Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. april 2024 | 15:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Aktuelt fra HIFI4ALL.DK (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Aktuelt fra HIFI4ALL.DK
Emne Emne: Hacker angreb! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 12 April 2015 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Tak, Mads C... det varmer sgu' godt med dit indlæg

__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Wega
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Juli 2011
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 475
Sendt: 12 April 2015 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Mikkel G:
Først vil jeg sige at det er dejligt at se at du har ladet dMITIj's indlæg blive, og at du ikke har låst tråden. Hatten af for det.

Dernæst så forstår jeg godt at du er frustreret og irriteret over at dit site bliver ramt af hacker angreb, når nu du lægger et stort stykke arbejde i at drive det. Men jeg må også tilslutte mig dMITIj's indlæg,, når han skriver at han tænker at angrebet måske skyldes måden hvorpå en bruger er blevet behandlet på. Ikke at det den rigtig måde at forsøge at skabe en dialog på, men det kan være svært at få en dialog op at stå, når der ændres og slettes aktivt i de indlæg der bliver lavet. Og på den måde vil jeg godt kunne sætte mig ind i hackerens frustration, men igen så gør det ikke at angreb til den rigtige måde at gribe sagen an på.

Jeg er en af de nyere brugere her på hifi4all, og jeg vil sige at jeg blev noget overrasket over hvordan forummet bliver modereret. Jeg har været på internet fora'er i snart 20 år, og aldrig har jeg prøvet en metode som den der bliver benyttet her. Jeg har aldrig tidligere fået ændret så meget i mine indlæg, og fået ændret dem sådan at deres indhold helt skrifter mening. Og det selv om jeg synes jeg har gjort hvad jeg kunne for at overholde diverse regler og holde en god tone. Og når jeg oven i det, ikke for en begrundelse for hvad det er jeg har gjort forkert, så er det altså svært ikke at blive frustreret.

Jeg forstår godt at du ikke gider kværulanter og "trolls", men jeg synes vi alle bliver skåret over en meget bred kam, når der bliver redigeret så meget i indlægene som det bliver. Jeg tror på at lidt mere "frihed" vil skære væsentlig ned på den mængde du er nødsaget til at skulle moderere. Jeg tror på at langt de fleste vil opføre sig rigtig pænt, hvis du lægger lidt mere af ansvaret over på brugerne, i stedet for at påtage dig det hele selv. Der vil selvfølgelig altid være brodne kar, men sådan er det jo på intetnettet hvor folk let kan skjule sig bag anonymitet. Så tror jeg i øvrigt også at du vil opleve væsentlig mindre "brok", og igen giver det mindre der skal administreres.

Jeg ved det er dit site, og at du selvfølgelig skal gøre med det som du har lyst til, men jeg tror også at den linje du lægger gør at du gør det mere besværligt og øger mængden af administration, set i forhold til hvis du var lidt mere løssluppen. Var lidt mere åben overfor hvad brugerne siger, måske overvejer det, og så tager en dialog om tingene, i stedet for at bare fjerne dem.

Mit indlæg her er ikke lavet for at provokere eller støde. Det er ikke lavet for at sympatisere for hackeren eller blå-stemple det bøvl han har påført dig. Det er lavet en en konstruktiv mening, i håb om at siden kan udvikle sig lidt og måske gribe tingene lidt anderledes an.

Tak fordi du gad og læse min mening
Til top Vis Wega's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wega
 
Hifibasse
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.prof. Strand

Bruger siden: 12 April 2015
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 35
Sendt: 13 April 2015 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  



Til top Vis Hifibasse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hifibasse
 
Henrik B.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 22 April 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 13 April 2015 kl. 00:43 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun istemme, hvad Wega skriver. Nogle gange virker det som om, at du bruger "det er mit site" som en undskyldning for, at den mundtlige argumentation ikke slår til? Jeg ved at der tidligere har været moderatorer på sitet - hvorfor ikke lette dit eget pres en smule, ved at forsøge med et par moderatorer igen?

M.v.h.
Til top Vis Henrik B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik B. Besøg Henrik B.'s Websted
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 13 April 2015 kl. 07:15 | IP-adresse registreret  

Hej igen!

Først og fremmest, så er der INTET der retfærdiggør, at man går ind og forsøger at ødelægge en hjemmeside fordi man er frustreret over moderering og retningslinjerne. Det kan simpelthen ikke understreges nok. Og at skrive at man forstår det, svarer til at sige at man sympatiserer med med vedkommende... sympatiserer i også med terrorister, der skader uskyldige???

Der ligger en masse historie bag min måde at agere på...

Da jeg overtog siden i starten af 2010 - langt før dMITTj & Wega blev brugere, der herskede der et anarki på siden, fordi daværende moderator-gruppe ikke kunne håndtere forummet. Og der herskede også en børnehave-ånd, hvor man slog hinanden oven i hovedet, svinede brugere til, hvis deres spørgsmål eller svar ikke passede ind i en lille gruppe selvbestaltede "eksperters" mening. Mange af disse er væk idag, fordi de er smidt ud! 

Jeg valgte, at slå bremsen fuldstændig i, og ved i hvad? Det virkede fandeme!!! Der blev ro i forummet, folk skrev pænt til hinanden, og behandlede hinanden som ligeværdige. Det var en hård kamp, det indrømmer jeg gerne, men det var det værd.

For var det ikke blevet gjort, så havde der ikke været noget Hifi4all i dag! Vi blødte læsere dengang, fordi de flygtede væk fra siden, fordi de blev svinet til i forummet, hver gang de skrev et indlæg. Det betød også et opgør med daværende moderator-gruppe, fordi de ikke forstod - eller turde - tage kampen op med et par håndfulde brugere, som fuldstændig dominerede forummet.

Der ligger en masse psykologi bag sociale sites. Dels fordi det er for nemt, og dels fordi mange mennesker ikke føler det samme ansvar når de skriver... "Det er jo internettet, og ikke noget personligt". Men det er ikke sådan det bliver opfattet i den anden ende. Derudover er hifi åbenbart en meget alvorlig hobby, fordi nogle brugere kan blive endog meget ophidsede, hvis andres mening ikke lige passer ind i deres billede af verden.

Og så ved jeg ikke hvorfor, men denne hobby har en evne til at tiltrække nogle individer med meget afvigende adfærd af den ene eller anden årsag. Og især disse mennesker har meget svært ved, at indgå i sociale sammenhænge, og slet ikke på et forum, hvor både tone og kropsprog mangler.

Når jeg retter i indlæg, så er det ikke personligt... jeg gør det, fordi jeg af bitter erfaring ved, hvor nemt tingene tænder af i et hifi-forum... se bare vores "konkurrent" Nerds. Mage til anarki skal man lede længe efter. Ellers også retter jeg fordi, at et indlæg er blevet så uoverskueligt, at det ikke gavner debatten. Eller indeholder uoverskuligt mange billeder (jeg betaler både plads og trafik til siden!)

Jeg havde egentlig lovet mig selv at lade være... men det kan jeg ikke mere: Der er et gammelt ordssprog... Kan man ikke lide lugten i bageriet, så skal man gå videre.

Jeg er ikke i denne branche for at genere nogen, men jeg vurderer suverænt hvordan denne side skal drives. Og der er gennem årene stille og roligt blevet åbnet mere og mere op.



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Wasp447
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 64
Sendt: 13 April 2015 kl. 07:40 | IP-adresse registreret  

Godt gået Mikkel.

Det er et super stykke arbejde du lægger i dette site. Jeg har igennem mange år, haft stor gavn af den viden man kan finde her på sitet.
Hovedårsagen til at jeg stadig kommer på denne side dagligt, er netop, tonen.
Der er, som påpeget tidligere, rigtig mange sociale sites hvor kæden er hoppet af og en lille gruppe personer tyranniserer.
Det er ikke tilfældet her, men selvfølgelig vil det virke frustrerende for dem som gerne vil anarkiet.
Her er det jo lige netop at man må tage udgangspunkt i lugten i bageriet


Til top Vis Wasp447's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wasp447
 
lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2607
Sendt: 13 April 2015 kl. 07:49 | IP-adresse registreret  

hej

 jeg vil gerne støtte op omkrig det wega giver udtryk for, jeg har være med på siden længe også før Mikkel G over tog siden,  jeg kan ikke sige om der var en flygt fra siden, som jeg husker det, mener jeg der var mere aktivitet på siden den gang,, men jeg har ingen tal at holde det op imod. den gang var der noget mere mudder kast, og dem som ikke lige var helt inde i tingene, kun godt få høvl..

 helt enig med Mikkel G at det ikke høre hjemme på sådan nogle sider.. men lidt mere ansvar vil være fint .. er en tråd ved at løbe løbsk.. kan man ikke smide et indlæg ind så folk  kommer til at tale pænt igen, i stedet for bare at smide dem ud, ret i tråden, slette tråde, eller låse dem .. .. tror brugerne I dag på hifi4all har lært at der skal snakkes pænt.. så tror bestemt at,  lidt ansvar vil gavne denne side. 

men som jeg oplever siden fra den gang og i dag .. syntes jeg en blanding vil passe det bedre, jeg har selv fået turen, men hensyn til at blive sparket ud, da jeg den gang ikke var enige med Mikkel G, lidt en hård dom, men fik lov at komme tilbage. 


jeg syntes det er lidt synd at der bliver ændret så meget i de indlæg som komme her på siden.. har selv oplevet det masser af gang, så der ikke giver den mening som trådens hensigt var..



men håber også den hacker, snart holde op.. det er da surt for dem, som gerne vil ind og kigge,

__________________
jeg kan ikke få nok membranareal
Til top Vis lille_smed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lille_smed
 
Wega
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Juli 2011
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 475
Sendt: 13 April 2015 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Godmorgen Mikkel

Mange tak for dit informative indlæg, det giver større forståelse for mig, og jeg sætter stor pris på at du giver dig tiden til at svare og gå ind i debatten.

Jeg er ked af hvis ikke jeg var tydelig nok i mit indlæg fra i aftes, men så vil jeg godt lige forsøge igen: Jeg sympatiserer overhovedet ikke med hacker angreb, på ingen måde. Det er efter min mening den helt forkerte måde at gribe et problem an på, til stor gene for dig og alle brugere på siden. Det jeg mente var at jeg godt kan forstå frustrationen bag handlingen, men bestemt ikke selve handlingen. På samme måde som jeg har sympati for de stakler som er født ind i fattigdom og hungersnød i Somalia, men på ingen måde kan sympatisere med at de vælger at forsøge at løse deres problemer ved at tage på havet og være pirat. Forhåbentlig forklarer det bedre hvad jeg mener, så der ikke hersker nogen tvivl om at jeg IKKE sympatiserer med et hacker angreb.

Som jeg skrev, er jeg glad for den information du lægger ud i dit indlæg, og jeg kan forstå at du har haft dit at se til. Jeg er også glad for at der er blevet taget hånd om en flok som den du beskriver, for jeg er helt enig i at den slags ikke er godt til et forum. Men jeg vil så sige at jeg synes at forslaget om at få en moderator mere ind på holdet, for mig lyder som en god ide. Hvis du fandt en som du stoler på og har en god relation til, så kan jeg slet ikke forstille mig at det skulle kunne gå galt som det åbenbart gjorde for mange år tilbage. På den måde burde du også kunne få mere tid til at lave mere af "alt det sjove", fordi du ikke behøver at skulle bruge så megen tid på at redigere tråde.

Jeg er med på at det ikke menes personligt når du redigerer, men jeg tror rigtig mange har svært ved ikke at opfatte det sådan, specielt igen når ikke der bliver informeret om hvilken fejl de har begået. Det er jo meget de-motiverende at bruge tid og kræfter på at skrive et langt og detaljeret indlæg, for at det så bliver slettet eller rettet uden man forstår hvorfor. Så mister man lysten til at deltage og bliver frustreret.

Det andet site du nævner, har jeg ikke ret stort kendskab til, så det er svært for mig at kommentere på. Men som lille_smed også er inde på, så behøver det jo slet ikke at nå ud til ekstremerne, og at hifi4all skal være det nye jubii.dk forum. Men en mindre opblødning af reglerne og en lidt anderledes håndhævelse af dem, tror jeg vil kunne gøre meget positivt for dette fora. Det er jo ikke en kæmpe revolution jeg efterspørger, bare en udvikling. Det kan også være at udviklingen allerede finder sted, og at jeg bare ikke har været her lang tid nok til at kunne se den. Men derfor synes jeg stadig denne debat er relevant, for denne slags er ikke noget der ses meget af, set i forhold til mængden af folk som ikke forstå tilgangen.

Så vil jeg i øvrigt erklære mig helt enig i udsagnet om at hvis ikke man kan lide lugten i bageriet, ja så... Det er en politik jeg selv benytter, og som jeg, inden jeg skrev i denne tråd, var tæt på selv at føre ud i levet. Men jeg tænkte at jeg med denne tråd vil give hifi4all en ekstra chance. Men jeg indrømmer gerne, at jeg var ret spændt på at se om jeg var blevet smidt ud pga mit tidligere indlæg. Det var jeg også klar over kunne være en konsekvens, men jeg synes at det var det værd at tage chancen og håbe på at få startet en dialog. Og din respons giver mig nyt håb Mikkel.

Jeg håber inderligt at du ikke ser mine indlæg som kværulerende, for det er virkelig ikke det jeg vil. Jeg håber kun det bedste for hifi4all, og vil gerne gøre noget aktivt for at forsøge at hjælpe. Det er muligt at dette for dig ikke ses som en hjælp, men det er mit bedste bud på at hjælpe. At være en konstruktiv, ærlig og åben forum bruger.


Og stor forståelse for dem som har været her lang tid, og er bange for at tingene ryger tilbage til det de var, det er jeg dog helt sikker på at Mikkel nok skal sørge for at de ikke gør. Men jeg synes ikke man skal total afskrive udvikling, fordi at man har en dårlig oplevelse fra tidligere. Der er vel lært en lektie fra tidligere, og man har nogle erfaringer som man kan bruge, for at sikre at dette ikke sker igen?

Igen, tak fordi I lytter til min holdninger.

Rigtig god dag til jer alle derude.
Til top Vis Wega's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wega
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 13 April 2015 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

Hej Wega!

Jeg kan godt se din pointe i, at jeg måske skal være bedre til at skrive en årsag, når jeg retter eller sletter indlæg. Det gør jeg ofte, men ikke altid... nogle gange skal det bare gøres, for at stoppe en kedelig udvikling. Og i de tilfælde kan et forklarende indlæg fra mig være en rød klud, som har samme effekt. Men jeg vil forsøge med mere info, når jeg blander mig

Vedr. udvikling, så er den der. Og i forhold til for 5 år siden, så er der absolut åbnet mere og mere for tolerancen. Men jeg er måske lidt miljøskadet, og vil gerne have lidt styr på hvordan det foregår. For nogle gange må et hul lukkes igen, da det viste sig ikke at være tid til det endnu.

Jeg opfatter ikke dine indlæg som kværulerende, om end de er lidt lange...



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
PHN2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1374
Sendt: 13 April 2015 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Hifi4all er dén side på nettet jeg frekventerer mest. Det er flere gange dagligt og har brugt sitet i over 10 år.
Jeg husker godt at der var en flok der røg ud til højre for nogle år siden. Det kan godt være de var nogle "personligheder", men der
var også en del imellem som helt sikkert havde en teknisk indsigt, som jeg aldrig får og derfor kiggede jeg en del på deres indlæg.
Jeg er åbenbart gået glip af noget af den mudderkastning, men tonen er forbedret hér over tiden, det vil jeg godt medgi.

Jeg er fornyligt blevet moderet og det er helt ok, men jeg undrede mig meget over at du formår at have tid til det. Når nu det var
et par fotos for meget og noget sammenlægning af nogle indlæg jeg lavede. Men jeg fik ærlig talt et sug i maven over at straks få
streget op at jeg var blevet udelukket, hvis jeg havde gjort i nælderne. Jeg synes selv jeg gør en dyd ud af at opføre mig som
beskrevet i reglerne, men helt ærligt, hvem går ind og checker at reglerne er blevet lavet om, på et site man bruger hver dag?

Tak fordi Mikkel har lyst at holde én af mine interesser i live; også på nettet.
Til top Vis PHN2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PHN2
 
lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2607
Sendt: 13 April 2015 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

mikkel .. du skal have tak for at du, lytter til os  som bruger .. vi bruger ønsker jo alle at det skal være hyggeligt  sted at skrive .. og kunne skrive om vores oplevelser uden at der ændres i dem ..  så jeg ser en lysere fremtid for hifi4all.

det er desværre trist læsning, man ind imellem finder på andre steder, hvor snakken går på alt for hård styring på siden her, det vil være fint hvis den holdning kunne ændres. 


__________________
jeg kan ikke få nok membranareal
Til top Vis lille_smed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lille_smed
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 13 April 2015 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

Hej PNH2!

Det er éns egen opgave at holde sig ajour med retningslinjerne, da man også accepterede disse ved oprettelse af egen profil. Og for at gøre det nemt er der også placeret et link øverst i forummet.

Jeg kunne godt sende info ud, når det viser sig nødvendigt at rette retningslinjerne, men det kan desværre også have den samme effekt som en rød klud... det er pokkers, at det er sådan, men det er bare nødvendigt at gå på listetæer nogle gange, så ikke hele forummet eksploderer i harme. Ofte med referencer til Nordkorea og andre diktatur-stater

Vedr. moderering, så er det ikke fordi jeg gider... men fordi det er nødvendigt! Jeg vil da også meget hellere bruge tid på at høre musik og dyrke min hobby med test osv.

Nu har jeg tilfældigvis fri i disse dage, men normalt så passer jeg også et arbejde, Og så sidder jeg ikke altid og kigger på Hifi4all.



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 13 April 2015 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

lille_smed skrev:
det er desværre trist læsning, man ind imellem finder på andre steder, hvor snakken går på alt for hård styring på siden her, det vil være fint hvis den holdning kunne ændres. 

Det står nok ikke til at ændre de menneskers holdning, da de ønsker anarkiet tilbage på Hifi4all. Det er ofte personer, som er smidt ud fra Hifi4all, fordi de ikke forstod almindelig social omgang  



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2607
Sendt: 13 April 2015 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

jeg kan ikke sige om, den forholdsvis store gruppe personer som er smidt på porten, ikke har forstod almindelig social omgang, det vil nok at tage munden for fuld at sige ..

 tror mere på at mange at de personer som ikke er her mere, blev frustreret og irriteret over at der kom så store ændringer, og de nok ikke helt var klar over din alvor i dine ændringer. der burde være plads til alle. nogen skal hjælpes lidt mere end andre..  men er også overbevis om at der er forsvundet en del viden, sammen med de personer.

 men håber bestemt at det hacker angreb er over.. syntes bestemt også de skal bruge tiden på noget mere fornuftigt..


__________________
jeg kan ikke få nok membranareal
Til top Vis lille_smed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lille_smed
 
e-type
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 263
Sendt: 13 April 2015 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Mikkel, tak fordi du gider drive siden.

Siden er din, du må drive den som du vil, og du vælger, hvor meget du vil lyttet til konstruktiv input.
Det er betingelserne og ellers så lever vi i et frit land, hvor de som gerne vil noget andet selv kan lave en side der passer dem bedre.

Tak fordi du gider.
Til top Vis e-type's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af e-type
 
nils valla
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Oktober 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2904
Sendt: 13 April 2015 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

Hifi4all
Til top Vis nils valla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nils valla
 
kimC
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 675
Sendt: 13 April 2015 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Mikkel G skrev:
Først og fremmest, så er der INTET der retfærdiggør, at man går ind og forsøger at ødelægge en hjemmeside fordi man er frustreret over moderering og retningslinjerne. Det kan simpelthen ikke understreges nok. Og at skrive at man forstår det, svarer til at sige at man sympatiserer med vedkommende... sympatiserer i også med terrorister, der skader uskyldige???


Skulle vi nu ikk lige spise brød til.....din logik og din præmis holder ikke... At forstå noget og sympatisere med noget er da overhovedet ikke det samme. Derudover er sammenligningen aldeles upassende...

Til top Vis kimC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimC
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 13 April 2015 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

Der er INTET, der kan begrunde, at man øger hærværk mod andres ejendom... basta!!! Og hvis  man argumenterer for årsagen, så er man - til dels - enig med handlingen.

Lars von Trier sagde en gang nogle forkerte ord, syntes mange... fordi de ikke hørte hvad han sagde. Man han fik formuleret sig forkert. Måske er det også sket i denne tråd.

Jeg undskylder, at jeg bruger så stærke analogier som terrorisme og nu Hitler... men det er fandeme ikke fedt at sidde i modtagerenden, når nogen går i gang med at forsøge på at bryde det ned, som man har brugt en masse tid, energi og penge på at holde kørende... det er dybt frustrerende og stressende, og ikke noget jeg vil byde min fjende.

Vedkommende der stod bag det er en fej hund!!! For han havde ikke modet til, at se mig i øjnene imens, men gemte sig bag sin skærm. Og INTET kan retfærdiggøre hans handling!!! Og at argumentere for hvorfor han gør det, er i mine øjne det samme som accept.

Ja, jeg er en sur gammel mand, men det har jeg lov til at være oven på de sidste ugers angreb på Hifi4all



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Wega
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Juli 2011
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 475
Sendt: 13 April 2015 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

Selvfølgelig skal du have lov til at være sur Mikkel, det er da helt på sin plads.

Jeg er meget positiv over denne tråd og dens udvikling, det giver mig motivation til at forblive en aktiv del af Hifi4all. Det er dejligt at du tager godt
imod budskabet, det værdsættes meget herfra.

Jeg tror jeg har fået skrevet det jeg havde på hjerte, og vil så forsøge at holde mig til et kortere indlæg denne gang

Og som andre skriver, så vil jeg også slutte af med at sige tak for arbejdet med denne side, hvor jeg for alvor er blevet bidt af Hifi-dyrets skarpe
tænder. Jeg håber siden kan være basen for mine opdagelser inden for denne hobby i lang tid.

Fortsat god dag til jer alle
Til top Vis Wega's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wega
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Online
Indlæg: 2520
Sendt: 13 April 2015 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Tak for din indsats Mikkel, og skam til den/de der syntes det er nødvendigt at ødelægge det for flertallet... For enten egen vindings skyld eller indestængt egoisme...
Samtidig er det skønt at se en dialog, der stadig foregår, hvor spørgsmål om hvorfor dit som dat kan blive endevendt, så en forståelse, og måske ikke enighed kan mødes, og debatteres...
Nu er der nogen der snakker om at blive smidt ud... På andre lignende sider bliver der også ryddet op, fordi almindelig høflighed og tone ikke altid følger hinanden hånd i hånd. På denne site har man, mig bekendt, altid kunne skrive til Administratoren, og bede om at blive taget til nåde igen, hvis bølgerne på et tidspunkt er gået for højt, som kan ske, selv for fornuftige voksne mennesker...
At der bliver rettet her og der, det kan gå ud over konteksten, men det er et valg der er taget, og så må man "bare" håbe, at helheden ikke lider et knæk?

Med venlig hilsen
Birger
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes