Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. juli 2024 | 12:41   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: beolink 7000 s.w 1.2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sødejan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 31 Januar 2007 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

jeg har lige skaffet mig en beolink 7000 og som ny, da den bare har lagt i en kasse de sidste 8 år. jeg har problemer med at styre den med beocenter 2300 og avant 28" fra 1999, der er forbundet op i link. kan man selv opdatere den?

hilsen den glade B&O ejer

Til top Vis sødejan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sødejan
 
Bo T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 01 Februar 2007 kl. 01:13 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Kan du ikke betjene dit Avant & Beocenter umiddelbart??Hvad sker der?

Jeg har selv 2 stk. Beolink 7000. Den ene er s/w 0.7 og vil ikke længere køre 2-vejs betjening med System 7000. Ved indlevering til B&O Center for 1 år siden skulle jeg betale kr. 5000,- for en opdatering/udskiftning af print............., da jeg så gik og tyggede på det længe kunne det så ikke lade sig gøre mere...........- de print kunne ikke længere skaffes fra B&O!! Købte efterfølgende Beolink 7000 nr. 2 med s/w 2.1 og den fungerer..........

Jeg lytter gerne selv til andre der kender muligheden for opdatering.

mvh

Bo

Til top Vis Bo T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bo T
 
bøje
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 550
Sendt: 01 Februar 2007 kl. 01:40 | IP-adresse registreret  

Avant er ikke To-vejs kompatibel og du skal derfor andre option til en-vejs komunikation i v.option kan ikke huske hvordan man gør desværre, derudover kan det også være at du skal gøre det på a.option hvis dit anlæg er forbundet således at dine højttalere er tilsuttet til dit Avant TV og dit anlæg er tilsluttet med masterlink til Tv'et og køre lyden den vej over.

Det er mit bud, dog vil jeg lige sige at Beolink 7000 er en fed fjernbetjening men er ikke rigtig god til et avant tv efter min mening, men det er jo nok en tilvænings sag at der er funktioner der ikke er helt logiske.

Mvh.

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje
 
sødejan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 01 Februar 2007 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

hej bo. mit problem med beolink 7000 og så beocenter2300 er at den ikke kan styre alle finesser. kan eks. ikke styre nummere ved cd, når jeg trykke nr2. sker der ikke noget, men trykker jeg piltasterne kan jeg godt skifte nummer.. skulle der ikke være 2vejs på beocenter2300? tænker på om beolinken7000 skal opdateres for at betjene beocenter2300?

Med beolink7000 kan jeg slet ikk få liv til mit avant, så spørgsmål er om beolink også skal opdateres dertil?

skal lige fortælle det er en beolink s.w 1.2

hilsen jan.

Til top Vis sødejan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sødejan
 
Jaco89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 133
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv overvejet at købe en Beolink 7000, men da jeg kan forstå på jer, at i har problemer burde jeg måske nok lade være.

Jeg er ikke helt inde i det her med Beolink 7000! Men vil det sige, at den lige pludselig ikke er UP TO DATE mere efter et stykke tid?

Jaco

Til top Vis Jaco89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jaco89
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes