Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. april 2024 | 17:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Mange CD-afsp. til salg? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 21 Juli 2014 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Artsound skrev:
Lad mig lige i samme åndedrag komme med en betragtning/forslag:

De hyppige tråde, omhandlende hvad som er bedst, analog, digitalt, cd, afspildning via harddisk, diskussion om kabler osv: er det ikke en fuldstændig ligegyldig diskusion? Der er mange forskellige grunde til at mennesker foretrækker som de gør. Og det der er slående er, at tråde som som når op på 25-30 sider - udelukkende har 15 deltagere. Og i næste tråd. omhandlende det samme, er med de samme 15 skribenter.

Vores hobby, er vores hobby og den vil vi ikke undvære. Vi vil ikke fortælles, at vi er idioter, fordi vi har truffet nogle valg ud fra vores præmisser

Jeg har en rigtig god ven, som har en del penge. Det giver ham en rimelig stor frihed. Han har fx invisteret i flere gamle Porsche biler. Bl.a 912 og 356. Sikke da noget gammelt l**t tænker jeg, især til de penge    Han har også en ny Porsche Panamera og i øvrigt en Ferrari California. I mine øjne, er 912 og 356, noget gammelt skrammel. Og en ny BMW 320D er på alle måder en bedre bil. Bedre køreegenskaber, bedre brændstoføkonomi, bedre bremser, højere sikkerhed osv. Men er det en interessant bil for ham? På ingen måde... 912 og 356 giver ham ejerglæde og gør ham glad. Det ville være en umulig og en helt forkert opgave, at skulle eller prøve, at overbevise ham om, at han i mine øjne tager fejl.

Og har jeg ret... ? Det kommer jo tilsyneladende an på hvilke øjne som ser...

Kvalitet fremfor kvantitet. Jeg vælger det som jeg kan li´ og som gør mig tilfreds. Jeg ønsker kvalitet og indhold i min hobby, jeg er ret ligeglad med, at andre træffer andre valg som gør dem tilfredse. De spiller fx golf..


Helt enig. Men hvis hifi freaks der købte kabler for 1000 vis af kroner, så bare ville indrømme de køber det for interessen og ikke lyden, så tror jeg heller ikke der ville være den store og vilde debet omkring emnet.
Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6
 
Rainbow
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske

Bruger siden: 03 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 299
Sendt: 21 Juli 2014 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Hej!

En meget stor tak til Artsound for disse indlæg. Gid der var flere eksperter med sådan et syn på tingene. Ikke én ved noget som helst om hvad der måtte ske og i øvrigt lever vi vel i nuet og bruger de medier vi nu har til rådighed. Vi vælger udstyr ud fra personlige præferencer, og ja, dette site er fyldt med tråde, som vil fortælle hvorfor man ikke skal eje den Porsche....
Angående musikken er jeg helt på linie med at streaming har åbnet helt nye muligheder for os musikinteresserede. David Bowie var en af de første, som lagde sit musik ud på sin hjemmeside. Han mente, at dette var en enestående mulighed for at præsentere sit musik for endnu flere. En god måde at tage mod udviklingen på. Let adgang til musik, fint!
Hvis nu cd`en gik på pension hvad så? Jeg har selv 1000stk. og dem vil jeg fortsætte med at høre og så må jeg jo erhverve nyt på andre måder. Det bliver hurtigt så forfærdeligt med de medier. Nyt dukker op hvis andet forsvinder. Det er en del af udviklingen.
Hvad så hvis kunstnerne uddør? Nu er der jo ikke lavet musik siden 1975 så pyt med det! De skal nok overleve. Talent kan ikke holdes nede.

Venlig hilsen
Til top Vis Rainbow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rainbow
 
Artsound
Branchemedlem
Branchemedlem

ArtSound

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 82
Sendt: 21 Juli 2014 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

sigma6 skrev:
Helt enig. Men hvis hifi freaks der købte kabler for 1000 vis af kroner, så
bare ville indrømme de køber det for interessen og ikke lyden, så tror jeg heller ikke der ville være den store og vilde debet
omkring emnet.


De skal indrømme de har begået en fejl? Og for at du får ret?
Det tror jeg ikke de har behov for... Jeg kunne da godt forsøge at belære min ven om, at selv en Golf III kører bedre end hans
Porsche 912. Men det er jo ligegyldigt at forsøge. For det jeg ikke forstår, er måske hans ejerglæde ved at køre denne bil. Hans
fonemmelse af at sidde i denne bil. Og hvem får så ret? Og hvilken bil er bedst?

Jeg tænker at det var bedre, at der var plads til mangfoldigheden. At nogle erfarer, at i deres setup, er der et kabel som gør
forskellen. Og at der er plads til, at andre accepterer dette, selvom de måske ikke har erfaret det samme. De har så sikkert erfaret
noget andet gør forskellen.

Jeg er branchemedlem, men mine kunder har lært mig meget. Jeg lytter til deres erfaringer med et åbent sind. Jeg afprøver ind
imellem deres idéer og jeg er både blevet positivt overrasket og stået undrende tilbage.

Til top Vis Artsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Artsound Besøg Artsound's Websted
 
efterklang
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Wymax

Bruger siden: 05 Oktober 2013
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 301
Sendt: 21 Juli 2014 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
+S+%23198%3BLGES+-+Oph+%23248%3Brsudsalg+p+%23229%3B+DVD+og+ BLU-RAY">SÆLGES - Ophørsudsalg
på DVD og BLU-RAY


Arh... Den er vist lidt udenfor kategori...

"DVD og BLU-RAY salget har været kraftigt faldende de senere år, og flere af vore 2013 udgivelser har vi kun solgt
meget få eksemplarer af, eller slet ingen. F.eks har vi ikke solgt en eneste BLU-RAY i over et år."

Det er deres egne udgivelser af race på DVD og BD de ikke kan sælge. Min svoger går på jagt, men han har ikke en BD-
afspiller, og det vil jeg tro er en ligegyldig kvalitetsfaktor indenfor sådanne områder. Jeg tror de i stedet lever fint med
Youtube, det gør min svoger i hvert fald - der skal ikke den fine kvalitet til for at glæde dem.
Til top Vis efterklang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af efterklang
 
sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 21 Juli 2014 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Jeg synes absolut ikke det er en fejl at købe noget man har interesse i. Jeg er faktisk total ligeglad. Jeg har selv anlæg for
rimlig mange penge, men kan ikke på nogen måde udnytte potientilet, da jeg bor i lejlighed. Men jeg har ikke kun købt mit
anlæg for lyden, men også fordi det er lækkert (synes jeg). Hvis man kunne købe en forstærker til 20.000 der lød bedre end
min, ville jeg stadig beholde min egen. Men jeg hører bare aldrig nogen sige, at de har købt anlæg eller kabler fordi de synes
det er lækkert. Det er altid fordi " Den er meget strammere i bunden, mellemtonen er SÅ naturlig og toppen er lige i skabet"
Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6
 
wiljens
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Februar 2011
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 00:33 | IP-adresse registreret  

God aften ,har fuldt med i tråden ,og vil lige sige at jeg har 3 cdafsp. i ksb ,ikke fordi jeg vil gå væk fra cderne,men fordi jeg vil ha en ny ,og syndes at det at lægge en skrive i og hører skuffen lukke med en sagte lyd er en del af den oplevelse som høre med til et godt stykke musik på anlægget ,har osse musik filer som jeg afspille via dac over anlæg ,men det giver mig ikke den samme fornemmes af "lækkehed" som når jeg bruger cdafsp.

Ps. spiller pt på Yamaha cd a-2000 og en god gammel sony XA 30 ES .
    
Til top Vis wiljens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wiljens
 
Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1444
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
I øvrigt fik jeg en ny Bluray/HDD maskine i hjemmet fornylig (kostede kun et par tusind!) , og den
har indbygget opskalering af DVD skiver på 1920x1080p, hvilket giver en meget tydelig forbedring af DVD mediet, hvilket
igen giver Bluray nådesstødet derhjemme.

Mht. opskaleringen....den har du jo haft hele tiden. Blot har denne proces foregået i tv'et istedet for afspilleren. Det var i
slutningen af dvd-afspillerens æra en temmelig brugt traver i elektronikvarehusene, at sælge en DVD med 1080p
opskalering som det pureste guld. Oftest har salgs talerne haft karakter af inkompetence hos de enkelte sælgere, der så har
bundet kunderne små historier på ærmet om lyksaligheder ved at drøne udgangsmaterialet igennem endnu en chip, for
derved at opnå bedre billede.

Det svarer til at du synes dit kassettebånd fra 7 klasse med Kim Larsen sange bliver bedre fordi du kopiere hele moletjavsen
over på en CD, vel og mærke uden at pille i materialet undervejs !

Angående trådens emne, så er det ikke nogen hemmelighed, at vores CD-afspiller salg er dykket kraftigt. Vi snakker under
25-30% af hvad det var for bare 4-5 år siden. Især inden for det sidste par år er det gået stærkt og op til flere butikker har
ikke haft forespørgsel på en CD-maskine i over et år (set bort fra de små kombi-anlæg der sælges til små værelser og
sommerhuse).

Så tendensen er ret klar. Streaming tager i høj grad over for langt de fleste.

Jeg er dog klart af den personlige overbevisning at CD'en dør ikke foreløbig. Lande udenfor Skandinavien har slet ikke i
samme grad taget online medier til sig. En del kunstnere har stadig ingen intentioner i at ligge deres materiale online og
temmelig meget musik af ældre dato forefindes slet ikke på streamingtjenesterne. Så der vil stadig være basis for fysiske
medier i lang tid fremover.

Og ja...mit anlæg er købt fordi det er lækkert Jeg kan sagtens finde bedre lydende komponenter til lavere pris og af
væsentlig nyere dato, men jeg eeeelsker store VU metre og træsider på grejet

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4551
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Rysz skrev:

Mikkel Gige skrev:
I øvrigt fik jeg en ny Bluray/HDD maskine i hjemmet fornylig (kostede kun et par tusind!) , og den
har indbygget opskalering af DVD skiver på 1920x1080p, hvilket giver en meget tydelig forbedring af DVD mediet, hvilket
igen giver Bluray nådesstødet derhjemme.

Mht. opskaleringen....den har du jo haft hele tiden. Blot har denne proces foregået i tv'et istedet for afspilleren. Det var i slutningen af dvd-afspillerens æra en temmelig brugt traver i elektronikvarehusene, at sælge en DVD med 1080p opskalering som det pureste guld. Oftest har salgs talerne haft karakter af inkompetence hos de enkelte sælgere, der så har bundet kunderne små historier på ærmet om lyksaligheder ved at drøne udgangsmaterialet igennem endnu en chip, for
derved at opnå bedre billede.

Det svarer til at du synes dit kassettebånd fra 7 klasse med Kim Larsen sange bliver bedre fordi du kopiere hele moletjavsen over på en CD, vel og mærke uden at pille i materialet undervejs ! 

Det er sikkert rigtig i de fleste tilfælde... men så ikke i mit. Mit TV har mere end et par år på bagen, og opskalerer ikke signalet fra hdmi stikket. Det er meget tydeligt, at opskaleringen sker i afspilleren, da min forrige afspiller var tydeligt dårligere på opløsningen i billedet.

Faktisk blev den nye afspiller ikke købt pga. opskalering... det var en bonus, der viste sig, da den var ankommet og sat til



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Peiter
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 10 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 474
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

Det er da på høje tid, vi får mulighed for streaming i de små stuer, herunder at streaming-tjeneste-udbyderne kan sende i FLAC.

I øvrigt er det pinligt ringe, at man på en CD afspiller til fx 50.000,- må nøjes med at få at vide at det nu er "Track 3" der afspilles pt., når man på en typisk streaming-enhed har kunster, album, track oplysninger i klar tekst og grafik i flere farver ...


__________________
Digital: Lenovo U510 ---> Slimdevices Transporter® ---> Metrum Octave mk1
Forstærker: Vincent SV-238MK
Højttalere: Aurum Cantus Harmony
Kabler: NLE
Til top Vis Peiter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peiter
 
Artsound
Branchemedlem
Branchemedlem

ArtSound

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 82
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

pinligt og pinligt     - cd afspillere til 50.000 kr er underlagt et format som kom på markedet i 1982. Og det rakte ikke til grafik i
flere farver
Til top Vis Artsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Artsound Besøg Artsound's Websted
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4551
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

Peiter skrev:
Det er da på høje tid, vi får mulighed for streaming i de små stuer, herunder at streaming-tjeneste-udbyderne kan sende i FLAC.

I øvrigt er det pinligt ringe, at man på en CD afspiller til fx 50.000,- må nøjes med at få at vide at det nu er "Track 3" der afspilles pt., når man på en typisk streaming-enhed har kunster, album, track oplysninger i klar tekst og grafik i flere farver ...

Det vil jeg også have på mine vinylskiver... det er møg irriterende, at jeg ikke kan se hvilket nr. der spiller osv. Og så skal jeg oven i købet rejse mig, for at zappe frem i numrene

Øv... jeg går i seng!



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 749
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

Problemet er på ingen måde det fysikse format, men derimod hvad producenten vælger at bruge som reference ! Nogle vælger desværre at nøjes med at bruge mp3 som deres "master" og så konvertere det til cd kvalitet eller sågar vinyl !  

Jeg er personligt færdig med at købe vinyl - desværre - jeg har nu 2 gange købt ny vinyl, der helt sikkert bare var en gang mp3 "konverteret" til vinyl !

Det kan de sgu ikke være bekendt  

Og rigtig MEGET musik er desværre lavet til en mobiltelefon og et par lyttebøffer ..... håber at den udvikling vender en dag !

Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

Peiter skrev:
Det er da på høje tid, vi får mulighed for streaming i de små stuer, herunder at streaming-tjeneste-udbyderne kan sende i FLAC.

I øvrigt er det pinligt ringe, at man på en CD afspiller til fx 50.000,- må nøjes med at få at vide at det nu er "Track 3" der afspilles pt., når man på en typisk streaming-enhed har kunster, album, track oplysninger i klar tekst og grafik i flere farver ...

De oplysninger kan min cd afspiller da også skrive i dislayet, måske ikke i flot grafik, men jeg vil da også til hver en tid hellere have et flot cover og en fysisk skive.



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
Audio Niller
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Februar 2014
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 108
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Det med at Bluray uddør herhjemme allerede i år, er da en påstand med minst ligeså lidt bid i som dem der for 20 år siden
påstod at lpen uddøde.

Bare fordi vi nu kan "opskalere" et signal til højere kvalitet, betyder da slet slet ikke at det som vi opskalere (altså DVD) bliver
det nye sort.
Bare spørg dem med store fladskærme eller projektere!
Til top Vis Audio Niller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audio Niller
 
Peiter
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 10 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 474
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Artsound skrev:
... CD afspillere er underlagt et format som kom på markedet i 1982 ...

I dag, 32 år senere, er det vel på tide at man anerkender det geniale i at lade en server (som også kan være din egen, med dine 30 år gamle CD skiver på) håndtere dataopbevaring og noget software på dit stationære og mobile grej, stå for afspilning af den information, du ønsker at høre i CD-/studiekvalitet.
Oveni hatten har vi mulighed for at udnytte META data, så os der ønsker at slappe af i sofaen, efter en hård fysisk arbejdsdag i marken, kan forblive i sofaen og nyde musikken, mens vi aflæser en mængde af informationer om det nummer, den kunstner, det album der spiller.
Hallå der ....

__________________
Digital: Lenovo U510 ---> Slimdevices Transporter® ---> Metrum Octave mk1
Forstærker: Vincent SV-238MK
Højttalere: Aurum Cantus Harmony
Kabler: NLE
Til top Vis Peiter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peiter
 
efterklang
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Wymax

Bruger siden: 05 Oktober 2013
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 301
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Audio Niller skrev:

Bare fordi vi nu kan "opskalere" et signal til højere kvalitet, betyder da slet slet ikke at det som vi opskalere (altså DVD)
bliver
det nye sort.
Bare spørg dem med store fladskærme eller projektere!


På mine 108" er der i hvert fald en ganske stor forskel på om min Oppo 83 afspiller BD eller DVD med opskalering. Men
opskalering kan da være blevet lidt bedre med tiden.
Til top Vis efterklang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af efterklang
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

Det var mig der komme på bane med DVD og Blu-Ray, af den grund at jeg kan se nogle paralleller til CD og især SACD.

For DVD og Blu-Ray, ske det nok hurtige en for CD og SACD.

Man når det på marked med det i top klasse, men af vejen blive kvalitet ringer og ringer, CD er i samme kvalitet som Mp3, SACD er blive i kvalitet med CD, og dette samme er ved at se for film (især dansk udgivelser, der er flere og flere Blu-ray der kun komme i 1080i og Dolby Digital)) Blu-Ray er ved at værre i DVD kvalitet.

Men sjov nok har alle disse medie et til fældes, alle er opfundet af Sony, og vi ved hvordan det gik med Betamax, elcaset m.m.

Et er derfor sikker Sony kan ikke opfinde nogle fysisk medie, der kan overleve og grund er at man skal betale licens til Sony hver gang noget skal udgive på deres fysisk medie, og netop grund til at Betamax ikke overlevet VHS (da VHS var et frit format), hvis så bare HD-DVD havde vundet over Blu-Ray så ville vi nok havde en HD fysisk medie i flere år endnu.

Så alt det Sony røre ved, når det komme til fysisk medie er dødsdømt, derfor komme der hele ikke et 4K Blu-ray format, da det er dødsdømt på forhånd, to ting der gør det 4K Streaming og Sony.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

1080i og dolby digital, det kan kun være danske udgivelser du henviser til der. Kvaliteten af de udenlanske blu-ray udgivelser er for det meste rigtig god og overgår langt streemming tjenesterne.Selvom netflix har et godt billede, så får vi jo næppe DTS master og Dolby digital HD via streeming, så det kan ikke være i nogens interesser at de fysike medier udgår., medmindre man er ligeglad hvordan det ser ud på ens dyre fladskærm.

__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9871
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Peiter skrev:
Det er da på høje tid, vi får mulighed for streaming i de små stuer, herunder at streaming-tjeneste-udbyderne kan sende i FLAC.

I øvrigt er det pinligt ringe, at man på en CD afspiller til fx 50.000,- må nøjes med at få at vide at det nu er "Track 3" der afspilles pt., når man på en typisk streaming-enhed har kunster, album, track oplysninger i klar tekst og grafik i flere farver ...

Det vil jeg også have på mine vinylskiver... det er møg irriterende, at jeg ikke kan se hvilket nr. der spiller osv. Og så skal jeg oven i købet rejse mig, for at zappe frem i numrene

Øv... jeg går i seng!



__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Peiter
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 10 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 474
Sendt: 22 Juli 2014 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Tak ...

__________________
Digital: Lenovo U510 ---> Slimdevices Transporter® ---> Metrum Octave mk1
Forstærker: Vincent SV-238MK
Højttalere: Aurum Cantus Harmony
Kabler: NLE
Til top Vis Peiter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peiter
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes