Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 11:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Hifi & Surround 2014 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

CLK63DK skrev:
Lørdag ved frokost troppede jeg op med en kammerat for at se og høre hvad der var på messen.Forventningerne var høje efter at have set diverse (lange) diskussioner om messen - før messen... Ikke mindst glædede jeg mig til at se hvordan alle udstillerne måtte have taget sig sammen som de var blevet opfordret til på en tråd...Oplevelserne var blandede... Fedt at se Mørch "hamselv" stå med sine fine tonearme (det gjorde næsten ondt i hjertet ved tanken om jeg solgte min DP6). Stoppede ved Dynaudio uden at lytte - imponerende med plads de smider på så lidt præsentation. Rummet er fint, opsætning er fint - men det er en tam oplevelse at finde 4 aktive streaming højttalere derinde :-( Glædede mig til at se Vassago produkterne og ikke mindst høre de fine sager. Fik faktisk mulighed for at sidde 8-10 minutter alene og lytte, men blev faktisk skuffet over så fine forstærkere og højttalere spillede tamt og uengageret :-( Desværre var Vienna ikke en bedre oplevelse. Og hvorfor kan de repræsentanter der står der ikke engang hilse eller spørge om man vil høre noget andet? Er en iPad så spændende?? Det gælder forøvrigt et par stande mere!! Derefter gik det op (I mere end en forstand..). Måske var der ikke flere udstillere end forrige år, men rummene spillede generelt godt og det førstehåndsindtryk vi fik var flere stede at det gav lyst til at lytte på musik. Af rum jeg syntes gav positive oplevelser var Focal, Buchardt, Kado (også sidste år), Rega, Qacoustics, Interceptor og ikke mindst TekniFi med Parasound/Harbeth var en meget positiv oplevelse. Den Fletcher Audio vinyl spinner var næsten ligeså fin som Kenwood L-07 spillen hos Interceptor.Nogle få rum skuffede voldsomt - f.eks virker det som noget af et fejlskud at spille noget kinesisk pling plan musik for at vise højttalerne kan spille bas.. Spil dog noget vi kender, så skal vi nok vurdere om der er bas eller ej. Det var en skuffelse at opleve.2 andre observationer som jeg syntes er interessante - der var langt flere yngre M/K end tidligere år. Det lover godt for branchens fremtid. Og hvor er det dog respektløst at når en kapacitet som Jan Nielsen kommer for at snakke lidt op pladespillere så holdes der små kaffeklub møder rundt om hvor han står hvilket gjorde at mere end ½ af de fremmødte opgav at følge med. Evt. kunne arrangøren foregå med et godt eksempel og flytte sin samtale et andet sted hen...Hvad er konklusionen så? Jo, vi gik derfra med i generelt oplyftet stemning efter at have hørt masser af musik gengivet på de forskellige systemer. At det ikke nødvendigvis var på perfekte vilkår kan vi abstrahere fra. Det rykker ikke ved helheds indtrykket af standene med god musik og gode præsentationer.fortsæt endelig med disse udstillinger - gør dem tilgængelige for flere udstillere og fortæl gerne hvor mange deltagere / gæster der kom! Det virker til der var flere end forrige år!?//Chris.



Hej

Næste år må du lige sige til hvad tid du komme,,, var der alene da min makker skulle hjem....

IPaden spiller ikke musikken den bruges kun til Remote...

Lyden ja den var ikke for god, den blev bedre søndag,,, men lidt svært med de to rum vi havde betalt for,var blevet lovet gode rum til hifi,, hvis vi ikke have læsset af var vi nok kørt hjem igen og havde tabt de 35000kr som sådan to rum koster, skal så lige sige vi blev tilbud et meget bedre rum, men der have vi sat udstyr op og orket ikke at flytte alt igen, eller ryggen kunne ikke mere.

Men dårlig lyd eller ikke vi fik solgt.

Så alt i alt en god messe lad os håbe den bliver bedre næste år, hvem ved.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

De store Harbeth var også en fed oplevelse det korte øjeblik jeg hørte dem!

__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
lydfrede
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Maj 2010
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 303
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Buchardt audio med deres s300 og s200 var den store øjenåbner og dynaudio var igen igen den store skuffelse
harbeth og tekni fi var også en svedig oplevelse
Til top Vis lydfrede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lydfrede
 
2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 861
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

lydfrede < Hvordan oplevede du S300 og S200 og forskellen imellem dem ?
Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas
 
Hifitossen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.profil Music4life

Bruger siden: 02 December 2012
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 446
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  



Sjovt at læse de mange oplevelser. Vi opfatter lyd forskelligt eller så har man bare været meget uheldig til den eventuelle demo
på standene. Når man læser er oplevelserne ved nogen setups som nat og dag.

Hvorfor dog så store forskellige meninger når vi snakker samme setups. Er det menneskemængde, dårlige indspilninger som er alt for afslørende
eller er det bare fordi man er alt for kritisk og lytter efter fejl istedet for at lytte på musikken.

Min erfaring siger mig de gange jeg har været på messe så er Søndag bedst. Det kan der være flere årsager til.

Ændret opstilling, andet kabevalg måske , tilspilning osv

ved det ikke
Til top Vis Hifitossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hifitossen
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

En meget klog man har skam også værre på denne (såkaldte) Hifi messe, og er komme med en ganske interessant anmeldes af denne, læse den og lær   

Med fruen og vennerne på messe!

Det vise vel at kun af Hi Fi bruger er rene amatør i forholde til de rigtig professionelle, som jo leve af den rigtig musik og ved hvordan det lyder, så hvis hans udtalers stå til troende, så er der rigtig mange Hi Fi bruger der lige skal havde et realitetstjek, ellers blive de tager god og grund i
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Hifitossen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.profil Music4life

Bruger siden: 02 December 2012
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 446
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  



Ikke for st nedgøre nogen men det er altså skrevet så underholdende at man har svært ved ikke at grine
Til top Vis Hifitossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hifitossen
 
Hifitossen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.profil Music4life

Bruger siden: 02 December 2012
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 446
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  



Og nu vi er ved det. Kan godt forstå hans nedladende kommentarer når man ser hvad han har stående
i hjemmet. Hold da kæft



Big motherf**ker

http://www.lydogbilde.no/nyheter/proff-utstyr-i-hjemmestudio
Til top Vis Hifitossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hifitossen
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Du skrive at "Musikken skal gengives på en underholdende måde", det er netop hvad han kan levere med sit lille hjemmeanlæg (tro ikke at han bruge det meget til Mp3 musik), men han har nu nogle ganske interessant tanker om hvorfor at det se ud som det gør, manden lever jo af den rigtig musik.

Jeg kan nok god følelige ham lang hen af vejen, at netop studio udstyre nok er den billige måde at få High End lyd på uden af det koste en hele jetjager (spidsen af en jetjager koste jo kun ca. 16.000 krone, stor set det samme som de billige High end strømkabler).

Der er jo meget at det såkaldte High end udtyre der tit er studio udstyr putte i en pæn kasse og med en smart navn på og så skal det koste omkring 30.000 til 40.000 kroner mere

Så er det god at vi har en som Paul der kan få en ned på jorden igen
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Usse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 697
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Hifitossen skrev:


Og nu vi er ved det. Kan godt forstå hans nedladende kommentarer når man ser hvad han har stående
i hjemmet. Hold da kæft



Big motherf**ker

http://www.lydogbilde.no/nyheter/proff-utstyr-i-hjemmestudio


Han må da udenlige have fået tinnitus og høreskader udfra hvor meget lydtryk de små JBLer og ATCer kan frembringe

__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler
Til top Vis Usse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Usse
 
laboa
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 13 September 2012
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 72
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Messe-værdi: Hvor og hvornår kan man ellers lytte på en masse bedre hifi-systemer og få sig en lille snak, for sølle kr. 100, på
nogle få timer?

Top 3 i år (uprioriteret): Tekni-fi, ABaudio og Interceptor (m. PrimaLuna). De systemer pushede musik med stort M, og
begrænsninger lå i rum og en åbenbar beslutning i, budget på systemer blev holdt på et ikke-astromisk niveau.

Mest overraskende: Studiokoncept (med de større Marten HT) - havde fået et fullrange system til at spille åleglat og uden de
store resonanser i et meget lille rum. Musikalsk set var det ikke helt lige så imponerende, men en rem af huden, synes jeg.

Største "oplevelse": Helt tomt rum - ikke eet eneste menneske - udstyr for velsagtens på den forkerte side af en mellemstor
Mercedes, og hvor (piano)musik, der kørte, var helt uden bund og krop og endda forvrængede ulideligt. Der må være gået
noget helt galt.

Hovedindtryk: "Musik-hifi" havde skruet noget ned, og "Præcision-hifi" havde givet den en pæn skalle, uden at det af den grund
rigtig spillede musik. Alt i alt større hifi oplevelser på sidste års messe hos f.eks. Audio Note og ABaudio.

Messe-budskab: Påmindelse om, god musikformidling ikke behøver at koste spidsen af en jetjager - og at spidsen af en
jetjager ikke køber god musikformidling.
Til top Vis laboa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af laboa
 
Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 666
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Jeg var desværre ikke på messen i år, men kan da uddrage af næsten alles oplevelser at det egentlig er lidt pudspigt at elle de
"store" drenge man forventede ville ligge sig i spidsen mht. lydkvalitet, simpelthen ikke formående at imponere folk.

__________________
Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
Til top Vis Morell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morell
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Det er vel desværre nok den vej det gå med Hifi, selv High end hifi blive til Low eller mid-fi, for at kunne tiltrække så menge kunder som mulig, man prøve jo at når ud til den unge generation, som har en anden indgang vinke til musik, det er her at penge er og på samme tid blive de svære og svære at finde demo materiale af nye dato i en demo kvalitet.

Og desværre kunne jeg hele ikke komme med til denne messe, håber at den passe beder næste år.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Morell skrev:
Jeg var desværre ikke på messen i år, men kan da uddrage af næsten alles oplevelser at det egentlig er lidt pudspigt at elle de
"store" drenge man forventede ville ligge sig i spidsen mht. lydkvalitet, simpelthen ikke formående at imponere folk.


I spidsen ???.

Lyd er en smags sag som musik også er, synes det er mere synd der ikke bliver spillet mere klassisk musik rundt omkring..... gjorde det sidste år med MBL og der var ikke andet en brok.

Havde ikke noget med i år, så måtte efter messe køre ud og stille et setup op, ved en kunde der kunne høre sit eget musik, ja det gav et muligt salg, det siger lidt om hvor meget sådan en messe er værd på den ene eller anden måde, lige meget hvad lyd de forskelige har.






Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
CLK63DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2013
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 21
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
CLK63DK skrev:
Lørdag ved frokost troppede jeg .......... mig til at se Vassago produkterne og ikke mindst høre de fine sager. Fik faktisk mulighed for at sidde 8-10 minutter alene og lytte, men blev faktisk skuffet over så fine forstærkere og højttalere spillede tamt og uengageret :-( Desværre var Vienna ikke en bedre oplevelse. Og hvorfor kan de repræsentanter der står der ikke engang hilse eller spørge om man vil høre noget andet? Er en iPad så spændende?? Det gælder forøvrigt et par stande mere!! .....fortsæt endelig med disse udstillinger - gør dem tilgængelige for flere udstillere og fortæl gerne hvor mange deltagere / gæster der kom! Det virker til der var flere end forrige år!?//Chris.



Hej

Næste år må du lige sige til hvad tid du komme,,, var der alene da min makker skulle hjem....

IPaden spiller ikke musikken den bruges kun til Remote...

Lyden ja den var ikke for god, den blev bedre søndag,,, men lidt svært med de to rum vi havde betalt for,var blevet lovet gode rum til hifi,, hvis vi ikke have læsset af var vi nok kørt hjem igen og havde tabt de 35000kr som sådan to rum koster, skal så lige sige vi blev tilbud et meget bedre rum, men der have vi sat udstyr op og orket ikke at flytte alt igen, eller ryggen kunne ikke mere.

Men dårlig lyd eller ikke vi fik solgt.

Så alt i alt en god messe lad os håbe den bliver bedre næste år, hvem ved.



Jensen, jeg var forbi et par gange da jeg ikke troede på det først indtryk var korrekt, men som et par andre også skriver var mellem og top ikke "levende", slet ikke hvis man kom lige fra et lyt på Magico eller Martin Logan højttalerne. Jeg tror ikke det kan være rummet da jeg har hørt andre opstillinger med langt mere liv på netop de Eggleston spille rigtig fedt i andre opstillinger.

I øvrigt kan jeg da gerne booke tid til næste år nu, jeg dukker op i løbet af åbningstiden, måske kigger jeg endda forbi et par gange i løbet af en af dagene som i år, så håber jeg du har tid at hilse op fra din iPad7 (til den tid)  Men det var nu ikke kun dig der ikke modtager folk med en hilsen - der var flere der bemærkede "sure" udstillere rundt omkring. Det er blot trist når man som os glæder sig igennem flere uger (måneder) til at besøge jer (jeg ved godt de fleste hilser med et smil ).


I øvrigt så jeg lige et opstød fra en sur gammel mand på DAT hjemmesiden. Var der flere messer i København i weekenden? Stakkels mand...
Til top Vis CLK63DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLK63DK
 
jøka
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 386
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
En meget klog man har skam også værre på denne (såkaldte) Hifi messe, og er komme med en ganske interessant anmeldes af denne, læse den og lær   

Med fruen og vennerne på messe!

Det vise vel at kun af Hi Fi bruger er rene amatør i forholde til de rigtig professionelle, som jo leve af den rigtig musik og ved hvordan det lyder, så hvis hans udtalers stå til troende, så er der rigtig mange Hi Fi bruger der lige skal havde et realitetstjek, ellers blive de tager god og grund i


Efter jeg første gang så og læste Pouls Hygge Blog må jeg da indrømme han er særdeles underholdende. Om manden har ret i noget af det han siger? Tja, jeg kan godt følge en del af det han skriver. Der var enkelte anlæg der spillede godt med et drive og en sjæl så man blev revet med. Der var også en del der spillede med 'den nye lydfilosofi' som i mine ører næsten kan være blottet for det musikken skal kunne være i stand til at give os der hører på det nemlig medlevelse i en virkelighedstro gengivelse på stemmer og instrumenter der lyder af det det er lavet af. Alt i alt dog en god udstilling hvor jeg synes mange udstillere gjorde hvad de kunne med de konditioner og det udstyr de havde til rådighed, og der var da også flere steder hvor lyden var god. Man kan jo altid komme hjem og tænke over hvad det næste er man har lyst til at investere i!!Udstillingen var i øvrigt bedre end sidste år.
Til top Vis jøka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jøka
 
laboa
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 13 September 2012
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 72
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Synes du, der var en eller flere større oplevelser i år, eller synes du, det sådan gennemsnitligt var bedre/mere interessant?
Til top Vis laboa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af laboa
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Det er jo sådan at et stereo anlæg, hvis det er korrekt bygget, skal kunne spille en orgle koncert med fuld dynamik, nemlig det filosof der ligge bag Poul´s anlæg, at mande har tage filosof ud til max sige mere om manden end om anlæg.

Desværre ville en sådan anlæg mange steder være upraktisk ikke uden af blive uvenner med alle nabo, her er han super heldig.

At Poul så har blande high end hifi med studio udstyr er skam også meget logis, da en del high end er kamuflere studio udstyr og derfor er det ikke så vigtigt hvad man blander samme bare at det kan give et resultat.

Hvorfor er en orgle koncert det bedst af bruge som reference er skam ganske logisk, da en korrekt indspillet gerne skal havde en frekvensområde større end det menneskelig hørelse og en dynamik der ikke står noget tilbage for en rock koncert.

Tro ikke at der har værre mange af den sådan anlæg med på messen, hvis ikke så har der ikke værre mange reference anlæg med.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 666
Sendt: 27 Oktober 2014 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Morell skrev:
Jeg var desværre ikke på messen i år, men kan da uddrage af næsten alles oplevelser at det
egentlig er lidt pudspigt at elle de
"store" drenge man forventede ville ligge sig i spidsen mht. lydkvalitet, simpelthen ikke formående at imponere folk.


I spidsen ???.

Lyd er en smags sag som musik også er, synes det er mere synd der ikke bliver spillet mere klassisk musik rundt omkring.....
gjorde det sidste år med MBL og der var ikke andet en brok.

Havde ikke noget med i år, så måtte efter messe køre ud og stille et setup op, ved en kunde der kunne høre sit eget musik, ja det
gav et muligt salg, det siger lidt om hvor meget sådan en messe er værd på den ene eller anden måde, lige meget hvad lyd de
forskelige har.


Yes, spidsen. Forest. Øverst på podiet.

Lyd er og bliver altid en smags sag lige nøjagtig som su siger musik også er, og man kan bare ikke stille alle tilfredse desværre.

Ville enormt gerne have hørt dit MBL setup sidste år, men kom uheldigvis aldrig til det.

Stærk service lige at køre ud og sætte grej op!

__________________
Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
Til top Vis Morell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morell
 
D A O
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2466
Sendt: 28 Oktober 2014 kl. 00:44 | IP-adresse registreret  

Må give ret i at jeg aldrig har forstået at man kan teste/vælge hifi ud fra elektronisk musik
Klassisk eller akustisk musik må da være det eneste valg, fordi hvilken ref. har man ellers?

Det er godt nok mange år siden jeg har været til hifi messe fordi har aldrig mente at man kunne høre noget fornuftigt der.
Min oplevelse har altid været at ude kan være godt, men hjemme bedst eller måske endda elendigt!







__________________
vh Hans Lund

diyaudio.dk Blog
G+
Til top Vis D A O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D A O Besøg D A O's Websted
 

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes