle mine bluray film ned på, så både film og musik streames trådløst.

Der var også en, der koblede en Aurilac Aries streamer til 14.000 kr. til hans Stereo Phantom Silver, fordi han ikke havde
tålmodighed til at Spark understøttede Tidal. Han beskrev forbedringer således i forhold til at musikken blev spillet fra en Macbook
Pro: "Not only that but sound is vastly improved over my Macbook pro, it has smoothed out the annoying mid range and now it is
a joy to listen to. Fuller more body and analog presentation."


__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 19 April 2015 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Må trække lidt på smilebåndet over citatet ...

Spøjst med så mange digitale apparater for at få en "... analog presentation."

Men OK - det giver jo motion at gå over åen efter vand

Har endnu til gode at høre Devialets produkter, men det sker måske en dag, hvor min kone giver mig udgangstilladelse fra matriklen
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 19 April 2015 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke om du er bevidst om det, men der sidder en hybrid forstærker i den, hvor digitaldelen tager sig af bas-enhederne og analogdelen tager sig af 3-vejs coaxial mid/tweeter.

Men uanset hvad, så er jeg super tilfreds med lyden og alene den banker mit Thule og B&W XT4 :) Nu ved jeg godt, at det ikke er en high-end højttale, men de kostede trods alt 20.000 kr. fra ny. Og så er den rigtig god til at gengive detaljer og fylde i lyden ved lav volume. Derfor der var en, der solgte sit B&W 802 Diamond og beholdte sine Devialet Phantom Silver. Det må da sige lidt om, at de ikke er falsk markedsføring.

__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 19 April 2015 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Angel skrev:
Jeg ved ikke om du er bevidst om det, men der sidder en hybrid forstærker i den, hvor digitaldelen tager sig af bas-enhederne og analogdelen tager sig af 3-vejs coaxial mid/tweeter.


Det er næsten sådan det fungerer, men også kun næsten      Devialet kører med deres egen hybridteknologi kaldet ADH = Analog Digital Hybrid. Signalvejen består af Klasse A forstærkeren, og Klasse D forstærkerne sidder som strømskovle og leverer effekt/strøm. I princippet på samme måde som Quads current dumping teknologi.

Læs mere her: http://en.devialet.com/technology/devialet-adh-en

Det er også den teknologi de bruger i Phantom, hvor det så er lykkes at gøre teknologien superkompakt, ift Devialets andre modeller.

__________________
Hilsen, Morten
Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 19 April 2015 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Angel skrev:
MortenB skrev:
 Jeg er selv Devialet ejer (Devialet 200), så jeg ved ligesom du, at anderledes kan være fremragende. Jeg er spændt på flere indtryk, specielt når du får en mere og kører stereo.
Jeg er ihvertfald super godt tilfreds med lyden indtil videre og det bliver kun meget bedre af, når jeg får en mere til stereo Synes det er latterlig at folk herinde, som sviner den til. De har højest sandsynligt ikke hørt den selv med mindre de har været en tur til Paris, for den har ikke fået nogen demonstration herhjemme endnu. De må være ligesom dem, der dømmer en person på forhånd uden at have lyttet til personen.


Det skal du være ligeglad med, bare man selv er tilfreds det er hvad det går ud på.
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 19 April 2015 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

MortenB skrev:
Angel skrev:
Jeg ved ikke om du er bevidst om det, men der sidder en hybrid forstærker i den, hvor
digitaldelen tager sig af bas-enhederne og analogdelen tager sig af 3-vejs coaxial mid/tweeter.
Det er næsten sådan det
fungerer, men også kun næsten      Devialet kører med deres egen hybridteknologi kaldet
ADH = Analog Digital Hybrid. Signalvejen består af Klasse A forstærkeren, og Klasse D forstærkerne sidder som strømskovle og
leverer effekt/strøm. I princippet på samme måde som Quads current dumping teknologi. Læs mere her:
http://en.devialet.com/technology/devialet-adh-en Det er også den
teknologi de bruger i Phantom, hvor det så er lykkes at gøre teknologien superkompakt, ift Devialets andre modeller.


Ah det er rigtig at det er Klasse D, der tager sig af effektdelen og Klasse A tager sig af selve "lyden". Tak for rettelsen. Det var mig,
der huskede forkert

__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 19 April 2015 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Du kan se sådan på det, at signalvejen gennem forstærkeren er Klasse A, men at Klasse A forstærkeren ikke har effekt nok til at
trække højttalerne til højt niveau - effekten og strømmen til at trække højttalerne leverer Klasse D forstærkerne.

Devialet har lavet demoer af deres forstærkere, hvor de har spillet på et sæt store Avalon højttalere. De har haft forstærkerne
kørende uden kabinettet, og derfor med fuld adgang til indmaden. Gutten fra Devialet, som lavede demoen pillede Klasse D
forstærkerne ud, så kun Klasse A forstærkeren sad tilbage... Forstærkeren spillede videre og der kom fortsat fin musik ud af
højttalerne. Demoen for at illustrere, at det kun er Klasse A forstærkeren, der er i signalvejen - så og sige.

__________________
Hilsen, Morten
Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4545
Sendt: 19 April 2015 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Jeg fik forleden en god forklaring om "problemet" med Kl.D forstærkere... de er meget ineffektive ved lave niveauer, og derfor "forvrænger" de mere hernede. De skal så at sige have noget havre, før de bliver 90% effektive og støjsvage...

Her kommer kl. A kredsløbet ind i billedet, for det kan sagtens levere de første 5-10 watt - eller mindre, som er alt rigeligt under de fleste forhold. Ikke mange er klar over det, men når vi hører musik ved normale niveauer, så er det kun få watt, der er brug for. Og kl.A kredsløbet forvrænger netop ikke ved lave niveauer, kun ved høje!

Så det idéen bag disse kl.A/D forstærkere... Kl.A kredsløbet leverer den basale musik, og når der så er brug for havre ved transienter eller generelt høje niveauer, så supplerer Kl.D kredsløbet. Devialet var først, men mange andre har fundet de vise sten. Læs bare min seneste besøgsartikel...



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 05 Juni 2015 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

En lille opdatering, så får jeg nr. 2 Phantom Silver og 2 x Devialet Branch stander af high-perfermance efter d. 15 juni, som skulle
blive lanceret den dato, , så inden udgangen af juni kommer der nye billeder og indtryk af Devialet Phantom Silver + Branch
stander i stereo for de interesseret.

__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 05 Juni 2015 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Angel skrev:

Der var også en, der koblede en Aurilac Aries streamer til 14.000 kr. til hans Stereo Phantom Silver, fordi han ikke havde
tålmodighed til at Spark understøttede Tidal. Han beskrev forbedringer således i forhold til at musikken blev spillet fra en Macbook
Pro: "Not only that but sound is vastly improved over my Macbook pro, it has smoothed out the annoying mid range and now it is
a joy to listen to. Fuller more body and analog presentation."


Ja, det er formentlig med Devialet som med alle andre apparater der modtager digitale signaler (hvert fald dem jeg er stødt på) - at
den måde man føder den bits på, er utrolig vigtig for lyden. Men selv med en MacbookPro (og formentlig andre computere) kan
man gøre meget som ikke koster penge. En af de største forbedringer jeg har fået, var da jeg reinstallerede OS på den MacbookPro
jeg brugte dengang og kun installerede afspiller-software, og ikke andet. Før havde jeg haft hele Adobe-pakken med Photoshop osv.
liggende, og den var evigheder om at starte op. Derudover kan OS - både Win og Mac - tweakes, så lyden bliver bedre.

Til lykke med dem. Selvom jeg er gået en helt anden digital vej, glæder jeg mig til selv at høre dem.
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes